Is goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Yup, superding.
Hey Harvey, zaterdag foto's schieten?
Kwart over 7?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is goed.Zeg maar hoe laat en waar (niet te vroeg).
Waarom wel? Verdient een mij onbekende familie medelijden omdat deze jongen nou toevallig in NL op een kut-feest is neergeschoten? Ik vind dat zo'n ontiegelijk vals sentiment. Alsof iemand behalve naasten zich er druk over zouden maken als hij lekker anoniem dood zou gaan aan een hersenvliesontsteking. Of van de trap lazert.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wiens schuld het is, waar ik moeite mee heb is dat er iemand doodgeschoten wordt en dat een of andere suffe dufkop dan gaat roepen "niks geen medelijden mee". Dat zijn in mijn ogen de echte hooligans, die de dood van een ander gewoon een "gevalletje eigen schuld dikke bult" vinden, zonder verder ook maar iets van de feiten te kennen. Ik bedoel, het zal je broer, kind, vriend maar zijn die daar ineens ligt. Waarom verdient dat geen medelijden, dat snap ik gewoon niet.
Dat het je niets doet is nog iets heel anders dan het "zijn eigen schuld" vinden. Overigens doen incidenten zoals dit mij weldegelijk iets. Niet zoals het me iets zou doen als het mij persoonlijk betrof, maar met de feiten die mij nu bekend zijn vind ik het wel schokkend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Metatron het volgende:
Waarom wel? Verdient een mij onbekende familie medelijden omdat deze jongen nou toevallig in NL op een kut-feest is neergeschoten? Ik vind dat zo'n ontiegelijk vals sentiment. Alsof iemand behalve naasten zich er druk over zouden maken als hij lekker anoniem dood zou gaan aan een hersenvliesontsteking. Of van de trap lazert.
Ja, maar jij bent een asociaal kutjochie, dus dan krijg je dat al snel natuurlijk. Nouja, ieder z'n meug...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef Metatron het volgende:
[..]
Waarom wel? Verdient een mij onbekende familie medelijden omdat deze jongen nou toevallig in NL op een kut-feest is neergeschoten? Ik vind dat zo'n ontiegelijk vals sentiment. Alsof iemand behalve naasten zich er druk over zouden maken als hij lekker anoniem dood zou gaan aan een hersenvliesontsteking. Of van de trap lazert.
Het simpele feit dat-ie dood is doet me niets. Ik ken hem niet, net zo min als talloze zinloze doden elke dag over de hele wereld. Wat overigens heel wat anders is dan dat ik me best kan bedenken dat het voor de naasten in en in triest is, maar ik zal er geen traan om laten. En dat is dan zelfs nog helemaal los van de omstandigheden gezien.
Feli! Mooi ding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gefeliciteerd Alicey!
En ik heb mijn eerste dSLRNikon D50
Goed argument.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een asociaal kutjochie, dus dan krijg je dat al snel natuurlijk. Nouja, ieder z'n meug...
Da's veel leuker dan zo'n andere SLR.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Feli! Mooi ding.
Ik heb het zelf niet zo op digitaal, doe mij maar een analoge SLR.
Deze, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Nee, maar het is niet zo akelig als gisteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguhhebben jullie ook lekker veel zon?
Mijn mijn SLR had jou SLR nooit op dit forum hebben gestaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Feli! Mooi ding.
Ik heb het zelf niet zo op digitaal, doe mij maar een analoge SLR.
Deze, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn mijn SLR had jou SLR nooit op dit forum hebben gestaan
GoeRoe was toch nog geen 30?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef Isegrim het volgende:
Weer zo'n Turk die na dertig jaar in Nederland nog steeds geen Nederlands spreekt.
vanuit jouw perspectief een veilige benadering van het probleemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar ik wist niet hoe oud wel precies dus ik hield het maar op dertig.
Ik veins geem empathie wanneer ik die niet heb. Als dat asociaal is, best. Ik vind het gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, maar jij bent een asociaal kutjochie, dus dan krijg je dat al snel natuurlijk. Nouja, ieder z'n meug...
Dat zegt meer over jou dan over de ander, in dit gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik veins geem empathie wanneer ik die niet heb. Als dat asociaal is, best. Ik vind het gewoon eerlijk.
STFU. Ik ben een jonge Adonis.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar ik wist niet hoe oud wel precies dus ik hield het maar op dertig.
Zij die de muziek niet konden horen en hen zagen dansen, dachten dat ze gek waren geworden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2 dagen vasten, en nu al waanbeelden.
Djeez, dat is een sterke! Bron?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zij die de muziek niet konden horen en hen zagen dansen, dachten dat ze gek waren geworden.
Dat weet ik dus niet meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Djeez, dat is een sterke! Bron?
Mijn voorkeur gaat dan toch naar een kastanje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind wel
"Zij die dansen, worden voor gek verklaard
door hen die de muziek niet horen"
maar ik vind die van Goeroe eik mooier
Het gaat dan ook niet om de gramaticaal meest correcte zin, in deze. Maar dat wist je alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind wel
"Zij die dansen, worden voor gek verklaard
door hen die de muziek niet horen"
maar ik vind die van Goeroe eik mooier
Zullen we daar elf of twaalf van maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Harvey, ik zit trouwens aan zaterdag rond een uurtje of 3 te denken. Is dat wat?
12 gaat mij helaas niet lukken ben ik bang...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zullen we daar elf of twaalf van maken?Of ben ik dan heel lastig
Sorry, hon...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
* Alicey wilde net het licht aan doen, maar SC was me voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |