Hoe weet je dat zo zeker? Misschien heb ik wel snel even een fotootje van mezelf gemaakt met mn lekkere ontbijtdrankjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
Zo. eigenlijk ben ik er klaar voor
edit: hmmm. jammer dat jij dat niet bentop die pica.
Nu nog welquote:
Hoelaat begint dat allemaal?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzz. met al die windstoten en onweer kan je beter nu al gaan. Treinen zullen vanmiddag/vanaaf waarschijnlijk niet meer kunnen rijden
Dat probleem had ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:09 schreef maarten66 het volgende:
12:49 vanaf zaandam met de trein, ik heb er zin in! jezus, kon vannacht alleen niet slapen, wat een hitte :|
quote:Voor wie vanmiddag al met de auto naar Lowlands rijdt: bij Harderwijk zijn fikse werkzaamheden aan de N302. We verwachten daar files.
Zodat niet 55.000 man tegelijk aan de poort staan. Gezien de voorspellingen kon het wel eens heel vroeg opengaan vandaag, hoop ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom staat op de lowlands site dat er een beperkte camping om 18:00 pas opengaat ipv alle campings om 12/13 uur?
Dat staat er ALTIJD.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom staat op de lowlands site dat er een beperkte camping om 18:00 pas opengaat ipv alle campings om 12/13 uur?
Okee, thanks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zodat niet 55.000 man tegelijk aan de poort staan. Gezien de voorspellingen kon het wel eens heel vroeg opengaan vandaag, hoop ik.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef SPiDeY. het volgende:
Wanneer gaat camping 7 (tegenover de ingang) eigenlijk open, pas veel later dan de rest op donderdag? Of zelfs vrijdag?
Volgens mij een beetje afhankelijk van de drukte als 1 tm4 vol zijn gooit men ook wel de camping aan de ander kant van de brug open.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat op donderdag alleen camping 1 t/m 4 open gingen. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat heb ik voor de zekerheid ook gedaan... kan nooit kwaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef vogelkooi het volgende:
Heb nog ff wat extra haringen bij me tent gedaan want anders heb ik en vlieger zometeen.
KNALLEN!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef icebliss het volgende:
Taxi komt eraan. CD'tje met beukende electro erin en gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |