Vonden wij ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh
het is/was gezellig bij de konijntjes
Geen probleem.quote:( ik gebruik jullie pc even, vinden jullie het erg?)
Mijn neus, een bovenarm en een voet zijn verbrand. En mn voorhoofd is ook roder dan normaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat BabySis op dieet was.
Schouders en voorhoofd verbrand.
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:09 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh
het is/was gezellig bij de konijntjes
( ik gebruik jullie pc even, vinden jullie het erg?)
Ging de reis goed? Misschien is het anders wel iets om zo er in te houden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:22 schreef Marlies1981 het volgende:
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.
quote:Nog lekker geslapen, LDG?
haha thnxquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:22 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Mogguh allemaal. Al weer in Brussel.
Nog lekker geslapen, LDG?
Je mag ook wel even gitaar spelen anders
Da's het nadeel van die kamer inderdaad..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha thnxheb prima geslapen, al werd het wel een beetje snel warm vanmorgen, toen maar opgestaan
Hoorde je'm zelfs daar?quote:wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Hoe ging het?quote:ben alweer thuis btweven mn tas inpakken voor mn volgende logeeruitje
RIngo!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Oh...allebei dan!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roosje snurkt trouwens wel vaak duidelijk hoorbaar.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
wie van jullie snurkt er zo gigantisch trws?
Het is echt waar hoor.quote:
Ja, het was me bekend. Ik had zelfs al PM enzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor.Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Benieuwd wie die hackert was en of het een usert was.
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor.Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Benieuwd wie die hackert was en of het een usert was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |