Dat je moet komen natuurlijk, waar 't ook is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze meet moet denken.
Past dat, al die tentjes daar voor de deur?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie sowieso doorgaat, desnoods in de Stairway.
Kunnen er ook tentjes bij?quote:
Dat ligt een beetje uit de richting.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ ik wil wel mee rijden met jou
ja of in de Galgenwaard of de Veemarkt, whateverquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nachttreinen hebben alleen één nadeel voor mij: ze rijden niet verder dan Amsterdamquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.
Ik begin vele voordelen in de Stairway te zien.
Kom jij ook?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat je moet komen natuurlijk, waar 't ook is.
Je bent ruimschoots te laat voor de eerste naar Zvtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nachttreinen hebben alleen één nadeel voor mij: ze rijden niet verder dan Amsterdam.
Stairway klinkt beter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent ruimschoots te laat voor de eerste naar Zvt
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Hmmm hmmmm. Sinds deze week heb ik een OV voor in het weekend, dus op zich.
Het automarktterrein is groot genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of in de Galgenwaard of de Veemarkt, whateverdoorgaan zal-ie
Ja, ik ben er bijquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Hmmm hmmmm. Sinds deze week heb ik een OV voor in het weekend, dus op zich.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Is er geen FOK!ker met een boerderij waar in het weiland een feestje gebouwd kan worden?
Paar Dixies neer laten planten en maar feesten.
Bij de BKquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar eindigen fok!meets vaker dan niet idd
Beesten? Het is Utrecht hoor. Niet Oost-Siberië.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:00 schreef moemoe het volgende:
Tussen alle beesten? Nee sorry, ik gil dan echt alles bij elkaar.
Voor een chauffeur zoals jou is dat toch niet ergquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje uit de richting.
Er schijnen wel kikkers in het zwembad te zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesten? Het is Utrecht hoor. Niet Oost-Siberië.
Ik rijd graag een beetje om maar dan niet omdat ik a: nachtdienst heb gehad en b: je bent geen lekker wijf.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een chauffeur zoals jou is dat toch niet ergeen beetje omrijden.
Er is in Lunetten nog het PGA-huis, een soort scoutinggebeuren. iig slaapgelegenheid en toiletten. ik meen ook douches. Geen idee of je daar zomaar mag BBQen en een tap mag neerzetten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Is er geen FOK!ker met een boerderij waar in het weiland een feestje gebouwd kan worden?
Paar Dixies neer laten planten en maar feesten.
http://www.salwega.nl/Lokatie/tabid/90/Default.aspxquote:erhuur van het PGA-huis is mogelijk voor: zomerkampen, weekenden, of doordeweeks.
Voor meer informatie kijkt u op de verhuurpagina of stuurt u een mailtje naar verhuur@salwega.nl
Scouting Salwega
Oude Liesbosweg 68
3524 SB Utrecht
telefoon PGA: 030-2893355
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |