Ze heeft wel een rood neusjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Ringo het volgende:
Dat is Sanne Berkens. Is ooit buur van me geweest toen ik nog in Assen woonde. Vond haar altijd wel raar, ze zeiden dat ze alcoholist was maar in die tijd dronk ik zelf ook best veel dus dat viel me niet echt op.Nooit echt contact met haar gehad trouwens. Op een gegeven moment was ze weg. Geen idee waar naartoe, maar ik heb er nooit meer gezien.
Grappig dat je zo iemand op deze manier tegenkomt.
dat laatstequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef Ringo het volgende:
Oké, lees nu pas het topic door. Is ze door een misdrijf om het leven gekomen of speculeert men hier maar wat?
Ik denk niet dat de adverteerder de advertentie heeft verwijderd maar MP.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
Heb wel printscreens van de ad.
Raar.. Niet eens een mailtje terug, gewoon niks.
Maar waarom dan? Kan ik ze hierover mailen of niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de adverteerder de advertentie heeft verwijderd maar MP.
Toch he? Bah. Lekker voor de familie, je moeder/zus/dochter zo op MP gedumpt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef yvonne het volgende:
Oh nee, net even de foto's via de MP link gekeken, op de onderste is ze dood.
Dan hang je niet met je hoofd op een matras. (foto 1) en ook zijn er dan niet een paar foto's vanuit de verte en de rest in coma.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Iemand al op het idee gekomen dat we hier misschien te maken hebben met een persoon in coma? En dan krijg je inderdaad niet veel variateit in je fotos.
Misschien omdat een aantal mensen op de link 'in strijd met de regels' oid heef geklikt? Omdat ze he te luguber vinden? Je kunt het altijd navragen, geen idee of je antwoord krijgt, maar proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Kan ik ze hierover mailen of niet?
Maar wel een coupe soleil met telkens andere kussens en achtergronden? En vele foto's van veraf,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Iemand al op het idee gekomen dat we hier misschien te maken hebben met een persoon in coma? En dan krijg je inderdaad niet veel variateit in je fotos.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:22 schreef Syytön het volgende:
Boo, de advertentie is weg, en nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig geworden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |