quote:
quote:
Ik ben 25, mijn man 27, nog geen kinders maar wie weetquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
heb je een leeftijds catogerie ???
maar hasselt lijkt me wel rustig,
reeshof veel kinderen,
centrum kan volgens mij ook wel
dank, ga ik daar iig even speuren!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:36 schreef Lindytje het volgende:
Twee stuks!
@ Swiffer: bomenbuurt is volgens mij ook erg populair en rustig...
o jah kloptquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:36 schreef Lindytje het volgende:
Twee stuks!
@ Swiffer: bomenbuurt is volgens mij ook erg populair en rustig...
Wel leuke huizen daar, maar iid standaard stadstuin (lees: platje) achter en voor nietsquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
Als ik denk dat ik goed zit met bomenbuurt dan is dat binnen de ringbanen.
Als je gaat kijken op google maps hierzo ongeveer:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=eikstraat,+tilburg&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.428778,9.876709&ie=UTF8&z=16
maar volgens mij heb je hier helemaal gee ntuintjes
In vergelijking met Breda valt dat blijkbaar best meequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef Lindytje het volgende:
(oh, en de Blaak natuurlijk... maar da's dan wel weer een beetje duur...)
Wat voor buurt\ sfeer\ buurtgenoten wil je?quote:
geen aso-buurten in elk gevalquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat voor buurt\ sfeer\ buurtgenoten wil je?
Hoeveel ruimte wil je?
Oud huis of nieuwbouw?
Welke prijscategorie?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen aso-buurten in elk geval
Dus jij valt al af als buurvrouw
Een rustige buurt, geen gesodemieter 's avonds zeg maar (woon nu in de drukste buurt van Breda)quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat voor buurt\ sfeer\ buurtgenoten wil je?
Hoeveel ruimte wil je?
Oud huis of nieuwbouw?
Welke prijscategorie?
aah doe maar pesten hequote:
Niet heel noord afschrijven, onder de heikantlaan en bij het quirijnstokpark liggen vrij rustige buurten met heel behoorlijke tuinen. Ik denk dat het met deze wishlist sowieso noord of reeshof wordt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
noord valt sowieso af, zuid .... broekhoven valt af.
West (meer de kruidenbuurt waar ik woon) valt af.
Centrum lijkt me ook wel rustig maar of je daar veel tuintjes hebt ...
Blaak kan, wel de wat duurdere wijk.
Reeshof ... denk ook wel kan maar weet de prijs daar niet.
Binnen de ringbanan zal ik gaan kijken dan, en ook toch blaak en reeshof. waarbij reeshof eigenlijk als laatste optie
(lees ver van centrum af) maar wel echt hofjes enzo)
dus kwa, huizen ligging enzo ligt het mooi in je wens, en ook dat je buurvrouw over alles begint valt mee omdat de meeste overdag werken haha
oude huizen is vooral aan de voorkant, maar denk dat veel in de reeshof wel goed is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de Reeshof maak je veruit de meeste kans om te vinden wat je zoekt. Welke delen wel of niet de moeite waard zijn weet ik niet, ik hou van oude huizen
Voorkant??quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oude huizen is vooral aan de voorkant
bedoel vooraan in de reeshofquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voorkant??
Ik heb al jaren geleden mijn hart verloren aan de professor Dondersstraat
Ja daar wil ik wel wonen, maar die huizen passen niet in mijn budgetquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voorkant??
Ik heb al jaren geleden mijn hart verloren aan de professor Dondersstraat
Maar voor die prijzen en die afmetingen moet je of heel veel mazzel hebben of willen verbouwen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:20 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Een rustige buurt, geen gesodemieter 's avonds zeg maar (woon nu in de drukste buurt van Breda)
ruimte vanaf 100 m2, en liefst toch een achtertuin vanaf 50 m2
Bouwjaar vanaf ongeveer 1970
en we zoeken tot 180.000/190.000 iets meer of minder geen probleem.
het liefst zouden wij toch in een woonwijk terecht komen, met een hofje ofzo, in elk geval geen direct verkeer (op bestemmingsverkeer na) voor je deur, en niet 6 buurvrouwen die zich alleen met de buurt bezighouden..
denk ook niet bij mijquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja daar wil ik wel wonen, maar die huizen passen niet in mijn budget
Het laatste is het gevalquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar voor die prijzen en die afmetingen moet je of heel veel mazzel hebben of willen verbouwen!
Ik woon er toch best lekker hoor ( Bij de Schans)quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
ok, sorry ophelia, niet heel noord
maar jah, zal niet graag noord willen zitten.
Lol, je moet eens conquerclub.com bekijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
weer een potje risk gewonnen van de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |