nee natuurlijk nietquote:
Tuurlijk wel, anders zou de 13-in-een-dozijn-partyflock-Friek_ ook onder de definitie vallen.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders zou de 13-in-een-dozijn-partyflock-Friek_ ook onder de definitie vallen.
vandaag dan toch een mail terug gehad van het taalcentrum. Blijkt een fout te zijn, waar veel mensen last van hebben, en sta nu alsnog ingeschrevenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:15 schreef Clesar03 het volgende:
En de melding dat ik niet ingeschreven sta betekent dat het inschrijvingsformulier nog niet binnen is bij de studentenbalie?
Deze melding dus:
[..]
Kun je bang zijn voor iets dat je niet kent?quote:
Wie is nou de psycholoog? Mensen die bang zijn in het donker zijn bang voor dingen die ze nog niet kennen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kun je bang zijn voor iets dat je niet kent?
Ik ben in het donker bang voor dingen die ik wel kenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wie is nou de psycholoog? Mensen die bang zijn in het donker zijn bang voor dingen die ze nog niet kennen.
Mijn taalfout leidt echter niet tot dezelfde verwarring als de jouwe. Had het bij gebrek aan kennis vn de officiele benaming dan muisofobisch genoemd. Ik heb zitten twijfelen of je bedoelde te impliceren dat ik bang zou zijn voor muziek, muzen of kleine vogeltjes. Mijn dt fout kan slechts even pijn hebben gedaan aan je ogen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:54 schreef GlowMouse het volgende:
En ik houd niet van al die taalfouten.
En een muis is toch aardig bepaalbaar, meer dan oekiloekies.
Ik heb gezocht op musofobisch, dat leverde helemaal niks opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:06 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.google.nl/search?q=musofobie
[..]
Musofielie is makkelijker dan musofobie in deze thread![]()
Maar heb mijn ongelijk al toegegeven en ben niet musofobisch doch heb wel muso-aversie.quote:Stomme google schreef het volgende:
Your search - musofobisch - did not match any documents.
Suggestions:
Make sure all words are spelled correctly.
Try different keywords.
Try more general keywords.
Alle college's zo ongeveerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]welke, waar en wanneer? of bedoel je dat één vakje statistiek veel tijd is?
Natuurlijk. De pijn in mijn ogen wordt gelukkig ook al minder.quote:
"Je zult nooit gelukkig zijn, als het je kwelt dat een ander gelukkiger is."quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Morgen langs P formulieren inleveren. En daarna de presentatie van een medestudent zien over zijn scriptie. Ik weet nu al dat hij een half punt hoger gaat krijgen
Seneca was een zuurpruim, jij mag helemaal niet gelukkig wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:31 schreef Muis006 het volgende:
Maar Friek, hoe moeten we volgens Seneca dan gelukkig zijn of worden, als we ons niet mogen laten leiden door emoties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |