Opzich zou dat best een handig idee kunnen zijn voor de mensen die al betaald hebben en toch gaan komen naar de Stairway om contant 25 EUR te geven, dat scheelt ook weer een hoop werk om iedereen via I-net bankieren terug te betalen mocht er geen alternatief worden gevonden behalve de Stairway (waar de consumpties naar ik aanneem gewoon zelf betaald moeten worden)quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IkEerste 25 euri p.p. van Danny, want dat hebben we al betaald
Alle hulde voor Remlof, die doet alles wat hij kan maar ik heb niet het idee dat hij heel veel support krijgt van de rest van de crew/admins/FA's. En dat is best wel jammer. Triest zelfs.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn meer admins dan Remlof alleen,sukkel.Die heb ik aangaande de meet nog verdomd weinig gehoord.
nou moeten hier ook niet te veel mensen mee bemoeien, het feestje wat we voor de 5 jaar meet gedaan hebben hebben we ook met max 4-5 mensen gedaan, waarbij er 2 de communicatie deden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle hulde voor Remlof, die doet alles wat hij kan maar ik heb niet het idee dat hij heel veel support krijgt van de rest van de crew/admins/FA's. En dat is best wel jammer. Triest zelfs.
Misschien doen er wel meer mensen wat maar die mogen dan wat mij betreft best wat meer in de voorgrond treden. Then again, communicatie is al 10 jaar het moeilijkste punt op FOK!
Ik heb anders het idee dat minimaal iteejer en ook yvonne zich stilletjes ook de tandjes lopen om "iets" van de grond te krijgen, wat het ook mag zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle hulde voor Remlof, die doet alles wat hij kan maar ik heb niet het idee dat hij heel veel support krijgt van de rest van de crew/admins/FA's. En dat is best wel jammer. Triest zelfs.
Het groepje is niet groot maar dat hoeft ook niet. Remlof is echt druk bezig voor jullie en die verdient alle credits.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat minimaal iteejer en ook yvonne zich stilletjes ook de tandjes lopen om "iets" van de grond te krijgen, wat het ook mag zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het groepje is niet groot maar dat hoeft ook niet. Remlof is echt druk bezig voor jullie en die verdient alle credits.
De hopman stopt de kinderen in bed nu denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef remlof het volgende:
Ja maar dat die scoutinggroep van dat PGA-huis onbereikbaar is helpt niet echt
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
De hopman stopt de kinderen in bed nu denk ik.
[ afbeelding ]
Nou dat weten we dan ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:03 schreef remlof het volgende:
Het PGA-huis is definitief van de baan, dat verhuren ze niet op zaterdagen omdat ze het dan zelf in gebruik hebben.
Utrecht zelf kent geen campingsquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nou dat weten we dan ook.
Heb je nog ergens kijk op? Ga je nog wat campings afstruinen? Is er nog hoop op een camping op deze termijn?
Jij en ik in de Stairway?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
Dan lijkt me dat zaterdag een 'speciale' meet zo goed als uitgesloten is... niemand nog meer suggesties?
Ik ga wel tegenover jullie zittenquote:
Die camping is best oke, makkelijk te bereiken en goede voorzieningen. je kan er ook paintballenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik kan eventueel www.campingdeboomgaard.nl morgen nog wel proberen, maar het wordt nu wel heel kort dag.
Bier krijgt zijn eigen stoel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier. Vergeet onze goede vriend bier niet.
Niet geschoten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Ik kan eventueel www.campingdeboomgaard.nl morgen nog wel proberen, maar het wordt nu wel heel kort dag.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
Hey een zwembad mét waterquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hee Dirkhmoet je kijken
![]()
[ afbeelding ]
Die bewaren we voor de 50 jaar meet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je perse wil kamperen http://www.fortaandeklop.com
maarrrr:
"De rust die het terrein uitstraalt is een waarde die we koesteren. Geluidsapparatuur is niet toegestaan op het kampeerterrein. Gebruik van soft- en harddrugs alsmede excessief alcoholgebruik worden niet getolereerd. Na zonsondergang geldt de avondrust: we vragen u de avondrust van onze buren en andere overnachtingsgasten te respecteren."
Alsof een groep FOK!kers zo veel bier drinkt en herrie maaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als je perse wil kamperen http://www.fortaandeklop.com
maarrrr:
"De rust die het terrein uitstraalt is een waarde die we koesteren. Geluidsapparatuur is niet toegestaan op het kampeerterrein. Gebruik van soft- en harddrugs alsmede excessief alcoholgebruik worden niet getolereerd. Na zonsondergang geldt de avondrust: we vragen u de avondrust van onze buren en andere overnachtingsgasten te respecteren."
Ja, als alle users onder de 500.000 uitgeblust zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die bewaren we voor de 50 jaar meet.
Dichtstbijzijnde wat ik zo kan vinden met mogelijkheid voor groepen is De Heigraaf in Woudenberg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Utrecht zelf kent geen campings
Zouden ze dat wel aandurven met al die gezinnetjes en bejaarden op scootmobielen daar? Vast niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die camping is best oke, makkelijk te bereiken en goede voorzieningen. je kan er ook paintballen
Op hun website staat "Verhuur van tenten voor feesten en partijen. Voor 30 tot 40 personen" - wij hebben 44 betalers so far, zou net kunnen. Moeten we er wel een veldje bij kunnen krijgen waar mensen hunh eigen tentjes kunnen opzetten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Zouden ze dat wel aandurven met al die gezinnetjes en bejaarden op scootmobielen daar? Vast niet.. Zeker niet op zo'n korte termijn.
Bellen is de moeite waard iig. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Op hun website staat "Verhuur van tenten voor feesten en partijen. Voor 30 tot 40 personen" - wij hebben 44 betalers so far, zou net kunnen. Moeten we er wel een veldje bij kunnen krijgen waar mensen hunh eigen tentjes kunnen opzetten.
Maar vooral, wat doen we dan met die 60 tot het laatste moment twijfelende groep users, die ook wel wilde komen maar nog even wilden afwachten of er meer bekenden kwamen zouden betalen? Die zijn dan automatisch uitgesloten? Het is de betalende first happy few? Daar staat geen yvonne of iteejer zelfs tussen toch? Of danny?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen we een tap en een BBQ voor 45 man vandaan eigenlijk? Of is dat al geregeld?
Dat zal vast wel geregeld zijn, zou niet handig zijn om dit nu nog te regelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen we een tap en een BBQ voor 45 man vandaan eigenlijk? Of is dat al geregeld?
Dat klinkt goed, zal ze morgenvroeg meteen bellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon aangeven wat er gebeurd is met de berenkuil. ken de eigenaar van de camping een beetje, deze is niet de moeilijkste, de camping is groot zat om een afgelegen hoekje te maken, die dicht bij de toiletten is.
Mja, wat mij betreft mag dat soort poldermodel-slappezakkerigheid ook weleens voor de val komen. Maar goed ik neem geen beslissingen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef Sanne het volgende:
wat doen we dan met die 60 tot het laatste moment twijfelende groep users, die ook wel wilde komen maar nog even wilden afwachten of er meer bekenden kwamen zouden betalen? Die zijn dan automatisch uitgesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |