Kilometers te hoog.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:22 schreef Mikkie het volgende:
Leg ik de lat te hoog als ik vraag of en wanneer er nog een update komt?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef RealZeus het volgende:Hebben jullie de weersverwachting gezien?
![]()
Wat ik welvond was de weersvoorspelling in het Dagblad van het Noorden: :"Vanaf donderdag valt de herfst in mede dankzij de restanten van tropische storm Danny."
Lekker tochquote:
Nee er is geen regenscenario.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef Sinceria het volgende:
Maarre... als het zulk pokkeweer wordt, komen er dan partytenten ofzo?
Ach, die voorspelling stellen ze nog wel tien keer bij voor het zaterdag is, en voor je het weet zitten we in een warme zon te genieten van een barbecue.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef RealZeus het volgende:
Hebben jullie de weersverwachting gezien?
![]()
Wat ik welvond was de weersvoorspelling in het Dagblad van het Noorden: :"Vanaf donderdag valt de herfst in mede dankzij de restanten van tropische storm Danny."
Tjonge, goed nieuws dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Sanne het volgende:
Check Fok!radio!
www.actionradio.nl
Er kan een faillissement aankomen. En dat zou dan uitgesproken kunnen worden op de vrijdag voor de meeting.
Nolius en Martijn gaan er straks nog wat over vertellen.
Morpheus @ Work post dat er beslag is gelegd op huisjes.
[FOK!radio] Remlof en Bi0 inspecteren 10 jaarmeet-terrein
Lees: Bij goed weer pannenkoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Sanne het volgende:
Morpheus @ Work post dat er beslag is gelegd op huisjes.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
We krijgen morgen te horen of we zaterdag de camping tot onze beschikking hebben, als dat niet zo is proberen we nog iets anders te regelen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Bij goed weer pannenkoeken![]()
Dat hoort gewoon zoquote:
Kan iedereen die 100 man in zijn achtertuin kwijt kan, dat even melden hier?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
We krijgen morgen te horen of we zaterdag de camping tot onze beschikking hebben, als dat niet zo is proberen we nog iets anders te regelen.
Kennen wij niet een KSC'er met een fatsoenlijke horecagelegenheid onder zijn kont?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan iedereen die 100 man in zijn achtertuin kwijt kan, dat even melden hier?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |