Welke keuzevakken kies je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik zie wel dat de OP aangepast dient te worden. Ga dit jaar aan mijn master beginnen en heb er, vooralsnog, wel zin in.
Verplicht verschilt per vak, slechts bij twee vakken in mijn hele studie was bijwonen verplicht. En als het niet verplicht is, kun je zo eerder weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Hartigan het volgende:
Ok, nog een vraag: zijn die werkcolleges verplicht?![]()
Ik zie dat veel werkcolleges pas om 18:30 klaar zijn, wat dus betekent dat ik maar 1 kans heb om de bus naar huis te halen en anders wordt het een uurtje of 2 lopen![]()
Of zouden de leraren niet zo moeilijk doen als je vraagt een half uurtje eerder mogen te vertrekken?
Iedereen die meedoet kan nu natuurlijk niet antwoorden hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit hier vast helemaal foutmaar ik zag hem in de nieuwe topic lijst
Ik word gek van de tikweek herrie
ik woon vlak bij het laar waar geloof ik nogal wat dingen zijn?
Heb alleen nog voor het eerste half jaar mijn keuze gemaakt.quote:
P is het gezelligste gebouw van de campus, dit omdat muis, zusjevan, automatic, & ik daar regelmatig te vinden zijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Alle college's zo ongeveer![]()
PZ 2, PZ 4, PZ 49.
Dat wordt weer zoeken in dat doolhof.
Ik heb dat ongveer bij een vak per jaar. Als je genoeg motivatie hebt kun je de vakken misschien zelf doen & hoef je niet naar de hoorcolleges.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef Hartigan het volgende:
Aha, even afwachten dus.
Wel opvallend trouwens dat veel lessen tot 18:30 duren. Komt dat vaak voor of is dat alleen om de eerstejaars te pesten?
Whoeiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
P is het gezelligste gebouw van de campus, dit omdat muis, zusjevan, automatic, & ik daar regelmatig te vinden zijn!![]()
Pfff strategic management. Niet mijn favoriete vakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Heb alleen nog voor het eerste half jaar mijn keuze gemaakt.
Ga sowieso Strategic Management doen en bekijken of het mogelijk is om Advanced Marketing Research ook te volgen.
Toen ik met de pre-master begon wilde ik erg graag Strategic Management doen. Tijdens de pre-master kwam ik erachter dat ik Marketing Research wel een erg leuk vak vond, dus daarom wil ik nu AMR ook eens gaan proberen. Survey heb ik al van gehoord dat het leuk om te doen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Pfff strategic management. Niet mijn favoriete vak
Let wel dat AMR een ingangseis is voor Survey (vrij leuk vak).
Je hebt het vast al een keer gemeld hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Heb mijn aandeel in de openingspost aangepast in de wiki, hoop dat dat ook de bedoeling is.
Rechtsgeleerdheid, accentprogramma Strafrecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hebt het vast al een keer gemeld hier, maar welke richting ga je op met je master?
Wij waren er niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:58 schreef GlowMouse het volgende:
Gebouw P zag er helemaal niet gezellig uit vandaag!
In de master heb jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Is er bij recht ook een vak m.b.t. familierecht/kinderrecht of is dat niet in Tilburg?
ja, ik ben lui om te zoeken
http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FRW&vakcode=650302 blok 4quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Maar in de Bachelor is er niet zo'n soort vak?
Heel veel succes hè! Je kan het!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:53 schreef oompaloompa het volgende:
Vanavond vertrek ik naar italie voor een congres, spannend!
Succes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:53 schreef oompaloompa het volgende:
Vanavond vertrek ik naar italie voor een congres, spannend!
Je vergeet iemand.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
P is het gezelligste gebouw van de campus, dit omdat muis, zusjevan, automatic, & ik daar regelmatig te vinden zijn!![]()
Heb je dat programma niet gezien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:12 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse maandag ook aanwezig met de Welcome Week?
Ik heb me inderdaad afgemeld voor alle activiteiten van het programma (niet interessant/niet van toepassing). Toch vond ik het wel interessant deel te nemen aan het welkomstwoordje van het departement (ma 11u). Dan heb ik ook de mogelijkheid wat andere mensen te zien van mijn opleiding...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je dat programma niet gezien?Ik heb daar helemaal niks te zoeken.
Ga jij nog in op dat laptopaanbod? Ik vind het een beetje karig. MPhil2 studenten aan Center kunnen 40 uur werk verrichten in ruil voor een laptop twv 600 EUR die je pas van jou wordt bij je promotie.
Zit jij ook in P dan? Ik dacht in D?quote:
Jammer. Ik hoop dat ik wel gewoon kan beginnen in september want verheugde mij er eigenlijk wel op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:42 schreef Matr het volgende:
Klopt administratie lijkt traag te verlopen bij de universiteit.
Gewoon even achteraan bellen. Al kan het wel zijn dat je dan in een wachtrij komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:21 schreef colorito het volgende:
Jammer. Ik hoop dat ik wel gewoon kan beginnen in september want verheugde mij er eigenlijk wel op.
Dat zal vast wel lukkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:21 schreef colorito het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoop dat ik wel gewoon kan beginnen in september want verheugde mij er eigenlijk wel op.
Ik heb ook nog niets gehoordquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Geswitched van studie dit jaar en dat ging via een of ander lullig dropdown menu op de uvt website. Alleen ook nog steeds niets van gehoord.. Eigenlijk verbaast het mij niet eens
Dat zal wel een tijdje duren nu, drukke periode is het daar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:05 schreef Matr het volgende:
Heeft iemand trouwens al een nieuwe collegekaart ontvangen? Ik heb een aantal weken een foto laten maken op de universiteit maar nog steeds niets gehoord.
Neequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
Moet je ieder jaar n nieuwe laten maken dan?
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal vast wel lukken![]()
Welke studie ga je doen?
Inderdaad. Toffe tijd gehad.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pff hier ook nog geen bevestiging van herinschrijving. Duurt lang!
Je hebt groot gelijk! En het jaar is zo omquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:36 schreef colorito het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Pre-master Algemene Cultuurwetenschappen. Heeft een beetje een koppeling met mijn vorige studie en ik vind cultuur gewoon heel interessant. En ik moet toch wat als ik niet aan een fatsoenlijke baan kan komen, hahah.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Toffe tijd gehad.![]()
Ik heb zelfs nog een studentenvereniging uitgekozen, terwijl ik dat niet eens zozeer van plan was.
Ik heb het vrij vroeg verstuurd, zal zo eens even bellen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Klasgenoten van mij hebben al wel het bewijs van inschrijving binnen, dus het zal wel goed komen - ik was alleen later met het opsturen van de machtiging etc.
[..]
Je hebt groot gelijk! En het jaar is zo om
Bij Vidar, hoewel Plato mij ook een toffe vereniging lijkt. Morgen begint de inauguratie bij Vidar, welke duurt tot vrijdag.quote:
Wat was je tijd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:13 schreef Matr het volgende:
Naar wie is trouwens die Iphone gegaan, ik had wel de snelste tijd van mijn groep maar blijkbaar niet van de week
De FEB staat er bij mij nog tussen, zal nog wel verwerkt moeten wordne.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik sta volgens het adresboek nog ingeschreven voor een opleiding waarvoor ik me niet heringeschreven heb. Moet dat nog verwerkt worden of is dat bij andere "switchers" al aangepast?
Geen reactie. En ik had toch niet gekund, want gisteravond werd het vrij laat hier en ook vandaag is er nog genoeg te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:52 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse: al met al was de intro toch nog best interessant. Heb de mensen leren kennen waar ik de komende tijd mee in de collegebank zit
Ps: al reactie?
Inderdaad. Goed werk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Geen reactie. En ik had toch niet gekund, want gisteravond werd het vrij laat hier en ook vandaag is er nog genoeg te doen.
P is best handig voor groepswerk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef NightH4wk het volgende:
Waar loopt iedereen nou in P te studeren? Afgezien van een paar kleine kamertjes valt het imo wel tegen.
De eerste afschrijving wanneer je in termijnen betaald is pas in september. Of betaal je alles in een keer?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb de machtiging vorige week pas op de bus gedaan.. als het goed is schrijven ze a.s. vrijdag collegegeld af. Als dat gebeurd is zal ik het bewijs van inschrijving ook zo wel binnen krijgen. Net wat Ron zegt: zolang ze geld van je rekening afschrijven zal 't wel goed zijn
![]()
.
In 1xquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De eerste afschrijving wanneer je in termijnen betaald is pas in september. Of betaal je alles in een keer?
Ah ok, maar hoezo wordt het dan krap in de maand? In principe maakt het niet uit. Ik doe het in termijnen iig, alhoewel ik het ook in een keer kan betalen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In 1x. Als ze elke maand 260-270 euri gaan afschrijven dan wordt het een beetje krap in de maand.
Ah, bij mij werkt het juist psychologisch beter dat de uitgaven gedurende het jaar gebeuren, aangezien je de hele tijd gebruik maakt van de "service." En je balans ziet er ook een tijd wat beter uit, hehe. Iig, als de kosten wat hoger waren (atm 13 euro) had ik ook wel in een keer betaald.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Voor zusje werkt het psychologisch in plaats van economisch.
Ik zal je er bij de volgende inzetten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:54 schreef booo het volgende:
Ohhh mag ik ook in de OP? BSc Economie en Bedrijfseconomie, eerste jaar.
En ik snap natuurlijk nergens iets van. Want waar is bijvoorbeeld GZ101 of CZ115? Dat zijn zalen of zo neem ik aan?
Ja, dat zijn twee grote en lelijke zalen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:54 schreef booo het volgende:
Ohhh mag ik ook in de OP? BSc Economie en Bedrijfseconomie, eerste jaar.
En ik snap natuurlijk nergens iets van. Want waar is bijvoorbeeld GZ101 of CZ115? Dat zijn zalen of zo neem ik aan?
Wat is een mooie zaal dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ja, dat zijn twee grote en lelijke zalen.
Naja, als ik het maar kan vindenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ja, dat zijn twee grote en lelijke zalen.
CZ116 en 117 zijn wel aardig, CZ111 wel leuk om te studeren als het druk is. Ik ben wel fan van C.quote:
WZ101 is zo treurig, de lokalen daarboven gaan nog wel. Ook wel een tip als je in de tentamenperiode zit. En een paar lokalen in P natuurlijk.quote:Ik zit alleen maar in CZ115, maar had liever altijd in WZ gezeten. Alhoewel, in CZ heb ik dan weer wel bereik met mijn gsm
Ik heb alleen in CZ115, WZ101 en GZ101 gezeten met (grote) collegesquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:01 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
CZ116 en 117 zijn wel aardig, CZ111 wel leuk om te studeren als het druk is. Ik ben wel fan van C.
[..]
WZ101 is zo treurig, de lokalen daarboven gaan nog wel. Ook wel een tip als je in de tentamenperiode zit. En een paar lokalen in P natuurlijk.
Over het algemeen is het eerste cijfer ook de verdieping. Dus GZ101 is op de eerste verdieping.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eerste letter is het gebouw, de tweede letter Z van zaal en daarna het nummer van de zaal.
Niets tegen P hè!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:03 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Over het algemeen is het eerste cijfer ook de verdieping. Dus GZ101 is op de eerste verdieping.
Ik geloof dat dit overal is behalve in P maar dat is dan ook een stom gebouw
BDSM experimenten in de kelders van Pquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:05 schreef NightH4wk het volgende:
Een tijd terug deed ik eens mee aan een experiment in P. Er waren alleen dames die meededen en een opgave was een straf uitdelen aan een persoon als die iets fout deed. Je raad het al, ik heel lief niemand een straf geven (tsja, in principe een finite Prisoner's Dilemma dus ik had het niet moeten doen) maar ik kreeg wel de grootste straf. Wat een drama.
Hehequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:05 schreef NightH4wk het volgende:
Een tijd terug deed ik eens mee aan een experiment in P. Er waren alleen dames die meededen en een opgave was een straf uitdelen aan een persoon als die iets fout deed. Je raad het al, ik heel lief niemand een straf geven (tsja, in principe een finite Prisoner's Dilemma dus ik had het niet moeten doen) maar ik kreeg wel de grootste straf. Wat een drama.
Je hebt er nog een trauma van?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:05 schreef NightH4wk het volgende:
Sindsdien kom ik er niet vaak meer.Daarvoor eigenlijk ook niet.
Mjah, het klinkt wat apart idd. Het is ook zo'n gebouw waar je nooit uit kan komen als het alarm afgaat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:08 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
BDSM experimenten in de kelders van P
Misschien kan het ook aan de sfeer liggen, die is er anders dan in de andere gebouwen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Je hebt er nog een trauma van?
Nee, ik doe een studie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
NightH4wk; wat doe je eigenlijk voor opleiding?
Je staat niet in de OP
Haha, ik weet ook wel dat je aan het eind van het liedje toch hetzelfde bedrag kwijt bent, maar voor mij verandert het de situatie wel. Ik kan nu mijn maandelijkse lening omlaag zetten, omdat ik niet meer zoveel nodig heb om rond te komen in de maand. Kortom, studieschuld verminderen, hiephoi.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Voor zusje werkt het psychologisch in plaats van economisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |