En ik zal de laatste zijn die je daar ongelijk in geeft, ik heb m'n lesje ook wel geleerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
inderdaad, in de Grote Mensenwereld is het nu eenmaal zo dat men niet van de daken schreeuwt als er een faillisement aankomt.
We zijn er een paar keer geweest, contact gehad en voor iedereen, zelfs de bewoners daar kwam het als een grote klap.
Hoe zit het trouwens met jullie Dakarplan?
Loopt ook niet zo geweldig niet?
Welkom in de wereld der volwassenen waar dingen altijd anders lopen dan verwacht.
Wie weet kan daar ook in person een stabiel reddingsplan voor die volgende meet worden uitgedacht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als er zaterdag een soort pre-meet is in de Stairway, dan kom ik zeker wel. En dan later de Echte Grote Meet ofzo. Vind ik geen slecht plan.
We overwegen de Fun4Twoquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
Ik ben voor zaterdag in ieder geval meeten, waar dan ook.
Als we Iteejer moeten geloven voor 100%, wegens te groot onzeker risicoquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef oshiro het volgende:
In hoeverre is de Berenkuil nu overigens uitgesloten? 100%, of is het niet zeker?
Gisteravond 100 %, volgens iteejerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef oshiro het volgende:
In hoeverre is de Berenkuil nu overigens uitgesloten? 100%, of is het niet zeker?
Jawel hoor, er staat gewoon een telefoonnummer op hun website. Heb er echter nog niet iemand op te pakken kunnen krijgen. Heb wel gemaild.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik hoop dat ze salwega te pakken kunnen krijgen, gezien er geen telefoonnummer bij staat op hun website.
Ah okee. Ik kan wel een aggregaat regelen (2,5kVA dus geen extreem lichte maar ook bepaald geen joekel) overigens, maar dat ding maakt wel een takkeherrie en kost een en ander aan benzine. Dus mocht dat nodig zijn weten jullie me te vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef Stefan het volgende:
100 procent. Volgens mij is er ook geen stroom meer, na vandaag.
Paleis Soestdijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
Jammer. Maar misschien gaan we nu ergens heen met schone toiletten.
Goed idee sun, regel dat evenquote:
Jaaaaa, Alberto op de FOK!meet. Neem dan ook die Wegmisbruiker Smurf meequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed idee sun, regel dat even
Of moet ik even langs bij de berenkuil om onze vakantie te redden?
Als het de Stairway wordt dan ga ik ws. niet (heb al gebeld met de 2 vrienden die ook mee zouden komen en zagen er ook niet zoveel in dus wacht ik wel op een andere keer)quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook voor uitstel, op deze termijn wordt het niets meer. Wie gaat zaterdag mee zuipen in de Stairway?
Sowiezo je vrienden meenemen naar een fokmeeting, als het nou je vrouw/vriendin is okequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het de Stairway wordt dan ga ik ws. niet (heb al gebeld met de 2 vrienden die ook mee zouden komen en zagen er ook niet zoveel in dus wacht ik wel op een andere keer)
Ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook voor uitstel, op deze termijn wordt het niets meer. Wie gaat zaterdag mee zuipen in de Stairway?
Ik krijg buikkrampen van die WegDwerg, dus doe maar niet...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jaaaaa, Alberto op de FOK!meet. Neem dan ook die Wegmisbruiker Smurf mee
Wie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:03 schreef Duvel het volgende:
Ik krijg buikkrampen van die WegDwerg, dus doe maar niet...
Duvel!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dwerg op dat kistje.
[ Bericht 4% gewijzigd door swollywood op 01-09-2009 16:43:38 ]
Vet, dan kunnen we ritueel die pleeborstel in de fik steken!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk de krullebol op de motorkap
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dwerg op dat kistje.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dwerg op dat kistje.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef swollywood het volgende:
Ik denk dat er heel veel mensen gaan afhaken als het de Stairway wordt, i.v.m. het ontbreken van een slaapplaats. En onbeperkt eten en drinken voor 25 euro kun je daar ook wel vergeten.
Heb de foto maar ff in een spoiler gezet voor je.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef RealZeus het volgende:
Kunnen Ladylike en Swollywood die foto's even weghalen? Ik heb net gegeten en Koos Spee werkt nogal op mijn spijsvertering.
Eerst regelen, dan communicerenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef RealZeus het volgende:
Kijk ik net in MED: staat daar gewoon de routebeschrijving nog in.
Flikker lekker op. Overal staat dat Remlof de hele dag bezig is om te kijken naar wat hij kan redden, 3 dagen voor de meet. Ga dan niet zeiken over een routebeschrijving in MED, terwijl je toch al weet dat we daar niet heengaan. Debiel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef RealZeus het volgende:
Kijk ik net in MED: staat daar gewoon de routebeschrijving nog in.
Er zijn meer admins dan Remlof alleen,sukkel.Die heb ik aangaande de meet nog verdomd weinig gehoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Flikker lekker op. Overal staat dat Remlof de hele dag bezig is om te kijken naar wat hij kan redden, 3 dagen voor de meet. Ga dan niet zeiken over een routebeschrijving in MED, terwijl je toch al weet dat we daar niet heengaan. Debiel.
Opzich zou dat best een handig idee kunnen zijn voor de mensen die al betaald hebben en toch gaan komen naar de Stairway om contant 25 EUR te geven, dat scheelt ook weer een hoop werk om iedereen via I-net bankieren terug te betalen mocht er geen alternatief worden gevonden behalve de Stairway (waar de consumpties naar ik aanneem gewoon zelf betaald moeten worden)quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IkEerste 25 euri p.p. van Danny, want dat hebben we al betaald
Alle hulde voor Remlof, die doet alles wat hij kan maar ik heb niet het idee dat hij heel veel support krijgt van de rest van de crew/admins/FA's. En dat is best wel jammer. Triest zelfs.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn meer admins dan Remlof alleen,sukkel.Die heb ik aangaande de meet nog verdomd weinig gehoord.
nou moeten hier ook niet te veel mensen mee bemoeien, het feestje wat we voor de 5 jaar meet gedaan hebben hebben we ook met max 4-5 mensen gedaan, waarbij er 2 de communicatie deden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle hulde voor Remlof, die doet alles wat hij kan maar ik heb niet het idee dat hij heel veel support krijgt van de rest van de crew/admins/FA's. En dat is best wel jammer. Triest zelfs.
Misschien doen er wel meer mensen wat maar die mogen dan wat mij betreft best wat meer in de voorgrond treden. Then again, communicatie is al 10 jaar het moeilijkste punt op FOK!
Ik heb anders het idee dat minimaal iteejer en ook yvonne zich stilletjes ook de tandjes lopen om "iets" van de grond te krijgen, wat het ook mag zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle hulde voor Remlof, die doet alles wat hij kan maar ik heb niet het idee dat hij heel veel support krijgt van de rest van de crew/admins/FA's. En dat is best wel jammer. Triest zelfs.
Het groepje is niet groot maar dat hoeft ook niet. Remlof is echt druk bezig voor jullie en die verdient alle credits.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat minimaal iteejer en ook yvonne zich stilletjes ook de tandjes lopen om "iets" van de grond te krijgen, wat het ook mag zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het groepje is niet groot maar dat hoeft ook niet. Remlof is echt druk bezig voor jullie en die verdient alle credits.
De hopman stopt de kinderen in bed nu denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Ja maar dat die scoutinggroep van dat PGA-huis onbereikbaar is helpt niet echt
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
De hopman stopt de kinderen in bed nu denk ik.
[ afbeelding ]
Nou dat weten we dan ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
Het PGA-huis is definitief van de baan, dat verhuren ze niet op zaterdagen omdat ze het dan zelf in gebruik hebben.
Utrecht zelf kent geen campingsquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou dat weten we dan ook.
Heb je nog ergens kijk op? Ga je nog wat campings afstruinen? Is er nog hoop op een camping op deze termijn?
Jij en ik in de Stairway?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
Dan lijkt me dat zaterdag een 'speciale' meet zo goed als uitgesloten is... niemand nog meer suggesties?
Ik ga wel tegenover jullie zittenquote:
Die camping is best oke, makkelijk te bereiken en goede voorzieningen. je kan er ook paintballenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik kan eventueel www.campingdeboomgaard.nl morgen nog wel proberen, maar het wordt nu wel heel kort dag.
Bier krijgt zijn eigen stoel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier. Vergeet onze goede vriend bier niet.
Niet geschoten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik kan eventueel www.campingdeboomgaard.nl morgen nog wel proberen, maar het wordt nu wel heel kort dag.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Hey een zwembad mét waterquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hee Dirkhmoet je kijken
![]()
[ afbeelding ]
Die bewaren we voor de 50 jaar meet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je perse wil kamperen http://www.fortaandeklop.com
maarrrr:
"De rust die het terrein uitstraalt is een waarde die we koesteren. Geluidsapparatuur is niet toegestaan op het kampeerterrein. Gebruik van soft- en harddrugs alsmede excessief alcoholgebruik worden niet getolereerd. Na zonsondergang geldt de avondrust: we vragen u de avondrust van onze buren en andere overnachtingsgasten te respecteren."
Alsof een groep FOK!kers zo veel bier drinkt en herrie maaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je perse wil kamperen http://www.fortaandeklop.com
maarrrr:
"De rust die het terrein uitstraalt is een waarde die we koesteren. Geluidsapparatuur is niet toegestaan op het kampeerterrein. Gebruik van soft- en harddrugs alsmede excessief alcoholgebruik worden niet getolereerd. Na zonsondergang geldt de avondrust: we vragen u de avondrust van onze buren en andere overnachtingsgasten te respecteren."
Ja, als alle users onder de 500.000 uitgeblust zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die bewaren we voor de 50 jaar meet.
Dichtstbijzijnde wat ik zo kan vinden met mogelijkheid voor groepen is De Heigraaf in Woudenberg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Utrecht zelf kent geen campings
Zouden ze dat wel aandurven met al die gezinnetjes en bejaarden op scootmobielen daar? Vast niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die camping is best oke, makkelijk te bereiken en goede voorzieningen. je kan er ook paintballen
Op hun website staat "Verhuur van tenten voor feesten en partijen. Voor 30 tot 40 personen" - wij hebben 44 betalers so far, zou net kunnen. Moeten we er wel een veldje bij kunnen krijgen waar mensen hunh eigen tentjes kunnen opzetten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Zouden ze dat wel aandurven met al die gezinnetjes en bejaarden op scootmobielen daar? Vast niet.. Zeker niet op zo'n korte termijn.
Bellen is de moeite waard iig. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Op hun website staat "Verhuur van tenten voor feesten en partijen. Voor 30 tot 40 personen" - wij hebben 44 betalers so far, zou net kunnen. Moeten we er wel een veldje bij kunnen krijgen waar mensen hunh eigen tentjes kunnen opzetten.
Maar vooral, wat doen we dan met die 60 tot het laatste moment twijfelende groep users, die ook wel wilde komen maar nog even wilden afwachten of er meer bekenden kwamen zouden betalen? Die zijn dan automatisch uitgesloten? Het is de betalende first happy few? Daar staat geen yvonne of iteejer zelfs tussen toch? Of danny?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen we een tap en een BBQ voor 45 man vandaan eigenlijk? Of is dat al geregeld?
Dat zal vast wel geregeld zijn, zou niet handig zijn om dit nu nog te regelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen we een tap en een BBQ voor 45 man vandaan eigenlijk? Of is dat al geregeld?
Dat klinkt goed, zal ze morgenvroeg meteen bellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon aangeven wat er gebeurd is met de berenkuil. ken de eigenaar van de camping een beetje, deze is niet de moeilijkste, de camping is groot zat om een afgelegen hoekje te maken, die dicht bij de toiletten is.
Mja, wat mij betreft mag dat soort poldermodel-slappezakkerigheid ook weleens voor de val komen. Maar goed ik neem geen beslissingen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef Sanne het volgende:
wat doen we dan met die 60 tot het laatste moment twijfelende groep users, die ook wel wilde komen maar nog even wilden afwachten of er meer bekenden kwamen zouden betalen? Die zijn dan automatisch uitgesloten?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, zal ze morgenvroeg meteen bellen.
Ik zie dat zwembad niet liggen op Google Earth trouwens. Is het nieuw?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon aangeven wat er gebeurd is met de berenkuil. ken de eigenaar van de camping een beetje, deze is niet de moeilijkste, de camping is groot zat om een afgelegen hoekje te maken, die dicht bij de toiletten is.
Ja, jaartje of 2 , bunnik in google earth is jaar of 5 oudquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dat zwembad niet liggen op Google Earth trouwens. Is het nieuw?
je loopt bij het station (zo wel bus als trein) , over de snelweg (loopbrug) en je bent er al bijna. 7 minuten lopen en er rijdt een nachtbus naar utrecht ieder uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef Q. het volgende:
Die Boomgaard ziet er wel goed uit, ook vlak bij station Bunnik, ook handig. Niet in Utrecht maar wel vlakbij.
Ik heb gehoord dat ze zaterdag nieuwe foto's gaan maken van Bunnik, dus met een beetje mazzel zie je daarna jezelf ook terug op Google Earth!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dat zwembad niet liggen op Google Earth trouwens. Is het nieuw?
Er zijn atm denk ik wel wat mensen die pas wat overmaken als er wat meer zekerheid is. Ik ben er een van, maar als er meer zekerheid is dan maak ik het wel direct over.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mij betreft mag dat soort poldermodel-slappezakkerigheid ook weleens voor de val komen. Maar goed ik neem geen beslissingen.
Vanaf mijn hotel naar die campingquote:Uw route: 8.58 km
Da's goed te doen. Een taxi voor die afstand is ook nog betaalbaar als je met meer man bentquote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanaf mijn hotel naar die camping
Same here. Ik heb nog niet betaald omdat ik zo m'n vraagtekens had bij het doorgaan van het hele feest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Er zijn atm denk ik wel wat mensen die pas wat overmaken als er wat meer zekerheid is. Ik ben er een van, maar als er meer zekerheid is dan maak ik het wel direct over.
En ja, ik hoop uiteraard wel dat het doorgaat
Ja, maar goed, je kunt niet verwachten dat ook daar weer precies rekening mee gehouden kan worden op een dergelijk korte termijn. Dus dat zal dan toch een soort schatting moeten worden, op het risico af dat er veel te veel vlees blijkt te zijn, of veel te weinig, en dat zullen ze toch ook niet willenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef oshiro het volgende:
Er zijn atm denk ik wel wat mensen die pas wat overmaken als er wat meer zekerheid is. Ik ben er een van, maar als er meer zekerheid is dan maak ik het wel direct over.
Alle eer hoor voor de mensen die er een mooi feest van proberen te makenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je kunt niet verwachten dat ook daar weer precies rekening mee gehouden kan worden op een dergelijk korte termijn. Dus dat zal dan toch een soort schatting moeten worden, op het risico af dat er veel te veel vlees blijkt te zijn, of veel te weinig, en dat zullen ze toch ook niet willen
Ja, en dat faillissement zorgt er voor dat het ook niet uitgemaakt had als alles van tevoren beter en duidelijker geweest was, want dan hadden we nu gewoon in dezelfde shit gezetenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:02 schreef Cue_ het volgende:
Maar als het tijdig allemaal perfect rond was (oke faillissement kan je niet zien aankomen, maar wat ik bedoel is de locatie was ook pas laat bekend etc en hoe de regeling met geld was)..
Dat inderdaad.Want ik vraag me af wanneer men had willen beslissen te komen en betalen,een uur van te voren? Hopelijk lukt die nieuwe camping.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mij betreft mag dat soort poldermodel-slappezakkerigheid ook weleens voor de val komen. Maar goed ik neem geen beslissingen.
Ik doelde dan ook dat als het vroegtijdig allemaal bekend was hoe met de betaling te doen, dat ik dan gelijk met aanmelden al had betaald. Denk dat meer dat wel hebben. Nu moest je al wel afwachten tot redelijk het einde en krijg je nu dus meer late betalingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, en dat faillissement zorgt er voor dat het ook niet uitgemaakt had als alles van tevoren beter en duidelijker geweest was, want dan hadden we nu gewoon in dezelfde shit gezeten![]()
Maar goed, laten we hopen op die camping in BunnikIk heb er helemaal zin in
Mja, maar hoe het met de betaling gaat is inmiddels (en al een tijdje) gewoon helder en duidelijk. Je kunt dan ook zeggen "JA! Hier moet ik bij zijn!" ongeacht in wat voor vormpje dat dan precies gegoten wordt. En er op vertrouwen dat, mocht het niks worden, je je geld gewoon weer terug krijgt. Daar is niks raars aan toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik doelde dan ook dat als het vroegtijdig allemaal bekend was hoe met de betaling te doen, dat ik dan gelijk met aanmelden al had betaald. Denk dat meer dat wel hebben.
Ik geef alleen aan hoe het voor mij (en wss meer anderen) gelopen is. De reden van nog niet betaald. En ja er zit ook zeker laksheid in van mijzelf.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, maar hoe het met de betaling gaat is inmiddels (en al een tijdje) gewoon helder en duidelijk. Je kunt dan ook zeggen "JA! Hier moet ik bij zijn!" ongeacht in wat voor vormpje dat dan precies gegoten wordt. En er op vertrouwen dat, mocht het niks worden, je je geld gewoon weer terug krijgt. Daar is niks raars aan toch?
Is dit die loopbrug?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je loopt bij het station (zo wel bus als trein) , over de snelweg (loopbrug) en je bent er al bijna. 7 minuten lopen en er rijdt een nachtbus naar utrecht ieder uur
het zit op dezelfde weg als de brothers
Dat is de loopbrugquote:Op woensdag 2 september 2009 13:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is dit die loopbrug?
[ afbeelding ]
(Heb alvast even de route opgezocht mocht het doorgaan, waar ik voor duim)
Thnxquote:
Ook niet als je een route "te voet" wilt hebben? Hoe zou je anders de A12 over moeten dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
ThnxGek genoeg gaf Google in de routebeschrijving deze niet aan, maargoed, dan is het idd dichtbij het station
Dan had je t geweten. Remlof heeft vanmiddag nog contact met derden.quote:
Ik denk dat iedereen terugstorten het makkelijkst is.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:19 schreef remlof het volgende:
De bedoeling is inderdaad een campingmeet te organiseren in het voorjaar. Met de betalingen kunnen we twee dingen doen: terugstorten aan diegenen die dat willen en voor de rest laten staan voor de lentemeet, of aan iedereen terugstorten. Wat vinden jullie?
Zonde van alle moeite die jullie hierin heben gestoken, maar ik vind dit een uitermate gezellig alternatief. Kom je zelf ook?quote:En wie wil moet zaterdag vanaf drie uur gewoon naar de Stairway komen, er zullen veel FOK!kers zijn.
Lijkt mij voor de administratie dat iedereen terugstorten makkelijker is. Anders krijg je volgend jaar er vast veel gedoe meequote:Op woensdag 2 september 2009 16:19 schreef remlof het volgende:
De bedoeling is inderdaad een campingmeet te organiseren in het voorjaar. Met de betalingen kunnen we twee dingen doen: terugstorten aan diegenen die dat willen en voor de rest laten staan voor de lentemeet, of aan iedereen terugstorten. Wat vinden jullie?
En wie wil moet zaterdag vanaf drie uur gewoon naar de Stairway komen, er zullen veel FOK!kers zijn.
Het is te kort dag nu, we druven het niet meer aan, dus gewoon FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 September.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoi,
Zoals ik in pm aangegeven had kan je ook een werfkelder huren Ceesplace daar kan je tot 03.00 uur terecht.
Dan zit je gezelliger met de club bij elkaar.
En ben je relatief minder duur uit dan bij Stairways.
zie www.ceesplace.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |