Oe, die in het zuiden? Dan kan ik ook mijn gratis dagje eersteklas reizen met de trein nuttig besteden!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennen wij niet een KSC'er met een fatsoenlijke horecagelegenheid onder zijn kont?
Ja en die andere, nog veel verder in het zuidenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, die in het zuiden? Dan kan ik ook mijn gratis dagje eersteklas reizen met de trein nuttig besteden!
nee hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze het bij Stairway to Heaven een heel groot probleem vinden als we met onze eigen bbq aankomen?
Denk het wel. Is niet echt ruimte voor daarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
Zouden ze het bij Stairway to Heaven een heel groot probleem vinden als we met onze eigen bbq aankomen?
Opgelostquote:
Daar eindigen fok!meets vaker dan niet iddquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
dan maar gewoon in Hoog Catherijne
Kan ik wel de tent thuis laten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
dan maar gewoon in Hoog Catherijne
Is die meet geen grote hoax ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan ik wel de tent thuis laten.
Heeft de NS geen treinstel over waar we in kunnen feesten.
FOK! on tour.![]()
De camping failliet, je verzint het ook niet, hè
Gezellig al die tentjes voor de deur!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
RZ ik wil wel mee rijden met jouquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Oh, ik heb nog één plek in de auto voor de reis naar de meet waar niemand van weet waar die is.
De andere plaats is al gereserveerd door die fiets.
woonplaats: Dordrechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ ik wil wel mee rijden met jou
*meldt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan iedereen die 100 man in zijn achtertuin kwijt kan, dat even melden hier?.
Ja vandaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
?
Alleen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sinceria het volgende:
Ik wil slapen in een tentje verdomme.
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig al die tentjes voor de deur!.
Het begint op een grote hoax te lijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze meet moet denken.
ah jij zou bij de bowlingballen gaan slapenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.
Ik begin vele voordelen in de Stairway te zien.
Dat ie sowieso doorgaat, desnoods in de Stairway.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Dat je moet komen natuurlijk, waar 't ook is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef moemoe het volgende:
Past dat, al die tentjes daar voor de deur?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie sowieso doorgaat, desnoods in de Stairway.
Kunnen er ook tentjes bij?quote:
Dat ligt een beetje uit de richting.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ ik wil wel mee rijden met jou
ja of in de Galgenwaard of de Veemarkt, whateverquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nachttreinen hebben alleen één nadeel voor mij: ze rijden niet verder dan Amsterdamquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik zeg mijn hotel bij de Berenkuil af en neem gezellig met jou samen de nachttrein terug.
Ik begin vele voordelen in de Stairway te zien.
Kom jij ook?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat je moet komen natuurlijk, waar 't ook is.
Je bent ruimschoots te laat voor de eerste naar Zvtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nachttreinen hebben alleen één nadeel voor mij: ze rijden niet verder dan Amsterdam.
Stairway klinkt beter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent ruimschoots te laat voor de eerste naar Zvt
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Hmmm hmmmm. Sinds deze week heb ik een OV voor in het weekend, dus op zich.
Het automarktterrein is groot genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of in de Galgenwaard of de Veemarkt, whateverdoorgaan zal-ie
Ja, ik ben er bijquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Hmmm hmmmm. Sinds deze week heb ik een OV voor in het weekend, dus op zich.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Is er geen FOK!ker met een boerderij waar in het weiland een feestje gebouwd kan worden?
Paar Dixies neer laten planten en maar feesten.
Bij de BKquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar eindigen fok!meets vaker dan niet idd
Beesten? Het is Utrecht hoor. Niet Oost-Siberië.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:00 schreef moemoe het volgende:
Tussen alle beesten? Nee sorry, ik gil dan echt alles bij elkaar.
Voor een chauffeur zoals jou is dat toch niet ergquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje uit de richting.
Er schijnen wel kikkers in het zwembad te zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesten? Het is Utrecht hoor. Niet Oost-Siberië.
Ik rijd graag een beetje om maar dan niet omdat ik a: nachtdienst heb gehad en b: je bent geen lekker wijf.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een chauffeur zoals jou is dat toch niet ergeen beetje omrijden.
Er is in Lunetten nog het PGA-huis, een soort scoutinggebeuren. iig slaapgelegenheid en toiletten. ik meen ook douches. Geen idee of je daar zomaar mag BBQen en een tap mag neerzetten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Is er geen FOK!ker met een boerderij waar in het weiland een feestje gebouwd kan worden?
Paar Dixies neer laten planten en maar feesten.
http://www.salwega.nl/Lokatie/tabid/90/Default.aspxquote:erhuur van het PGA-huis is mogelijk voor: zomerkampen, weekenden, of doordeweeks.
Voor meer informatie kijkt u op de verhuurpagina of stuurt u een mailtje naar verhuur@salwega.nl
Scouting Salwega
Oude Liesbosweg 68
3524 SB Utrecht
telefoon PGA: 030-2893355
Daarbij zijn die scoutinggroepen qua feestjes vaak wel wat gewend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is in Lunetten nog het PGA-huis, een soort scoutinggebeuren. iig slaapgelegenheid en toiletten. ik meen ook douches. Geen idee of je daar zomaar mag BBQen en een tap mag neerzetten.
[..]
http://www.salwega.nl/Lokatie/tabid/90/Default.aspx
Misschien een optie, ik weet het niet
A) oke logischquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik rijd graag een beetje om maar dan niet omdat ik a: nachtdienst heb gehad en b: je bent geen lekker wijf.
Damn, ik heb er ook over zitten twijfelen. Met annulering was ie een tientje duurder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Lekker danIk heb een hotel geboekt bij de camping die ik niet kan annuleren
Ik ben voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is in Lunetten nog het PGA-huis, een soort scoutinggebeuren. iig slaapgelegenheid en toiletten. ik meen ook douches. Geen idee of je daar zomaar mag BBQen en een tap mag neerzetten.
[..]
http://www.salwega.nl/Lokatie/tabid/90/Default.aspx
Misschien een optie, ik weet het niet
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef MissBliss het volgende:
Lekker danIk heb een hotel geboekt bij de camping die ik niet kan annuleren
Naja dat kan nog steeds toch? Je kan vast wel met een groepje een taxi pakken voor weinig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef Sanne het volgende:
Damn, ik heb er ook over zitten twijfelen. Met annulering was ie een tientje duurder.
Ze zouden zomaar een soort alcoholvrij-code kunnen hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Daarbij zijn die scoutinggroepen qua feestjes vaak wel wat gewend.
Waarom niet gewoon in een oud Fort in Utrechtquote:
Gelukkig geen probleem voor mijquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar een soort alcoholvrij-code kunnen hebben
Staan er genoeg aan de rand in de weilanden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in een oud Fort in Utrecht
Inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Staan er genoeg aan de rand in de weilanden.
scouting terrein ligt aan gebied van fort utrechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in een oud Fort in Utrecht
Scoutinggroepen een alcoholvrij-code??quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zouden zomaar een soort alcoholvrij-code kunnen hebben
FOK!radio: 10 jaarsmeet bedreigd door faillissement:-10-jaarsmeet-bedreigd-door-faillissement.htmlquote:iteejer (Administrator) 31-08-2009 @ 20:35
We werken aan een alternatief maar op die lokatie gaat het 100% zeker niet door.
Brechtje rijdt ten eerste met Yvonne en Iteejer mee, als ze al komt.quote:
Hahahaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij afslag Westbroek kun je ook nog alle lastige Fokkers in de gracht gooien.
17 en 33 dat valt best mee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Brechtje rijdt ten eerste met Yvonne en Iteejer mee, als ze al komt.
Ten tweede ben ik 33 en Brechtje is 17 en ik heet geen Ad van de Berg.
Dus je mag met je eigen auto/ met de trein/postkoets,trekschuit en aanverwante vervoermiddelen.
Nou dat wordt watquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef Sanne het volgende:
Iteejer heeft op de frontpage gepost dat het niet de Berekuil wordt.
[..]
FOK!radio: 10 jaarsmeet bedreigd door faillissement:-10-jaarsmeet-bedreigd-door-faillissement.html
Mij ook eigenlijk. Als ik bij iemand zou kunnen blijven slapen helemaal, moet zondag om 5 uur ergens op de Mariaplaats zijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm Stairway zou me stiekem wel beter uitkomen. Nachtnet etc.
Ik om 11:00 bij Manuscripta in Amsterdamquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk. Als ik bij iemand zou kunnen blijven slapen helemaal, moet zondag om 5 uur ergens op de Mariaplaats zijn.
Oja, Manuscriptaquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik om 11:00 bij Manuscripta in Amsterdam. Dus overnachten is lastig...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Fles, ik ga morgen even bellen met Salwega, locatie is ideaal.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Waar is dat? De Salwegaquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
Dan hoeven we niet eens een tentje mee te nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef remlof het volgende:
ook in Utrecht. Doont wurrie, bie heppiequote:
truequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Stefan het volgende:
Er gebeurt in ieder geval altijd wel wat op FOK!
Is dit niet een beetje lastig?quote:Het PGA-huis is te huur voor zomerkampen en weekenden voor scouting- en niet scouting leden. Verhuur op vrijdag/zaterdag is alleen mogelijk in de schoolvakanties.
Lekker knopen leggenquote:
Dat klopt. Lijkt me trouwens goed kut voor de organisatie, denk je alles net op tijd rond te hebben, gebeuren er dit soort dingenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef Stefan het volgende:
Er gebeurt in ieder geval altijd wel wat op FOK!
Wij zijn belangrijker.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lekker knopen leggen
[ afbeelding ]
Honderd fokkers die wel een paar duiten extra willen betalen als het moet. Hoe moet dat "lastig" zijn?quote:
Knopen kan ik wel leggen, of ze er weer uit gaan is een tweede! Neemt iemand een machete mee?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lekker knopen leggen
[ afbeelding ]
als Danny een update geeftquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef nijnja het volgende:
Hoe wat waar wie wanneer kan ik zien of mijn betaling al binnen is enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat is niet belangrijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef nijnja het volgende:
Hoe wat waar wie wanneer kan ik zien of mijn betaling al binnen is enzo?
En ndan nog. VUGS heeft de tent tot en met 4 sep gereserveerd, dan kunnen wij daarna. VUGS hoeft niet eens op te ruimen, wij weten wat we zullen aantreffenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
regio utrecht is toch nog vakantie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |