Op de laatste foto ben ik daar niet zo zeker van.quote:
Op de eerst twee toch niet hoor. Het lijkt op de eerste zelfs alsof ze bewusteloos met haar hoofd op een matras hangt.quote:
Ja hoor, nu moet ik gaan speculeren, maar da's ook funquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Op de laatste foto ben ik daar niet zo zeker van.
Op de eerste twee is ze nog wel roze.
Maar 62 foto's? En dan zo'n advertentie?
Wat ik gek vind is dat er van die 62 foto's een paar foto's van veraf zijn. (Denk dus ook aan stalken.)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:22 schreef AquaMaryn het volgende:
De foto's zijn van de vorige bewoner die deze vrouw stalkte en in haar slaap steeds fotografeerde?
Ja, ok, misschien slaat mijn verbeelding wat op hol maar Yvonne, ik vind dit wel creepy foto's en een raar verhaal toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, nu moet ik gaan speculeren, maar da's ook fun
eht ziet er naar uit dat deze dame makkelijk in slaap valt, bank, stoel waar dan ook en zij een partner had die daar dan een foto van nam.
En anders is ze keidoodvermoord
Daar waar jij ook op zit dusquote:
Vanmiddag heb ik een kort neutraal vraagje gesteld over die foto's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:32 schreef julian6 het volgende:
Vraag me af wat er op de rest van de foto's te zien was; ze ziet er iig niet al te levend meer uit.
Anderhalf jaar alleen heeft ze geen andere advertenties lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef jack4ya het volgende:
Zat die mevrouw (die de foto's aanbood) al niet langer op MP?
Ik denk niet dat ze dood is, maar slaapt, maar om dan allemaal van dit soort foto's te nemen? Ze lijkt wel gedrogeerd ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef mrfool het volgende:
Alle vrouwen vinden het maar 'freaky'![]()
Nee ze heeft nog een kleurtje op haar gezicht, maar dat kan ook met make up. niet dames?
Volgende week op geenstijl
Oeh een GHBtje! En nee, geen gehaktballen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dood is, maar slaapt, maar om dan allemaal van dit soort foto's te nemen? Ze lijkt wel gedrogeerd ofzo.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef jack4ya het volgende:
Ik denk meer dat deze dame ernstig ziek was/is. Familie maakt dan mogelijk extra veel foto's, juist omdat ze weten dat het eindig is...
Maar waarom heeft iemand dan een collectie foto's waar ze alleen in slapende toestand óf van veraf op staat? Dan verwacht je daar ook wat normale foto's tussen toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef jack4ya het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik denk echt dat ze ziek is (en daarbij slaapt) MS ofzo.
Ja, ik gok ook maar wat, maar ze lijkt me niet overleden. (Niet op deze foto's althans)
Lijkt mij ook ja, wat een bizarre situatie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waarom heeft iemand dan een collectie foto's waar ze alleen in slapende toestand óf van veraf op staat? Dan verwacht je daar ook wat normale foto's tussen toch?
Maar dan heb je daar geen 64 foto's vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef yvonne het volgende:
Kijk dan! Linksboven: zo zie je eruit als je op de bak in slaap sukkelt,
onderste, zo charmant zie je eruit als je vast slaapt en rechtsboven is ze ook in slaap gekukeld.
Ze heeft wel een rood neusjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Dat is Sanne Berkens. Is ooit buur van me geweest toen ik nog in Assen woonde. Vond haar altijd wel raar, ze zeiden dat ze alcoholist was maar in die tijd dronk ik zelf ook best veel dus dat viel me niet echt op.Nooit echt contact met haar gehad trouwens. Op een gegeven moment was ze weg. Geen idee waar naartoe, maar ik heb er nooit meer gezien.
Grappig dat je zo iemand op deze manier tegenkomt.
dat laatstequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef Ringo het volgende:
Oké, lees nu pas het topic door. Is ze door een misdrijf om het leven gekomen of speculeert men hier maar wat?
Ik denk niet dat de adverteerder de advertentie heeft verwijderd maar MP.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
Heb wel printscreens van de ad.
Raar.. Niet eens een mailtje terug, gewoon niks.
Maar waarom dan? Kan ik ze hierover mailen of niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de adverteerder de advertentie heeft verwijderd maar MP.
Toch he? Bah. Lekker voor de familie, je moeder/zus/dochter zo op MP gedumpt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
Oh nee, net even de foto's via de MP link gekeken, op de onderste is ze dood.
Dan hang je niet met je hoofd op een matras. (foto 1) en ook zijn er dan niet een paar foto's vanuit de verte en de rest in coma.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Iemand al op het idee gekomen dat we hier misschien te maken hebben met een persoon in coma? En dan krijg je inderdaad niet veel variateit in je fotos.
Misschien omdat een aantal mensen op de link 'in strijd met de regels' oid heef geklikt? Omdat ze he te luguber vinden? Je kunt het altijd navragen, geen idee of je antwoord krijgt, maar proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Kan ik ze hierover mailen of niet?
Maar wel een coupe soleil met telkens andere kussens en achtergronden? En vele foto's van veraf,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Iemand al op het idee gekomen dat we hier misschien te maken hebben met een persoon in coma? En dan krijg je inderdaad niet veel variateit in je fotos.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:22 schreef Syytön het volgende:
Boo, de advertentie is weg, en nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden.![]()
Kun je die printscreens posten Stali?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
Heb wel printscreens van de ad.
Raar.. Niet eens een mailtje terug, gewoon niks.
Oh ik dacht, omdat yvonne zei dat toch wel dood was op de onderste nadat ze naar de advertentie op MP had gekeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die op MP was niet veel duidelijker hoor.
Wil ik wel doen maar dat duurt even want ik heb ze gemaakt terwijl ik ingelogged was op MP, dus sta er met mijn eigen naam op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:28 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Kun je die printscreens posten Stali?
Volgens mij was dat een grapje van Yvonnequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht, omdat yvonne zei dat toch wel dood was op de onderste nadat ze naar de advertentie op MP had gekeken.
En dat is zomaar legaal om te doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Btw. ik dacht dat het een grap was maar Ringo is wel serieus. Ze is alleen niet erg te vinden.
Ik kan in ieder geval maandag iemand benaderen die toegang heeft tot een systeem waarin iedere inwoner van Nederland staat en dan moet het een fluitje van een cent zijn om te achterhalen of ze nog leeft.
Hmm, zou kunnen. Ik heb ze een bericht gestuurd en ref.nr. gekregen maar krijg pas binnen vier werkdagen antwoord, aldus de automatische mail.quote:
wow, spannende wendingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wil ik wel doen maar dat duurt even want ik heb ze gemaakt terwijl ik ingelogged was op MP, dus sta er met mijn eigen naam op.
Btw. ik dacht dat het een grap was maar Ringo is wel serieus. Ze is alleen niet erg te vinden.
Ik kan in ieder geval maandag iemand benaderen die toegang heeft tot een systeem waarin iedere inwoner van Nederland staat en dan moet het een fluitje van een cent zijn om te achterhalen of ze nog leeft.
Volgens mij mag hij wel die vrouw opzoeken, maar niet melden of ze dood is of leeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef mrfool het volgende:
[..]
En dat is zomaar legaal om te doen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Dat is Sanne Berkens. Is ooit buur van me geweest toen ik nog in Assen woonde. Vond haar altijd wel raar, ze zeiden dat ze alcoholist was maar in die tijd dronk ik zelf ook best veel dus dat viel me niet echt op.Nooit echt contact met haar gehad trouwens. Op een gegeven moment was ze weg. Geen idee waar naartoe, maar ik heb er nooit meer gezien.
Grappig dat je zo iemand op deze manier tegenkomt.
Dan heb je wel de geboortedatum nodig, of je moet het geluk hebben dat "Sanne Berkens" haar volledige naam is, en dus niet 'Sanne' als roepnaam of slechts 1 van haar voornamen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag ook gezocht. Vermissingen vanaf 1970.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:40 schreef jack4ya het volgende:
Even off topic: kijk eens bij vermistepersonen.info en zoek op vrouwen...
Het valt mij in ieder geval erg op, ben ook best wel geschokt, geloof ik.
Soms wil je ik gewoon de maatschappij niet kennen...
Ik hoor het al, ik zat nog even te twijfelen maar weet het nu zeker, niks voor mij. Ik ben al naar van de foto's uit de OPquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag ook gezocht. Vermissingen vanaf 1970.
Heel veel jonge meisjes. Zelfs twee heel oude vrouwen met ook heel vreemde verhalen.
Werd ook naar van die site. Verder nog dat andere deel bekeken van ongeidentificeerde lijken maar dat waren mannen en 1 vrouw die niet leek op de vrouw van MP.
Ik heb niet gekeken bij niet geindentificeerde personen hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik zat nog even te twijfelen maar weet het nu zeker, niks voor mij. Ik ben al naar van de foto's uit de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |