Zelfde hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef icebliss het volgende:
Moet nog tas inpakken en boodschappen doen. Maar willen toch voor 12 uur vertrekken.. Vroeg opstaan dus.
Slapen met dit kutweer, lukt ook echt zo goed hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:14 schreef Irien het volgende:
als je slaapt gaat de tijd sneller.
(ga zelf overigens nog lang niet en morgen heeerlijk uitslapen
volgens mij kwam ik vorig jaar om 5 uur aan en was ik om 7 uur binnen maar durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
Als ik rond 5 uur aankom, is de rij dan al grotendeels verdwenen - of moet ik dan nog rekenen op lange wachttijden?zin in!
Vorig jaar was ik er rond 7 uur en kan ik overal zo doorrijden / lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:26 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
volgens mij kwam ik vorig jaar om 5 uur aan en was ik om 7 uur binnen maar durf ik niet met zekerheid te zeggen
ik kan slapen ook wel vergeten denk ik, afgelopen nacht pas om 4 uur onder zeil dus vannacht zal ik ook wel tot 5 uur liggen draaienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Keenan het volgende:
kan niet slapen, en ik moet over 5 uur al wakker zijn...
09:00.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik kan slapen ook wel vergeten denk ik, afgelopen nacht pas om 4 uur onder zeil dus vannacht zal ik ook wel tot 5 uur liggen draaien
Jij hier?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:12 schreef Toad het volgende:
Er is ruim ruim ruim voldoende parkeerplek.
Inderdaad, wij vertrekken vrijdagochtend heel vroeg, met onze caravan, zwaar relaxt, je rijdt in 1x door, hoeft nergens te wachten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Wát een onzin. vrijdagochtend is er nog ruimte zat. Ja, niet in één van de campings die tegen het festivalterrein zelf aan staan, maar who cares?Ik ga lekker vrijdagochtend.
Hoe weet je dat zo zeker? Misschien heb ik wel snel even een fotootje van mezelf gemaakt met mn lekkere ontbijtdrankjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
Zo. eigenlijk ben ik er klaar voor
edit: hmmm. jammer dat jij dat niet bentop die pica.
Nu nog welquote:
Hoelaat begint dat allemaal?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzz. met al die windstoten en onweer kan je beter nu al gaan. Treinen zullen vanmiddag/vanaaf waarschijnlijk niet meer kunnen rijden
Dat probleem had ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:09 schreef maarten66 het volgende:
12:49 vanaf zaandam met de trein, ik heb er zin in! jezus, kon vannacht alleen niet slapen, wat een hitte :|
quote:Voor wie vanmiddag al met de auto naar Lowlands rijdt: bij Harderwijk zijn fikse werkzaamheden aan de N302. We verwachten daar files.
Zodat niet 55.000 man tegelijk aan de poort staan. Gezien de voorspellingen kon het wel eens heel vroeg opengaan vandaag, hoop ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom staat op de lowlands site dat er een beperkte camping om 18:00 pas opengaat ipv alle campings om 12/13 uur?
Dat staat er ALTIJD.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom staat op de lowlands site dat er een beperkte camping om 18:00 pas opengaat ipv alle campings om 12/13 uur?
Okee, thanks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zodat niet 55.000 man tegelijk aan de poort staan. Gezien de voorspellingen kon het wel eens heel vroeg opengaan vandaag, hoop ik.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef SPiDeY. het volgende:
Wanneer gaat camping 7 (tegenover de ingang) eigenlijk open, pas veel later dan de rest op donderdag? Of zelfs vrijdag?
Volgens mij een beetje afhankelijk van de drukte als 1 tm4 vol zijn gooit men ook wel de camping aan de ander kant van de brug open.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat op donderdag alleen camping 1 t/m 4 open gingen. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat heb ik voor de zekerheid ook gedaan... kan nooit kwaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef vogelkooi het volgende:
Heb nog ff wat extra haringen bij me tent gedaan want anders heb ik en vlieger zometeen.
KNALLEN!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef icebliss het volgende:
Taxi komt eraan. CD'tje met beukende electro erin en gaan!
Thank youquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Johan25m het volgende:
Zal ik wel doen, kan ik direct even melden of ik toch stiekem nog een kaartje over heb. Moeder van een vriendin is ziek, en ze zit nog erg te twijfelen. Zegt nu al dat ze later komt, maar betwijfel of ze uberhaupt nog komt.
Bier mag alleen in blik. Je moet je bacardi dus echt even overgieten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef Ticker het volgende:
Snelle vraag.. mag je nou wel of geen fles BACARDI (dus niet voorgemixed) mee nemen?
Vrienden van mij worden panisch en beginnen alles over te gieten in cola en sprite flessen.
Terwijl ik zoiets heb van.. als bier op de camping mag, mag bacardi ook!!
Schandaligquote:
het is ondertussen wel weer (bijna) droog idd.. geluksvogelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:22 schreef Irien het volgende:
zit in de storm, van plan 21.00 te vertrekken met de auto. met geluk is het over als we daar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:00 schreef Guppi het volgende:
Is het rustiger dan anders op donderdag (ivm het weer)?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie jullie allemaal morgen!
JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb besloten toch ook maar morgen te gaan ivm het weer. Daarnaast zullen er toch enorm veel mensen in hun tent blijven vandaag wat nou niet zo heel erg gezellig is
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Tentseks.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ik heb besloten toch ook maar morgen te gaan ivm het weer. Daarnaast zullen er toch enorm veel mensen in hun tent blijven vandaag wat nou niet zo heel erg gezellig is
Hey jij, alles goed. Ga je ook naar LL?quote:
Neuh het wordt knetter warm.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
Gelukkig gebruiken 'de meeste' mensen wel DEO
En zoveel gaat het niet regenen dit weekend
21-24 graden met 40-70% kans op zon en een lekker briesje is echt top weer voor een festival.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh het wordt knetter warm.
Mooi zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tuurlijk niet, beetje in de regen bandjes staan kijken. Dikke doei.
quote:
Camping 19quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef peaceman het volgende:
Ik vertrek morgen... hopelijk is er nog plek voor mijn tentje..
I don't care.. zolang ik maar niet vlak bij de 24 uurs tent sta...quote:
Nee inderdaad, sowieso alles voor de brug is beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
I don't care.. zolang ik maar niet vlak bij de 24 uurs tent sta...
psies!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee inderdaad, sowieso alles voor de brug is beter.
Zoiets had ik dus ook maar ik heb me er wel redelijk onderuit kunnen wurmen. Ik word nu morgenochtend tegen 8-9 weggebracht door mijn moeder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga vandaag pas.![]()
Leuk zeg! Om half vijf opstaan om om 6 over 6 de trein te nemen.![]()
De volgende keer ga ik met iemand die niet alles door haar (of zijn) ouders laat bepalen.![]()
De lol gaat er wel af zo.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef superdexx het volgende:
en nog even wat regen betreft. ik vind dat de velden het bijzonder goed hebben gehouden.. er is best een flinke lading regen gevallen maar amper plassen en het gras ziet er nog gewoon goed uit...
Wtf, waarom dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga vandaag pas.![]()
Leuk zeg! Om half vijf opstaan om om 6 over 6 de trein te nemen.![]()
De volgende keer ga ik met iemand die niet alles door haar (of zijn) ouders laat bepalen.![]()
De lol gaat er wel af zo.
Helemaal mee eens. Ik hou normaal wel van Rauw (joost van bellen) maar ben meteen weggelopen vrijdag. De X Ray is veel relaxter dan de Bravo als je ff behoefte hebt aan stampmuziek. Tof dat ie groter was dit jaar. M'n vriend merkte lachend op dat er dit jaar helaas geen provisorische powerbook meer aan het plafond hing voor de videoeffecten. Maar nog steeds dat lekkere undergroundsfeertje. bliep bliep!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Aventura het volgende:
(...) Ik vind de avonden in X-ray het leukst. Alles in de Bravo was kut. Rotsfeer. Dat hele dancegedoe met dj's als Joost van Bellen en Tiga mag wmb. worden afgeschaft. Komen ook geen leuke types op af. (...)
Ik kijk wel evenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is? We staan al ruim 2 uur stil op het parkeerterrein en er is in die tijd geen enkele beweging in gekomen. Lijkt me niet normaal
Niks gevonden, maar bij station 't harde hadden we 3 uur geleden wel 20 minuten vertraging richting utrecht, misschien staat het daar te vol ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is? We staan al ruim 2 uur stil op het parkeerterrein en er is in die tijd geen enkele beweging in gekomen. Lijkt me niet normaal
Even nog wat langer wachen en dan komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
Er was zooveel. We wilden ook de trampoline en de SIlent DIsco, maar geen tijd gewoon. Volgend jaar misschien Sziget.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!![]()
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.![]()
![]()
Mijn lichaam vindt van niet.quote:
21 september ja, ik heb het nog onthouden ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:51 schreef On het volgende:
Vrijdag
Ik ben geen hiphop fanaat maar vond Dizzee Rascal altijd wel lekker klinken door zijn karakteristieke stemgeluid. Met een goede combinatie van oud en nieuw werk wist hij heel de zaal mee te krijgen. Hij vertelde ons wel een keer of 4 wanneer zijn nieuwe album ook alweer uit kwam.
Weheheh mijne ook niet.. denk dat het uit protest uit schakelt als het verneemt dat Lowlands 4 volle dagen zou duren..quote:
Ja, Sziget is met 7 dagen echt extreem. Dat trek ik niet. Op zich trek ik meer dan 3 dagen wel, maar niet op de manier waarop ik Lowlands 2009 heb gevierd. Zeker niet omdat ik pas bij The Prodigy binnenkwam en vanochtend weer wegging. De tijd eromheen non-stop werken. Dat is niet aan te raden. Volgend festival neem ik vrij erbij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weheheh mijne ook niet.. denk dat het uit protest uit schakelt als het verneemt dat Lowlands 4 volle dagen zou duren..![]()
Ik wordt oud
Jij bent een jong juffie vegeleken bij deze stokoude docent...quote:
Haha, dat was ook bij Benga in de Bravo later.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef SpauldingPF het volgende:
Eerste 3 nachten maar 6 uur geslapen in totaal dus ik was gisteravond bij kees van hondt naar de kloten. Nog wel geprobeerd een picknicktafel naar voren te slepen, maar die werdt halverwege door de security afgepaktwas wel grappig.
Pfff nee, dat is me echt te veel van het goede. Het is idd zo intens dat het na 3 dagen gewoon op is, dan absorbeer ik niets meerquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Sziget is met 7 dagen echt extreem. Dat trek ik niet.
Master.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Wij doen volgend jaar sziget en lowlands erachteraan is de bedoeling!
Geboortejaar = 1988 zie ik, op die leeftijd trok ik dat ook nog wel (doen dusquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik was er te laat bij voor de tickets. Ik heb me gruwelijk op staan vreten de afgelopen dagen! Het voelde zowaar kutter dan gedumpt worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. heftig..
Als ik niet naar LL zou gaan dan ga ik het dus echt heel erg missen. Paar keer mee gemaakt, doen we maar gewoon niet.
Die heb ik zaterdagavond meegezongen in de silent discoquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!![]()
![]()
Dit jaar gedaan. Het was tof en goed vol te houden eigenlijk.(ben 26 jaren jong) Zijn met de auto naar sziget gegaan, lekker relax en waren dag -1 al daar. 7 dagen gefeest dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danstequote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
![]()
"Dit is een liefdesliedje" en dan killing in the name off opzettenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef Irien het volgende:
[..]
Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danste
Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Basement Jaxx gemist omdat ik dacht dat het in de bravo was
/faal
Waar stond je op camping 3?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoonDaar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water
Ik heb me verder uitermate goed vermaakt, vrijdag en zaterdag wat minder maar zondag maakte alles goedIk snap nu wat jullie zo vet vinden aan kees van hondt, ik heb nog nooit ergens zo'n goede sfeer geproefd
ik liet er zelfs darkraver voor schieten, ben alleen de laatste 20 min gaan kijken en hij bleek commerciele mainstream hardcore te draaien ipv een denderende early set. Niettemin toch nog ff de benen uit me lijf gehakt
DJ Promo viel alleen een beetje tegen, hardcore+nederhop is toch niet zo'n goede combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @ Grolsch. Ik stond buiten de tent op het gras maar had goed zicht op de buitenschermen. Bij het opkomen van Dave Grohl ging er al een flink gejuich op. Ja, ze zijn het echt. Ook liepen de eerste mensen al terug. Vervolgens het concert. Heerlijke stoner, lekkere jams, gewoon goed. Heb zin in het album.
Wilco @ Grolsch. Gewoon blijven zitten waar we stonden bij de vorige band. Op het moment dat de muziek begon hadden we ook geen zin meer om naar binnen te gaan, wat stond dat hard! Onwijs. Muzikaal klonk het wel ok, jammer van dat volume.
Hank III and Assjack @ India. Concert in 3 delen. Eerst Hank Williams III, kleinzoon van de legendarische cowboyzanger die in 1953 aan een overdosis overleed. Cowboy is deze Hank ook, maar dan net anders. Met mandoline en contrabas wordt een flink stukje speedcountry weggeragd, met teksten over een sixpack of beer, damn pills en whiskey. En natuurlijk de legendariche woorden 'put the dick in dixie and the cunt back in country'. Vervolgens verdwijnt de mandoline en neemt Assjack het concert over. Dan wordt het een soort country versie van Motorhead, best wel geinig nog. Als dan de contrabas wordt vervangen door een normale bas en Hank inmiddels ook z'n acoustische gitaar heeft verwisseld voro een electrische wordt het een partij metal die mij wel snel verveeld. Volgens mij speelden ze nog een cover van Biohazard, in elk geval klonk het wel ongeveer zo.
Babylon Circus @ Inida. Paar nummers vol gehouden, op zich redelijke balkan ska maar iets te populair en was toch moe van het linedancen
Kaiser Chiefs @ Alpha. Vanaf buiten geluisterd, was niet zo bijzonder. Ook Oh My God hoor ik liever in de lily Allen versie.
Rest van de avond in Alpha blijven hangen en daarna weer poging tot slapen gedaan.
Zondag.
Bertolf @ India. Nou ja, ik stond te wachten tot Sanne het podium op zou komen. Maar Bertolf was niet zo slecht nog.
Miss Montreal @ India. Eerst een nummer samen met Bertolf, daarna wat eigen nummers. Klonk prima. Als laatste nog een duet, een liedje waar Sanne altijd erg blij van wordt volgens zichzelf. Baby When You're Gone van Bryan Adams en Mel C.
Aux Raus @ India. Niet in de tent geweest maar zittend aan een picnictafel geluisterd en gevoeld. Terug naar rond 1990, zware boem-boem muziek. Bijna nostalgisch.
Kitty, Daisy & Lewis @ Lima. Het duurde even voor ik iedereen op het podium zag, het was weer onwijs druk. Als het een tent geweest was was dat vast anders geweest. Maar goed, fijne muziek wel. Mét contrabas ook weer. 3 dames en 2 heren die terug gaan naar de 50s rock'n'roll in de stijl van Carl Perkins en Louis Prima. Prima.
Drive Like Maria @ India. Oh wat goed en waarom zo kort. Geweldig rockmuziek, stond als een huis, daar kan De Staat (bij wie ze in het voorprogramma hebben gestaan) nog wat van leren. Zo hoort het dus.
Little Boots @ India. Leuk om te zien maar muzikaal niet allemaal even interessant. Paar uptempo nummer waaronder de singles zijn wel ok.
Metric @ India. Anders dan in de Lowlands krant stond hebben ze niet net hun debuut album uit maar hun 3e al. Hoewel je het ook als 4e kunt tellen. In elk geval speelden ze ook een mix van alle albums waarbij wel de nadruk op het laatste lag natuurlijk. Het begon wat moeilijk, zeker als je ze nog niet kent, maar toen het begon te swingen was er geen houden meer aan. Geweldig concert. En geweldige jurk ook van Emily.
Hierna hadden we het wel gehad en besloten we richting huis te gaan. Dankzij korte wachttijden bij de bus, trein en bus was ik rond 11 uur thuis.
Top 10 concerten:
1. Metric
1. Drive Like Maria
3. Them Crooked Vultures
4. Lily Allen
5. Reverend and the Makers
6. Roosbeef (past toch beter in een kleine zaal)
7. Hank III and Assjack
8. Spinnerette
9. Kitty, Daisy & Lewis
10. Miss Montreal
Alpha 1 binnen gezien + 4 buiten geluisterd
Bravo 0
Charlie 1
Grolsch 2+1
India 10+1
Lima 3
X-Ray 0
Overige:
+ Fallafel
+ Lamachun
+ Het weer, met de bijbehorende bikini's en minirokjes
+ Buitenschermen bij Grolsch
- Verplaatsen van Lima
- Openlucht maken van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen
[ Bericht 0% gewijzigd door ranja op 24-08-2009 20:21:16 ]
Ook niet geluktquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef On het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!![]()
Heb zondag een half uur gezocht naar een koffie wekker die ook echt koffie bij zich had.
hmm, ik vond de Lima echt beter zoals het nu lag en stond. En bij conerto heb ik juist een heel pak goedkope CD's de kop getikt.quote:- Verplaatsen van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen
De lima was topquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef ranja het volgende:
- Verplaatsen van Lima
Ja, lachen was dat, al die boompjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De lima was top![]()
Nog wat crappy foto's van zaterdagavond (Het was te donker om een degelijke foto te maken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, lachen was dat, al die boompjes.
Ik had zondagavond nog een zonnebloem gescoord bij Benga. Gaf ook goeie reacties.
Wat is er erg aan kinderen bij benga & boys noize?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef El_Matador het volgende:
Hank III and Assjack @ India. Concert in 3 delen. Eerst Hank Williams III, kleinzoon van de legendarische cowboyzanger die in 1953 aan een overdosis overleed. Cowboy is deze Hank ook, maar dan net anders. Met mandoline en contrabas wordt een flink stukje speedcountry weggeragd, met teksten over een sixpack of beer, damn pills en whiskey. En natuurlijk de legendariche woorden 'put the dick in dixie and the cunt back in country'. Vervolgens verdwijnt de mandoline en neemt Assjack het concert over. Dan wordt het een soort country versie van Motorhead, best wel geinig nog. Als dan de contrabas wordt vervangen door een normale bas en Hank inmiddels ook z'n acoustische gitaar heeft verwisseld voro een electrische wordt het een partij metal die mij wel snel verveeld. Volgens mij speelden ze nog een cover van Biohazard, in elk geval klonk het wel ongeveer zo.
Dit vond ik juist erg gaaf. Ik heb echt een teringhekel aan Ska, en voordat je mij daarop aan het springen krijgt, moet je wel wat doen. Dat deden ze. Goeie performance vond ik.
Verder nog een lekkere dj: Nuno dos Santos, zondag in Bravo (voor een of andere vage tingeltangelshitmuziek).
+ lege dansvloeren
+ hippiemeisjes
+ geweldig festivalweer
- kinderen bij Benga & Boys Noize
- wespen
- de dagen erna...
Wat wel erg was, was een of ander 12-jarig jongetje dat steeds met bier rondliepquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat is er erg aan kinderen bij benga & boys noize?
Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat is er erg aan kinderen bij benga & boys noize?
Dat zijn dan dus vooral die smerige mannen die het minpuntje zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef joran666 het volgende:
Mijn vriendin stond nog in de llowkrant (zaterdag) omdat ze het lowlands-pakket heeft gewonnen. Weet iemand of dit thuis gestuurd wordt ofzo? (bedenken we nu pas) en wat er in zit?
Jezus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat wel erg was, was een of ander 12-jarig jongetje dat steeds met bier rondliep
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.
superdope, kan niet wachtenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
In de zondagkrant stond dat alle pakketten worden opgestuurd
Op je 17e wel ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jezus.Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
![]()
[..]
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
![]()
Dat was ik.quote:Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei", was ik "veuls te degelijk".
![]()
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.quote:Ik ben 17en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen
![]()
)
Darmen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jezus.Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
![]()
[..]
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
![]()
Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei", was ik "veuls te degelijk".
![]()
Ik ben 17en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen
![]()
)
DUBSTEP RULEZ!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 17e wel ja.
[..]
Dat was ik.![]()
[..]
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
Lang diarree en constipatie verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Darmen?
Ik was dus op LL met een vriend van me en een groepje meiden dat hij kent en we zijn er zaterdag dus allemaal achtergekomen dat een van die chicks (16 ofzo) ook redelijk wat X had
Die dans-gast of die vriendquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 17e wel ja.
[..]
Dat was ik.![]()
[..]
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
Wat is er dan zo vreselijk dat gestolen kan worden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde nog van iemand dat de kebabtent volgend jaar niet terugkomt.
Schijnt iets gestolen te zijn en dat een medewerkster door de baas is aangerand.
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkantquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar stond je op camping 3?
Kees van Hondt heb ik helaas niet meer gezien maar de zaterdag avond in de lima was ook heel gaaf met alle bomen
De surinamer stond er maar damn wat was die duur zegquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Herr_Munk het volgende:
Weet iemand of de Surinamer er dit jaar weer stond en dit jaar wél overheerlijk broodjes steak verkocht?
Whehequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkantze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken
Aight geweldig, thanksquote:
Helemaal mee eens. Stond helemaal los te gaan op die halflege dansvloer. Net als die gast die stond te hiphoppen op zijn blote voeten, heb je die gezien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:36 schreef icebliss het volgende:
Zaterdag
Eerst een speciale vermelding voor 'opwarm DJ' Nuno Dos Santos die echt vet draaide. Goed begin dus.
Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Aventura het volgende:
Alles in de Bravo was kut. Rotsfeer. Dat hele dancegedoe met dj's als Joost van Bellen en Tiga mag wmb. worden afgeschaft. Komen ook geen leuke types op af.
Ja, beveiliging was weer irritant aanwezig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon![]()
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef Meneer_Aart het volgende:
[..]
Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.
Grace Jones was trouwens wel echt het hoogtepunt. Verder Beirut, Prodigy, Moderat, Wilco, Vampire Weekend en Calexico.
Later op de avond kwamen er wel wat megastrakke gasten op af ja, maar ik heb me goed vermaakt op Paultje K. De Bravo was juist mijn favoriet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Inderdaad veel slecht volk daar
Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vetquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Inderdaad veel slecht volk daar
Stond zo'n degelijk meisje voor me...quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die dans-gast of die vriend
Ik vind van niet.quote:
Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stond zo'n degelijk meisje voor me...Nee, ik was die gast met die zonnebloem.
Heten die dingen zo tegenwoordig?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.
Tiga viel ook in vergelijking met Wechter eerder dit jaar. Joost v Bellen heb ik nooit eerder live gezien dus daar kan ik ook weinig over oordelen verder.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
[..]
Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vetEn Jon Hopkins en Optimo in de X-Ray ook. Sowieso een leuke tent trouwens.
Ik bedoelde een zonnebloempit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heten die dingen zo tegenwoordig?
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mijquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoonDaar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe het nummer dat je op het laatst hoort heet? is redelijk bekend volgens mij..
ik had hem serieus nog nooit gehoord tot zaterdag in de bravo, ik snap niet hoe je dit een baggertrack kan noemen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zijn vreselijk uitgemolken schijthitjeWat een baggertrack
ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij![]()
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjesEcht idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken
![]()
Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij![]()
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjesEcht idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken
![]()
Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
Nee. Waarom zou ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?
Ik stond twee keer wat verderop te roken in een vrij lege tent en toen kwamen ze gewoon op me af. Bij de India werd je wel naar buiten gestuurd als je 2 meter in de tent zatquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..
Dat feestje heb ik nog gezien, later kwam de security er een einde aan maken. Ik heb nog even met die gasten staan praten. Ik vond ze wel vrij normaal hoor. Ik vraag me echter wel af waar ze waren om de weg vrij te maken achteraan camping 3quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkantze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken, uiteindelijk lagen er wel iets van 10 tenten in de sloot
Dudequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zijn vreselijk uitgemolken schijthitjeWat een baggertrack
Dat feesje zag ik ook, ging aardig los daar. Jammer dat ik altijd de enige ben die nog energie heeft om door te feesten en de rest altijd wil slapenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat feestje heb ik nog gezien, later kwam de security er een einde aan maken. Ik heb nog even met die gasten staan praten. Ik vond ze wel vrij normaal hoor. Ik vraag me echter wel af waar ze waren om de weg vrij te maken achteraan camping 3
Inderdaad, ik ging echt helemaal op in dat nummerquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude
Sky and Sand is fan-fucking-tastic
Ik sprong me een ongeluk op $$ Troopersquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb heimwee als ik naar ned3 kijk
Die van mij was ook amper opgeladenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef Toad het volgende:
Weet iemand wat er met het oplaadpunt voor mobiele telefoons was? De paar keer dat ik er langsliep leek de vragen/problemen rij het langst en ik hoorde van 2 mensen dat hun mobiel niet was opgeladen toen ze hem kwamen ophalen.
Vrijdag kwam ik er achter dat ik mijn telefoon thuis niet volledig was opgeladen en na een uurtje gamen (iphone + geen leuke bandquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef Toad het volgende:
Weet iemand wat er met het oplaadpunt voor mobiele telefoons was? De paar keer dat ik er langsliep leek de vragen/problemen rij het langst en ik hoorde van 2 mensen dat hun mobiel niet was opgeladen toen ze hem kwamen ophalen.
Gewoon teruggaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die van mij was ook amper opgeladenNooit meer, ga wel bij de containosaurus zitten volgende keer, als ie er dan weer is. Of gewoon uit.
Ik heb ongeveer in elke tent gerookt en/of geblowt en niks gehoord. Vol, leeg, geen probleem. Die tenten zijn ook zo groot en hoog dat het complete Nederlandse regeltjesonzin is. Er zit een dakkie boven, dus mag je niet roken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik![]()
[..]
Ik stond twee keer wat verderop te roken in een vrij lege tent en toen kwamen ze gewoon op me af. Bij de India werd je wel naar buiten gestuurd als je 2 meter in de tent zatMaar ze vroegen het wel gewoon aardig en waren niet zo nors zoals ik ze soms zie.
Toen we bij de aggrolites een jointje op wilden steken werden gevraagd om 'm uit te doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer in elke tent gerookt en/of geblowt en niks gehoord. Vol, leeg, geen probleem. Die tenten zijn ook zo groot en hoog dat het complete Nederlandse regeltjesonzin is. Er zit een dakkie boven, dus mag je niet roken.
Ik heb nog nooit zoveel openlijk drugsgebruik gezien als op Lowlands 2009. Alles heb ik zowat voorbij zien komen. Ok, geen spuiten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Toen we bij de aggrolites een jointje op wilden steken werden gevraagd om 'm uit te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |