quote:
Ga je ook mee aftellen Snuitje?quote:
Nog 9 dagen.quote:
Aftellen kan prima, maar die bitch van een fraubitch heeft een of de andere date.. terwijl ze 5 jaar geleden aan mij had beloofd..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ga je ook mee aftellen Snuitje?
[..]
Nog 9 dagen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aftellen kan prima, maar die bitch van een fraubitch heeft een of de andere date.. terwijl ze 5 jaar geleden aan mij had beloofd..
Je zou bijna denken dat de lijst niet wordt bijgewerkt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... het is nog wel een beetje rustig met die aanmeldingen! Ik weet nog steeds niet of ik kom
Ha, goed om te merken dat ik niet de enige ben die dat door heeftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de lijst niet wordt bijgewerkt!
Bijna dan he? Gelukkig weten we allemaal dat FOK! dermate professioneel is dat zulke dingen niet zullen gebeuren.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:21 schreef NanKing het volgende:
Willen de mensen die geen vlees eten mij even PM-en, dan kunnen we een beetje kijken hoeveel mensen er andere dingen willen. Eet je geen vlees maar boeit het je niet om salade's + brood te eten hoef je natuurlijk niet te pm-en.
netjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
Parkeren is gratis, ik heb net gebeld, zie ook: Routebeschrijving naar de 10jaarmeet in Utrecht 5 september
Ik telde net 31 maalquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zo het gaat gezellig worden![]()
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
Ja, gezellig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ga ik jou ook weer eens zienplaatsgenootje
Fjets gaat ook?quote:
Denk het wel jaquote:
ik zit nog een klein beetje in de 'wie komen er die ik tof vind' fase.. maar verder denk ik t welquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Jij komt dan natuurlijk ook neem ik aan![]()
Het is voor jou een thuiswedstrijd bijnaquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zit nog een klein beetje in de 'wie komen er die ik tof vind' fase.. maar verder denk ik t wel
ff OFtopic voor L. Ik ken je alleen maar van afentoeoverjegehoordopfokenzo, maar toen ik een paar weken geleden op je blog terecht kwam en je werk/vakantie las ......... klasse , mooie gedaan allemaal , mooie verslagen en foto's ( ik heb italiaanse roots, dus kijk er iets anders naar dan de gemiddelde fokker, en ik heb de meeste familie in Rome en omgeving + ik haal altijd wat lekkernijen bij een bepaalde firma als ik in Grosseto ben......)quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zit nog een klein beetje in de 'wie komen er die ik tof vind' fase.. maar verder denk ik t wel
haha! mag dan offtopic zijn, maar wel erg leuk om te horenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef luciano het volgende:
[..]
ff OFtopic voor L. Ik ken je alleen maar van afentoeoverjegehoordopfokenzo, maar toen ik een paar weken geleden op je blog terecht kwam en je werk/vakantie las ......... klasse , mooie gedaan allemaal , mooie verslagen en foto's ( ik heb italiaanse roots, dus kijk er iets anders naar dan de gemiddelde fokker, en ik heb de meeste familie in Rome en omgeving + ik haal altijd wat lekkernijen bij een bepaalde firma als ik in Grosseto ben......)
Mooi gedaan !
Had je niet wat http://www.sbdivisionfood(...)le-per-crostini.html voor me kunnen meenemen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
haha! mag dan offtopic zijn, maar wel erg leuk om te horen![]()
ik heb afgelopen week nog in een hotel in grosseto gezeten.
je bent ook op de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom niet![]()
Wat is het nou !!!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef luciano het volgende:
Ik zal wellicht aanwezig zijn. mn * gecodeerd woord * laat ik thuis alleen.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom niet![]()
Wat is het nou !!!![]()
! dat is oud. en een hoax
en ik kom wellicht wel. mits er genoeg mensen komen die ik de moeite waard vindwoon dicht bij dus
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
ah tofquote:
i LOVEEEEEEEEEE hoaxenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
[..]! dat is oud. en een hoax
en ik kom wellicht wel. mits er genoeg mensen komen die ik de moeite waard vindwoon dicht bij dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijk blauw !!!quote:
Het is op nog geen 10min fietsen van mn huisquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eindelijk blauw !!!
Je komt
Wat zal het zijn nu, een stuk of 40?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zo het gaat gezellig worden![]()
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
Zo veelquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat zal het zijn nu, een stuk of 40?
Ik denk dat er nog wel wat bijkomen.quote:
Toen was ik nog niet op FOK!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoeveel waren het er 5 jaar geleden?
ja hallo!quote:
nu ga ik ook niet.quote:
Nu is er meer bier voor ons.quote:
Goed punt. Alleen jammer als je moet rijdenquote:
ik wil jou het plezier niet ontnemen hoorquote:
Blijf slapen, kun je ontnuchteren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen jammer als je moet rijden
Ja maar, werk enzulksquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Blijf slapen, kun je ontnuchteren.
Teringgggggggg , ik zeggut nie gauw, maar DIT is toch een gemis als ik zo je fobo ff heb bekeken, darnnnnnn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef the_witch het volgende:
Ik kom niet meer, ik heb een andere feestje!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aftellen kan prima, maar die bitch van een fraubitch heeft een of de andere date.. terwijl ze 5 jaar geleden aan mij had beloofd..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
Lekker handig boodschappen doen voor de organisatie als iedereen zo redeneert ebn pas op het laatste moment beslist.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Teringgggggggg , ik zeggut nie gauw, maar DIT is toch een gemis als ik zo je fobo ff heb bekeken, darnnnnnn.
Maar ondanks dat ..... feesies komen zomaar plotseling uit de lucht vallen zo kort voor de meet hè ...... altijd hetzelfde liedje met iedereen.
IK was/ben gewoon eerlijk : slecht geregeld, en wil eerst zien of er nog iemand komt die ik ook ken zonder die persoon op z'n bek te hoeven / willen rammen omdat hij of zij als een internetkwal overkomt.
Misschien in real life een schat van een man of vrouw, maar op het net zuigen ze harder dan een hoover.
Dus nee ik heb geen feessie / geen begrafenis ( nog niet ) / geen verjaardag / geen bruiloft / gewoon alleen de pest in hoe alles verloopt en hoe ik iedereen nu zie afzeggen.
Er moet zoveel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 03:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En Remlof, gaat Danny die lijst nog weer eens bijwerken? Dat moet imo nu echt vaker omdat het dichterbij komt.
Ik kom ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
Komen er alleen crew ofzo? Want dit topic ziet helemaal blauw
Wat dat betreft is het best handig dat ik geen bier lustquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen jammer als je moet rijden
jawel, want dan ga ik ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet.
Kilometers te hoog.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Mikkie het volgende:
Leg ik de lat te hoog als ik vraag of en wanneer er nog een update komt?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef RealZeus het volgende:Hebben jullie de weersverwachting gezien?
![]()
Wat ik welvond was de weersvoorspelling in het Dagblad van het Noorden: :"Vanaf donderdag valt de herfst in mede dankzij de restanten van tropische storm Danny."
Lekker tochquote:
Nee er is geen regenscenario.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef Sinceria het volgende:
Maarre... als het zulk pokkeweer wordt, komen er dan partytenten ofzo?
Ach, die voorspelling stellen ze nog wel tien keer bij voor het zaterdag is, en voor je het weet zitten we in een warme zon te genieten van een barbecue.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef RealZeus het volgende:
Hebben jullie de weersverwachting gezien?
![]()
Wat ik welvond was de weersvoorspelling in het Dagblad van het Noorden: :"Vanaf donderdag valt de herfst in mede dankzij de restanten van tropische storm Danny."
Tjonge, goed nieuws dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Sanne het volgende:
Check Fok!radio!
www.actionradio.nl
Er kan een faillissement aankomen. En dat zou dan uitgesproken kunnen worden op de vrijdag voor de meeting.
Nolius en Martijn gaan er straks nog wat over vertellen.
Morpheus @ Work post dat er beslag is gelegd op huisjes.
[FOK!radio] Remlof en Bi0 inspecteren 10 jaarmeet-terrein
Lees: Bij goed weer pannenkoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Sanne het volgende:
Morpheus @ Work post dat er beslag is gelegd op huisjes.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
We krijgen morgen te horen of we zaterdag de camping tot onze beschikking hebben, als dat niet zo is proberen we nog iets anders te regelen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Bij goed weer pannenkoeken![]()
Dat hoort gewoon zoquote:
Kan iedereen die 100 man in zijn achtertuin kwijt kan, dat even melden hier?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
We krijgen morgen te horen of we zaterdag de camping tot onze beschikking hebben, als dat niet zo is proberen we nog iets anders te regelen.
Kennen wij niet een KSC'er met een fatsoenlijke horecagelegenheid onder zijn kont?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan iedereen die 100 man in zijn achtertuin kwijt kan, dat even melden hier?.
Oe, die in het zuiden? Dan kan ik ook mijn gratis dagje eersteklas reizen met de trein nuttig besteden!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennen wij niet een KSC'er met een fatsoenlijke horecagelegenheid onder zijn kont?
Ja en die andere, nog veel verder in het zuidenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, die in het zuiden? Dan kan ik ook mijn gratis dagje eersteklas reizen met de trein nuttig besteden!
nee hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze het bij Stairway to Heaven een heel groot probleem vinden als we met onze eigen bbq aankomen?
Denk het wel. Is niet echt ruimte voor daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze het bij Stairway to Heaven een heel groot probleem vinden als we met onze eigen bbq aankomen?
Opgelostquote:
Daar eindigen fok!meets vaker dan niet iddquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
dan maar gewoon in Hoog Catherijne
Kan ik wel de tent thuis laten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
dan maar gewoon in Hoog Catherijne
Is die meet geen grote hoax ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan ik wel de tent thuis laten.
Heeft de NS geen treinstel over waar we in kunnen feesten.
FOK! on tour.![]()
De camping failliet, je verzint het ook niet, hè
Gezellig al die tentjes voor de deur!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
RZ ik wil wel mee rijden met jouquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Oh, ik heb nog één plek in de auto voor de reis naar de meet waar niemand van weet waar die is.
De andere plaats is al gereserveerd door die fiets.
woonplaats: Dordrechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ ik wil wel mee rijden met jou
*meldt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan iedereen die 100 man in zijn achtertuin kwijt kan, dat even melden hier?.
Ja vandaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
?
Alleen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil slapen in een tentje verdomme.
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig al die tentjes voor de deur!.
Het begint op een grote hoax te lijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze meet moet denken.
ah jij zou bij de bowlingballen gaan slapenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.
Ik begin vele voordelen in de Stairway te zien.
Dat ie sowieso doorgaat, desnoods in de Stairway.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Dat je moet komen natuurlijk, waar 't ook is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Past dat, al die tentjes daar voor de deur?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie sowieso doorgaat, desnoods in de Stairway.
Kunnen er ook tentjes bij?quote:
Dat ligt een beetje uit de richting.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ ik wil wel mee rijden met jou
ja of in de Galgenwaard of de Veemarkt, whateverquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nachttreinen hebben alleen één nadeel voor mij: ze rijden niet verder dan Amsterdamquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.
Ik begin vele voordelen in de Stairway te zien.
Kom jij ook?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat je moet komen natuurlijk, waar 't ook is.
Je bent ruimschoots te laat voor de eerste naar Zvtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nachttreinen hebben alleen één nadeel voor mij: ze rijden niet verder dan Amsterdam.
Stairway klinkt beter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent ruimschoots te laat voor de eerste naar Zvt
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Hmmm hmmmm. Sinds deze week heb ik een OV voor in het weekend, dus op zich.
Het automarktterrein is groot genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of in de Galgenwaard of de Veemarkt, whateverdoorgaan zal-ie
Ja, ik ben er bijquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Hmmm hmmmm. Sinds deze week heb ik een OV voor in het weekend, dus op zich.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Is er geen FOK!ker met een boerderij waar in het weiland een feestje gebouwd kan worden?
Paar Dixies neer laten planten en maar feesten.
Bij de BKquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar eindigen fok!meets vaker dan niet idd
Beesten? Het is Utrecht hoor. Niet Oost-Siberië.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:00 schreef moemoe het volgende:
Tussen alle beesten? Nee sorry, ik gil dan echt alles bij elkaar.
Voor een chauffeur zoals jou is dat toch niet ergquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje uit de richting.
Er schijnen wel kikkers in het zwembad te zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesten? Het is Utrecht hoor. Niet Oost-Siberië.
Ik rijd graag een beetje om maar dan niet omdat ik a: nachtdienst heb gehad en b: je bent geen lekker wijf.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een chauffeur zoals jou is dat toch niet ergeen beetje omrijden.
Er is in Lunetten nog het PGA-huis, een soort scoutinggebeuren. iig slaapgelegenheid en toiletten. ik meen ook douches. Geen idee of je daar zomaar mag BBQen en een tap mag neerzetten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Is er geen FOK!ker met een boerderij waar in het weiland een feestje gebouwd kan worden?
Paar Dixies neer laten planten en maar feesten.
http://www.salwega.nl/Lokatie/tabid/90/Default.aspxquote:erhuur van het PGA-huis is mogelijk voor: zomerkampen, weekenden, of doordeweeks.
Voor meer informatie kijkt u op de verhuurpagina of stuurt u een mailtje naar verhuur@salwega.nl
Scouting Salwega
Oude Liesbosweg 68
3524 SB Utrecht
telefoon PGA: 030-2893355
Daarbij zijn die scoutinggroepen qua feestjes vaak wel wat gewend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is in Lunetten nog het PGA-huis, een soort scoutinggebeuren. iig slaapgelegenheid en toiletten. ik meen ook douches. Geen idee of je daar zomaar mag BBQen en een tap mag neerzetten.
[..]
http://www.salwega.nl/Lokatie/tabid/90/Default.aspx
Misschien een optie, ik weet het niet
A) oke logischquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik rijd graag een beetje om maar dan niet omdat ik a: nachtdienst heb gehad en b: je bent geen lekker wijf.
Damn, ik heb er ook over zitten twijfelen. Met annulering was ie een tientje duurder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Lekker danIk heb een hotel geboekt bij de camping die ik niet kan annuleren
Ik ben voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is in Lunetten nog het PGA-huis, een soort scoutinggebeuren. iig slaapgelegenheid en toiletten. ik meen ook douches. Geen idee of je daar zomaar mag BBQen en een tap mag neerzetten.
[..]
http://www.salwega.nl/Lokatie/tabid/90/Default.aspx
Misschien een optie, ik weet het niet
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Lekker danIk heb een hotel geboekt bij de camping die ik niet kan annuleren
Naja dat kan nog steeds toch? Je kan vast wel met een groepje een taxi pakken voor weinig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef Sanne het volgende:
Damn, ik heb er ook over zitten twijfelen. Met annulering was ie een tientje duurder.
Ze zouden zomaar een soort alcoholvrij-code kunnen hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Daarbij zijn die scoutinggroepen qua feestjes vaak wel wat gewend.
Waarom niet gewoon in een oud Fort in Utrechtquote:
Gelukkig geen probleem voor mijquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar een soort alcoholvrij-code kunnen hebben
Staan er genoeg aan de rand in de weilanden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in een oud Fort in Utrecht
Inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Staan er genoeg aan de rand in de weilanden.
scouting terrein ligt aan gebied van fort utrechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in een oud Fort in Utrecht
Scoutinggroepen een alcoholvrij-code??quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar een soort alcoholvrij-code kunnen hebben
FOK!radio: 10 jaarsmeet bedreigd door faillissement:-10-jaarsmeet-bedreigd-door-faillissement.htmlquote:iteejer (Administrator) 31-08-2009 @ 20:35
We werken aan een alternatief maar op die lokatie gaat het 100% zeker niet door.
Brechtje rijdt ten eerste met Yvonne en Iteejer mee, als ze al komt.quote:
Hahahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij afslag Westbroek kun je ook nog alle lastige Fokkers in de gracht gooien.
17 en 33 dat valt best mee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Brechtje rijdt ten eerste met Yvonne en Iteejer mee, als ze al komt.
Ten tweede ben ik 33 en Brechtje is 17 en ik heet geen Ad van de Berg.
Dus je mag met je eigen auto/ met de trein/postkoets,trekschuit en aanverwante vervoermiddelen.
Nou dat wordt watquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef Sanne het volgende:
Iteejer heeft op de frontpage gepost dat het niet de Berekuil wordt.
[..]
FOK!radio: 10 jaarsmeet bedreigd door faillissement:-10-jaarsmeet-bedreigd-door-faillissement.html
Mij ook eigenlijk. Als ik bij iemand zou kunnen blijven slapen helemaal, moet zondag om 5 uur ergens op de Mariaplaats zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm Stairway zou me stiekem wel beter uitkomen. Nachtnet etc.
Ik om 11:00 bij Manuscripta in Amsterdamquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk. Als ik bij iemand zou kunnen blijven slapen helemaal, moet zondag om 5 uur ergens op de Mariaplaats zijn.
Oja, Manuscriptaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik om 11:00 bij Manuscripta in Amsterdam. Dus overnachten is lastig...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Fles, ik ga morgen even bellen met Salwega, locatie is ideaal.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Waar is dat? De Salwegaquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Dan hoeven we niet eens een tentje mee te nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
ook in Utrecht. Doont wurrie, bie heppiequote:
truequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Stefan het volgende:
Er gebeurt in ieder geval altijd wel wat op FOK!
Is dit niet een beetje lastig?quote:Het PGA-huis is te huur voor zomerkampen en weekenden voor scouting- en niet scouting leden. Verhuur op vrijdag/zaterdag is alleen mogelijk in de schoolvakanties.
Lekker knopen leggenquote:
Dat klopt. Lijkt me trouwens goed kut voor de organisatie, denk je alles net op tijd rond te hebben, gebeuren er dit soort dingenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Stefan het volgende:
Er gebeurt in ieder geval altijd wel wat op FOK!
Wij zijn belangrijker.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lekker knopen leggen
[ afbeelding ]
Honderd fokkers die wel een paar duiten extra willen betalen als het moet. Hoe moet dat "lastig" zijn?quote:
Knopen kan ik wel leggen, of ze er weer uit gaan is een tweede! Neemt iemand een machete mee?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lekker knopen leggen
[ afbeelding ]
als Danny een update geeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef nijnja het volgende:
Hoe wat waar wie wanneer kan ik zien of mijn betaling al binnen is enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat is niet belangrijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef nijnja het volgende:
Hoe wat waar wie wanneer kan ik zien of mijn betaling al binnen is enzo?
En ndan nog. VUGS heeft de tent tot en met 4 sep gereserveerd, dan kunnen wij daarna. VUGS hoeft niet eens op te ruimen, wij weten wat we zullen aantreffenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
regio utrecht is toch nog vakantie ?
Zou het niet zo zijn dat de scouting het gebouw zelf gebruikt in de weekenden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ndan nog. VUGS heeft de tent tot en met 4 sep gereserveerd, dan kunnen wij daarna. VUGS hoeft niet eens op te ruimen, wij weten wat we zullen aantreffen
ik meen te herinneren, dat ze vrijdagavond wat deden en zaterdagmorgen en middagquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat de scouting het gebouw zelf gebruikt in de weekenden?
Alle weekenden? Hun seizoensopening kunnen ze niet voor een serieuze financiële injectie een weekje opschuiven? Dacht het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat de scouting het gebouw zelf gebruikt in de weekenden?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef -SG- het volgende:
Het moet zeker centraal liggen?
Geen probleem met vervoer... Er rijden alleen in de randstad een paar nachttreinen hè.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
Stairway is prima. Ook groot genoeg enzo. Niemand problemen met vervoer naar huis.
En wie wel wil kamperen kan alsnog ergens op een Utrechtse camping zijn tent opzetten.
Of bij Westbroek slapen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
Stairway is prima. Ook groot genoeg enzo. Niemand problemen met vervoer naar huis.
En wie wel wil kamperen kan alsnog ergens op een Utrechtse camping zijn tent opzetten.
O.k. Hoe laat spreken we af?quote:
Hoelaat serveren ze tapas?quote:
Gewoon je tent opzetten naast zo'n bunker, de eigenaar van het weiland komt op Zondag toch niet kijken.quote:
Net buiten Zeist zit nog veel groter krakersbolwerk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het krakersbolwerk bij het fc utrecht stadion geen locatie ?
vast welquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Net buiten Zeist zit nog veel groter krakersbolwerk.
bedoel je het borrelgarnituur?quote:
Als t SW wordt komen Mirjam en ik zeker. Het wordt dus dit keer netjes een handjequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
bedoel je het borrelgarnituur?![]()
die staat op de lunch kaart! dus vanaf 12.00 uur?
gewone keuken opent om 17.00 uur.
we kunnen alvast een tafel reserveren. zitten we iig goed.
Weet je al of die zeeverkenners wel willen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:31 schreef Sanne het volgende:
Wie maakt er effe een poll???
Stairway of Salwega.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet je al of die zeeverkenners wel willen?
Westbroek is een klein dorp vlakbij Utrecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Sanne het volgende:
[..]dat is waar.
Henk Westbroek wil wel hoor.
Wel als er 50 gedokt hebben en er 20 komen opdagen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je voor een hele avond eten/drinken in de Stairway niet uitkomt met 25 euro p.p.
Betalen en fokkers gaat over het algemeen niet goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel als er 50 gedokt hebben en er 20 komen opdagen.
Allemaal op kraanwater en borrelnootjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je voor een hele avond eten/drinken in de Stairway niet uitkomt met 25 euro p.p.
Ik wil ook liever naar de Stairway, (duh, dat weet je vast nog welquote:Op maandag 31 augustus 2009 @ 23:31 schreef Sanne het volgende:
Wie maakt er effe een poll???
Stairway of Salwega.
Zolang Westbroek niet gaat zingen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mja het moet wel speciaal zijn. En een avondje in the stairway is toch weer zo'n gewone meetje mist gewoon een hoop gezelligheid ben ik bang.
Stairway en hotel liggen niet heel ver van elkaar vandaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook liever naar de Stairway, (duh, dat weet je vast nog welhoe leuk ik dat vind) maar ik heb wél dat hotel al betaald
![]()
2 terreinen in de omgeving zou ik eventueel kunnen regelen maar niet met zo'n korte voorbereiding.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
En zo'n terrein waar je uit je stekker kan gaan is toch leuker dan een tent vol dezelfde mensen en dito muziek?
Dat is nog beter dan die tering herrie die ze normaal draaien na 22:00 uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang Westbroek niet gaat zingen.
Dat bedoel ik. Als je naar zo'n grotere tent gaat ga je toch op een of andere manier op in de masse.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
En zo'n terrein waar je uit je stekker kan gaan is toch leuker dan een tent vol dezelfde mensen en dito muziek?
In dat hotel kan je ook slapen als de meet in die scoutingbunker is, dat is hemelsbreed maar een paar kilometer van de Berekuilquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook liever naar de Stairway, (duh, dat weet je vast nog welhoe leuk ik dat vind) maar ik heb wél dat hotel al betaald
![]()
Dat gaat waarschijnlijk erg lastig worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef JJH het volgende:
Maar voorkeur gaat echt uit naar een vervangende "camping" in wat voor vorm dan ook.
Net zoals http://squat.net/archiv/nl/kraakmail/2006/Sep/0091.htmlquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk erg lastig worden.
Dat is wel een nadeel denk ik ja van SW, dat het na 22.00 uur een uitgaansplek wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan die tering herrie die ze normaal draaien na 22:00 uur
Ok, nou dan ga ik maar hopen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
In dat hotel kan je ook slapen als de meet in die scoutingbunker is, dat is hemelsbreed maar een paar kilometer van de Berekuil
Berekeuil:quote:
Hee Q. heb je nog plek over daar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:28 schreef Q. het volgende:
Ik slaap nog steeds thuis. Mits het in Stairway is.
Alleen voor lekkere wijven met grote tieten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Q. heb je nog plek over daar?
quote:
En de hele camping weet dat je gaat schijten, want je loopt met een pleerol over de camping.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
jaja, die stond in dat andere topic ook al
Ik gok dat ik er dan niet naast mag liggen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere wijven met grote tieten.
Ik heb geen grote tieten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere wijven met grote tieten.
Dat inderdaad,Stairway zitten we al vaak zat.Stairway kun je doen als het echt niet anders kan.Moet het bij Utrecht in de buurt zitten? Er zijn toch wel meer plekken in de Randstad waar me je tent neer kunt knallen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mja het moet wel speciaal zijn. En een avondje in the stairway is toch weer zo'n gewone meetje mist gewoon een hoop gezelligheid ben ik bang.
Volgens Q. wel. Naar het schijnt.quote:
Plekken genoeg die je voor 2 dagen ken kraken, dat kan op de Berenkuil ook .quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:08 schreef RealZeus het volgende:
Er zijn toch wel meer plekken in de Randstad waar me je tent neer kunt knallen?
Iets zegt me dat wij daar iets te luidruchtig voor zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan de jeugdherberg geen rol spelen op het randje van Utrecht ?
Ik vertrouw op zijn oordeelquote:
Dat vind ik dus ook, vandaar dat wmb Stairway de laatste optie is, we proberen eerst nog wat anders te regelen.quote:Wat een gelul trouwens zeg. Ik heb echt geen zin om de godganse dag in de stairway te gaan hangen om weer veel te veel geld aan drank uit te gaan geven, terwijl t iets totaal anders zou zijn.
quote:Buiten het feit dat ik niet eens weet of ik dan al opgeknapt ben, begin ik nu wel ernstig te twijfelen of ik kom eigenlijk.
die op rhijnauwen nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets zegt me dat wij daar iets te luidruchtig voor zijn.
Dat ben ik wel met je eens.Kun je weer nuchter blijven.En je blauw betalen aan parkeergeld.Deze meet moet bijzonder worden en da's niet in de Stairwayquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:20 schreef swollywood het volgende:
Stairway to Heaven is kut voor iedereen die niet met het OV komt en van buiten de randstad komt.
Ik verdom het om 2,40 per uur parkeergeld te betalen voor Utrecht Centrum en dan ook nog aan de cola te moeten omdat er geen slaapgelegenheid meer is. Als het Stairway wordt dan heb ik liever m'n 25 euro terug.
Wat hij zegt. Niet dat ik ook zoveel keus heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:20 schreef swollywood het volgende:
Stairway to Heaven is kut voor iedereen die niet met het OV komt en van buiten de randstad komt.
Ik verdom het om 2,40 per uur parkeergeld te betalen voor Utrecht Centrum en dan ook nog aan de cola te moeten omdat er geen slaapgelegenheid meer is. Als het Stairway wordt dan heb ik liever m'n 25 euro terug.
Ik heb geen achter-de-schermen-toegangquote:Op dinsdag 1 september 2009 02:12 schreef remlof het volgende:
Ja oshiro, we proberen nog wat anders dan de Stairway. En je kritiek mag je spuien achter de schermen.
Ik zou er gaan slapen ook in dat geval.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Achter de schermen?Gaat het die kant weer op?Het is een discussieforum,daarbij was de communicatie vanuit de organisatie nou niet echt denderend.Bij gewone meets hoor je meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:12 schreef remlof het volgende:
Ja oshiro, we proberen nog wat anders dan de Stairway. En je kritiek mag je spuien achter de schermen.
Zou ik ook denken, heb je iig grotere kans dat je iets voor elkaar krijgt dan binnen een paar dagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
is het niet beter om de hele meet gewoon te verplaatsen? de mensen die betaald hebben kunnen of hun geld terugkrijgen, of dit ingelegd laten voor de nieuwe datumgeef het een week of 2 speling, denk ik dan
En we horen weer niets tot zaterdagmorgen. Figures.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Achter de schermen?Gaat het die kant weer op?Het is een discussieforum,daarbij was de communicatie vanuit de organisatie nou niet echt denderend.Bij gewone meets hoor je meer.
als er hierdoor ook wat leuke mensen wel zouden komen zou ik dat wel tof vinden en wellicht ook gewoon het volle pond betalen, nu vind ik de opkomst gewoon wat te karig en ben ik eigenlijk stiekem ook gewoon niet bereid om 25 euro voor een soap te betalenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, heb je iig grotere kans dat je iets voor elkaar krijgt dan binnen een paar dagen.
Het wordt geen kutweer, en verplaatsen naar een weekend verderop in de herfst wordt NOOIT beter weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt kutweer, er is nog geen locatie, de aanmeldingen zijn minimaal, de communicatie is ook niet optimaal te noemen, kortom, verplaatsen is helemaal niet zo'n slecht idee.
50% kans op neerslag en 17 graden vind ik nou niet echt een nice weertje, maar je hebt gelijk dat het waarschijnlijk niet beter gaat worden. Ik denk echter wel dat er nu téveel onduidelijk is. Mensen haken daardoor af, ook al hebben ze zich aangemeld. Aanmeldingen zeggen niet zoveel, betalingen des te meer. En die vallen tot dusver nog aardig tegen geloof ik. Dus tja, het is maar net wat je wiltquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt geen kutweer, en verplaatsen naar een weekend verderop in de herfst wordt NOOIT beter weer
Verplaatsen levert nog steeds geen locatie op
Er zijn plentyzathonderd aanmeldingen
De communicatie gaat op geheel fok!se wijze, ook dat zal niet veranderen bij verplaatsen van de meet. Kortom: Slecht plan. Leuk geprobeerd even goed
ik vind persoonlijk dat het dan ook gewoon uitgesteld moet worden naar over een maand ofzo, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om te kunnen regelen dat hij/zij kan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En al die mensen die op een ander weekend niet kunnen? Die krijgen hun geld terug? Oftewel, de hele aanmelding kan net zo goed opnieuw, en dan is 2-3 weken uitstel ook niet genoeg? En komen we half oktober tot de conclusie dat het dit jaar niet meer gaat worden? Zoiets?Dat zou wel jammer zijn natuurlijk
Meer kunnen we toch niet doen iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
Elke opmerking of suggestie is achter bekend en wordt overwogen. Remlof is nu druk bezig de opties te bekijken, geef hem nog even de tijd
inderdaad, in de Grote Mensenwereld is het nu eenmaal zo dat men niet van de daken schreeuwt als er een faillisement aankomt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:09 schreef oshiro het volgende:
Wat mega karig ook weer
Waarom komen ze hier nu pas achter? Sorry hoor, maar ze gaan mij niet vertellen dat dit dus 2 maanden geleden nog niet zo was
Dit soort dingen moet je gewoon van tevoren uitzoeken
Count me out als het weer in de Stairway is. Blaas het dan in zijn geheel af, en organiseer iets anders. Daar wil ik desnoods nog wel mee helpen, want het liefst moet dit dus ook op de korte termijn.
Maar zoals dit nu in elkaar steekt werkt het niet. En dat idee heb ik met wel meer dingen van FOK!...
Snappen we maar het probleem is dat we te maken hebben met meer mensen. Elke optie zal minder zijn dan het oorspronkelijke plan omdat we door overmacht moeten uitwijken. Over een maand is het oktober, dan zal ook niet iedereen kunnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk dat het dan ook gewoon uitgesteld moet worden naar over een maand ofzo,
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
als er een lente-meet overwogen wordt werp ik me bij deze op als organisatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |