Hee Q. heb je nog plek over daar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:28 schreef Q. het volgende:
Ik slaap nog steeds thuis. Mits het in Stairway is.
Alleen voor lekkere wijven met grote tieten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Q. heb je nog plek over daar?
quote:
En de hele camping weet dat je gaat schijten, want je loopt met een pleerol over de camping.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
jaja, die stond in dat andere topic ook al
Ik gok dat ik er dan niet naast mag liggen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere wijven met grote tieten.
Ik heb geen grote tieten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen voor lekkere wijven met grote tieten.
Dat inderdaad,Stairway zitten we al vaak zat.Stairway kun je doen als het echt niet anders kan.Moet het bij Utrecht in de buurt zitten? Er zijn toch wel meer plekken in de Randstad waar me je tent neer kunt knallen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mja het moet wel speciaal zijn. En een avondje in the stairway is toch weer zo'n gewone meetje mist gewoon een hoop gezelligheid ben ik bang.
Volgens Q. wel. Naar het schijnt.quote:
Plekken genoeg die je voor 2 dagen ken kraken, dat kan op de Berenkuil ook .quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:08 schreef RealZeus het volgende:
Er zijn toch wel meer plekken in de Randstad waar me je tent neer kunt knallen?
Iets zegt me dat wij daar iets te luidruchtig voor zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan de jeugdherberg geen rol spelen op het randje van Utrecht ?
Ik vertrouw op zijn oordeelquote:
Dat vind ik dus ook, vandaar dat wmb Stairway de laatste optie is, we proberen eerst nog wat anders te regelen.quote:Wat een gelul trouwens zeg. Ik heb echt geen zin om de godganse dag in de stairway te gaan hangen om weer veel te veel geld aan drank uit te gaan geven, terwijl t iets totaal anders zou zijn.
quote:Buiten het feit dat ik niet eens weet of ik dan al opgeknapt ben, begin ik nu wel ernstig te twijfelen of ik kom eigenlijk.
die op rhijnauwen nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets zegt me dat wij daar iets te luidruchtig voor zijn.
Dat ben ik wel met je eens.Kun je weer nuchter blijven.En je blauw betalen aan parkeergeld.Deze meet moet bijzonder worden en da's niet in de Stairwayquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:20 schreef swollywood het volgende:
Stairway to Heaven is kut voor iedereen die niet met het OV komt en van buiten de randstad komt.
Ik verdom het om 2,40 per uur parkeergeld te betalen voor Utrecht Centrum en dan ook nog aan de cola te moeten omdat er geen slaapgelegenheid meer is. Als het Stairway wordt dan heb ik liever m'n 25 euro terug.
Wat hij zegt. Niet dat ik ook zoveel keus heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:20 schreef swollywood het volgende:
Stairway to Heaven is kut voor iedereen die niet met het OV komt en van buiten de randstad komt.
Ik verdom het om 2,40 per uur parkeergeld te betalen voor Utrecht Centrum en dan ook nog aan de cola te moeten omdat er geen slaapgelegenheid meer is. Als het Stairway wordt dan heb ik liever m'n 25 euro terug.
Ik heb geen achter-de-schermen-toegangquote:Op dinsdag 1 september 2009 02:12 schreef remlof het volgende:
Ja oshiro, we proberen nog wat anders dan de Stairway. En je kritiek mag je spuien achter de schermen.
Ik zou er gaan slapen ook in dat geval.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook liever naar de Stairway, (duh, dat weet je vast nog welhoe leuk ik dat vind) maar ik heb wél dat hotel al betaald
![]()
Achter de schermen?Gaat het die kant weer op?Het is een discussieforum,daarbij was de communicatie vanuit de organisatie nou niet echt denderend.Bij gewone meets hoor je meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:12 schreef remlof het volgende:
Ja oshiro, we proberen nog wat anders dan de Stairway. En je kritiek mag je spuien achter de schermen.
Zou ik ook denken, heb je iig grotere kans dat je iets voor elkaar krijgt dan binnen een paar dagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
is het niet beter om de hele meet gewoon te verplaatsen? de mensen die betaald hebben kunnen of hun geld terugkrijgen, of dit ingelegd laten voor de nieuwe datumgeef het een week of 2 speling, denk ik dan
En we horen weer niets tot zaterdagmorgen. Figures.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Achter de schermen?Gaat het die kant weer op?Het is een discussieforum,daarbij was de communicatie vanuit de organisatie nou niet echt denderend.Bij gewone meets hoor je meer.
als er hierdoor ook wat leuke mensen wel zouden komen zou ik dat wel tof vinden en wellicht ook gewoon het volle pond betalen, nu vind ik de opkomst gewoon wat te karig en ben ik eigenlijk stiekem ook gewoon niet bereid om 25 euro voor een soap te betalenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, heb je iig grotere kans dat je iets voor elkaar krijgt dan binnen een paar dagen.
Het wordt geen kutweer, en verplaatsen naar een weekend verderop in de herfst wordt NOOIT beter weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt kutweer, er is nog geen locatie, de aanmeldingen zijn minimaal, de communicatie is ook niet optimaal te noemen, kortom, verplaatsen is helemaal niet zo'n slecht idee.
50% kans op neerslag en 17 graden vind ik nou niet echt een nice weertje, maar je hebt gelijk dat het waarschijnlijk niet beter gaat worden. Ik denk echter wel dat er nu téveel onduidelijk is. Mensen haken daardoor af, ook al hebben ze zich aangemeld. Aanmeldingen zeggen niet zoveel, betalingen des te meer. En die vallen tot dusver nog aardig tegen geloof ik. Dus tja, het is maar net wat je wiltquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt geen kutweer, en verplaatsen naar een weekend verderop in de herfst wordt NOOIT beter weer
Verplaatsen levert nog steeds geen locatie op
Er zijn plentyzathonderd aanmeldingen
De communicatie gaat op geheel fok!se wijze, ook dat zal niet veranderen bij verplaatsen van de meet. Kortom: Slecht plan. Leuk geprobeerd even goed
ik vind persoonlijk dat het dan ook gewoon uitgesteld moet worden naar over een maand ofzo, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om te kunnen regelen dat hij/zij kan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En al die mensen die op een ander weekend niet kunnen? Die krijgen hun geld terug? Oftewel, de hele aanmelding kan net zo goed opnieuw, en dan is 2-3 weken uitstel ook niet genoeg? En komen we half oktober tot de conclusie dat het dit jaar niet meer gaat worden? Zoiets?Dat zou wel jammer zijn natuurlijk
Meer kunnen we toch niet doen iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
Elke opmerking of suggestie is achter bekend en wordt overwogen. Remlof is nu druk bezig de opties te bekijken, geef hem nog even de tijd
inderdaad, in de Grote Mensenwereld is het nu eenmaal zo dat men niet van de daken schreeuwt als er een faillisement aankomt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:09 schreef oshiro het volgende:
Wat mega karig ook weer
Waarom komen ze hier nu pas achter? Sorry hoor, maar ze gaan mij niet vertellen dat dit dus 2 maanden geleden nog niet zo was
Dit soort dingen moet je gewoon van tevoren uitzoeken
Count me out als het weer in de Stairway is. Blaas het dan in zijn geheel af, en organiseer iets anders. Daar wil ik desnoods nog wel mee helpen, want het liefst moet dit dus ook op de korte termijn.
Maar zoals dit nu in elkaar steekt werkt het niet. En dat idee heb ik met wel meer dingen van FOK!...
Snappen we maar het probleem is dat we te maken hebben met meer mensen. Elke optie zal minder zijn dan het oorspronkelijke plan omdat we door overmacht moeten uitwijken. Over een maand is het oktober, dan zal ook niet iedereen kunnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk dat het dan ook gewoon uitgesteld moet worden naar over een maand ofzo,
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
als er een lente-meet overwogen wordt werp ik me bij deze op als organisatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |