Nee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:58 schreef theKiD het volgende:
Bent u Gerard Kockx?
Btw.. * theKiD is er klaar voor. Hopelijk blijft het droog in Lieshout vandaag![]()
BOA here I come!
Is die vandaag? Heb nog steeds geen cameraquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
Nog mensen naar de harley dag vandaag ?
Tap je eigen bier uit de fontein lijkt me dan wel een leuk concept...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:02 schreef existenz het volgende:
Vanavond bier bij het paleis voor de liefhebbers
Ik vond de lineup van vandaag wel leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bavaria Open Air? Ik vind de Line-up de kosten van het kaartje niet waard.
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond de lineup van vandaag wel leuk
Wat is jouw smaak?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaak
* Crazy-M heeft ook afwijkende smaakquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zeker niet de enige bent, ik heb gewoon een wat afwijkende smaak
Dat is niets voor mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graspop is meer mijn ding zeg maar.
Spannendquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft ook afwijkende smaak
daar in de bosbrand was ik te vindenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef automatic_ het volgende:
Bij deze topics moet ik ook altijd aan Crazy denken
Zeer grote brand school Den Helder
whehehe, hoe oud is je zusje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik luister momenteel liever naar frans duijts dan naar het geziemel van mijn zusje die haar vriendje aan de telefoon heeft. My goood -_-'.
Maar wel als je de kaartjes tegen de helft van t geld kunt krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bavaria Open Air? Ik vind de Line-up de kosten van het kaartje niet waard.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar wel als je de kaartjes tegen de helft van t geld kunt krijgen
Yup..quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zijn de spacers tussen de UI's in de OP trouwens bij iedereen stuk?
EMTE = goed geweest in dit geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden![]()
Voor de helft was ik idd ook gegaan
Zijn de spacers tussen de UI's in de OP trouwens bij iedereen stuk?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Graspop is meer mijn ding zeg maar.
Me too.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:54 schreef toma het volgende:
Morgen de eerste dag op de TU. Heb er zin an.
Veel succes. Ik begin morgen aan m'n schakeljaar voor Systems & Control. Moet jij ook naar Eindhoven?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:06 schreef toma het volgende:
[..]
Veel succes. Ik begin morgen aan m'n schakeljaar voor Systems & Control. Moet jij ook naar Eindhoven?
Ik kom juist naar jullie stad toequote:
Haha dat meen je nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
Er zijn zelfs mensen hier die daar werken
Vorige week stonden ze nog op de Ringbaan-Oost tegenover de Texaco (daar bij de BP in de buurt), en vandaag stonden de vrienden in het blauw met en flitser op de Burgemeester Bechtweg. Bij laatstgenoemde staan ze overigens ook regelmatigquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef Crazy-M het volgende:
Veel voorkomende Flits locaties
radar nb n261 in tilburg op de ringbaan west nabij texaco tankstation
radar nb n261 in tilburg op de ringbaan west thv de rooi pannen
laser nb in tilburg op de dr. hub van doorneweg ri ringbaan
radar nb in tilburg op de ringbaan west ri. zuid thv van boekel vanuit rode opel
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv zwembad stappegoor
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid nabij de kruising met de dr. hub van doorneweg
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv de praxis
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv het politiebureau
radar nb in tilburg op de ringbaan noord thv tnt post
radar nb in tilburg op de ringbaan oost thv broekhuizen
radar nb in tilburg op de ringbaan oost
radar nb in tilburg op de ringbaan noord thv tamoil tankstation
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid thv het leijpark
laser nb in tilburg op de ringbaan oost achter trafo huisje
radar nb in tilburg op de ringbaan zuid
Jawel en een paar van ons komen er vaakquote:
Ik weet niet eens wie VoreG is, maar ik gok dat ik er al vaak genoeg bij besteld hebquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
beste plek om fokkers te spotten is de boekanier
http://www.paulissenwitgoed.nl/quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zoek de naam van een winkel! Beschrijving: verkoopt 2ehands wasmachines met 1 jaar garantie, zit bij de interpolis.
Nieuwe met 2 jaar garantie en als je klaar bent met studeren, meteen wegkapen voor jezelfquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Nouja we zitten een beetje te dubben.. of tweedehands op MP eentje kopen zonder garantie, met het risico dat we bijv. na een jaar of 2 een nieuwe moeten (maar als ie het 2 jaar doet zijn we allemaal dik tevreden, want we moeten allemaal nog maar 2 jaar studeren). Of een nieuwe met 2 jaar garantie..
Jammer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
helaas al brandmeester ...
waren wat stoeltjes enzo haha
Mwah twee bekendste zijn natuurlijk New York Pizza's en Domino's. Spicy food is ook goed, maar weet eignelijk niet zeker of die pizza's hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef Messenga het volgende:
Waar kan je 't beste pizza bestellen?
Ik hoorde in de bus dat er een feestje bij Vidar wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog wat leuks in de stad te doen vanavond of niets speciaals?
NY Pizza!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef Messenga het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef Messenga het volgende:
Dan moet je dat vragen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie VoreG is, maar ik gok dat ik er al vaak genoeg bij besteld hebEn de rest heb ik eigenlijk ook nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |