Inmiddels wel zo'n beetje. We moeten nog maar een klein stukje zand en cement, maar misschien dat we dat ook wel volgend jaar pas doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt de ultieme vrijetijdsbesteding.Maarreh, waren jullie nog niet klaar met zand en cement slepen dan?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil best cement sjouwen
Ik ga dat fornuis echt niet naar boven sjouwen, ik ga ervoor zorgen dat íe boven komt. Sjouwen zul je zelf moeten doen, maar dan onder mijn leiding.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zullen we arbeidstijd aan elkaar uitlenen?Ik wil best cement sjouwen als jouw
het fornuis naar boven brengt.
Kun je autorijden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zullen we arbeidstijd aan elkaar uitlenen?Ik wil best cement sjouwen als jouw
het fornuis naar boven brengt.
Je doet zeg maar de management-taken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Ik ga dat fornuis echt niet naar boven sjouwen, ik ga ervoor zorgen dat íe boven komt. Sjouwen zul je zelf moeten doen, maar dan onder mijn leiding.
Als iedereen doet wat ik zeg komt dat fornuis keurig boven. Als dat management-taken zijn, dan ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je doet zeg maar de management-taken?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:04 schreef Marlies1981 het volgende:
Als iedereen kan doent wat ik zeg komt dat fornuis keurig boven. Als dat management-taken zijn, dan ja.
Ik heb alleen ervaring met een quad, karts, en iets wat in Nederland "motor" genoemd zou worden (scooter, 150CC, liep 110 met 2 personen). Overigens de Go-kart niet op de openbare weg.quote:
ben je erg gehecht aan de auto?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je erg gehecht aan de auto?
Iedereen kan doen wat ik zeg, maar daarmee komt dat fornuis nog niet boven. Ik zou als ik jou was nog maar even niks gaan managenquote:
past ie wel gewoon door je voordeur?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een katrol constructie moeten we misschien een heel eind komen. Volgens mij kruist mijn gallerij de gallerij er onder - tot waar je met de lift kan komen.
..laat het denkwerk liever aan een ervaren kracht over. Op die manier lig je zometeen met gallerij en al onder je fornuisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met een katrol constructie moeten we misschien een heel eind komen. Volgens mij kruist mijn gallerij de gallerij er onder - tot waar je met de lift kan komen.
kwestie vanmet voldoende mensen duwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
past ie wel gewoon door je voordeur?
Ik zou Marlies1981 als contragewicht gebruiken. Tevens gastpostquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, hallo, Reya! Wat leuk je weer eens te zien!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou Marlies1981 als contragewicht gebruiken. Tevens gastpost
Jij beschikt over krachten die er voor zorgen dat mensen ineens kunnen lopen zonder benen, vliegen zonder vleugels en praten zonder tongquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:24 schreef Marlies1981 het volgende:
Iedereen kan doen wat ik zeg, maar daarmee komt dat fornuis nog niet boven. Ik zou als ik jou was nog maar even niks gaan managen
Nabij de Wibra @ westblaak kwam er wel een open raam na een windvlaag naar beneden. Toen ging het heel even heel hard.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef DutchTrain het volgende:
En er vallen nu uiteindelijk wel drie druppels uit de lucht, terwijl iedereen eerder naar huis is gegaan en afspraken afgezegd zijn vanwege het weeralarm.
Dus nu ga je de hele avond internettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef Vogue het volgende:
VerrekMijn computer doet het ineens weer
Gewoon een half uur op laten starten en dan werkt het weer... Weet ik dat ook voor de volgende keer
Hmm...een doodgereden kat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goede avatar voor babysis:
[ afbeelding ]
Hmm, die dingen gaan weer weinig zakken cement in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met een quad, karts, en iets wat in Nederland "motor" genoemd zou worden (scooter, 150CC, liep 110 met 2 personen). Overigens de Go-kart niet op de openbare weg.
En veel Need for Speed gespeeld. Zolang ik met mn AudiTT niet met 290 probeerde een bocht te nemen, ging dat ook goed.
Ik zou het zelf nog proberen ook denk ik
Ik denk meer dat ze bedoelt dat we misschien de circelzaag en haakse slijper nodig hebben om hem qua formaat door de deur heen te krijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
kwestie vanmet voldoende mensen duwen
Was die kroon al gepland of was het een gevolg van het feest?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Reya het volgende:
Ja hoor, vannacht was er een feest praktisch in mijn achtertuin, en vanochtend in alle vroegte alweer een kroon laten zetten, dus momenteel wat brakjes. Ook alles goed met iedereen hier?
Ik ken nog wel een paar mensen met een behoorlijke expertise in deurposten slopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelt dat we misschien de circelzaag en haakse slijper nodig hebben om hem qua formaat door de deur heen te krijgen.
Je kunt ze naar Heliport sturen. SC vertelt ze dan wel wat ze moeten doen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:36 schreef Reya het volgende:
Ik ken nog wel een paar mensen met een behoorlijke expertise in deurposten slopen
Fornuis is 90x60 ofzo, doe daar 10 cm doos en piepschuim bij (als hij al niet gewoon in plastic komt), en 70 cm is goed te doen door een deur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelt dat we misschien de circelzaag en haakse slijper nodig hebben om hem qua formaat door de deur heen te krijgen.
Of een steigerende olifant. Aangezien het het logo in een lipje van een redbull blikje is, gok ik een stierquote:
Dat feest viel best mee; er heeft zelfs niemand over mijn balkondeur gekotst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was die kroon al gepland of was het een gevolg van het feest?
Hier in het verre oosten was er best wel wat onweer, en vannacht was het aangenaam fris. derhalve ook geen slaapproblemen.quote:Hier alles wel goed! Ook een beetje brakjes, erg slecht geslapen met die hitte afgelopen nacht.. Bij ons dus helemaal geen onweer niet!
Niet eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:51 schreef Reya het volgende:
Dat feest viel best mee; er heeft zelfs niemand over mijn balkondeur gekotst.
Ik had hier ook wel gehoopt op wat onweer, maar het is ons huisje weer voorbij gegaan..quote:Hier in het verre oosten was er best wel wat onweer, en vannacht was het aangenaam fris. derhalve ook geen slaapproblemen.
Normaal gesproken op een pallet, 80 x 100 is een standaardmaat...mar goed, anders pakken we 'm voor de deur uit. Die dingen zijn wel zwaar maar neit ontilbaar, en er kan veel ijzer vanaf, deksels, branders, roosters enzo. Met vier stevige kerels heb je 'm zó op z'n plaats.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fornuis is 90x60 ofzo, doe daar 10 cm doos en piepschuim bij (als hij al niet gewoon in plastic komt), en 70 cm is goed te doen door een deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |