Welke keuzevakken kies je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik zie wel dat de OP aangepast dient te worden. Ga dit jaar aan mijn master beginnen en heb er, vooralsnog, wel zin in.
Verplicht verschilt per vak, slechts bij twee vakken in mijn hele studie was bijwonen verplicht. En als het niet verplicht is, kun je zo eerder weg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Hartigan het volgende:
Ok, nog een vraag: zijn die werkcolleges verplicht?![]()
Ik zie dat veel werkcolleges pas om 18:30 klaar zijn, wat dus betekent dat ik maar 1 kans heb om de bus naar huis te halen en anders wordt het een uurtje of 2 lopen![]()
Of zouden de leraren niet zo moeilijk doen als je vraagt een half uurtje eerder mogen te vertrekken?
Iedereen die meedoet kan nu natuurlijk niet antwoorden hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit hier vast helemaal foutmaar ik zag hem in de nieuwe topic lijst
Ik word gek van de tikweek herrie
ik woon vlak bij het laar waar geloof ik nogal wat dingen zijn?
Heb alleen nog voor het eerste half jaar mijn keuze gemaakt.quote:
P is het gezelligste gebouw van de campus, dit omdat muis, zusjevan, automatic, & ik daar regelmatig te vinden zijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Alle college's zo ongeveer![]()
PZ 2, PZ 4, PZ 49.
Dat wordt weer zoeken in dat doolhof.
Ik heb dat ongveer bij een vak per jaar. Als je genoeg motivatie hebt kun je de vakken misschien zelf doen & hoef je niet naar de hoorcolleges.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef Hartigan het volgende:
Aha, even afwachten dus.
Wel opvallend trouwens dat veel lessen tot 18:30 duren. Komt dat vaak voor of is dat alleen om de eerstejaars te pesten?
Whoeiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
P is het gezelligste gebouw van de campus, dit omdat muis, zusjevan, automatic, & ik daar regelmatig te vinden zijn!![]()
Pfff strategic management. Niet mijn favoriete vakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Heb alleen nog voor het eerste half jaar mijn keuze gemaakt.
Ga sowieso Strategic Management doen en bekijken of het mogelijk is om Advanced Marketing Research ook te volgen.
Toen ik met de pre-master begon wilde ik erg graag Strategic Management doen. Tijdens de pre-master kwam ik erachter dat ik Marketing Research wel een erg leuk vak vond, dus daarom wil ik nu AMR ook eens gaan proberen. Survey heb ik al van gehoord dat het leuk om te doen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Pfff strategic management. Niet mijn favoriete vak
Let wel dat AMR een ingangseis is voor Survey (vrij leuk vak).
Je hebt het vast al een keer gemeld hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Heb mijn aandeel in de openingspost aangepast in de wiki, hoop dat dat ook de bedoeling is.
Rechtsgeleerdheid, accentprogramma Strafrecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hebt het vast al een keer gemeld hier, maar welke richting ga je op met je master?
Wij waren er niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:58 schreef GlowMouse het volgende:
Gebouw P zag er helemaal niet gezellig uit vandaag!
In de master heb jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Is er bij recht ook een vak m.b.t. familierecht/kinderrecht of is dat niet in Tilburg?
ja, ik ben lui om te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |