Ik heb mijn moeder een weekendje gegeven met haar verjaardag (twee jaar terug) en toen was ik ¤99,- kwijt ofzo...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
ik moet het wel zelf betalen (in m'n eentje) he
tja weekendjes weg zijn vaak al voorzien bij ons inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Weekendje voetreis naar een bepaalde caravan op een bepaalde camping![]()
Dan heb je nog keus ookWant ik denk dat je met opa en oma ook best wel wat kunt regelen
![]()
Weet je iig zeker dat ze gaan als het slecht weer is, of dat ze thuis blijven
Bij de Primera kan je boncadeaus voor weekendjes weg kopen die niet zo heel duur zijn toch? Misschien dat ze dan zelf bij moeten leggen ofzo.. hmm. Of ik heb iets verkeerds in m'n hoofd.. weet het nu niet zeker meerquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
ik moet het wel zelf betalen (in m'n eentje) he
Ik zoek niet echt een weekendje weg want m'n ouders hebben al een sta-caravan in zeeland waar ze ieder weekend heen gaan. Maar wel een leuk idee iig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij de Primera kan je boncadeaus voor weekendjes weg kopen die niet zo heel duur zijn toch? Misschien dat ze dan zelf bij moeten leggen ofzo.. hmm. Of ik heb iets verkeerds in m'n hoofd.. weet het nu niet zeker meer. Ze uit eten laten gaan op jouw kosten zit er ook niet in? Je kan ook een kleinigheidje doen dan.. op http://www.yoursurprise.nl/ kun je leuke, geinige dingen bestellen met een foto erop
.
Ik ben een student met alleen een makro pasje op eigen naamquote:Op woensdag 2 september 2009 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
gewoon een grote envelop kopen bij officecenter
Boek hoeft niet perse in bubbeltjesplastic vind ik
Postkantoor.. kun je enveloppen halen en meteen achterlaten voor verzending..quote:Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben een student met alleen een makro pasje op eigen naam. En tis best een dik boek.
Postkantoor verkoopt pakketten!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben een student met alleen een makro pasje op eigen naam. En tis best een dik boek.
*iets met eieren en pasenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Postkantoor verkoopt pakketten!
Hersenen en Gedrag past nog net qua breedte. Wetenschap is te dik. Bij het postkantoor kan je goed metenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Hihi. Volgens mij past ie ook wel gewoon door de brievenbus, moet ik alleen ff postzegels gaan halen ergens.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
*iets met eieren en pasen
Of
*iets met mosterd en maaltijd![]()
testtheoriequote:Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hersenen en Gedrag past nog net qua breedte. Wetenschap is te dik. Bij het postkantoor kan je goed meten
Welke heb je verkocht?
postzegels.. ik zou niet weten waar je die kunt halenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Hihi. Volgens mij past ie ook wel gewoon door de brievenbus, moet ik alleen ff postzegels gaan halen ergens.
Internetquote:Op woensdag 2 september 2009 13:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
postzegels.. ik zou niet weten waar je die kunt halen
Gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |