quote:
Ga je ook mee aftellen Snuitje?quote:
Nog 9 dagen.quote:
Aftellen kan prima, maar die bitch van een fraubitch heeft een of de andere date.. terwijl ze 5 jaar geleden aan mij had beloofd..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ga je ook mee aftellen Snuitje?
[..]
Nog 9 dagen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aftellen kan prima, maar die bitch van een fraubitch heeft een of de andere date.. terwijl ze 5 jaar geleden aan mij had beloofd..
Je zou bijna denken dat de lijst niet wordt bijgewerkt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... het is nog wel een beetje rustig met die aanmeldingen! Ik weet nog steeds niet of ik kom
Ha, goed om te merken dat ik niet de enige ben die dat door heeftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de lijst niet wordt bijgewerkt!
Bijna dan he? Gelukkig weten we allemaal dat FOK! dermate professioneel is dat zulke dingen niet zullen gebeuren.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:21 schreef NanKing het volgende:
Willen de mensen die geen vlees eten mij even PM-en, dan kunnen we een beetje kijken hoeveel mensen er andere dingen willen. Eet je geen vlees maar boeit het je niet om salade's + brood te eten hoef je natuurlijk niet te pm-en.
netjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
Parkeren is gratis, ik heb net gebeld, zie ook: Routebeschrijving naar de 10jaarmeet in Utrecht 5 september
Ik telde net 31 maalquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zo het gaat gezellig worden![]()
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
Ja, gezellig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ga ik jou ook weer eens zienplaatsgenootje
Fjets gaat ook?quote:
Denk het wel jaquote:
ik zit nog een klein beetje in de 'wie komen er die ik tof vind' fase.. maar verder denk ik t welquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Jij komt dan natuurlijk ook neem ik aan![]()
Het is voor jou een thuiswedstrijd bijnaquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zit nog een klein beetje in de 'wie komen er die ik tof vind' fase.. maar verder denk ik t wel
ff OFtopic voor L. Ik ken je alleen maar van afentoeoverjegehoordopfokenzo, maar toen ik een paar weken geleden op je blog terecht kwam en je werk/vakantie las ......... klasse , mooie gedaan allemaal , mooie verslagen en foto's ( ik heb italiaanse roots, dus kijk er iets anders naar dan de gemiddelde fokker, en ik heb de meeste familie in Rome en omgeving + ik haal altijd wat lekkernijen bij een bepaalde firma als ik in Grosseto ben......)quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zit nog een klein beetje in de 'wie komen er die ik tof vind' fase.. maar verder denk ik t wel
haha! mag dan offtopic zijn, maar wel erg leuk om te horenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef luciano het volgende:
[..]
ff OFtopic voor L. Ik ken je alleen maar van afentoeoverjegehoordopfokenzo, maar toen ik een paar weken geleden op je blog terecht kwam en je werk/vakantie las ......... klasse , mooie gedaan allemaal , mooie verslagen en foto's ( ik heb italiaanse roots, dus kijk er iets anders naar dan de gemiddelde fokker, en ik heb de meeste familie in Rome en omgeving + ik haal altijd wat lekkernijen bij een bepaalde firma als ik in Grosseto ben......)
Mooi gedaan !
Had je niet wat http://www.sbdivisionfood(...)le-per-crostini.html voor me kunnen meenemen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
haha! mag dan offtopic zijn, maar wel erg leuk om te horen![]()
ik heb afgelopen week nog in een hotel in grosseto gezeten.
je bent ook op de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom niet![]()
Wat is het nou !!!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef luciano het volgende:
Ik zal wellicht aanwezig zijn. mn * gecodeerd woord * laat ik thuis alleen.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom niet![]()
Wat is het nou !!!![]()
! dat is oud. en een hoax
en ik kom wellicht wel. mits er genoeg mensen komen die ik de moeite waard vindwoon dicht bij dus
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
ah tofquote:
i LOVEEEEEEEEEE hoaxenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
[..]! dat is oud. en een hoax
en ik kom wellicht wel. mits er genoeg mensen komen die ik de moeite waard vindwoon dicht bij dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijk blauw !!!quote:
Het is op nog geen 10min fietsen van mn huisquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eindelijk blauw !!!
Je komt
Wat zal het zijn nu, een stuk of 40?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zo het gaat gezellig worden![]()
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
Zo veelquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat zal het zijn nu, een stuk of 40?
Ik denk dat er nog wel wat bijkomen.quote:
Toen was ik nog niet op FOK!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoeveel waren het er 5 jaar geleden?
ja hallo!quote:
nu ga ik ook niet.quote:
Nu is er meer bier voor ons.quote:
Goed punt. Alleen jammer als je moet rijdenquote:
ik wil jou het plezier niet ontnemen hoorquote:
Blijf slapen, kun je ontnuchteren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed punt. Alleen jammer als je moet rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |