De ervaring heeft mij geleerd dat het voor mij heel onverstandig zou zijn om foto's en echte naam op internet te plaatsen. Het brengt namelijk een hele schare tienermeiden op de been die 's ochtends vroeg al om een handtekening vraagt. Omdat ik overdag niet als een werkloze op Partyflock rondslenter, stel ik prijs op mijn nachtrust. Een en ander is niet met elkaar te combineren. Ik heb al een keer moeten verhuizen toen mijn adres toch geplaatst werd. Wellicht kun jij me adviseren hoe ik dat in de toekomst op een andere wijze op kan lossen, mocht de situatie zich weer voordoen. Zou het helpen als ik de Κρίτων met ze door zou nemen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neen, men krijgt geen privébericht wanneer ze zich aanmelden. Toch leuk gegokt. Dat jij in tegenstelling tot mij niet beschikt over foto's op je fotoboek of andere vormen van onthulling van je identiteit kan maar twee dingen betekenen: of je gaat heel verantwoord om met je gegevens over jezelf op internet of je bent gewoon totaal niet geschikt om ook maar een glimps van jezelf te vertonen aan de buitenwereld. Gezien het wiskundige gehalte van je opleiding weten we allebei wel wat het antwoord daarop is.
Nu maar hopen dat je scriptie-beoordelers hetzelfde denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:14 schreef oompaloompa het volgende:
Ik quote altijd Feyerabend, anything goes.
En het gaat al zo goed... kom jij t er nog even inwrijvenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je scriptie-beoordelers hetzelfde denken
Ik zou hem voor de zekerheid voorin je scriptie zetten. Doet het goed: zo'n lege pagina met één quote voorin je scriptie. Ik had er ook eentje: "You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy."quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En het gaat al zo goed... kom jij t er nog even inwrijven
Toelatingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:55 schreef oompaloompa het volgende:
Raad eens wat er op de deurmat lag te wachten vandaag!
quote:
Feli!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Arj1o1 gaat door voor de magnetron
![]()
![]()
![]()
Nou, select... Als je fok! volgt lijkt de halve UvT een ReMa te doen. Blijkbaar toch een nerdforum.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:13 schreef arj1o1 het volgende:
Je bent nu officieel lid van het selecte clubje ReMa studenten
Gaan we volgend jaar dan ook allemaal geheime meetings en zo hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:13 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Feli!
Je bent nu officieel lid van het selecte clubje ReMa studenten
In de kelders van gebouw Cquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gaan we volgend jaar dan ook allemaal geheime meetings en zo hebben
En een clubhuis!
Ik ga de brief zeker niet verassen, 3 paginas waarin ze basically zeggen dat ik toch wel errug gaaf ben en dat ze daarom de regels voor me brekenIk wordt er zo waar nog narcistisch van
Op FOK! loopt gewoon een selecte steekproef rondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Nou, select... Als je fok! volgt lijkt de halve UvT een ReMa te doen. Blijkbaar toch een nerdforum.![]()
En we wijzen een Muffin-mama aan: een bij voorkeur ouder persoon die muffins bakt voor elke geheime meetingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En een clubhuis!
Gebouw c? had je niet een iets nabijere locatie kunnen kiezen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
In de kelders van gebouw C [ afbeelding ]
Het is dat ik dit jaar veel doorbreng in de achterkamertjes van gebouw Pquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gebouw c? had je niet een iets nabijere locatie kunnen kiezen?
Ik zeg: achtertuin gebouw P tussen de konijntjes & Muis bakt taart!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het is dat ik dit jaar veel doorbreng in de achterkamertjes van gebouw P
Regels breken? Gefeliciteerd btw.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En een clubhuis!
Ik ga de brief zeker niet verassen, 3 paginas waarin ze basically zeggen dat ik toch wel errug gaaf ben en dat ze daarom de regels voor me brekenIk wordt er zo waar nog narcistisch van
^^^^^ Dank je wel pool!![]()
Ik ben natuurlijk niet de beslisser maar als de meerderheid van de geheime mphil rare studenten die er langer over doen-club ermee instemt onder voorwaarde van zoetige versnaperingen danquote:
Een uitzondering is altijd op een regelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:08 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Regels breken? Gefeliciteerd btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |