He jaches.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef PICHT het volgende:
Heb je een opdracht gekregen van een oude vrouw om de boel tot de bodem uit te zoeken?
Dat dus, deze wil ik even volgen.quote:
Klopt, nare film. Al zit er wel muziek in van Aphex Twin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
He jaches..
Dat is toch die film over snuffmovies, o.i.d. ? Dat was niet aan mij besteed iig.
Ik ga daar ook maar niet over nadenken.
Maar goed, de vrouw is van Assen in Utrecht beland en nu ben ik zelf heel veel verhuisd en contacten verwateren dan heel gemakkelijk.
Maar enfin, ik hoop dat iemand weet waar ze is en anders maandag maar zien of e.e.a. lukt.
90% procent was gekleurd inderdaad. Zullen inderdaad niet allemaal echte vermissingen zijn maar veelal wrs. toch wel. En dan zie je die vrolijke jonge gezichtjes op foto's. Triest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken bij niet geindentificeerde personen hoor.
Wat mij opviel, was hoeveel vrouwen er vermist zijn, en ze zijn bijna zonder uitzondering van buitenlandse afkomst. Ongefundeerde gok weliswaar gebaseerd op de namen.
Alsof het wegwerp vrouwen zijn, vrouwen handel ofzo, weet ik niet. (Al zullen er vast een paar zijn die uit eigen beweging vermist zijn, maar toch.)
Ik vroeg me echt af, al die mensen, ze moeten toch er-gens zijn? Moeilijk te bevatten.
ik zag dit al in het marktplaats sukkels topic, ik denk dat die vrouw dood is/was toen die foto's genomen werdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat dus, deze wil ik even volgen.
Weird gedoe.
Daar zie ik Stali niet voor aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Zemi77 het volgende:
Hoax,
TS lacht zich waarschijnlijk dood achter haar PC. Jammer dat je MP advertentie verwijderd is. Misschien een nieuwe aanmaken?
Ik ben niet van de zieke grappen, iemand die me kent weet dat heel goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Zemi77 het volgende:
Hoax,
TS lacht zich waarschijnlijk dood achter haar PC. Jammer dat je MP advertentie verwijderd is. Misschien een nieuwe aanmaken?
stali doet zoiets niet, trust me.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Zemi77 het volgende:
Hoax,
Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stali doet zoiets niet, trust me.
3 x raden om wie die reeks draaidequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.
Verkapte poging tot 'spannende' reeks dit, net als die ene knakker die naar een bos ging om te zoeken naar iets en daarna verdween en op een camping bleek te zitten.
Dat kan wel. Ikzelf kan het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.
Verkapte poging tot 'spannende' reeks dit, net als die ene knakker die naar een bos ging om te zoeken naar iets en daarna verdween en op een camping bleek te zitten.
Kende er ook zoeen. "Hoop gaat stoppen met drinken" en ineens liet hij niets meer van zich horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef jack4ya het volgende:
Dit topic kan ik ook nog niet helemaal vergeten:
Mijn leven gaat kapot
Ik hoop maar dat die TS een ander account heeft aangenomen...
Nee joh, maar op fok kan je altijd wel verwachten dat iemand je niet gelooft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat kan wel. Ikzelf kan het inderdaad niet.
Zeg, maar ik ga me niet verdedigen tegen Pottenkijkers, dat was vijf jaar geleden en een heel leuke reeks.
Ik ben gewoon echt niet van de zieke grappen, bagger nooit in serieuze subfora en loop lang genoeg mee op FOK! Dat kun je zelf in mijn historie nazoeken.
Hierover een grap maken zou compleet ziek zijn. Ik wil gewoon echt weten of die vrouw nog leeft, zo vreemd is dat toch niet?
Of ze sliep op de foto's en is jaren later dood gegaan aan ouderdom (noem maar wat)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:28 schreef Grimmjoww het volgende:
Ze is of aan het slapen of ze is pwnd
mee eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ik vind het echt ontzettend vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |