Op de laatste foto ben ik daar niet zo zeker van.quote:
Op de eerst twee toch niet hoor. Het lijkt op de eerste zelfs alsof ze bewusteloos met haar hoofd op een matras hangt.quote:
Ja hoor, nu moet ik gaan speculeren, maar da's ook funquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Op de laatste foto ben ik daar niet zo zeker van.
Op de eerste twee is ze nog wel roze.
Maar 62 foto's? En dan zo'n advertentie?
Wat ik gek vind is dat er van die 62 foto's een paar foto's van veraf zijn. (Denk dus ook aan stalken.)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:22 schreef AquaMaryn het volgende:
De foto's zijn van de vorige bewoner die deze vrouw stalkte en in haar slaap steeds fotografeerde?
Ja, ok, misschien slaat mijn verbeelding wat op hol maar Yvonne, ik vind dit wel creepy foto's en een raar verhaal toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, nu moet ik gaan speculeren, maar da's ook fun
eht ziet er naar uit dat deze dame makkelijk in slaap valt, bank, stoel waar dan ook en zij een partner had die daar dan een foto van nam.
En anders is ze keidoodvermoord
Daar waar jij ook op zit dusquote:
Vanmiddag heb ik een kort neutraal vraagje gesteld over die foto's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:32 schreef julian6 het volgende:
Vraag me af wat er op de rest van de foto's te zien was; ze ziet er iig niet al te levend meer uit.
Anderhalf jaar alleen heeft ze geen andere advertenties lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef jack4ya het volgende:
Zat die mevrouw (die de foto's aanbood) al niet langer op MP?
Ik denk niet dat ze dood is, maar slaapt, maar om dan allemaal van dit soort foto's te nemen? Ze lijkt wel gedrogeerd ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef mrfool het volgende:
Alle vrouwen vinden het maar 'freaky'![]()
Nee ze heeft nog een kleurtje op haar gezicht, maar dat kan ook met make up. niet dames?
Volgende week op geenstijl
Oeh een GHBtje! En nee, geen gehaktballen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dood is, maar slaapt, maar om dan allemaal van dit soort foto's te nemen? Ze lijkt wel gedrogeerd ofzo.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef jack4ya het volgende:
Ik denk meer dat deze dame ernstig ziek was/is. Familie maakt dan mogelijk extra veel foto's, juist omdat ze weten dat het eindig is...
Maar waarom heeft iemand dan een collectie foto's waar ze alleen in slapende toestand óf van veraf op staat? Dan verwacht je daar ook wat normale foto's tussen toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef jack4ya het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik denk echt dat ze ziek is (en daarbij slaapt) MS ofzo.
Ja, ik gok ook maar wat, maar ze lijkt me niet overleden. (Niet op deze foto's althans)
Lijkt mij ook ja, wat een bizarre situatie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waarom heeft iemand dan een collectie foto's waar ze alleen in slapende toestand óf van veraf op staat? Dan verwacht je daar ook wat normale foto's tussen toch?
Maar dan heb je daar geen 64 foto's vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef yvonne het volgende:
Kijk dan! Linksboven: zo zie je eruit als je op de bak in slaap sukkelt,
onderste, zo charmant zie je eruit als je vast slaapt en rechtsboven is ze ook in slaap gekukeld.
Ze heeft wel een rood neusjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Dat is Sanne Berkens. Is ooit buur van me geweest toen ik nog in Assen woonde. Vond haar altijd wel raar, ze zeiden dat ze alcoholist was maar in die tijd dronk ik zelf ook best veel dus dat viel me niet echt op.Nooit echt contact met haar gehad trouwens. Op een gegeven moment was ze weg. Geen idee waar naartoe, maar ik heb er nooit meer gezien.
Grappig dat je zo iemand op deze manier tegenkomt.
dat laatstequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef Ringo het volgende:
Oké, lees nu pas het topic door. Is ze door een misdrijf om het leven gekomen of speculeert men hier maar wat?
Ik denk niet dat de adverteerder de advertentie heeft verwijderd maar MP.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
Heb wel printscreens van de ad.
Raar.. Niet eens een mailtje terug, gewoon niks.
Maar waarom dan? Kan ik ze hierover mailen of niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de adverteerder de advertentie heeft verwijderd maar MP.
Toch he? Bah. Lekker voor de familie, je moeder/zus/dochter zo op MP gedumpt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
Oh nee, net even de foto's via de MP link gekeken, op de onderste is ze dood.
Dan hang je niet met je hoofd op een matras. (foto 1) en ook zijn er dan niet een paar foto's vanuit de verte en de rest in coma.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Iemand al op het idee gekomen dat we hier misschien te maken hebben met een persoon in coma? En dan krijg je inderdaad niet veel variateit in je fotos.
Misschien omdat een aantal mensen op de link 'in strijd met de regels' oid heef geklikt? Omdat ze he te luguber vinden? Je kunt het altijd navragen, geen idee of je antwoord krijgt, maar proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Kan ik ze hierover mailen of niet?
Maar wel een coupe soleil met telkens andere kussens en achtergronden? En vele foto's van veraf,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Iemand al op het idee gekomen dat we hier misschien te maken hebben met een persoon in coma? En dan krijg je inderdaad niet veel variateit in je fotos.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:22 schreef Syytön het volgende:
Boo, de advertentie is weg, en nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden.![]()
Kun je die printscreens posten Stali?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
Heb wel printscreens van de ad.
Raar.. Niet eens een mailtje terug, gewoon niks.
Oh ik dacht, omdat yvonne zei dat toch wel dood was op de onderste nadat ze naar de advertentie op MP had gekeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die op MP was niet veel duidelijker hoor.
Wil ik wel doen maar dat duurt even want ik heb ze gemaakt terwijl ik ingelogged was op MP, dus sta er met mijn eigen naam op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:28 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Kun je die printscreens posten Stali?
Volgens mij was dat een grapje van Yvonnequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht, omdat yvonne zei dat toch wel dood was op de onderste nadat ze naar de advertentie op MP had gekeken.
En dat is zomaar legaal om te doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Btw. ik dacht dat het een grap was maar Ringo is wel serieus. Ze is alleen niet erg te vinden.
Ik kan in ieder geval maandag iemand benaderen die toegang heeft tot een systeem waarin iedere inwoner van Nederland staat en dan moet het een fluitje van een cent zijn om te achterhalen of ze nog leeft.
Hmm, zou kunnen. Ik heb ze een bericht gestuurd en ref.nr. gekregen maar krijg pas binnen vier werkdagen antwoord, aldus de automatische mail.quote:
wow, spannende wendingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wil ik wel doen maar dat duurt even want ik heb ze gemaakt terwijl ik ingelogged was op MP, dus sta er met mijn eigen naam op.
Btw. ik dacht dat het een grap was maar Ringo is wel serieus. Ze is alleen niet erg te vinden.
Ik kan in ieder geval maandag iemand benaderen die toegang heeft tot een systeem waarin iedere inwoner van Nederland staat en dan moet het een fluitje van een cent zijn om te achterhalen of ze nog leeft.
Volgens mij mag hij wel die vrouw opzoeken, maar niet melden of ze dood is of leeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef mrfool het volgende:
[..]
En dat is zomaar legaal om te doen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Dat is Sanne Berkens. Is ooit buur van me geweest toen ik nog in Assen woonde. Vond haar altijd wel raar, ze zeiden dat ze alcoholist was maar in die tijd dronk ik zelf ook best veel dus dat viel me niet echt op.Nooit echt contact met haar gehad trouwens. Op een gegeven moment was ze weg. Geen idee waar naartoe, maar ik heb er nooit meer gezien.
Dan heb je wel de geboortedatum nodig, of je moet het geluk hebben dat "Sanne Berkens" haar volledige naam is, en dus niet 'Sanne' als roepnaam of slechts 1 van haar voornamen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag ook gezocht. Vermissingen vanaf 1970.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:40 schreef jack4ya het volgende:
Even off topic: kijk eens bij vermistepersonen.info en zoek op vrouwen...
Het valt mij in ieder geval erg op, ben ook best wel geschokt, geloof ik.
Soms wil je ik gewoon de maatschappij niet kennen...
Ik hoor het al, ik zat nog even te twijfelen maar weet het nu zeker, niks voor mij. Ik ben al naar van de foto's uit de OPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag ook gezocht. Vermissingen vanaf 1970.
Heel veel jonge meisjes. Zelfs twee heel oude vrouwen met ook heel vreemde verhalen.
Werd ook naar van die site. Verder nog dat andere deel bekeken van ongeidentificeerde lijken maar dat waren mannen en 1 vrouw die niet leek op de vrouw van MP.
Ik heb niet gekeken bij niet geindentificeerde personen hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik zat nog even te twijfelen maar weet het nu zeker, niks voor mij. Ik ben al naar van de foto's uit de OP
He jaches.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef PICHT het volgende:
Heb je een opdracht gekregen van een oude vrouw om de boel tot de bodem uit te zoeken?
Dat dus, deze wil ik even volgen.quote:
Klopt, nare film. Al zit er wel muziek in van Aphex Twin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
He jaches..
Dat is toch die film over snuffmovies, o.i.d. ? Dat was niet aan mij besteed iig.
Ik ga daar ook maar niet over nadenken.
Maar goed, de vrouw is van Assen in Utrecht beland en nu ben ik zelf heel veel verhuisd en contacten verwateren dan heel gemakkelijk.
Maar enfin, ik hoop dat iemand weet waar ze is en anders maandag maar zien of e.e.a. lukt.
90% procent was gekleurd inderdaad. Zullen inderdaad niet allemaal echte vermissingen zijn maar veelal wrs. toch wel. En dan zie je die vrolijke jonge gezichtjes op foto's. Triest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken bij niet geindentificeerde personen hoor.
Wat mij opviel, was hoeveel vrouwen er vermist zijn, en ze zijn bijna zonder uitzondering van buitenlandse afkomst. Ongefundeerde gok weliswaar gebaseerd op de namen.
Alsof het wegwerp vrouwen zijn, vrouwen handel ofzo, weet ik niet. (Al zullen er vast een paar zijn die uit eigen beweging vermist zijn, maar toch.)
Ik vroeg me echt af, al die mensen, ze moeten toch er-gens zijn? Moeilijk te bevatten.
ik zag dit al in het marktplaats sukkels topic, ik denk dat die vrouw dood is/was toen die foto's genomen werdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat dus, deze wil ik even volgen.
Weird gedoe.
Daar zie ik Stali niet voor aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Zemi77 het volgende:
Hoax,
TS lacht zich waarschijnlijk dood achter haar PC. Jammer dat je MP advertentie verwijderd is. Misschien een nieuwe aanmaken?
Ik ben niet van de zieke grappen, iemand die me kent weet dat heel goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Zemi77 het volgende:
Hoax,
TS lacht zich waarschijnlijk dood achter haar PC. Jammer dat je MP advertentie verwijderd is. Misschien een nieuwe aanmaken?
stali doet zoiets niet, trust me.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Zemi77 het volgende:
Hoax,
Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stali doet zoiets niet, trust me.
3 x raden om wie die reeks draaidequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.
Verkapte poging tot 'spannende' reeks dit, net als die ene knakker die naar een bos ging om te zoeken naar iets en daarna verdween en op een camping bleek te zitten.
Dat kan wel. Ikzelf kan het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.
Verkapte poging tot 'spannende' reeks dit, net als die ene knakker die naar een bos ging om te zoeken naar iets en daarna verdween en op een camping bleek te zitten.
Kende er ook zoeen. "Hoop gaat stoppen met drinken" en ineens liet hij niets meer van zich horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef jack4ya het volgende:
Dit topic kan ik ook nog niet helemaal vergeten:
Mijn leven gaat kapot
Ik hoop maar dat die TS een ander account heeft aangenomen...
Nee joh, maar op fok kan je altijd wel verwachten dat iemand je niet gelooft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat kan wel. Ikzelf kan het inderdaad niet.
Zeg, maar ik ga me niet verdedigen tegen Pottenkijkers, dat was vijf jaar geleden en een heel leuke reeks.
Ik ben gewoon echt niet van de zieke grappen, bagger nooit in serieuze subfora en loop lang genoeg mee op FOK! Dat kun je zelf in mijn historie nazoeken.
Hierover een grap maken zou compleet ziek zijn. Ik wil gewoon echt weten of die vrouw nog leeft, zo vreemd is dat toch niet?
Of ze sliep op de foto's en is jaren later dood gegaan aan ouderdom (noem maar wat)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:28 schreef Grimmjoww het volgende:
Ze is of aan het slapen of ze is pwnd
mee eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ik vind het echt ontzettend vaag
De geboortedatum heb ik misschien voor een deel. Kom de naam alleen maar tegen op een softbalsite.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dan heb je wel de geboortedatum nodig, of je moet het geluk hebben dat "Sanne Berkens" haar volledige naam is, en dus niet 'Sanne' als roepnaam of slechts 1 van haar voornamen.
" ja hoi met stali. Zegguh, leef je nog? Ja want ik kwam foto's tegen van je op MP en je lijkt er behoorlijk haske dood op"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
De geboortedatum heb ik misschien voor een deel. Kom de naam alleen maar tegen op een softbalsite.
Zou het telefoonnummer wat erbij staat morgen wel kunnen bellen.
Maar anders heb ik van Ringo haar toenmalige adres gekregen. Misschien dat het ook op die manier lukt?
Dat topic zegt me niks, maar het lucht wel op dat ik dit topic niet zo serieus hoef te nemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Pitom het volgende:
Aanvankelijk trok dit topic wel mijn interesse, totdat ik inderdaad zag dat deze TS dezelfde persoon is achter het 'Geen pottenkijkers' mysterie (wat overigens een respectabele topicreeks was). Werd het verlangen naar je vergane roem ietsjes te veel, of is dit een vervelend toeval waardoor je ten onrechte behoorlijk aan geloofwaardigheid inboet?
Hoe dan ook, als ik morgen op een Utrechtsch terrasje zit, zal ik goed kijken of ik toevallig iemand met een Coupe Soleil signaleer.
Dan kun je ongeveer half Hyves mailenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ja hoi met stali. Zegguh, leef je nog? Ja want ik kwam foto's tegen van je op MP en je lijkt er behoorlijk haske dood op"
en heel partyflockquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je ongeveer half Hyves mailen
Denk maar wat je wilt, maar ik ben zo niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat topic zegt me niks, maar het lucht wel op dat ik dit topic niet zo serieus hoef te nemen.
dat dus...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat dus, deze wil ik even volgen.
Weird gedoe.
Echt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef SilkSpectre het volgende:
Hier ga ik nachtmerries van krijgen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja! Dit soort dingen vul ik verder in tijdens het dromen.
Ho ho ho, ik zou de post van Ringo nou niet echt serieus nemen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar goed, de vrouw is van Assen in Utrecht beland en nu ben ik zelf heel veel verhuisd en contacten verwateren dan heel gemakkelijk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
De geboortedatum heb ik misschien voor een deel. Kom de naam alleen maar tegen op een softbalsite.
Maar anders heb ik van Ringo haar toenmalige adres gekregen. Misschien dat het ook op die manier lukt?
ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:44 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Men wat ben ik er ingestonken.
Die post nam ik niet zo serieus maar een adres via PM? Ja, het kan best dat hij aan het grappen is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik zou de post van Ringo nou niet echt serieus nemen hoor
Die adverteerder heeft zelf nog niet gereageerd op mijn mail. Die heb ik via MP verstuurd, dus ik heb geen adres.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:12 schreef LinkseVriend het volgende:
De adverteerder moet gewoon de oud-bewoners opsporen en het hun dan vragen. Bij de gemeente of woningstichting is dat heel makkelijk te achterhalen.
Dan ik vast ook, want hoezo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:44 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Men wat ben ik er ingestonken.
Ah, oké da;s andere koek, dat had ik net gezien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Die post nam ik niet zo serieus maar een adres via PM? Ja, het kan best dat hij aan het grappen is.
Maar nu ja, tot dusver zijn er geen andere aanwijzingen. Dus ik ga het voor de zekerheid wel na.
[..]
Het 'geen pottenkijkers' topic + het serieus nemen van de post van Ringoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ik vast ook, want hoezo?
Ik vind het ook wat twijfelachtig, maar waaruit maak je op 'dat je er ingestonken bent' dan?
Ik zie het grapje (nog) niet?
Daarom hoaxquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
Het is sowieso raar dat als degene die de advertentie plaatste op MP zo graag duidelijkheid wil, dat diegene dan niet op de mail van Stali reageert of er een telefoonnummer bij gezet heeft voor tips.
Maar dan blijft de vraag... zoiets verzín je toch gewoon niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:53 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Daarom hoaxDe adverteerder wou misschien slechts kijken wat voor reacties die binnen kreeg.
Tot nu toe heb ik er maar 3 gezienquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag... zoiets verzín je toch gewoon niet?
Al die slapende foto's?
Mensen verzinnen wel gekkere dingen.quote:Nou ja, misschien ook wel en heb ik gewoon een wat minder grote/zieke fantasie
Honkbal foto's?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:57 schreef Stali het volgende:
Ik ga óok even die honkbalfoto's uit 2007 bekijken trouwens.
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Stuur je printscreen van de advertentie naar die honkbalverenigingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:10 schreef Stali het volgende:
Ja, Sanne Berkens stond in 2007 op de jubileumlijst van de Falcons in een clubblaadje: http://www.falcons.nl/Honklopertje/2007/dec07.html
Die actiefoto's zijn al niet te doen maar iemand proberen te herkennen op nieuwjaarsrecepties is ook niet te doen.
2007 http://www.falcons.nl/index.php?option=com_easygallery&act=categories&cid=21&Itemid=49
2008 http://www.falcons.nl/index.php?option=com_easygallery&act=photos&cid=947&Itemid=49
Het is eigenlijk gewoon onbegonnen werk ook..
Je bent een held!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Stuur je printscreen van de advertentie naar die honkbalverenigingMet de vraag of ze die vrouw op de foto kennen.
Leuk verzonnen schatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef Tamashii het volgende:
Die foto's zien er echt eng uit. Ik hoop dat ze nog leeft. :|
Geniale post.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik niet.Want mensen die er zo uit zien hoef ik niet tegen te komen.
Ik had alleen de foto uit de OP gestuurd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
Waarom vroeg die vereniging dan waarom de vraag gesteld werd, je had ze toch een screenshot van de hele advertentie gegeven? Dan snappen ze toch waarom de vraag gesteld wordt?
Ah sorry, ik dacht dat je ze de hele advertentie had gestuurd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik had alleen de foto uit de OP gestuurd.
Nog steeds geen antwoord trouwens.
En op hoaxroepers ga ik trouwens niet meer in. Heb het nu vaak genoeg uitgelegd en de kans is trouwens aanwezig dat ik zelf in iets trap maar ik wil toch graag het verhaal weten achter die foto's. Dus roep maar een eind weg, voorlopig zoek ik gewoon door.
Je weet goed dat hier het tweede, wss. bekend 'fok-mysterie' in de maak is, en toevallig ben jij er weer bij betrokken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik had alleen de foto uit de OP gestuurd.
Nog steeds geen antwoord trouwens.
En op hoaxroepers ga ik trouwens niet meer in. Heb het nu vaak genoeg uitgelegd en de kans is trouwens aanwezig dat ik zelf in iets trap maar ik wil toch graag het verhaal weten achter die foto's. Dus roep maar een eind weg, voorlopig zoek ik gewoon door.
Zelfs al IS het zo, dat het een hoax zou zijn, dan is het toch nog steeds grappig/spannend/leuk/eng/fantasierijk?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef Tjardo het volgende:
[..]
Je weet goed dat hier het tweede, wss. bekend 'fok-mysterie' in de maak is, en toevallig ben jij er weer bij betrokken?
amen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs al IS het zo, dan is het toch nog steeds grappig/spannend/leuk?
En anders kijk je hier toch gewoon niet? Dan is het probleem voor jou in elk geval opgelost.
Makkelijk is het eigenlijk he?
Ook mijn eerste gedachten..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:17 schreef fespo het volgende:
ligt ze niet in een ziekenhuisbed?
Een tvp terwijl je pal daarboven nog gepost hebt?quote:
Dat is pas een keer of vier genoemd ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef justmattie het volgende:
Was jij dat ook niet die ooit dat geweldige ''pottenkijkers'' topic had verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Oke dat scheelt, ik heb niet alles uitgebreidt gelezenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is pas een keer of vier genoemd ofzo
En van zo'n blijde bevalling wordt dan uit 62 foto's zo'n compilatie gemaakt en verder niet genoemd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef krijtlijk het volgende:
In de advertentie zeggen ze toch dat ze hopen iemand blij te willen maken met de foto's?
Misschien is ze wel net bevallen en kijkt ze naar de verse baby die op haar buik ligt? jullie denken er wel meteen ergste van zeg
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:59 schreef Stali het volgende:
[..]
En van zo'n blijde bevalling wordt dan uit 62 foto's zo'n compilatie gemaakt en verder niet genoemd?
Lijkt mij in ieder geval sterk.
Dat MP reageert in ieder geval niet in het weekend en Theo heeft ook nog niet gereageerd trouwens.
Een reeks zal het echt niet gaan worden. Maar ik zal zeker wel doorzoeken, uiteraard ook buiten FOK! en hoe beperkt ook, als ik wat hoor dan laat ik het hier gewoon weten en intussen hoop ik dat iemand de vrouw kent.
Vooralsnog is het ook allemaal speculeren, want we weten het immers nog niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:03 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Misschien staat op de rest van de foto's wel de verse baby afgebeeld en die is na een paar dagen ook niet meer herkenbaar omdat ze zo snel veranderen, misschien daarom alleen alleen foto's van de vrouw? ik speculeer ook zo maar wat hoor
Dus je zou der doen? Yay, we have the first one!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:32 schreef Palomar het volgende:
Heb dit topic zojuist doorgelezen en vind het een raar topic.
Dus jij vindt dit 3 doodgewone foto's uit 62 prentjes?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:22 schreef krijtlijk het volgende:
Niet als je er van uit gaat dat mensen allerlei vreemde dingen van de gaan foto's denken
Wel als dit net toevallig de foto's zijn die net een paar minuten na de bevalling genomen zijn. Ik stond ook echt niet mooi op de foto toen ik net bevallen was hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit 3 doodgewone foto's uit 62 prentjes?
Ik nog steeds niet.
Maar enfin, er is ook geen ontwikkeling tot zover. Als ik iets aan info krijg laat ik het uiteraard weten..
Jij lag tijdens je bevalling gewoon buiten bewustzijn lekker te ronken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Wel als dit net toevallig de foto's zijn die net een paar minuten na de bevalling genomen zijn. Ik stond ook echt niet frivool op de foto toen ik net bevallen was hoor
Waarom reageert de plaatser van de MP advertentie dan niet gewoon even normaal op de mail?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:01 schreef krijtlijk het volgende:
Ja het ziet er idd vreemd uit op de foto's , dat wel. Maar er zijn van mij ook foto's gemaakt terwijl ik lag te slapen tussen de weeen door. En net wat ik eerder zei: misschien staan op de overige foto's wel de baby of misschien zelfs wel de hele bevalling, weet jij veel?
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom reageert de plaatser van de MP advertentie dan niet gewoon even normaal op de mail?
Dan was het mysterieuze gedeelte al weg
Ze schreven overigens dat dit de drie duidelijkste foto's waren. Toch gek als er niet eentje is waarbij de persoon in kwestie gewoon wakker is en de lens in kijkt?
Als jij je hier nu écht zorgen om zou maken, dan had je deze advertentie meteen en direct gemeld bij de digitale recherche, en dan was je er niet een sensatietopic over gestart.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.
En geen randje van een nachtjapon o.i.d. Mensen liggen niet naakt zonder een soort schortje in een ziekenhuis.
Ik hoop iig dat ik nog antwoord krijg van die Theo, of van de adverteerder (al heb ik daar een raar beeld bij) en anders maandag van marktplaats. Verder heb ik wat bekenden gemaild in Amsterdam en ook rondom en in Utrecht. Maar het haalt allemaal wrs. niks uit ook. En ik kan toch moeilijk met dit verhaal naar de politie stappen en zeggen dat ik geen goed gevoel heb bij een verwijderde advertentie en drie foto's. In principe is er ook niks behalve die vreemde foto's.
Heb je voorbeelden van die foto's uit de verte?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan hang je niet met je hoofd op een matras. (foto 1) en ook zijn er dan niet een paar foto's vanuit de verte en de rest in coma.
Of het is iemand geweest die zijn moeder/tante buurvrouw (whatever) op de foto heeft genomen toen ze sliep. Heeft het op MP gezet met een vaag verhaal om te kijken wat voor reacties het oplevert. Misschien is het zelfs wel een fokker.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.
En geen randje van een nachtjapon o.i.d. Mensen liggen niet naakt zonder een soort schortje in een ziekenhuis.
Die voorbeelden heeft ze niet, want de drie foto's die hier staan waren ook de enige die op marktplaats in de advertentie stonden bij mijn weten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:11 schreef Dinus het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van die foto's uit de verte?
Sommige mensen in coma kunnen heel goed met een hoofd wat opzij hangen hoor, en zelfs in een stoel zitten, en zelfs eten of drinken in sommige gevallen.
Ik hoop het echt nooit in m'n omgeving mee te zullen maken
Het kan natuurlijk ook zijn dat deze vrouw gewoon heeft meegewerkt aan de hoax en dus deed alsof ze sliep. En even op drie verschillende plekken is gaan liggen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
want?quote:
Dat vermoeden heb ik ook, de vrouw zelf is erachter gekomen, er is een abuse melding richting MP gegaan, weg advertentie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Of het is iemand geweest die zijn moeder/tante buurvrouw (whatever) op de foto heeft genomen toen ze sliep. Heeft het op MP gezet met een vaag verhaal om te kijken wat voor reacties het oplevert. Misschien is het zelfs wel een fokker.....
Waarom? Geen idee maar ik heb wel vreemdere dingen gezien op internet.
Dit vind ik wel een beetje érg ver gezocht,quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Laten jullie in ieder geval de laatste postruimte voor mij over?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:16 schreef CherryLips het volgende:
TerugVindPostDan staat ie in je actieve topics.
Helemaal mee eens - it makes a good readquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:34 schreef wonderer het volgende:
SpannendEn wat boeit het of het een hoax is, de zoektocht is toch al gewoon leuk?
Dat dus, sensatie topic/hoaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als jij je hier nu écht zorgen om zou maken, dan had je deze advertentie meteen en direct gemeld bij de digitale recherche, en dan was je er niet een sensatietopic over gestart.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 03:29 schreef Kinz het volgende:
TVP, met de bedoeling om pottenkijkers ook maar eens te gaan bezichtigen.
De woordgrap, wie ziet hem?
Ik was al bang !quote:Op maandag 31 augustus 2009 05:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
ja die kwam wel over hoor!
is dat een geintje van je? of ken je haar écht?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er gewoon nog niet. Er is nog een FOK!ker die nu meehelpt met zoeken.quote:
quote:Geachte heer, mevrouw, Er heeft vandaag een advertentie gestaan waarin gebrui...
Vraag en antwoord
---------------------------------------------------------------
Reactie (Barbara) - 01-09-2009 10:13
Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De advertentie is inderdaad verwijderd van de site. Ik kan helaas niet voor u nagaan waarom dit is gebeurd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Barbara
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Neen. En posten jullie dit topic alsjeblieft niet vol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |