Fijn, dan kun je meedoen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weeg normaal ook tegen de 100kg hoor
Hier gaat alles de soep in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:08 schreef Marlies1981 het volgende:
...en weekend![]()
![]()
nu nog even met de thalys naar huis, jammer genoeg weer een staplaats
Balen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
bah geen oog dicht gedaan vannacht.. afrikaanse buren hadden een feestje tot 4 uur ( lag onder een deken op de bank met oordoppen in en hoorde t nog ) , en toen het eindelijk stil was kon ik nog niet slapen
minimaal eens per maandquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Balen.Hebben ze vaak dat soort feestjes?
dat ontbreekt er idd een beetje aan de afgelopen weekquote:
de kans om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Vogue het volgende:
Ik ben uitgenodigd op een verjaardag waar ik NIEMAND ken, behalve de jarige... Zie er echt tegenop, maar heb toegezegd te gaan... Dus dat ga ik dan maar zo doen
Dat is toch juist leuk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Vogue het volgende:
Ik ben uitgenodigd op een verjaardag waar ik NIEMAND ken, behalve de jarige... Zie er echt tegenop, maar heb toegezegd te gaan... Dus dat ga ik dan maar zo doen
aiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Vogue het volgende:
Veel plezier in Leeuwarden Heiden6
Nee het is niet leuk. De verjaardag is van een vriend / kennis van mij, en zijn hele familie komt, incl. al zijn vrienden met hun vriendin. Gezien die vriend van mij single is, en ik ook, ben ik bang dat er koppelpogingen gedaan gaan worden, waar ik ECHT niet op zit te wachten
En, hoe ging het? Nog gekoppeld?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Vogue het volgende:
Veel plezier in Leeuwarden Heiden6
Nee het is niet leuk. De verjaardag is van een vriend / kennis van mij, en zijn hele familie komt, incl. al zijn vrienden met hun vriendin. Gezien die vriend van mij single is, en ik ook, ben ik bang dat er koppelpogingen gedaan gaan worden, waar ik ECHT niet op zit te wachten
Maar neem niet al teveel, want dan weet je weer niet allemaal wat je gezegd hebt achteraf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:27 schreef Vogue het volgende:
Nouja ik ga maar gelijk aan de wijn als ik daar ben, komt vast goed, ga gewoon tegen iedereen aanlullen.
Niet iedereen is zoals jijquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar neem niet al teveel, want dan weet je weer niet allemaal wat je gezegd hebt achteraf.
Vonden wij ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh
het is/was gezellig bij de konijntjes
Geen probleem.quote:( ik gebruik jullie pc even, vinden jullie het erg?)
Mijn neus, een bovenarm en een voet zijn verbrand. En mn voorhoofd is ook roder dan normaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat BabySis op dieet was.
Schouders en voorhoofd verbrand.
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh
het is/was gezellig bij de konijntjes
( ik gebruik jullie pc even, vinden jullie het erg?)
Ging de reis goed? Misschien is het anders wel iets om zo er in te houden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:22 schreef Marlies1981 het volgende:
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.
quote:Nog lekker geslapen, LDG?
haha thnxquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:22 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.
Nog lekker geslapen, LDG?
Je mag ook wel even gitaar spelen anders
Da's het nadeel van die kamer inderdaad..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha thnxheb prima geslapen, al werd het wel een beetje snel warm vanmorgen, toen maar opgestaan
Hoorde je'm zelfs daar?quote:wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Hoe ging het?quote:ben alweer thuis btweven mn tas inpakken voor mn volgende logeeruitje
RIngo!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Oh...allebei dan!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roosje snurkt trouwens wel vaak duidelijk hoorbaar.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Het is echt waar hoor.quote:
Ja, het was me bekend. Ik had zelfs al PM enzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor.Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Benieuwd wie die hackert was en of het een usert was.
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor.Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Benieuwd wie die hackert was en of het een usert was.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
In HvH is een strandje waar voorlopig niemand je in de weg zit. Kan daar toch ook?
daar zijn de agentjes nog met hun zeefjes aant spelen, weet niet of ze willen delenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
In HvH is een strandje waar voorlopig niemand je in de weg zit. Kan daar toch ook?
die agenten deden het enige juiste. Nadat ze bedreigd worden gewoon schieten. Moeten ze vaker doen.........kut hoolies allemaal. Ik werd er verdomme weer op aangesproken gisterenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn de agentjes nog met hun zeefjes aant spelen, weet niet of ze willen delen
Dat is toch wel het meest vervelende van alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die agenten deden het enige juiste. Nadat ze bedreigd worden gewoon schieten. Moeten ze vaker doen.........kut hoolies allemaal. Ik werd er verdomme weer op aangesproken gisteren
Ik had die rotterdamshirt van Puma/Feyenoord uit de nieuwe collectie aan en zo'n breezer hier opt werk gelijk jij was zeker ook bij die rellen......dus ik zo nee zat thuis VVV te kijken. zij: Ow dan ken je die dode zeker wel...............f*ck off ik ken hem niet en geloof ook niet dat ik dat had gewild!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest vervelende van alles.![]()
Ach, dit ging gewoon weer nergens over, stelletje kutkinderen.![]()
Goeiemorgen trouwens.
Hehe dat soort simpel volk heb je er altijd bij, kreeg hier ook al een smsje of alles goed ging, zat zelf in Den Haag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik had die rotterdamshirt van Puma/Feyenoord uit de nieuwe collectie aan en zo'n breezer hier opt werk gelijk jij was zeker ook bij die rellen......dus ik zo nee zat thuis VVV te kijken. zij: Ow dan ken je die dode zeker wel...............f*ck off ik ken hem niet en geloof ook niet dat ik dat had gewild!
Dat is terecht maar Abou moet even hand in eigen boezem stekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Tja Abou begrijpt het iig. Gratis feesten en festivals komen gewoon te veel paupers op af. Abou wil ze de komende jaar niet meer in Rotterdam hebben. En terecht als je het mij vraagt
Verklaar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is terecht maar Abou moet even hand in eigen boezem steken
Dat laatste klopt zeker, dan heb je dus 2 opties.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met alle respect maar 4 festivals dit jaar, 2 doden en zoveel gewonden. Er is elk jaar weer wat met de gratis festivals in Rotterdam. Like I said; er komen gewoon te veel paupers op af.
A hij wist dat er rellen zouden zijn besproken s middags om 14.00 dus tijd zat om af te lasten die zooi.quote:
Dus nu is het de schuld van Abou dat er iemand dood is? Altijd dat gezever ook over de PvdA en dat ze geen daadkracht zouden hebben. Ik vind het best daadkrachtig als je alle dance evenementen uit je stad weert voor 2 jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
A hij wist dat er rellen zouden zijn besproken s middags om 14.00 dus tijd zat om af te lasten die zooi.
B hij noemde in eerste instantie zowat elke feyenoorder hooligan
C totaal geen daadkracht zoals heel zijn partij
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met alle respect maar 4 festivals dit jaar, 2 doden en zoveel gewonden. Er is elk jaar weer wat met de gratis festivals in Rotterdam. Like I said; er komen gewoon te veel paupers op af.
Ik ben wel benieuwd, waar zijn al die gratis festival in Rotterdam? En ik ken de neef van die kerel die tijdens het zomercarnaval is gestorven en tja wanneer heeft het met het zomercarnaval te maken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:37 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
![]()
4 festivals??? hahahahah
er zijn ieder weekend meerdere gratis festivals in Rotterdam hoor. Bovendien is die dode met het zomercarnaval gevallen lang en breed nadat het carnaval afgelopen was en had het niks met het carnaval zelf te maken. Ieder weekend vallen er gewonden in het uitgaansleven misschien kunnen we beter alle kroegen en discotheken sluiten.![]()
Ook tof hoe hier gepraat wordt over die jongen die gestorven is (moge hij rusten in vrede) terwijl niemand in dit topic weet wat er nou aan de hand was. Misschien zocht hij een uitweg en is geraakt door een verdwaalde kogel?
Houden jullie er ook even rekening mee dat er veel te veel mensen op het terein waren en dat er niet gefouilleerd werd?
Uit verhalen van div mensen die ook daar waren deed hij alsof die bij zo'n groep rellende paupers hoorde dus jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:37 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
[..]
![]()
4 festivals??? hahahahah
er zijn ieder weekend meerdere gratis festivals in Rotterdam hoor. Bovendien is die dode met het zomercarnaval gevallen lang en breed nadat het carnaval afgelopen was en had het niks met het carnaval zelf te maken. Ieder weekend vallen er gewonden in het uitgaansleven misschien kunnen we beter alle kroegen en discotheken sluiten.![]()
Ook tof hoe hier gepraat wordt over die jongen die gestorven is (moge hij rusten in vrede) terwijl niemand in dit topic weet wat er nou aan de hand was. Misschien zocht hij een uitweg en is geraakt door een verdwaalde kogel?
Houden jullie er ook even rekening mee dat er veel te veel mensen op het terein waren en dat er niet gefouilleerd werd?
Hoe ben jij daar zo zeker van dat Feyenoord en haar aanhang niets te maken hadden met dit zwaar uit de hand gelopen opstootje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:51 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Die rellen in HVH hebben net zoveel met Feyenoord/hooligans te maken als die zomercarnaval dode met het zomercarnaval zelf (niks dus)
Omdat die paupers nu Rotterdam Hooligans riepen en volgende week bijv in Utrecht een feest verbouwen en dan Utrecht Hooligans roepen enzovoorts.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hoe ben jij daar zo zeker van dat Feyenoord en haar aanhang niets te maken hadden met dit zwaar uit de hand gelopen opstootje?
Aanhang was een beetje lullig geformuleerd, doelde dus op de jeugdigen die in naam van Feyenoord de boel verzieken en wel degelijk wedstrijden meepikken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Omdat die paupers nu Rotterdam Hooligans riepen en volgende week bijv in Utrecht een feest verbouwen en dan Utrecht Hooligans roepen enzovoorts.
Ik durf te wedden dat ze nog geen 5 spelers van dit seizoen bij Fey kunnen noemen.
Maar dat soort gastenzoals jij in hier beschrijft noem ik geen Feyenoorders zoals jij en ik. Dat zijn relschoppers met een gemeenschapelijke liefde voor vechten EN Feyenoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:07 schreef Lastpost het volgende:
Heb zelf een hekel als de media alles aan Feyenoord probeert te hangen wanneer er weer eens iets uit de hand gelopen is, maar op dit feest waren wel degelijk (behoorlijk) wat leden van de harde kern aanwezig die niet kwamen voor de muziek.
Daar denken we dan anders over, al heb ik hier geen goed woord voor over hoor, laat dat wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maar dat soort gastenzoals jij in hier beschrijft noem ik geen Feyenoorders zoals jij en ik. Dat zijn relschoppers met een gemeenschapelijke liefde voor vechten EN Feyenoord
Jemig de pemig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
Ben het met Goeroe eens. En praatjes als "geen medeleiden mee, had 'ie er maar niet moeten staan" slaan natuurlijk helemaal nergens op. Die gast ging echt niet naar dat festival toe met het idee eens even lekker doodgeschoten te worden, lijkt me.
Iets anders dan maar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |