abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72065330
nee, we werden met klem geadviseerd. Maar ik zit nu in de schaduw op camping 7 en heb al nieuwe vrindjes gemaakt! whoe!
  Admin vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:57:38 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72065827
Ben aan het inpakken. Pom pom!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_72066848
Veel plezier allemaal.
pi_72067253
Kan iemand hier de timetable kopieren en plakken voor de 24 uurs tent? Volgens dat lowlands.nl nieuwsbericht moeten de tijden bij het programma staan, maar ik kan het nergens vinden...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:25:41 #155
238480 Granenbiscuits
Muesli chocolade
pi_72067982
wanneer komen the virgins?
bevat 10% vezels
pi_72070534
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Breuls het volgende:
Ben aan het inpakken. Pom pom!
Inpakken?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_72090395
Oeioeioei! Wat heb ik gisteren genoten!

helaas zit T_C nu het hele begin vd middag al met diaree op de toilet.
Tot zover de gezelligheid!
pi_72090411
jajaja HET toilet
pi_72090663
[me]T_C voelt zich langzaam iets beter worden [/me]
Dankjewel apotheekstand!!
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:57:14 #160
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72101489
Het is rustig voor de India, iedereen staat bij Snoop Dogg
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:44:59 #161
177242 Irien
Innit though
pi_72105374
Weer thuis
Vond het een hele toffe editie. Hoogtepunten: Grace Jones, Bloc Party, Whitest Boy Alive, Beirut, Wilco
Ook tof: Maximo Park, Ghinzu, Florence and the Machine, Babylon Circus, Optimo (dj)
Klasse apart: Arctic Monkeys. Ze liggen me nauw aan het hart, en speelden goed, maar er was iets met de show in Alpha gisteren... het leek allemaal zo zwaarmoedig...
Mooie herinneringen though, veel dingen ook kleine stukjes gecheckt, lekker over het terrein rondhobbelen en kijken wat er staat
Between the click of the light and the start of the dream
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:48:53 #162
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_72105451
Pfff.

Terug thuis in Groningen om 9:22, beat that. Ik ga op bed.
pi_72105541
Ook weer @ home. Compleet gesloopt, na Arctic Monkey's (die tegenvielen) naar Kees van Hondt gegaan (was weer fantastisch) en toen afsluiter Boys Noize meegepakt, toen nog ff de 24 uurs tent in en toen tent ingepakt en naar huis gesjeesd. Nu hoog tijd voor een beetje slaap.
Smile, it confuses people.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:07:49 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_72105843
We zijn gister al teruggegaan. Hoogtepunt voor mij was Faith no more - jeugdsentiment. Verder genoten van Calexico, Elle Bandita, Eagles of Death Metal, Lily Allen. Veel nieuwe muziek ontdekt zoals Airbore Toxic Event en Jessica Mayfield. Ik vind de avonden in X-ray het leukst. Alles in de Bravo was kut. Rotsfeer. Dat hele dancegedoe met dj's als Joost van Bellen en Tiga mag wmb. worden afgeschaft. Komen ook geen leuke types op af. De Higher Ground (what's in a name) vond ik dit jaar qua sfeer ronduit grimmig. Volgens mij wordt daar enorm veel pillen en drugs gebruikt. En de cocktails waren viessss! Daarentegen vond ik de logistiek perfect geregeld. Ik kwam om een uur of 10 aan en heb nergens lang in de rij gestaan, niet bij de pendelbus, niet bij de ingang en we liepen zo de camping op. Petje af...
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:29:46 #165
177242 Irien
Innit though
pi_72106295
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Aventura het volgende:
(...) Ik vind de avonden in X-ray het leukst. Alles in de Bravo was kut. Rotsfeer. Dat hele dancegedoe met dj's als Joost van Bellen en Tiga mag wmb. worden afgeschaft. Komen ook geen leuke types op af. (...)
Helemaal mee eens. Ik hou normaal wel van Rauw (joost van bellen) maar ben meteen weggelopen vrijdag. De X Ray is veel relaxter dan de Bravo als je ff behoefte hebt aan stampmuziek. Tof dat ie groter was dit jaar. M'n vriend merkte lachend op dat er dit jaar helaas geen provisorische powerbook meer aan het plafond hing voor de videoeffecten. Maar nog steeds dat lekkere undergroundsfeertje. bliep bliep!
Between the click of the light and the start of the dream
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:52:15 #166
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_72106770
ben weer terug sinds gisteravond laat. Het was lache, nu weer aan het werk.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:57:10 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_72106905
Heeft iemand nog die gast bovenop de Alpha zien klimmen gisteravond?
pi_72107157
Gaar, spierpijn van de vele gemaakte meters, maar zeer voldaan . Veel gezien en gehoord: Lily Allen, Faith No More, Kasabian, Prodigy (!), Moke, Crooked Vultures, Kyteman, Basement Jaxx, Kaiser Chiefs, Snoop Dogg, Whitest Boy Alive, Bloc Party, Grace Jones, Arctic Monkeys.
Verder nog een paar keer staan dreunen in de Xray (groter, yay!) en hier en daar stukjes meegepikt.
Hoogtepunten: Prodigy, Basement Jaxx, Kaiser Chiefs en Snoop Dogg. Het spreekwoordelijke dak vloog er vanaf
Opvallend: Grace Jonees begon als een ware diva 20 minuten te laat. Gezien de wause outfits en het decor achteraf begrijpelijk .

Dank aan alle mensen die mijn zetjes het rolstoelplatform op hebben gegeven, aanboden mijn drankbestelling met de hunne mee te doen en anderszins hulp hebben aangeboden.
Excusses aan iedereen die ik onbedoeld over de tenen en tegen de schenen heb gereden...

Volgend jaar weer!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_72107466
Thuis. En schoon en fris.
Het was leuk!
pi_72107832
Snoop was fucking geweldig
pi_72109077
Respect voor de gasten die de wietplant aan Snoop gaven. Respect voor de daarop volgende freestyle. De plant is mee naar het hotel gegaan .
pi_72109099
Weer thuis. Gewéldige Lowlands gehad, en ook enorm veel dingen gezien.

Vrijdag heb ik echt belachelijk veel gezien. Begonnen bij Roosbeef, hele leuke, grappige liedjes en ook zangeres Roos is erg droogkomisch. Vervolgens naar de Bravo gerend voor Asher Roth die een prima show weggaf en de tent op de knieeën kreeg dankzij de turntablist en zijn hit I Love College. Daar ben ik blijven staan voor Promo & Guests wat vooral tegenviel omdat de set geen keuze kon maken tussen hardcore en hiphop. Beetje verwarrend dus. Toen wat gaan eten, om vervolgens de mannen van Zwart Licht aan te moedigen. De kroonprinsen van de Nederhop, erg goed, vooral rapper Akwasi is een zeldzaam talent. Snel door naar de Bravo waar Dizzee Rascal een heerlijke show weggeeft. Perfecte balans tussen goude ouwe en nieuwe hits. Ook een fijne cover van MIA's Paper Planes. Maar op het einde, bij Dance Wiv Me en Bonkers, ging iedereen pas echt helemaal los. Vervolgens naar de Alpha gelopen om een goede plaats te zoeken bij The Prodigy, waar het dik een uur lang springen, zweten en losgaan was. 's Nachts alleen in de Bravo rondgehangen bij de RAUW-nacht met Joost van Bellen, Tiga & Crookers. Viel toch tegen in vergelijking met de RAUW-avonen die ik gewend ben in Tivoli. Maar toch: helemaal dronken geworden en weer losgegaan. Erg fijn.

Zaterdag hoefde ik niet zoveel te zien, alleen de Nederhop-bijeenkomst met Jiggy Djé, Winne en de Fakkelbrigade wilde ik erg graag meemaken. Jiggy Djé was heel goed, kreeg het publiek ook mee, maar heeft wat mij betreft de hulp niet nodig van al die de andere leden van Noah's Ark. Met Winne heb ik zelf minder, maar hij deed het absoluut niet slecht. De Fakkebrigadiers waren echter de meesters van de middag. Ze speelden veel van Colucci Era, maar ook klassiekers als Hoedenplank en Spaanse Vlieg kwamen voorbij. Ook Wind Waait, mijn favoriete Typhoontrack, kwam nog even langs. Daarna geprobeerd iets te zien van Them Crookerd Vultures, maar dat was niet te doen. De Grolsch was natuurlijk véél te klein, onbegrijpelijk dat ze niet in de Alpha stonden. Jammer, had er graag meer van meegekregen. 's Avonds even bij Lady Sovereign gekeken. Prachtwijf! Klein meisje die een uur lang schreeuwt, rapt, seksuele opmerkingen maakt, springt en danst. Daarna naar de Grolsch gegaan voor de Basement Jaxx. Gevarieerd optreden, maar de nummers waarin de twee big momma's op het podium hun kelen openzetten zijn toch we het lekkerste. Ohja, en Where's Your Head At natuurlijk. Daarna naar de Juliet om Daniël Arends te bekijken. Venijnige cabaretier, en daar is niet iedereen blij mee, ook getuige een man die scheldend en tierend wegliep. Je moet er tegen kunnen, dan is het wel leuk. De rest van de nacht een beetje overal en nergens geweest, maar wel een fijne nacht gehad

Zondag traditiegetrouw laat uit bed gekomen en rond 2 uur aangesloten bij Aux Raus. Niet echt mijn ding, maar ze krijgen op het 'vroege' tijdstip wel de voetjes van de vloer in een vrijwel volle India-tent. Daarna blijven staan voor Dio & The Madd, eigenijk de eerste (en enige) tegenvaller deze Lowlands. The Madd is een prima begeleidingsband, maar hun eigen liedjes schieten tekort. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Dio, die alleen maar over zichzelf kan rappen. Nee 's niks. Snel naar de Alpha waar ik nog net in het voorste vak kon bij Snoop Dogg. Prima show, alle hits komen voorbij en natuurlijk genoeg verwijzingen naar Amsterdam en wiet (o.a. een joint van een meter lang en 20 centimeter dik). De freestyle (gimme that tree) was indrukwekkend. 's Avonds nog Metric gezien in de India. Ze wisselen mooie popliedjes af met wat mindere, maar de frontvrouw maakte wel zeker indruk. Als afsluiter kon ik niet kiezen tussen Arctic Monkeys en Kap Bambino dus ben ik maar naar Grace Jones in de Grolsch gegaan. Topvrouw! Ze is 61 maar geeft een performance weg waar alle andere artiesten op Lowlands alleen maar respect voor kunnen hebben. Chapeau! De nacht doorgebracht in de Grolsch en de Bravo maar niet meer helemaal losgegaan. 3 dagen Lowlands blijft toch slopend.

Maar het was geweldig!! Weer veel erg leuke dingen meegemaakt en leuke mensen ontmoet. En tot besluit nog even een top-5:

1. Dizzee Rascal
2. Grace Jones
3. Basement Jaxx
4. Snoop Dogg
5. Fakkelbrigade

Maar eigenlijk kon alles wat ik heb gezien, muv Dio & The Madd, in de top-5 staan. Het was een prachtige Lowlands
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_72109548
Ik ben ook weer thuis hier zijn mijn hoogtepunten:
1. Feestje zondagnacht op camping 3 waarbij alles wat los en vast zat de greppel in ging
2. Vooraan staan bij Arctic Monkeys die geweldig waren
3. Kees van Hondt die z'n mooie beats weer laat horen in een hossende India.
4. Amsterdam Klezmer Band in Lima tijdens The Prodigy.
pi_72109690
Briljante LL gehad. Vooral door vriendengroep, maar ook muzikaal een leuke editie. Donderdag nacht meteen legendarisch veel onzin onder de partytent en vrijdag meteen het hoogtepunt beleefd qua gezelligheid en muziek. Ook het terrein vond ik aanzienlijk verbeterd en weer zeer leuk aangekleed. Top gedaan weer

De muziek:
Voor mij het absolute hoogtepunt: meezingen met Mike Patton bij Faith no more! Dood eng als die gast ineens pal voor je neus staat, psycho, maar echt zo vet!! Vriend van me wees me aan toen hij het publiek door ging en toen greep hij me dus beet.. aarrgghhh.. Nou ja, ik kreeg iig een complimentje van hem ipv een klap voor mijn kop
Optreden was sowieso heel erg gaaf. Bijna al mijn favo klassiekers kwamen voorbij, energieke show en ze hadden er plezier in. Ouwe lullen die laten zien hoe het moet De ouwe lullen in het publiek van het voorvak trouwens ook. Er werd lekker gemoshed.. 30+ FTW

Wat ik verder heb gezien:
La Roux: heel aardig al staken de singles er zo bovenuit dat de rest wat tegen viel. Als ze meer nummers in de stijl van Bulletproof gaan maken kon het nog wel eens echt goed worden! Vond het evengoed wel leuk
Bon Iver: buiten bij de biertent genoten van de klanken. Zeker iets om eens wat meer van te beluisteren!
The Prodigy: vanaf de heuvel gekeken en mee gedanst. Ze doen precies wat ze moeten doen en dat was cool. Beter dan de vorige keer dat ze er waren wmb, minder rommelig, strakkere set. Leuk!
Devotchka: Helemaal te gek! Swingen, dansen, inhaken en gaan! Ter plekke hebben we er een mash-up met 'I like to move it' bij gemaakt, vriend van me gaat die nu in elkaar zetten thuis (hij doet het vaker). Mensen om ons heen gingen zelfs mee doen, lachen Kortom: perfect Lima bandje, perfect festival sfeertje
TCV: aangezien ik eerst met vriendlief even naar de EHBO moest ivm verstuikte enkel heb ik ze alleen vanaf een bankje gehoord. Veel belovend, ben heel erg benieuwd naar het album. Per definitie een legendarisch optreden natuurlijk..
Mad Manoush: weer zo leuk! Heerlijk dansen in het wegzakkenden zonnetje onder de vlindervleugels. Ik hou er van Leuk detail: straattheater wat dansend door het publiek gaat
Kyteman's hiphop orkest: tof! Goeie show, goeie muzikanten, durf.. Ik snap de hype Niet helemaal af gezien though.. Maar genoeg om dikke duimen te geven
Basement Jaxx: druk! Man, ik had een schoenlepel mee moeten nemen. Dus maar buiten blijven staan. Ik ken de muziek niet heel goed, alleen de hitjes eigenlijk, maar ik kan me voorstellen dat het voor de kenner vooraan een geweldig concert was! Klonk swingend en strak. Leuk feestje, sympathieke band
Kaiser Chiefs: overschat en oudbakken.. het 'we kennen het nu wel' gevoel. Niettemin een band die strak speelt en precies geeft wat je verwacht. Blijkbaar vond de rest van Lowlands ook dat de hype wel over was, want het was lang zo druk niet als een paar jaar eerder. Maar in de tent zelf was het best gezellig zo vanaf de heuvel gezien. Niet meer voor herhaling vatbaar alstublieft programmeurs!
De Staat: DAMN! Briljant! Dat dit in NL rondloopt, geweldig. Eindelijk weer eens zo'n band waarvan je denkt: JA! Dit klopt helemaal!. Misschien begonnen als sologepingel op cd (die ik overigens meteen al te gek vond), maar inmiddels echt wel een volwaardige, loeistrakke live band Absoluut de moeite waard om nog eens te checken wat mij betreft. Leuke gastoptredens er bij, feestje compleet.
Enter Shikari: beetje verloren in die grote tent. Absoluut niet mijn ding ook, te rommelig..
Snoop Dogg: vanaf de heuvel in het zonnetje, een heuvel die zelfs nog voller stond dan bij The Prodigy. Ach ja wat kan je er van zeggen: ze bouwen een leuk feestje! Viel me niet tegen, muzikaal bleef het ook goed overeind moet ik zeggen. De moeite van het programmeren zeker waard geweest
Eagles of Death metal: Lollig op z'n minst. 2e helft overtuigend. Gaan we op cd checken. Wel vanaf de heuvel gekeken (heb bijna de hele zondag heerlijk met schoenen uit in het zonnetje gezeten ) omdat ik het verder niet echt kende geen behoefte de tent in te gaan. Op een afstand krijg ik vaak meer van de muziek mee dan binnen. Goeie keuze geweest dus, was leuk!
Florence and the Machine: waarom op zo'n klein podium? Dit verdient een tent! Echt super goed! Prachtige stem, mooie muziek! Ik kende de single al, vond dat al gaaf en vroeg me af of het live overeind zou blijven. Dat deed het dubbel en dwars! Helaas niet zo veel van gezien ivm afspraak en naar huis gaan, maar op weg naar parkeerplaats even bij Plato/Concerto de cd mee gepikt. Ontdekking van LL09 wat mij betreft!

Wanneer begint de voorverkoop voor LL10??
pi_72109726
Ik vond het tof!
Met in het bijzonder Snoop Dog!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')