Oe, die in het zuiden? Dan kan ik ook mijn gratis dagje eersteklas reizen met de trein nuttig besteden!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennen wij niet een KSC'er met een fatsoenlijke horecagelegenheid onder zijn kont?
Ja en die andere, nog veel verder in het zuidenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, die in het zuiden? Dan kan ik ook mijn gratis dagje eersteklas reizen met de trein nuttig besteden!
nee hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze het bij Stairway to Heaven een heel groot probleem vinden als we met onze eigen bbq aankomen?
Denk het wel. Is niet echt ruimte voor daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze het bij Stairway to Heaven een heel groot probleem vinden als we met onze eigen bbq aankomen?
Opgelostquote:
Daar eindigen fok!meets vaker dan niet iddquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
dan maar gewoon in Hoog Catherijne
Kan ik wel de tent thuis laten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
dan maar gewoon in Hoog Catherijne
Is die meet geen grote hoax ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan ik wel de tent thuis laten.
Heeft de NS geen treinstel over waar we in kunnen feesten.
FOK! on tour.![]()
De camping failliet, je verzint het ook niet, hè
Gezellig al die tentjes voor de deur!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
RZ ik wil wel mee rijden met jouquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Oh, ik heb nog één plek in de auto voor de reis naar de meet waar niemand van weet waar die is.
De andere plaats is al gereserveerd door die fiets.
woonplaats: Dordrechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ ik wil wel mee rijden met jou
*meldt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan iedereen die 100 man in zijn achtertuin kwijt kan, dat even melden hier?.
Ja vandaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
?
Alleen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil slapen in een tentje verdomme.
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig al die tentjes voor de deur!.
Het begint op een grote hoax te lijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze meet moet denken.
ah jij zou bij de bowlingballen gaan slapenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.
Ik begin vele voordelen in de Stairway te zien.
Dat ie sowieso doorgaat, desnoods in de Stairway.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |