quote:
Ga je ook mee aftellen Snuitje?quote:
Nog 9 dagen.quote:
Aftellen kan prima, maar die bitch van een fraubitch heeft een of de andere date.. terwijl ze 5 jaar geleden aan mij had beloofd..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ga je ook mee aftellen Snuitje?
[..]
Nog 9 dagen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aftellen kan prima, maar die bitch van een fraubitch heeft een of de andere date.. terwijl ze 5 jaar geleden aan mij had beloofd..
Je zou bijna denken dat de lijst niet wordt bijgewerkt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... het is nog wel een beetje rustig met die aanmeldingen! Ik weet nog steeds niet of ik kom
Ha, goed om te merken dat ik niet de enige ben die dat door heeftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de lijst niet wordt bijgewerkt!
Bijna dan he? Gelukkig weten we allemaal dat FOK! dermate professioneel is dat zulke dingen niet zullen gebeuren.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:21 schreef NanKing het volgende:
Willen de mensen die geen vlees eten mij even PM-en, dan kunnen we een beetje kijken hoeveel mensen er andere dingen willen. Eet je geen vlees maar boeit het je niet om salade's + brood te eten hoef je natuurlijk niet te pm-en.
netjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
Parkeren is gratis, ik heb net gebeld, zie ook: Routebeschrijving naar de 10jaarmeet in Utrecht 5 september
Ik telde net 31 maalquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zo het gaat gezellig worden![]()
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |