Ik kijk wel evenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is? We staan al ruim 2 uur stil op het parkeerterrein en er is in die tijd geen enkele beweging in gekomen. Lijkt me niet normaal
Niks gevonden, maar bij station 't harde hadden we 3 uur geleden wel 20 minuten vertraging richting utrecht, misschien staat het daar te vol ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is? We staan al ruim 2 uur stil op het parkeerterrein en er is in die tijd geen enkele beweging in gekomen. Lijkt me niet normaal
Even nog wat langer wachen en dan komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
Er was zooveel. We wilden ook de trampoline en de SIlent DIsco, maar geen tijd gewoon. Volgend jaar misschien Sziget.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!![]()
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.![]()
![]()
Mijn lichaam vindt van niet.quote:
21 september ja, ik heb het nog onthouden ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:51 schreef On het volgende:
Vrijdag
Ik ben geen hiphop fanaat maar vond Dizzee Rascal altijd wel lekker klinken door zijn karakteristieke stemgeluid. Met een goede combinatie van oud en nieuw werk wist hij heel de zaal mee te krijgen. Hij vertelde ons wel een keer of 4 wanneer zijn nieuwe album ook alweer uit kwam.
Weheheh mijne ook niet.. denk dat het uit protest uit schakelt als het verneemt dat Lowlands 4 volle dagen zou duren..quote:
Ja, Sziget is met 7 dagen echt extreem. Dat trek ik niet. Op zich trek ik meer dan 3 dagen wel, maar niet op de manier waarop ik Lowlands 2009 heb gevierd. Zeker niet omdat ik pas bij The Prodigy binnenkwam en vanochtend weer wegging. De tijd eromheen non-stop werken. Dat is niet aan te raden. Volgend festival neem ik vrij erbij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Weheheh mijne ook niet.. denk dat het uit protest uit schakelt als het verneemt dat Lowlands 4 volle dagen zou duren..![]()
Ik wordt oud
Jij bent een jong juffie vegeleken bij deze stokoude docent...quote:
Haha, dat was ook bij Benga in de Bravo later.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef SpauldingPF het volgende:
Eerste 3 nachten maar 6 uur geslapen in totaal dus ik was gisteravond bij kees van hondt naar de kloten. Nog wel geprobeerd een picknicktafel naar voren te slepen, maar die werdt halverwege door de security afgepaktwas wel grappig.
Pfff nee, dat is me echt te veel van het goede. Het is idd zo intens dat het na 3 dagen gewoon op is, dan absorbeer ik niets meerquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Sziget is met 7 dagen echt extreem. Dat trek ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |