quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef SPiDeY. het volgende:
Wanneer gaat camping 7 (tegenover de ingang) eigenlijk open, pas veel later dan de rest op donderdag? Of zelfs vrijdag?
Volgens mij een beetje afhankelijk van de drukte als 1 tm4 vol zijn gooit men ook wel de camping aan de ander kant van de brug open.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat op donderdag alleen camping 1 t/m 4 open gingen. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat heb ik voor de zekerheid ook gedaan... kan nooit kwaad!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef vogelkooi het volgende:
Heb nog ff wat extra haringen bij me tent gedaan want anders heb ik en vlieger zometeen.
KNALLEN!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef icebliss het volgende:
Taxi komt eraan. CD'tje met beukende electro erin en gaan!
Thank youquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Johan25m het volgende:
Zal ik wel doen, kan ik direct even melden of ik toch stiekem nog een kaartje over heb. Moeder van een vriendin is ziek, en ze zit nog erg te twijfelen. Zegt nu al dat ze later komt, maar betwijfel of ze uberhaupt nog komt.
Bier mag alleen in blik. Je moet je bacardi dus echt even overgieten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef Ticker het volgende:
Snelle vraag.. mag je nou wel of geen fles BACARDI (dus niet voorgemixed) mee nemen?
Vrienden van mij worden panisch en beginnen alles over te gieten in cola en sprite flessen.
Terwijl ik zoiets heb van.. als bier op de camping mag, mag bacardi ook!!
Schandaligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |