quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, zal ze morgenvroeg meteen bellen.
Ik zie dat zwembad niet liggen op Google Earth trouwens. Is het nieuw?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gewoon aangeven wat er gebeurd is met de berenkuil. ken de eigenaar van de camping een beetje, deze is niet de moeilijkste, de camping is groot zat om een afgelegen hoekje te maken, die dicht bij de toiletten is.
Ja, jaartje of 2 , bunnik in google earth is jaar of 5 oudquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dat zwembad niet liggen op Google Earth trouwens. Is het nieuw?
je loopt bij het station (zo wel bus als trein) , over de snelweg (loopbrug) en je bent er al bijna. 7 minuten lopen en er rijdt een nachtbus naar utrecht ieder uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef Q. het volgende:
Die Boomgaard ziet er wel goed uit, ook vlak bij station Bunnik, ook handig. Niet in Utrecht maar wel vlakbij.
Ik heb gehoord dat ze zaterdag nieuwe foto's gaan maken van Bunnik, dus met een beetje mazzel zie je daarna jezelf ook terug op Google Earth!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dat zwembad niet liggen op Google Earth trouwens. Is het nieuw?
Er zijn atm denk ik wel wat mensen die pas wat overmaken als er wat meer zekerheid is. Ik ben er een van, maar als er meer zekerheid is dan maak ik het wel direct over.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mij betreft mag dat soort poldermodel-slappezakkerigheid ook weleens voor de val komen. Maar goed ik neem geen beslissingen.
Vanaf mijn hotel naar die campingquote:Uw route: 8.58 km
Da's goed te doen. Een taxi voor die afstand is ook nog betaalbaar als je met meer man bentquote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanaf mijn hotel naar die camping
Same here. Ik heb nog niet betaald omdat ik zo m'n vraagtekens had bij het doorgaan van het hele feest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Er zijn atm denk ik wel wat mensen die pas wat overmaken als er wat meer zekerheid is. Ik ben er een van, maar als er meer zekerheid is dan maak ik het wel direct over.
En ja, ik hoop uiteraard wel dat het doorgaat
Ja, maar goed, je kunt niet verwachten dat ook daar weer precies rekening mee gehouden kan worden op een dergelijk korte termijn. Dus dat zal dan toch een soort schatting moeten worden, op het risico af dat er veel te veel vlees blijkt te zijn, of veel te weinig, en dat zullen ze toch ook niet willenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef oshiro het volgende:
Er zijn atm denk ik wel wat mensen die pas wat overmaken als er wat meer zekerheid is. Ik ben er een van, maar als er meer zekerheid is dan maak ik het wel direct over.
Alle eer hoor voor de mensen die er een mooi feest van proberen te makenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je kunt niet verwachten dat ook daar weer precies rekening mee gehouden kan worden op een dergelijk korte termijn. Dus dat zal dan toch een soort schatting moeten worden, op het risico af dat er veel te veel vlees blijkt te zijn, of veel te weinig, en dat zullen ze toch ook niet willen
Ja, en dat faillissement zorgt er voor dat het ook niet uitgemaakt had als alles van tevoren beter en duidelijker geweest was, want dan hadden we nu gewoon in dezelfde shit gezetenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:02 schreef Cue_ het volgende:
Maar als het tijdig allemaal perfect rond was (oke faillissement kan je niet zien aankomen, maar wat ik bedoel is de locatie was ook pas laat bekend etc en hoe de regeling met geld was)..
Dat inderdaad.Want ik vraag me af wanneer men had willen beslissen te komen en betalen,een uur van te voren? Hopelijk lukt die nieuwe camping.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mij betreft mag dat soort poldermodel-slappezakkerigheid ook weleens voor de val komen. Maar goed ik neem geen beslissingen.
Ik doelde dan ook dat als het vroegtijdig allemaal bekend was hoe met de betaling te doen, dat ik dan gelijk met aanmelden al had betaald. Denk dat meer dat wel hebben. Nu moest je al wel afwachten tot redelijk het einde en krijg je nu dus meer late betalingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, en dat faillissement zorgt er voor dat het ook niet uitgemaakt had als alles van tevoren beter en duidelijker geweest was, want dan hadden we nu gewoon in dezelfde shit gezeten![]()
Maar goed, laten we hopen op die camping in BunnikIk heb er helemaal zin in
Mja, maar hoe het met de betaling gaat is inmiddels (en al een tijdje) gewoon helder en duidelijk. Je kunt dan ook zeggen "JA! Hier moet ik bij zijn!" ongeacht in wat voor vormpje dat dan precies gegoten wordt. En er op vertrouwen dat, mocht het niks worden, je je geld gewoon weer terug krijgt. Daar is niks raars aan toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik doelde dan ook dat als het vroegtijdig allemaal bekend was hoe met de betaling te doen, dat ik dan gelijk met aanmelden al had betaald. Denk dat meer dat wel hebben.
Ik geef alleen aan hoe het voor mij (en wss meer anderen) gelopen is. De reden van nog niet betaald. En ja er zit ook zeker laksheid in van mijzelf.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, maar hoe het met de betaling gaat is inmiddels (en al een tijdje) gewoon helder en duidelijk. Je kunt dan ook zeggen "JA! Hier moet ik bij zijn!" ongeacht in wat voor vormpje dat dan precies gegoten wordt. En er op vertrouwen dat, mocht het niks worden, je je geld gewoon weer terug krijgt. Daar is niks raars aan toch?
Is dit die loopbrug?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je loopt bij het station (zo wel bus als trein) , over de snelweg (loopbrug) en je bent er al bijna. 7 minuten lopen en er rijdt een nachtbus naar utrecht ieder uur
het zit op dezelfde weg als de brothers
Dat is de loopbrugquote:Op woensdag 2 september 2009 13:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is dit die loopbrug?
[ afbeelding ]
(Heb alvast even de route opgezocht mocht het doorgaan, waar ik voor duim)
Thnxquote:
Ook niet als je een route "te voet" wilt hebben? Hoe zou je anders de A12 over moeten dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
ThnxGek genoeg gaf Google in de routebeschrijving deze niet aan, maargoed, dan is het idd dichtbij het station
Dan had je t geweten. Remlof heeft vanmiddag nog contact met derden.quote:
Ik denk dat iedereen terugstorten het makkelijkst is.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:19 schreef remlof het volgende:
De bedoeling is inderdaad een campingmeet te organiseren in het voorjaar. Met de betalingen kunnen we twee dingen doen: terugstorten aan diegenen die dat willen en voor de rest laten staan voor de lentemeet, of aan iedereen terugstorten. Wat vinden jullie?
Zonde van alle moeite die jullie hierin heben gestoken, maar ik vind dit een uitermate gezellig alternatief. Kom je zelf ook?quote:En wie wil moet zaterdag vanaf drie uur gewoon naar de Stairway komen, er zullen veel FOK!kers zijn.
Lijkt mij voor de administratie dat iedereen terugstorten makkelijker is. Anders krijg je volgend jaar er vast veel gedoe meequote:Op woensdag 2 september 2009 16:19 schreef remlof het volgende:
De bedoeling is inderdaad een campingmeet te organiseren in het voorjaar. Met de betalingen kunnen we twee dingen doen: terugstorten aan diegenen die dat willen en voor de rest laten staan voor de lentemeet, of aan iedereen terugstorten. Wat vinden jullie?
En wie wil moet zaterdag vanaf drie uur gewoon naar de Stairway komen, er zullen veel FOK!kers zijn.
Het is te kort dag nu, we druven het niet meer aan, dus gewoon FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 September.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hoi,
Zoals ik in pm aangegeven had kan je ook een werfkelder huren Ceesplace daar kan je tot 03.00 uur terecht.
Dan zit je gezelliger met de club bij elkaar.
En ben je relatief minder duur uit dan bij Stairways.
zie www.ceesplace.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |