En ik zal de laatste zijn die je daar ongelijk in geeft, ik heb m'n lesje ook wel geleerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
inderdaad, in de Grote Mensenwereld is het nu eenmaal zo dat men niet van de daken schreeuwt als er een faillisement aankomt.
We zijn er een paar keer geweest, contact gehad en voor iedereen, zelfs de bewoners daar kwam het als een grote klap.
Hoe zit het trouwens met jullie Dakarplan?
Loopt ook niet zo geweldig niet?
Welkom in de wereld der volwassenen waar dingen altijd anders lopen dan verwacht.
Wie weet kan daar ook in person een stabiel reddingsplan voor die volgende meet worden uitgedacht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als er zaterdag een soort pre-meet is in de Stairway, dan kom ik zeker wel. En dan later de Echte Grote Meet ofzo. Vind ik geen slecht plan.
We overwegen de Fun4Twoquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
Ik ben voor zaterdag in ieder geval meeten, waar dan ook.
Als we Iteejer moeten geloven voor 100%, wegens te groot onzeker risicoquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef oshiro het volgende:
In hoeverre is de Berenkuil nu overigens uitgesloten? 100%, of is het niet zeker?
Gisteravond 100 %, volgens iteejerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef oshiro het volgende:
In hoeverre is de Berenkuil nu overigens uitgesloten? 100%, of is het niet zeker?
Jawel hoor, er staat gewoon een telefoonnummer op hun website. Heb er echter nog niet iemand op te pakken kunnen krijgen. Heb wel gemaild.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik hoop dat ze salwega te pakken kunnen krijgen, gezien er geen telefoonnummer bij staat op hun website.
Ah okee. Ik kan wel een aggregaat regelen (2,5kVA dus geen extreem lichte maar ook bepaald geen joekel) overigens, maar dat ding maakt wel een takkeherrie en kost een en ander aan benzine. Dus mocht dat nodig zijn weten jullie me te vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef Stefan het volgende:
100 procent. Volgens mij is er ook geen stroom meer, na vandaag.
Paleis Soestdijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
Jammer. Maar misschien gaan we nu ergens heen met schone toiletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |