Thank youquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Johan25m het volgende:
Zal ik wel doen, kan ik direct even melden of ik toch stiekem nog een kaartje over heb. Moeder van een vriendin is ziek, en ze zit nog erg te twijfelen. Zegt nu al dat ze later komt, maar betwijfel of ze uberhaupt nog komt.
Bier mag alleen in blik. Je moet je bacardi dus echt even overgieten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef Ticker het volgende:
Snelle vraag.. mag je nou wel of geen fles BACARDI (dus niet voorgemixed) mee nemen?
Vrienden van mij worden panisch en beginnen alles over te gieten in cola en sprite flessen.
Terwijl ik zoiets heb van.. als bier op de camping mag, mag bacardi ook!!
Schandaligquote:
het is ondertussen wel weer (bijna) droog idd.. geluksvogelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:22 schreef Irien het volgende:
zit in de storm, van plan 21.00 te vertrekken met de auto. met geluk is het over als we daar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:00 schreef Guppi het volgende:
Is het rustiger dan anders op donderdag (ivm het weer)?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:01 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie jullie allemaal morgen!
JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb besloten toch ook maar morgen te gaan ivm het weer. Daarnaast zullen er toch enorm veel mensen in hun tent blijven vandaag wat nou niet zo heel erg gezellig is
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |