abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72246668
Wat een rare foto's zeg! je gaat toch geen 64 foto's nemen van een slapende vrouw?
ik krijg er de kriebels van...
pi_72246733
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef PICHT het volgende:
Heb je een opdracht gekregen van een oude vrouw om de boel tot de bodem uit te zoeken?
He jaches. .
Dat is toch die film over snuffmovies, o.i.d. ? Dat was niet aan mij besteed iig.
Ik ga daar ook maar niet over nadenken.

Maar goed, de vrouw is van Assen in Utrecht beland en nu ben ik zelf heel veel verhuisd en contacten verwateren dan heel gemakkelijk.
Maar enfin, ik hoop dat iemand weet waar ze is en anders maandag maar zien of e.e.a. lukt.
pi_72246736
Hoax,

TS lacht zich waarschijnlijk dood achter haar PC. Jammer dat je MP advertentie verwijderd is. Misschien een nieuwe aanmaken?
pi_72246737
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:00 schreef Mirjam het volgende:
zó spannend
Dat dus, deze wil ik even volgen.
Weird gedoe.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72246800
Die ongeïdentificeerde personen site is sloom
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:08:50 #106
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_72246838
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Stali het volgende:

[..]

He jaches. .
Dat is toch die film over snuffmovies, o.i.d. ? Dat was niet aan mij besteed iig.
Ik ga daar ook maar niet over nadenken.

Maar goed, de vrouw is van Assen in Utrecht beland en nu ben ik zelf heel veel verhuisd en contacten verwateren dan heel gemakkelijk.
Maar enfin, ik hoop dat iemand weet waar ze is en anders maandag maar zien of e.e.a. lukt.
Klopt, nare film. Al zit er wel muziek in van Aphex Twin.
Ik ben lelijk.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:09:30 #107
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72246864
Advertentie lijkt mij een hoax....
Het verhaal(smoesje?) van dat dit de 3 beste foto's uit een collectie van 64 is niet erg overtuigend.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72246887
Oh nu hier verder. Ik ben benieuwd of er nog meer boven water komt..
know'm sayin?
word? word.
pi_72246901
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik heb niet gekeken bij niet geindentificeerde personen hoor.

Wat mij opviel, was hoeveel vrouwen er vermist zijn, en ze zijn bijna zonder uitzondering van buitenlandse afkomst. Ongefundeerde gok weliswaar gebaseerd op de namen.

Alsof het wegwerp vrouwen zijn, vrouwen handel ofzo, weet ik niet. (Al zullen er vast een paar zijn die uit eigen beweging vermist zijn, maar toch.)
Ik vroeg me echt af, al die mensen, ze moeten toch er-gens zijn? Moeilijk te bevatten.
90% procent was gekleurd inderdaad. Zullen inderdaad niet allemaal echte vermissingen zijn maar veelal wrs. toch wel. En dan zie je die vrolijke jonge gezichtjes op foto's. Triest.
Van een enkeling was er maar een verschoten vodje, nooit te herkennen.
pi_72246963
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat dus, deze wil ik even volgen.
Weird gedoe.
ik zag dit al in het marktplaats sukkels topic, ik denk dat die vrouw dood is/was toen die foto's genomen werden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72247029
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Zemi77 het volgende:
Hoax,

TS lacht zich waarschijnlijk dood achter haar PC. Jammer dat je MP advertentie verwijderd is. Misschien een nieuwe aanmaken?
Daar zie ik Stali niet voor aan.
Maar ik ben kennelijk erg internetnaief...
pi_72247041
quote:
Hoax,

Ik ben niet van de zieke grappen, iemand die me kent weet dat heel goed.
pi_72247081
quote:
Hoax,

stali doet zoiets niet, trust me.
pi_72247235
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

stali doet zoiets niet, trust me.
Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.

Verkapte poging tot 'spannende' reeks dit, net als die ene knakker die naar een bos ging om te zoeken naar iets en daarna verdween en op een camping bleek te zitten.
pi_72247263
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef julian6 het volgende:

[..]

Begin het wel raar te vinden, volgens mij kan je echt niet zomaar in een database komen van alle Nederlanders.

Verkapte poging tot 'spannende' reeks dit, net als die ene knakker die naar een bos ging om te zoeken naar iets en daarna verdween en op een camping bleek te zitten.
3 x raden om wie die reeks draaide
pi_72247345
Dit topic kan ik ook nog niet helemaal vergeten:
Mijn leven gaat kapot

Ik hoop maar dat die TS een ander account heeft aangenomen...
pi_72247391
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef julian6 het volgende:

[..]

Dat kan wel. Ikzelf kan het inderdaad niet.

Zeg, maar ik ga me niet verdedigen tegen Pottenkijkers, dat was vijf jaar geleden en een heel leuke reeks.
Ik ben gewoon echt niet van de zieke grappen, bagger nooit in serieuze subfora en loop lang genoeg mee op FOK! Dat kun je zelf in mijn historie nazoeken.

Hierover een grap maken zou compleet ziek zijn. Ik wil gewoon echt weten of die vrouw nog leeft, zo vreemd is dat toch niet?
pi_72247504
Ze is of aan het slapen of ze is pwnd
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_72247515
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef jack4ya het volgende:
Dit topic kan ik ook nog niet helemaal vergeten:
Mijn leven gaat kapot

Ik hoop maar dat die TS een ander account heeft aangenomen...
Kende er ook zoeen. "Hoop gaat stoppen met drinken" en ineens liet hij niets meer van zich horen.
Dat blijft je bij inderdaad. Heb me ook nog lang afgevraagd of hij gewoon een terugval had en het niet wilde weten of dat er iets ergs was. Vrij lullig.
pi_72247518
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat kan wel. Ikzelf kan het inderdaad niet.

Zeg, maar ik ga me niet verdedigen tegen Pottenkijkers, dat was vijf jaar geleden en een heel leuke reeks.
Ik ben gewoon echt niet van de zieke grappen, bagger nooit in serieuze subfora en loop lang genoeg mee op FOK! Dat kun je zelf in mijn historie nazoeken.

Hierover een grap maken zou compleet ziek zijn. Ik wil gewoon echt weten of die vrouw nog leeft, zo vreemd is dat toch niet?
Nee joh, maar op fok kan je altijd wel verwachten dat iemand je niet gelooft.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:29:52 #121
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72247536
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:28 schreef Grimmjoww het volgende:
Ze is of aan het slapen of ze is pwnd
Of ze sliep op de foto's en is jaren later dood gegaan aan ouderdom (noem maar wat)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72247652
Aanvankelijk trok dit topic wel mijn interesse, totdat ik inderdaad zag dat deze TS dezelfde persoon is achter het 'Geen pottenkijkers' mysterie (wat overigens een respectabele topicreeks was). Werd het verlangen naar je vergane roem ietsjes te veel, of is dit een vervelend toeval waardoor je ten onrechte behoorlijk aan geloofwaardigheid inboet?

Hoe dan ook, als ik morgen op een Utrechtsch terrasje zit, zal ik goed kijken of ik toevallig iemand met een Coupe Soleil signaleer.
Even helemaal weg.
pi_72247698
ze slaapt bij gestorven mensen valt de onderkaak omlaag...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72247759
tvp, ik vind het echt ontzettend vaag
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:42:10 #125
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_72247888
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ik vind het echt ontzettend vaag
mee eens.
Dank Yvonne voor de tweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')