De geboortedatum heb ik misschien voor een deel. Kom de naam alleen maar tegen op een softbalsite.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dan heb je wel de geboortedatum nodig, of je moet het geluk hebben dat "Sanne Berkens" haar volledige naam is, en dus niet 'Sanne' als roepnaam of slechts 1 van haar voornamen.
" ja hoi met stali. Zegguh, leef je nog? Ja want ik kwam foto's tegen van je op MP en je lijkt er behoorlijk haske dood op"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
De geboortedatum heb ik misschien voor een deel. Kom de naam alleen maar tegen op een softbalsite.
Zou het telefoonnummer wat erbij staat morgen wel kunnen bellen.
Maar anders heb ik van Ringo haar toenmalige adres gekregen. Misschien dat het ook op die manier lukt?
Dat topic zegt me niks, maar het lucht wel op dat ik dit topic niet zo serieus hoef te nemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Pitom het volgende:
Aanvankelijk trok dit topic wel mijn interesse, totdat ik inderdaad zag dat deze TS dezelfde persoon is achter het 'Geen pottenkijkers' mysterie (wat overigens een respectabele topicreeks was). Werd het verlangen naar je vergane roem ietsjes te veel, of is dit een vervelend toeval waardoor je ten onrechte behoorlijk aan geloofwaardigheid inboet?
Hoe dan ook, als ik morgen op een Utrechtsch terrasje zit, zal ik goed kijken of ik toevallig iemand met een Coupe Soleil signaleer.
Dan kun je ongeveer half Hyves mailenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ja hoi met stali. Zegguh, leef je nog? Ja want ik kwam foto's tegen van je op MP en je lijkt er behoorlijk haske dood op"
en heel partyflockquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je ongeveer half Hyves mailen
Denk maar wat je wilt, maar ik ben zo niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat topic zegt me niks, maar het lucht wel op dat ik dit topic niet zo serieus hoef te nemen.
dat dus...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat dus, deze wil ik even volgen.
Weird gedoe.
Echt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef SilkSpectre het volgende:
Hier ga ik nachtmerries van krijgen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja! Dit soort dingen vul ik verder in tijdens het dromen.
Ho ho ho, ik zou de post van Ringo nou niet echt serieus nemen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar goed, de vrouw is van Assen in Utrecht beland en nu ben ik zelf heel veel verhuisd en contacten verwateren dan heel gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |