Dus je zou der doen? Yay, we have the first one!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:32 schreef Palomar het volgende:
Heb dit topic zojuist doorgelezen en vind het een raar topic.
Dus jij vindt dit 3 doodgewone foto's uit 62 prentjes?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:22 schreef krijtlijk het volgende:
Niet als je er van uit gaat dat mensen allerlei vreemde dingen van de gaan foto's denken
Wel als dit net toevallig de foto's zijn die net een paar minuten na de bevalling genomen zijn. Ik stond ook echt niet mooi op de foto toen ik net bevallen was hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit 3 doodgewone foto's uit 62 prentjes?
Ik nog steeds niet.
Maar enfin, er is ook geen ontwikkeling tot zover. Als ik iets aan info krijg laat ik het uiteraard weten..
Jij lag tijdens je bevalling gewoon buiten bewustzijn lekker te ronken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Wel als dit net toevallig de foto's zijn die net een paar minuten na de bevalling genomen zijn. Ik stond ook echt niet frivool op de foto toen ik net bevallen was hoor
Waarom reageert de plaatser van de MP advertentie dan niet gewoon even normaal op de mail?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:01 schreef krijtlijk het volgende:
Ja het ziet er idd vreemd uit op de foto's , dat wel. Maar er zijn van mij ook foto's gemaakt terwijl ik lag te slapen tussen de weeen door. En net wat ik eerder zei: misschien staan op de overige foto's wel de baby of misschien zelfs wel de hele bevalling, weet jij veel?
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom reageert de plaatser van de MP advertentie dan niet gewoon even normaal op de mail?
Dan was het mysterieuze gedeelte al weg
Ze schreven overigens dat dit de drie duidelijkste foto's waren. Toch gek als er niet eentje is waarbij de persoon in kwestie gewoon wakker is en de lens in kijkt?
Als jij je hier nu écht zorgen om zou maken, dan had je deze advertentie meteen en direct gemeld bij de digitale recherche, en dan was je er niet een sensatietopic over gestart.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind is die coupe soleil en haarlengte. Die foto's lijken heel kort achter elkaar genomen te zijn maar dan die verschillende plaatsen en kussens maar dus wel met hetzelfde haar.
En geen randje van een nachtjapon o.i.d. Mensen liggen niet naakt zonder een soort schortje in een ziekenhuis.
Ik hoop iig dat ik nog antwoord krijg van die Theo, of van de adverteerder (al heb ik daar een raar beeld bij) en anders maandag van marktplaats. Verder heb ik wat bekenden gemaild in Amsterdam en ook rondom en in Utrecht. Maar het haalt allemaal wrs. niks uit ook. En ik kan toch moeilijk met dit verhaal naar de politie stappen en zeggen dat ik geen goed gevoel heb bij een verwijderde advertentie en drie foto's. In principe is er ook niks behalve die vreemde foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |