Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de lineup van vandaag wel leuk
Wat is jouw smaak?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaak
* Crazy-M heeft ook afwijkende smaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaak
Dat is niets voor mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graspop is meer mijn ding zeg maar.
Spannendquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft ook afwijkende smaak
daar in de bosbrand was ik te vindenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef automatic_ het volgende:
Bij deze topics moet ik ook altijd aan Crazy denken
Zeer grote brand school Den Helder
whehehe, hoe oud is je zusje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik luister momenteel liever naar frans duijts dan naar het geziemel van mijn zusje die haar vriendje aan de telefoon heeft. My goood -_-'.
Maar wel als je de kaartjes tegen de helft van t geld kunt krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bavaria Open Air? Ik vind de Line-up de kosten van het kaartje niet waard.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar wel als je de kaartjes tegen de helft van t geld kunt krijgen
Yup..quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zijn de spacers tussen de UI's in de OP trouwens bij iedereen stuk?
EMTE = goed geweest in dit geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden![]()
Voor de helft was ik idd ook gegaan
Zijn de spacers tussen de UI's in de OP trouwens bij iedereen stuk?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graspop is meer mijn ding zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |