http://mystudy.uvt.nl/it10.vakzicht?taal=n&pfac=FRW&vakcode=650302 blok 4quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Maar in de Bachelor is er niet zo'n soort vak?
Heel veel succes hè! Je kan het!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:53 schreef oompaloompa het volgende:
Vanavond vertrek ik naar italie voor een congres, spannend!
Succes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:53 schreef oompaloompa het volgende:
Vanavond vertrek ik naar italie voor een congres, spannend!
Je vergeet iemand.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
P is het gezelligste gebouw van de campus, dit omdat muis, zusjevan, automatic, & ik daar regelmatig te vinden zijn!![]()
Heb je dat programma niet gezien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:12 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse maandag ook aanwezig met de Welcome Week?
Ik heb me inderdaad afgemeld voor alle activiteiten van het programma (niet interessant/niet van toepassing). Toch vond ik het wel interessant deel te nemen aan het welkomstwoordje van het departement (ma 11u). Dan heb ik ook de mogelijkheid wat andere mensen te zien van mijn opleiding...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je dat programma niet gezien?Ik heb daar helemaal niks te zoeken.
Ga jij nog in op dat laptopaanbod? Ik vind het een beetje karig. MPhil2 studenten aan Center kunnen 40 uur werk verrichten in ruil voor een laptop twv 600 EUR die je pas van jou wordt bij je promotie.
Zit jij ook in P dan? Ik dacht in D?quote:
Jammer. Ik hoop dat ik wel gewoon kan beginnen in september want verheugde mij er eigenlijk wel op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:42 schreef Matr het volgende:
Klopt administratie lijkt traag te verlopen bij de universiteit.
Gewoon even achteraan bellen. Al kan het wel zijn dat je dan in een wachtrij komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:21 schreef colorito het volgende:
Jammer. Ik hoop dat ik wel gewoon kan beginnen in september want verheugde mij er eigenlijk wel op.
Dat zal vast wel lukkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:21 schreef colorito het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoop dat ik wel gewoon kan beginnen in september want verheugde mij er eigenlijk wel op.
Ik heb ook nog niets gehoordquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Geswitched van studie dit jaar en dat ging via een of ander lullig dropdown menu op de uvt website. Alleen ook nog steeds niets van gehoord.. Eigenlijk verbaast het mij niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |