Dat wordt afkicken jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je net zo verslaafd bent als ik worden dat twee zware weken.
With a little help from your friends moet dat wel lukken. En anders plukken we een sterke kerel van de straat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over het algemeen zijn koelkasten niet zo zwaar. Die ik besteld heb weegt 75 KG en ik mag hem zelf 1 trap op tillen. hmmmm...
Nop. Voorwaarden zeggen: Over de drempelbezorging tm de derde etage, met als enige uitzondering Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:34 schreef Isegrim het volgende:
Maar dat fornuis wordt toch wel helemaal naar boven getild, of niet?
wireless met kabelsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of je prikt de kabel in je laptop.
quote:Standaard hanteert Inventra Logistiek de Drempelservice. Dit houdt in dat de bestelde goederen worden afgeleverd tot achter de eerste deur, deze worden niet uitgepakt. U zult dus zelf ook zorg moeten dragen voor het afvoeren van uw verpakkingsmateriaal. Bij etagewoningen wordt er op de etage geleverd, mits er een ruime lift aanwezig is. Indien dit niet het geval is, wordt er tot maximaal de 3e etage via de trap bezorgd. Let wel, de goederen dienen in verpakking door de deur dan wel trappenhuis te kunnen worden vervoerd. Het is de vervoerder die uiteindelijk ter plaatse beoordeeld of het apparaat wel of niet volgens bovengenoemde voorwaarden op verantwoorde wijze geleverd kan worden.
Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm zijn een uitzondering op bovengenoemde voorwaarden. Deze worden uitsluitend op de begane grond geleverd, tenzij er een ruime lift aanwezig is.
kun je ook anders interpreterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop. Voorwaarden zeggen: Over de drempelbezorging tm de derde etage, met als enige uitzondering Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm....
Dat kon dan nog wel eens problematisch worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop. Voorwaarden zeggen: Over de drempelbezorging tm de derde etage, met als enige uitzondering Amerikaanse koelkasten en fornuizen breder dan 70 cm....
Jij kan toch wel ff helpen sjouwen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kon dan nog wel eens problematisch worden.Huur maar vast een hoogwerker.
Ik verlies met stoeien zelfs van mijn twaalfjarige neefje dus ik ben niet zo sterk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Jij kan toch wel ff helpen sjouwen?
het gaat ook meer om het bieden van tegenwichtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik verlies met stoeien zelfs van mijn twaalfjarige neefje dus ik ben niet zo sterk.
Dat is dan weer iets waar ik wel goed in ben, mijn kont tegen de krib gooien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
het gaat ook meer om het bieden van tegenwicht
Ik zou het maar doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze bezorgen ook tegen bijbetaling niet een etage hoger. hmm.
*niet* een etage hoger. Ik bood aan te betalen, ze zeiden neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen.Weet niet wat ze ervoor vragen, maar zo'n enorm fornuis dat trapje op zeulen met een stel amateurs...
bel een verhuisbedrijf?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
*niet* een etage hoger. Ik bood aan te betalen, ze zeiden nee
Je kunt wel oefenen door bij ons wat zakken zand en cement te sjouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik verlies met stoeien zelfs van mijn twaalfjarige neefje dus ik ben niet zo sterk.
Het aparte is dat het bezorgen door een externe partij gebeurd, die tevens verhuizingen doen. Misschien hen eens zelf bellen, ipv de verkopende partijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik zou het maar proberen te regelen met een verhuizer oid. Lukt dat helemaal niet, dan wil ik wel zorgen dat dat ding boven komt.
Dat lijkt me nou echt de ultieme vrijetijdsbesteding.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt wel oefenen door bij ons wat zakken zand en cement te sjouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |