quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
In HvH is een strandje waar voorlopig niemand je in de weg zit. Kan daar toch ook?
daar zijn de agentjes nog met hun zeefjes aant spelen, weet niet of ze willen delenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TJDoornbos het volgende:
In HvH is een strandje waar voorlopig niemand je in de weg zit. Kan daar toch ook?
die agenten deden het enige juiste. Nadat ze bedreigd worden gewoon schieten. Moeten ze vaker doen.........kut hoolies allemaal. Ik werd er verdomme weer op aangesproken gisterenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn de agentjes nog met hun zeefjes aant spelen, weet niet of ze willen delen
Dat is toch wel het meest vervelende van alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die agenten deden het enige juiste. Nadat ze bedreigd worden gewoon schieten. Moeten ze vaker doen.........kut hoolies allemaal. Ik werd er verdomme weer op aangesproken gisteren
Ik had die rotterdamshirt van Puma/Feyenoord uit de nieuwe collectie aan en zo'n breezer hier opt werk gelijk jij was zeker ook bij die rellen......dus ik zo nee zat thuis VVV te kijken. zij: Ow dan ken je die dode zeker wel...............f*ck off ik ken hem niet en geloof ook niet dat ik dat had gewild!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest vervelende van alles.![]()
Ach, dit ging gewoon weer nergens over, stelletje kutkinderen.![]()
Goeiemorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |