Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Tjeempie, het is zomer. Het wordt niet eens vroeg licht ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, de fietsNSB was weer volop aanwezig.
Ik heb daar een keer een waarschuwing (quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb in het afgelopen halfjaar tweemaal een bekeuring gehad voor op de stoep fietsen.Verlichting nog niet tot nu toe.
Joh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik kreeg van de beveiliging een keer een seintje dat het niet de bedoeling is om fietsend door de koopgoot te rijden en je fiets daar ook niet aan een paaltje vastgezet dient te worden als je een winkel in moet.![]()
en er is nog wel zon mooi schuin afritje!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik kreeg van de beveiliging een keer een seintje dat het niet de bedoeling is om fietsend door de koopgoot te rijden en je fiets daar ook niet aan een paaltje vastgezet dient te worden als je een winkel in moet.![]()
Je kan daar wel goed skeelerenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef Lastpost het volgende:
En die trappen zijn ook weer zo geconstrueerd dat het niet heel erg slecht voor je wielen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er is nog wel zon mooi schuin afritje!
Als je net zo verslaafd bent als ik worden dat twee zware weken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef Vogue het volgende:
TVPMijn antieke PC heeft het gisteravond begeven. Kan dus thuis niet meer online tot ik mijn nieuwe PC heb (die komt de eerste week van september).
Of je prikt de kabel in je laptop.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit hier iedere ochtend te duimen dat je meer dan tien jaar oude pc hier in een keer opstart.. dan duurt dat opstatren nl maar een half uur
A.! Laat dat, die kinderen opstoken! Zometeen ligt er een met z'n smoel op het beton en dan heb je de poppen aan het dansen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
En die trappen zijn ook weer zo geconstrueerd dat het niet heel erg slecht voor je wielen is.
=> www.rotterdampaktuit.nlquote:Geheimzinnige inpakacties houden Rotterdam bezig
Kopjes koffie op terrassen, geparkeerde fietsen, complete informatiezuilen, het beruchte beeld van Santa Claus (Kabouter Buttplug) en zelfs niets vermoedende voorbijgangers. Veel van wat in Rotterdam los en vast zit, wordt deze weken ingepakt door een mysterieuze inpakbrigade, die per bakfiets door de stad toert. Wat dit allemaal betekent? Dat Rotterdam groots gaat uitpakken. Maar met wat en waarom?
Tipje van de sluier
Dat is de grote vraag die steeds meer mensen in deze boeiende stad bezighoudt. De bedenkers van de inpakacties hebben het antwoord tot nu toe goed geheim weten te houden. Inmiddels hebben ze een tipje van de sluier opgelicht: het heeft met starters op de woningmarkt te maken. Ook zeggen ze dat je ‘soms eerst iets moet inpakken, om het echt te zien’. In de komende tijd gaan ze er meer over vertellen op www.rotterdampaktuit.nl. Vooral als je zelf starter bent en overweegt voor het eerst een woning in Rotterdam te kopen, mag je niets missen. Meld je dus aan op www.rotterdampaktuit.nl en blijf op de hoogte. Ook via Facebook, Hyves, LinkedIN en Twitter is te volgen waar het inpakwerk toe gaat leiden.
Belangrijk moment
Op woensdag 26 augustus maakt wethouder Hamit Karakus (Wonen) meer (maar nog niet alles) bekend. Zet die datum dus alvast in de agenda!
Wie de campagne wil volgen of er meer over wil weten, kan kijken op www.rotterdampaktuit.nl en/of zich als vriend aanmelden bij een van de netwerksites.
Zijn daar foto's van ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef Marlies1981 het volgende:
Tevens taoistische verf poppetjes te koop.
Dat wordt afkicken jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je net zo verslaafd bent als ik worden dat twee zware weken.
With a little help from your friends moet dat wel lukken. En anders plukken we een sterke kerel van de straat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over het algemeen zijn koelkasten niet zo zwaar. Die ik besteld heb weegt 75 KG en ik mag hem zelf 1 trap op tillen. hmmmm...
Nop. Voorwaarden zeggen: Over de drempelbezorging tm de derde etage, met als enige uitzondering Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef Isegrim het volgende:
Maar dat fornuis wordt toch wel helemaal naar boven getild, of niet?
wireless met kabelsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of je prikt de kabel in je laptop.
quote:Standaard hanteert Inventra Logistiek de Drempelservice. Dit houdt in dat de bestelde goederen worden afgeleverd tot achter de eerste deur, deze worden niet uitgepakt. U zult dus zelf ook zorg moeten dragen voor het afvoeren van uw verpakkingsmateriaal. Bij etagewoningen wordt er op de etage geleverd, mits er een ruime lift aanwezig is. Indien dit niet het geval is, wordt er tot maximaal de 3e etage via de trap bezorgd. Let wel, de goederen dienen in verpakking door de deur dan wel trappenhuis te kunnen worden vervoerd. Het is de vervoerder die uiteindelijk ter plaatse beoordeeld of het apparaat wel of niet volgens bovengenoemde voorwaarden op verantwoorde wijze geleverd kan worden.
Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm zijn een uitzondering op bovengenoemde voorwaarden. Deze worden uitsluitend op de begane grond geleverd, tenzij er een ruime lift aanwezig is.
kun je ook anders interpreterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop. Voorwaarden zeggen: Over de drempelbezorging tm de derde etage, met als enige uitzondering Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm....
Dat kon dan nog wel eens problematisch worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop. Voorwaarden zeggen: Over de drempelbezorging tm de derde etage, met als enige uitzondering Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm....
Jij kan toch wel ff helpen sjouwen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kon dan nog wel eens problematisch worden.Huur maar vast een hoogwerker.
Ik verlies met stoeien zelfs van mijn twaalfjarige neefje dus ik ben niet zo sterk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Jij kan toch wel ff helpen sjouwen?
het gaat ook meer om het bieden van tegenwichtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik verlies met stoeien zelfs van mijn twaalfjarige neefje dus ik ben niet zo sterk.
Dat is dan weer iets waar ik wel goed in ben, mijn kont tegen de krib gooien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
het gaat ook meer om het bieden van tegenwicht
Ik zou het maar doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze bezorgen ook tegen bijbetaling niet een etage hoger. hmm.
*niet* een etage hoger. Ik bood aan te betalen, ze zeiden neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen.Weet niet wat ze ervoor vragen, maar zo'n enorm fornuis dat trapje op zeulen met een stel amateurs...
bel een verhuisbedrijf?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
*niet* een etage hoger. Ik bood aan te betalen, ze zeiden nee
Je kunt wel oefenen door bij ons wat zakken zand en cement te sjouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik verlies met stoeien zelfs van mijn twaalfjarige neefje dus ik ben niet zo sterk.
Het aparte is dat het bezorgen door een externe partij gebeurd, die tevens verhuizingen doen. Misschien hen eens zelf bellen, ipv de verkopende partijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik zou het maar proberen te regelen met een verhuizer oid. Lukt dat helemaal niet, dan wil ik wel zorgen dat dat ding boven komt.
Dat lijkt me nou echt de ultieme vrijetijdsbesteding.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt wel oefenen door bij ons wat zakken zand en cement te sjouwen.
Inmiddels wel zo'n beetje. We moeten nog maar een klein stukje zand en cement, maar misschien dat we dat ook wel volgend jaar pas doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt de ultieme vrijetijdsbesteding.Maarreh, waren jullie nog niet klaar met zand en cement slepen dan?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil best cement sjouwen
Ik ga dat fornuis echt niet naar boven sjouwen, ik ga ervoor zorgen dat íe boven komt. Sjouwen zul je zelf moeten doen, maar dan onder mijn leiding.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zullen we arbeidstijd aan elkaar uitlenen?Ik wil best cement sjouwen als jouw
het fornuis naar boven brengt.
Kun je autorijden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zullen we arbeidstijd aan elkaar uitlenen?Ik wil best cement sjouwen als jouw
het fornuis naar boven brengt.
Je doet zeg maar de management-taken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Ik ga dat fornuis echt niet naar boven sjouwen, ik ga ervoor zorgen dat íe boven komt. Sjouwen zul je zelf moeten doen, maar dan onder mijn leiding.
Als iedereen doet wat ik zeg komt dat fornuis keurig boven. Als dat management-taken zijn, dan ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je doet zeg maar de management-taken?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:04 schreef Marlies1981 het volgende:
Als iedereen kan doent wat ik zeg komt dat fornuis keurig boven. Als dat management-taken zijn, dan ja.
Ik heb alleen ervaring met een quad, karts, en iets wat in Nederland "motor" genoemd zou worden (scooter, 150CC, liep 110 met 2 personen). Overigens de Go-kart niet op de openbare weg.quote:
ben je erg gehecht aan de auto?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je erg gehecht aan de auto?
Iedereen kan doen wat ik zeg, maar daarmee komt dat fornuis nog niet boven. Ik zou als ik jou was nog maar even niks gaan managenquote:
past ie wel gewoon door je voordeur?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een katrol constructie moeten we misschien een heel eind komen. Volgens mij kruist mijn gallerij de gallerij er onder - tot waar je met de lift kan komen.
..laat het denkwerk liever aan een ervaren kracht over. Op die manier lig je zometeen met gallerij en al onder je fornuisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een katrol constructie moeten we misschien een heel eind komen. Volgens mij kruist mijn gallerij de gallerij er onder - tot waar je met de lift kan komen.
kwestie vanmet voldoende mensen duwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
past ie wel gewoon door je voordeur?
Ik zou Marlies1981 als contragewicht gebruiken. Tevens gastpostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, hallo, Reya! Wat leuk je weer eens te zien!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou Marlies1981 als contragewicht gebruiken. Tevens gastpost
Jij beschikt over krachten die er voor zorgen dat mensen ineens kunnen lopen zonder benen, vliegen zonder vleugels en praten zonder tongquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:24 schreef Marlies1981 het volgende:
Iedereen kan doen wat ik zeg, maar daarmee komt dat fornuis nog niet boven. Ik zou als ik jou was nog maar even niks gaan managen
Nabij de Wibra @ westblaak kwam er wel een open raam na een windvlaag naar beneden. Toen ging het heel even heel hard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef DutchTrain het volgende:
En er vallen nu uiteindelijk wel drie druppels uit de lucht, terwijl iedereen eerder naar huis is gegaan en afspraken afgezegd zijn vanwege het weeralarm.
Dus nu ga je de hele avond internettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef Vogue het volgende:
VerrekMijn computer doet het ineens weer
Gewoon een half uur op laten starten en dan werkt het weer... Weet ik dat ook voor de volgende keer
Hmm...een doodgereden kat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goede avatar voor babysis:
[ afbeelding ]
Hmm, die dingen gaan weer weinig zakken cement in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met een quad, karts, en iets wat in Nederland "motor" genoemd zou worden (scooter, 150CC, liep 110 met 2 personen). Overigens de Go-kart niet op de openbare weg.
En veel Need for Speed gespeeld. Zolang ik met mn AudiTT niet met 290 probeerde een bocht te nemen, ging dat ook goed.
Ik zou het zelf nog proberen ook denk ik
Ik denk meer dat ze bedoelt dat we misschien de circelzaag en haakse slijper nodig hebben om hem qua formaat door de deur heen te krijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
kwestie vanmet voldoende mensen duwen
Was die kroon al gepland of was het een gevolg van het feest?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Reya het volgende:
Ja hoor, vannacht was er een feest praktisch in mijn achtertuin, en vanochtend in alle vroegte alweer een kroon laten zetten, dus momenteel wat brakjes. Ook alles goed met iedereen hier?
Ik ken nog wel een paar mensen met een behoorlijke expertise in deurposten slopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelt dat we misschien de circelzaag en haakse slijper nodig hebben om hem qua formaat door de deur heen te krijgen.
Je kunt ze naar Heliport sturen. SC vertelt ze dan wel wat ze moeten doen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:36 schreef Reya het volgende:
Ik ken nog wel een paar mensen met een behoorlijke expertise in deurposten slopen
Fornuis is 90x60 ofzo, doe daar 10 cm doos en piepschuim bij (als hij al niet gewoon in plastic komt), en 70 cm is goed te doen door een deur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelt dat we misschien de circelzaag en haakse slijper nodig hebben om hem qua formaat door de deur heen te krijgen.
Of een steigerende olifant. Aangezien het het logo in een lipje van een redbull blikje is, gok ik een stierquote:
Dat feest viel best mee; er heeft zelfs niemand over mijn balkondeur gekotst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was die kroon al gepland of was het een gevolg van het feest?
Hier in het verre oosten was er best wel wat onweer, en vannacht was het aangenaam fris. derhalve ook geen slaapproblemen.quote:Hier alles wel goed! Ook een beetje brakjes, erg slecht geslapen met die hitte afgelopen nacht.. Bij ons dus helemaal geen onweer niet!
Niet eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:51 schreef Reya het volgende:
Dat feest viel best mee; er heeft zelfs niemand over mijn balkondeur gekotst.
Ik had hier ook wel gehoopt op wat onweer, maar het is ons huisje weer voorbij gegaan..quote:Hier in het verre oosten was er best wel wat onweer, en vannacht was het aangenaam fris. derhalve ook geen slaapproblemen.
Normaal gesproken op een pallet, 80 x 100 is een standaardmaat...mar goed, anders pakken we 'm voor de deur uit. Die dingen zijn wel zwaar maar neit ontilbaar, en er kan veel ijzer vanaf, deksels, branders, roosters enzo. Met vier stevige kerels heb je 'm zó op z'n plaats.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fornuis is 90x60 ofzo, doe daar 10 cm doos en piepschuim bij (als hij al niet gewoon in plastic komt), en 70 cm is goed te doen door een deur.
Fijn, dan kun je meedoen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weeg normaal ook tegen de 100kg hoor
Hier gaat alles de soep in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:08 schreef Marlies1981 het volgende:
...en weekend![]()
![]()
nu nog even met de thalys naar huis, jammer genoeg weer een staplaats
Balen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
bah geen oog dicht gedaan vannacht.. afrikaanse buren hadden een feestje tot 4 uur ( lag onder een deken op de bank met oordoppen in en hoorde t nog ) , en toen het eindelijk stil was kon ik nog niet slapen
minimaal eens per maandquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Balen.Hebben ze vaak dat soort feestjes?
dat ontbreekt er idd een beetje aan de afgelopen weekquote:
de kans om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Vogue het volgende:
Ik ben uitgenodigd op een verjaardag waar ik NIEMAND ken, behalve de jarige... Zie er echt tegenop, maar heb toegezegd te gaan... Dus dat ga ik dan maar zo doen
Dat is toch juist leuk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Vogue het volgende:
Ik ben uitgenodigd op een verjaardag waar ik NIEMAND ken, behalve de jarige... Zie er echt tegenop, maar heb toegezegd te gaan... Dus dat ga ik dan maar zo doen
aiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Vogue het volgende:
Veel plezier in Leeuwarden Heiden6
Nee het is niet leuk. De verjaardag is van een vriend / kennis van mij, en zijn hele familie komt, incl. al zijn vrienden met hun vriendin. Gezien die vriend van mij single is, en ik ook, ben ik bang dat er koppelpogingen gedaan gaan worden, waar ik ECHT niet op zit te wachten
En, hoe ging het? Nog gekoppeld?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Vogue het volgende:
Veel plezier in Leeuwarden Heiden6
Nee het is niet leuk. De verjaardag is van een vriend / kennis van mij, en zijn hele familie komt, incl. al zijn vrienden met hun vriendin. Gezien die vriend van mij single is, en ik ook, ben ik bang dat er koppelpogingen gedaan gaan worden, waar ik ECHT niet op zit te wachten
Maar neem niet al teveel, want dan weet je weer niet allemaal wat je gezegd hebt achteraf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:27 schreef Vogue het volgende:
Nouja ik ga maar gelijk aan de wijn als ik daar ben, komt vast goed, ga gewoon tegen iedereen aanlullen.
Niet iedereen is zoals jijquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar neem niet al teveel, want dan weet je weer niet allemaal wat je gezegd hebt achteraf.
Vonden wij ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh
het is/was gezellig bij de konijntjes
Geen probleem.quote:( ik gebruik jullie pc even, vinden jullie het erg?)
Mijn neus, een bovenarm en een voet zijn verbrand. En mn voorhoofd is ook roder dan normaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat BabySis op dieet was.
Schouders en voorhoofd verbrand.
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh
het is/was gezellig bij de konijntjes
( ik gebruik jullie pc even, vinden jullie het erg?)
Ging de reis goed? Misschien is het anders wel iets om zo er in te houden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:22 schreef Marlies1981 het volgende:
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.
quote:Nog lekker geslapen, LDG?
haha thnxquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:22 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.
Nog lekker geslapen, LDG?
Je mag ook wel even gitaar spelen anders
Da's het nadeel van die kamer inderdaad..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha thnxheb prima geslapen, al werd het wel een beetje snel warm vanmorgen, toen maar opgestaan
Hoorde je'm zelfs daar?quote:wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Hoe ging het?quote:ben alweer thuis btweven mn tas inpakken voor mn volgende logeeruitje
RIngo!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Oh...allebei dan!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roosje snurkt trouwens wel vaak duidelijk hoorbaar.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Het is echt waar hoor.quote:
Ja, het was me bekend. Ik had zelfs al PM enzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor.Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Benieuwd wie die hackert was en of het een usert was.
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor.Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Benieuwd wie die hackert was en of het een usert was.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
In HvH is een strandje waar voorlopig niemand je in de weg zit. Kan daar toch ook?
daar zijn de agentjes nog met hun zeefjes aant spelen, weet niet of ze willen delenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
In HvH is een strandje waar voorlopig niemand je in de weg zit. Kan daar toch ook?
die agenten deden het enige juiste. Nadat ze bedreigd worden gewoon schieten. Moeten ze vaker doen.........kut hoolies allemaal. Ik werd er verdomme weer op aangesproken gisterenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn de agentjes nog met hun zeefjes aant spelen, weet niet of ze willen delen
Dat is toch wel het meest vervelende van alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die agenten deden het enige juiste. Nadat ze bedreigd worden gewoon schieten. Moeten ze vaker doen.........kut hoolies allemaal. Ik werd er verdomme weer op aangesproken gisteren
Ik had die rotterdamshirt van Puma/Feyenoord uit de nieuwe collectie aan en zo'n breezer hier opt werk gelijk jij was zeker ook bij die rellen......dus ik zo nee zat thuis VVV te kijken. zij: Ow dan ken je die dode zeker wel...............f*ck off ik ken hem niet en geloof ook niet dat ik dat had gewild!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest vervelende van alles.![]()
Ach, dit ging gewoon weer nergens over, stelletje kutkinderen.![]()
Goeiemorgen trouwens.
Hehe dat soort simpel volk heb je er altijd bij, kreeg hier ook al een smsje of alles goed ging, zat zelf in Den Haag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik had die rotterdamshirt van Puma/Feyenoord uit de nieuwe collectie aan en zo'n breezer hier opt werk gelijk jij was zeker ook bij die rellen......dus ik zo nee zat thuis VVV te kijken. zij: Ow dan ken je die dode zeker wel...............f*ck off ik ken hem niet en geloof ook niet dat ik dat had gewild!
Dat is terecht maar Abou moet even hand in eigen boezem stekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Tja Abou begrijpt het iig. Gratis feesten en festivals komen gewoon te veel paupers op af. Abou wil ze de komende jaar niet meer in Rotterdam hebben. En terecht als je het mij vraagt
Verklaar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is terecht maar Abou moet even hand in eigen boezem steken
Dat laatste klopt zeker, dan heb je dus 2 opties.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met alle respect maar 4 festivals dit jaar, 2 doden en zoveel gewonden. Er is elk jaar weer wat met de gratis festivals in Rotterdam. Like I said; er komen gewoon te veel paupers op af.
A hij wist dat er rellen zouden zijn besproken s middags om 14.00 dus tijd zat om af te lasten die zooi.quote:
Dus nu is het de schuld van Abou dat er iemand dood is? Altijd dat gezever ook over de PvdA en dat ze geen daadkracht zouden hebben. Ik vind het best daadkrachtig als je alle dance evenementen uit je stad weert voor 2 jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
A hij wist dat er rellen zouden zijn besproken s middags om 14.00 dus tijd zat om af te lasten die zooi.
B hij noemde in eerste instantie zowat elke feyenoorder hooligan
C totaal geen daadkracht zoals heel zijn partij
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met alle respect maar 4 festivals dit jaar, 2 doden en zoveel gewonden. Er is elk jaar weer wat met de gratis festivals in Rotterdam. Like I said; er komen gewoon te veel paupers op af.
Ik ben wel benieuwd, waar zijn al die gratis festival in Rotterdam? En ik ken de neef van die kerel die tijdens het zomercarnaval is gestorven en tja wanneer heeft het met het zomercarnaval te maken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:37 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
![]()
4 festivals??? hahahahah
er zijn ieder weekend meerdere gratis festivals in Rotterdam hoor. Bovendien is die dode met het zomercarnaval gevallen lang en breed nadat het carnaval afgelopen was en had het niks met het carnaval zelf te maken. Ieder weekend vallen er gewonden in het uitgaansleven misschien kunnen we beter alle kroegen en discotheken sluiten.![]()
Ook tof hoe hier gepraat wordt over die jongen die gestorven is (moge hij rusten in vrede) terwijl niemand in dit topic weet wat er nou aan de hand was. Misschien zocht hij een uitweg en is geraakt door een verdwaalde kogel?
Houden jullie er ook even rekening mee dat er veel te veel mensen op het terein waren en dat er niet gefouilleerd werd?
Uit verhalen van div mensen die ook daar waren deed hij alsof die bij zo'n groep rellende paupers hoorde dus jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:37 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
![]()
4 festivals??? hahahahah
er zijn ieder weekend meerdere gratis festivals in Rotterdam hoor. Bovendien is die dode met het zomercarnaval gevallen lang en breed nadat het carnaval afgelopen was en had het niks met het carnaval zelf te maken. Ieder weekend vallen er gewonden in het uitgaansleven misschien kunnen we beter alle kroegen en discotheken sluiten.![]()
Ook tof hoe hier gepraat wordt over die jongen die gestorven is (moge hij rusten in vrede) terwijl niemand in dit topic weet wat er nou aan de hand was. Misschien zocht hij een uitweg en is geraakt door een verdwaalde kogel?
Houden jullie er ook even rekening mee dat er veel te veel mensen op het terein waren en dat er niet gefouilleerd werd?
Hoe ben jij daar zo zeker van dat Feyenoord en haar aanhang niets te maken hadden met dit zwaar uit de hand gelopen opstootje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Die rellen in HVH hebben net zoveel met Feyenoord/hooligans te maken als die zomercarnaval dode met het zomercarnaval zelf (niks dus)
Omdat die paupers nu Rotterdam Hooligans riepen en volgende week bijv in Utrecht een feest verbouwen en dan Utrecht Hooligans roepen enzovoorts.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hoe ben jij daar zo zeker van dat Feyenoord en haar aanhang niets te maken hadden met dit zwaar uit de hand gelopen opstootje?
Aanhang was een beetje lullig geformuleerd, doelde dus op de jeugdigen die in naam van Feyenoord de boel verzieken en wel degelijk wedstrijden meepikken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Omdat die paupers nu Rotterdam Hooligans riepen en volgende week bijv in Utrecht een feest verbouwen en dan Utrecht Hooligans roepen enzovoorts.
Ik durf te wedden dat ze nog geen 5 spelers van dit seizoen bij Fey kunnen noemen.
Maar dat soort gastenzoals jij in hier beschrijft noem ik geen Feyenoorders zoals jij en ik. Dat zijn relschoppers met een gemeenschapelijke liefde voor vechten EN Feyenoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:07 schreef Lastpost het volgende:
Heb zelf een hekel als de media alles aan Feyenoord probeert te hangen wanneer er weer eens iets uit de hand gelopen is, maar op dit feest waren wel degelijk (behoorlijk) wat leden van de harde kern aanwezig die niet kwamen voor de muziek.
Daar denken we dan anders over, al heb ik hier geen goed woord voor over hoor, laat dat wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maar dat soort gastenzoals jij in hier beschrijft noem ik geen Feyenoorders zoals jij en ik. Dat zijn relschoppers met een gemeenschapelijke liefde voor vechten EN Feyenoord
Jemig de pemig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
Ben het met Goeroe eens. En praatjes als "geen medeleiden mee, had 'ie er maar niet moeten staan" slaan natuurlijk helemaal nergens op. Die gast ging echt niet naar dat festival toe met het idee eens even lekker doodgeschoten te worden, lijkt me.
Iets anders dan maar:
Ik heb het filmpje niet bekeken, maar afhankelijk van waar ze op richten zou het zelfs doodslag kunnen zijn, al is dat niet waarschijnlijk het geval.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik trouwens de filmpjes op youtube zie dan zijn het wel degelijk ongeuniformeerde agenten die schieten, en als ik het goed begrijp hebben die ook het dodelijke schot gelost. Gevalletje noodweer-exces of dood door schuld?
Dat vind ik ook dikke onzin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
En praatjes als "geen medeleiden mee, had 'ie er maar niet moeten staan" slaan natuurlijk helemaal nergens op. Die gast ging echt niet naar dat festival toe met het idee eens even lekker doodgeschoten te worden, lijkt me.
Nee. Afhankelijk van hoe en waar je het doet kan de bestuurder die jou dood rijdt weldegelijk schuld hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Lastpost het volgende:
Dat vind ik ook dikke onzin.
Als het licht op rood staat en ik steek toch over en wordt aangereden en overlijdt uiteindelijk is het toch ook m'n eigen schuld zonder dat ik de intentie gehad had om zelfmoord te plegen?
Taal problemen wellicht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Alicey het volgende:
Wat ik bij die Pakistani trouwens niet begrijp is waarom hij niet gewoon aan iemand vraagt hoe die deur open moet.
Het lijkt me niet echt aan ons om op basis van onduidelijke filmphes daar een dergelijk oordeel over te vellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik trouwens de filmpjes op youtube zie dan zijn het wel degelijk ongeuniformeerde agenten die schieten, en als ik het goed begrijp hebben die ook het dodelijke schot gelost. Gevalletje noodweer-exces of dood door schuld?
En dat is natuurlijk nog iets wat duidelijk uitgezocht moet worden, hebben ze goed gehandeld volgens de procedures enz.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Afhankelijk van hoe en waar je het doet kan de bestuurder die jou dood rijdt weldegelijk schuld hebben.
Amen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als het licht op rood staat en ik steek toch over en wordt aangereden en overlijdt uiteindelijk is het toch ook m'n eigen schuld zonder dat ik de intentie gehad had om zelfmoord te plegen?
Die jongen loopt met een groep vandalen mee, zingt wat spreekkoren mee en voelt zich heel wat en dan is het spijtig dat ie overlijdt, maar ik zou het erger vinden wanneer het iemand was geweest die niets te maken had met dat opstootje.
Pijnlijk voor de nabestaanden, lullig voor zo'n jongen die waarschijnlijk zelf verder niets gedaan zou hebben, maar dat is toch echt het risico dat je neemt.
Of het dan door de drugs, drank, adrealine of iets anders komt doet er dan weinig toe.
1 dode. Zomercarnaval "dode" had niets met het carnaval te maken. Sterker nog, de laatste wagen was daar toen al 4 uur voorbij..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je hebt natuurlijk gelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt aan ons om op basis van onduidelijke filmphes daar een dergelijk oordeel over te vellen.
Het gaat er niet om wiens schuld het is, waar ik moeite mee heb is dat er iemand doodgeschoten wordt en dat een of andere suffe dufkop dan gaat roepen "niks geen medelijden mee". Dat zijn in mijn ogen de echte hooligans, die de dood van een ander gewoon een "gevalletje eigen schuld dikke bult" vinden, zonder verder ook maar iets van de feiten te kennen. Ik bedoel, het zal je broer, kind, vriend maar zijn die daar ineens ligt. Waarom verdient dat geen medelijden, dat snap ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die jongen loopt met een groep vandalen mee, zingt wat spreekkoren mee en voelt zich heel wat en dan is het spijtig dat ie overlijdt, maar ik zou het erger vinden wanneer het iemand was geweest die niets te maken had met dat opstootje.
Pijnlijk voor de nabestaanden, lullig voor zo'n jongen die waarschijnlijk zelf verder niets gedaan zou hebben, maar dat is toch echt het risico dat je neemt.
Of het dan door de drugs, drank, adrealine of iets anders komt doet er dan weinig toe.
Daarnaast mag een agent toch hopelijk weten dat als je op een menigte van 25000 man gaat schieten, je wel eens iemand raakt...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wiens schuld het is, waar ik moeite mee heb is dat er iemand doodgeschoten wordt en dat een of andere suffe dufkop dan gaat roepen "niks geen medelijden mee". Dat zijn in mijn ogen de echte hooligans, die de dood van een ander gewoon een "gevalletje eigen schuld dikke bult" vinden, zonder verder ook maar iets van de feiten te kennen. Ik bedoel, het zal je broer, kind, vriend maar zijn die daar ineens ligt. Waarom verdient dat geen medelijden, dat snap ik gewoon niet.
met onze agenten is dat nog knap dat ze iemand raken.......aangezien ze ook niemand wisten op te pakken hoewel dr genoeg voor in aanmerking kwamen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast mag een agent toch hopelijk weten dat als je op een menigte van 25000 man gaat schieten, je wel eens iemand raakt...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met onze agenten is dat nog knap dat ze iemand raken.......aangezien ze ook niemand wisten op te pakken hoewel dr genoeg voor in aanmerking kwamen!
Kijk voor zijn nabestaanden is het jammer maar ik ben tegen dit soort tuig dat alle feestjes verkloot!
En toch is daar geen dode gevallen. Daarnaast is Lowlands 3/4 dagen langquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:01 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Er zijn trouwens 214 mensen aangehouden op Lowlands, lees je ook bijna niks over terug. Ter vergelijk bij de Danceparade zijn 134 mensen aangehouden (stond in alle kranten). Daar waren trouwens wel 7 keer zoveel mensen aanwezig.
vandaar mijn vraag: dood door schuld of noodweer-exces? Meer een vraag voor WGR natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast mag een agent toch hopelijk weten dat als je op een menigte van 25000 man gaat schieten, je wel eens iemand raakt...
Bij de danceparade is ook geen dode gevallen hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En toch is daar geen dode gevallen. Daarnaast is Lowlands 3/4 dagen lang
Toch wel. Het feit dat de laatste pauperwagen daar al voorbij was, zegt niet dat het zogenaamde festival was afgelopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:51 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Bij de danceparade is ook geen dode gevallen hoor.
Je haalt nu zomercarnaval en de danceparade door elkaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Toch wel. Het feit dat de laatste pauperwagen daar al voorbij was, zegt niet dat het zogenaamde festival was afgelopen.
What ever.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:01 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
Je haalt nu zomercarnaval en de danceparade door elkaar.
Lupa Solitaria, het vorige alter ega van Petraquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie is Lupa?
Dus als je je, al dan niet moedwillig, op de verkeerde plaats begeeft, is het oke dat je wat zware metalen in je hoofd gejekkerd krijgt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk nog iets wat duidelijk uitgezocht moet worden, hebben ze goed gehandeld volgens de procedures enz.
Maar die jongen had dit drama kunnen voorkomen en dat heeft ie niet gedaan en uiteindelijk met de dood moeten bekopen, pijnlijk maar niet minder lomp van die jongen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:51 schreef SingleCoil het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A. is geslaagd voor haar rijbewijs!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:43 schreef Reya het volgende:
Ik ben in een grijs verleden nog eens bij Lupa thuis geweest. Een punkconcert is er niets bij.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:51 schreef SingleCoil het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A. is geslaagd voor haar rijbewijs!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het heeft geholpen kennelijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
mevrouw konijntje!!! super goed van je![]()
had nog aan je gedacht vandaag
Welnee, de examinator was gewoon een vrouw en die vinden het al snel best.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:44 schreef Reya het volgende:
Dat het CBR nu ook al steekpenningen aanneemt...
die ken zelf ook niet rijden cker hahahahahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee, de examinator was gewoon een vrouw en die vinden het al snel best.
Wat is een dSLR?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gefeliciteerd Alicey!
En ik heb mijn eerste dSLRNikon D50
Oh, dat zegt me dan wel iets meer. Keigaaf ding dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Digital single-lens reflex oftewel Digitale spiegel reflex
Is goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Yup, superding.
Hey Harvey, zaterdag foto's schieten?
Kwart over 7?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is goed.Zeg maar hoe laat en waar (niet te vroeg).
Waarom wel? Verdient een mij onbekende familie medelijden omdat deze jongen nou toevallig in NL op een kut-feest is neergeschoten? Ik vind dat zo'n ontiegelijk vals sentiment. Alsof iemand behalve naasten zich er druk over zouden maken als hij lekker anoniem dood zou gaan aan een hersenvliesontsteking. Of van de trap lazert.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wiens schuld het is, waar ik moeite mee heb is dat er iemand doodgeschoten wordt en dat een of andere suffe dufkop dan gaat roepen "niks geen medelijden mee". Dat zijn in mijn ogen de echte hooligans, die de dood van een ander gewoon een "gevalletje eigen schuld dikke bult" vinden, zonder verder ook maar iets van de feiten te kennen. Ik bedoel, het zal je broer, kind, vriend maar zijn die daar ineens ligt. Waarom verdient dat geen medelijden, dat snap ik gewoon niet.
Dat het je niets doet is nog iets heel anders dan het "zijn eigen schuld" vinden. Overigens doen incidenten zoals dit mij weldegelijk iets. Niet zoals het me iets zou doen als het mij persoonlijk betrof, maar met de feiten die mij nu bekend zijn vind ik het wel schokkend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Metatron het volgende:
Waarom wel? Verdient een mij onbekende familie medelijden omdat deze jongen nou toevallig in NL op een kut-feest is neergeschoten? Ik vind dat zo'n ontiegelijk vals sentiment. Alsof iemand behalve naasten zich er druk over zouden maken als hij lekker anoniem dood zou gaan aan een hersenvliesontsteking. Of van de trap lazert.
Ja, maar jij bent een asociaal kutjochie, dus dan krijg je dat al snel natuurlijk. Nouja, ieder z'n meug...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Metatron het volgende:
[..]
Waarom wel? Verdient een mij onbekende familie medelijden omdat deze jongen nou toevallig in NL op een kut-feest is neergeschoten? Ik vind dat zo'n ontiegelijk vals sentiment. Alsof iemand behalve naasten zich er druk over zouden maken als hij lekker anoniem dood zou gaan aan een hersenvliesontsteking. Of van de trap lazert.
Het simpele feit dat-ie dood is doet me niets. Ik ken hem niet, net zo min als talloze zinloze doden elke dag over de hele wereld. Wat overigens heel wat anders is dan dat ik me best kan bedenken dat het voor de naasten in en in triest is, maar ik zal er geen traan om laten. En dat is dan zelfs nog helemaal los van de omstandigheden gezien.
Feli! Mooi ding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gefeliciteerd Alicey!
En ik heb mijn eerste dSLRNikon D50
Goed argument.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een asociaal kutjochie, dus dan krijg je dat al snel natuurlijk. Nouja, ieder z'n meug...
Da's veel leuker dan zo'n andere SLR.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Feli! Mooi ding.
Ik heb het zelf niet zo op digitaal, doe mij maar een analoge SLR.
Deze, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Nee, maar het is niet zo akelig als gisteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguhhebben jullie ook lekker veel zon?
Mijn mijn SLR had jou SLR nooit op dit forum hebben gestaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Feli! Mooi ding.
Ik heb het zelf niet zo op digitaal, doe mij maar een analoge SLR.
Deze, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn mijn SLR had jou SLR nooit op dit forum hebben gestaan
GoeRoe was toch nog geen 30?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef Isegrim het volgende:
Weer zo'n Turk die na dertig jaar in Nederland nog steeds geen Nederlands spreekt.
vanuit jouw perspectief een veilige benadering van het probleemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar ik wist niet hoe oud wel precies dus ik hield het maar op dertig.
Ik veins geem empathie wanneer ik die niet heb. Als dat asociaal is, best. Ik vind het gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, maar jij bent een asociaal kutjochie, dus dan krijg je dat al snel natuurlijk. Nouja, ieder z'n meug...
Dat zegt meer over jou dan over de ander, in dit gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik veins geem empathie wanneer ik die niet heb. Als dat asociaal is, best. Ik vind het gewoon eerlijk.
STFU. Ik ben een jonge Adonis.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar ik wist niet hoe oud wel precies dus ik hield het maar op dertig.
Zij die de muziek niet konden horen en hen zagen dansen, dachten dat ze gek waren geworden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2 dagen vasten, en nu al waanbeelden.
Djeez, dat is een sterke! Bron?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zij die de muziek niet konden horen en hen zagen dansen, dachten dat ze gek waren geworden.
Dat weet ik dus niet meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Djeez, dat is een sterke! Bron?
Mijn voorkeur gaat dan toch naar een kastanje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind wel
"Zij die dansen, worden voor gek verklaard
door hen die de muziek niet horen"
maar ik vind die van Goeroe eik mooier
Het gaat dan ook niet om de gramaticaal meest correcte zin, in deze. Maar dat wist je alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind wel
"Zij die dansen, worden voor gek verklaard
door hen die de muziek niet horen"
maar ik vind die van Goeroe eik mooier
Zullen we daar elf of twaalf van maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Harvey, ik zit trouwens aan zaterdag rond een uurtje of 3 te denken. Is dat wat?
12 gaat mij helaas niet lukken ben ik bang...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zullen we daar elf of twaalf van maken?Of ben ik dan heel lastig
Sorry, hon...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
* Alicey wilde net het licht aan doen, maar SC was me voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |