Weet je al of die zeeverkenners wel willen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:31 schreef Sanne het volgende:
Wie maakt er effe een poll???
Stairway of Salwega.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet je al of die zeeverkenners wel willen?
Westbroek is een klein dorp vlakbij Utrecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Sanne het volgende:
[..]dat is waar.
Henk Westbroek wil wel hoor.
Wel als er 50 gedokt hebben en er 20 komen opdagen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je voor een hele avond eten/drinken in de Stairway niet uitkomt met 25 euro p.p.
Betalen en fokkers gaat over het algemeen niet goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel als er 50 gedokt hebben en er 20 komen opdagen.
Allemaal op kraanwater en borrelnootjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:51 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat je voor een hele avond eten/drinken in de Stairway niet uitkomt met 25 euro p.p.
Ik wil ook liever naar de Stairway, (duh, dat weet je vast nog welquote:Op maandag 31 augustus 2009 @ 23:31 schreef Sanne het volgende:
Wie maakt er effe een poll???
Stairway of Salwega.
Zolang Westbroek niet gaat zingen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mja het moet wel speciaal zijn. En een avondje in the stairway is toch weer zo'n gewone meetje mist gewoon een hoop gezelligheid ben ik bang.
Stairway en hotel liggen niet heel ver van elkaar vandaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook liever naar de Stairway, (duh, dat weet je vast nog welhoe leuk ik dat vind) maar ik heb wél dat hotel al betaald
![]()
2 terreinen in de omgeving zou ik eventueel kunnen regelen maar niet met zo'n korte voorbereiding.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
En zo'n terrein waar je uit je stekker kan gaan is toch leuker dan een tent vol dezelfde mensen en dito muziek?
Dat is nog beter dan die tering herrie die ze normaal draaien na 22:00 uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang Westbroek niet gaat zingen.
Dat bedoel ik. Als je naar zo'n grotere tent gaat ga je toch op een of andere manier op in de masse.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
En zo'n terrein waar je uit je stekker kan gaan is toch leuker dan een tent vol dezelfde mensen en dito muziek?
In dat hotel kan je ook slapen als de meet in die scoutingbunker is, dat is hemelsbreed maar een paar kilometer van de Berekuilquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook liever naar de Stairway, (duh, dat weet je vast nog welhoe leuk ik dat vind) maar ik heb wél dat hotel al betaald
![]()
Dat gaat waarschijnlijk erg lastig worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef JJH het volgende:
Maar voorkeur gaat echt uit naar een vervangende "camping" in wat voor vorm dan ook.
Net zoals http://squat.net/archiv/nl/kraakmail/2006/Sep/0091.htmlquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk erg lastig worden.
Dat is wel een nadeel denk ik ja van SW, dat het na 22.00 uur een uitgaansplek wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan die tering herrie die ze normaal draaien na 22:00 uur
Ok, nou dan ga ik maar hopen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 @ 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
In dat hotel kan je ook slapen als de meet in die scoutingbunker is, dat is hemelsbreed maar een paar kilometer van de Berekuil
Berekeuil:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |