Fijn, dan kun je meedoen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weeg normaal ook tegen de 100kg hoor
Hier gaat alles de soep in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:08 schreef Marlies1981 het volgende:
...en weekend![]()
![]()
nu nog even met de thalys naar huis, jammer genoeg weer een staplaats
Balen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
bah geen oog dicht gedaan vannacht.. afrikaanse buren hadden een feestje tot 4 uur ( lag onder een deken op de bank met oordoppen in en hoorde t nog ) , en toen het eindelijk stil was kon ik nog niet slapen
minimaal eens per maandquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Balen.Hebben ze vaak dat soort feestjes?
dat ontbreekt er idd een beetje aan de afgelopen weekquote:
de kans om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Vogue het volgende:
Ik ben uitgenodigd op een verjaardag waar ik NIEMAND ken, behalve de jarige... Zie er echt tegenop, maar heb toegezegd te gaan... Dus dat ga ik dan maar zo doen
Dat is toch juist leuk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Vogue het volgende:
Ik ben uitgenodigd op een verjaardag waar ik NIEMAND ken, behalve de jarige... Zie er echt tegenop, maar heb toegezegd te gaan... Dus dat ga ik dan maar zo doen
aiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Vogue het volgende:
Veel plezier in Leeuwarden Heiden6
Nee het is niet leuk. De verjaardag is van een vriend / kennis van mij, en zijn hele familie komt, incl. al zijn vrienden met hun vriendin. Gezien die vriend van mij single is, en ik ook, ben ik bang dat er koppelpogingen gedaan gaan worden, waar ik ECHT niet op zit te wachten
En, hoe ging het? Nog gekoppeld?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Vogue het volgende:
Veel plezier in Leeuwarden Heiden6
Nee het is niet leuk. De verjaardag is van een vriend / kennis van mij, en zijn hele familie komt, incl. al zijn vrienden met hun vriendin. Gezien die vriend van mij single is, en ik ook, ben ik bang dat er koppelpogingen gedaan gaan worden, waar ik ECHT niet op zit te wachten
Maar neem niet al teveel, want dan weet je weer niet allemaal wat je gezegd hebt achteraf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:27 schreef Vogue het volgende:
Nouja ik ga maar gelijk aan de wijn als ik daar ben, komt vast goed, ga gewoon tegen iedereen aanlullen.
Niet iedereen is zoals jijquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar neem niet al teveel, want dan weet je weer niet allemaal wat je gezegd hebt achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |