*Flashback naar een twee maanden geleden*
Ik ben net 18 geworden, tot nu toe gaat alles echt heel goed. Ik heb mijn VWO afgemaakt met hoge cijfers, heb redelijk veel vrienden en al ruim 7 maanden een super vriendin waar ik echt van hou.
Maar sinds het begin van de zomervakantie is alles kapot gegaan. Mijn moeder is plotseling overleden aan een hartinfarct en ik ben er achter gekomen dat mijn vader terminale longkanker heeft. Mijn vriendin heeft het uitgemaakt voor wat ik vind, een domme reden. Ik heb een hechte band met mijn broer waar ik alles aan vertel, maar over een maand gaat hij naar Berlijn toe om te studeren en zal hem dus 6 maanden niet zien.
Bovendien heb ik een drankprobleem. Ik begin altijd als ik wakker word aan het bier, tequilla of vodka. Waarom? Ik heb in dronken/aangeschoten toestand tenminste wat te doen, ik vergeet een beetje wat er allemaal is gebeurd. Ik word blij (of juist heel depressief) en de dagen gaan sneller voorbij. Maar de side-effects zijn ook duidelijk.. Ik ben mijn baan in de AH als teamleider kwijt omdat ik te vaak dronken op werk kwam en mijn vader en vrienden beginnen zich van me te distantieren.
Ik doe nu dus echt de hele dag niks, drink me alleen te pletter omdat ik veels te depressief ben en lig de helft van de tijd jankend op mijn bed.
Wat moet ik nou doen? ik weet zeker dat ik m'n leven ga verkloten als ik zo doorga. Mijn vader heeft niet lang meer om te leven en vanaf dan ben ik in m'n eentje. Ik heb geen familie die in Nederland woont en mijn broer zit over een maand Berlijn.
Ik ben gewoon echt bang

Help