Tentseks.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ik heb besloten toch ook maar morgen te gaan ivm het weer. Daarnaast zullen er toch enorm veel mensen in hun tent blijven vandaag wat nou niet zo heel erg gezellig is
Hey jij, alles goed. Ga je ook naar LL?quote:
Neuh het wordt knetter warm.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
Gelukkig gebruiken 'de meeste' mensen wel DEO
En zoveel gaat het niet regenen dit weekend
21-24 graden met 40-70% kans op zon en een lekker briesje is echt top weer voor een festival.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh het wordt knetter warm.
Mooi zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tuurlijk niet, beetje in de regen bandjes staan kijken. Dikke doei.
quote:
Camping 19quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef peaceman het volgende:
Ik vertrek morgen... hopelijk is er nog plek voor mijn tentje..
I don't care.. zolang ik maar niet vlak bij de 24 uurs tent sta...quote:
Nee inderdaad, sowieso alles voor de brug is beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
I don't care.. zolang ik maar niet vlak bij de 24 uurs tent sta...
psies!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee inderdaad, sowieso alles voor de brug is beter.
Zoiets had ik dus ook maar ik heb me er wel redelijk onderuit kunnen wurmen. Ik word nu morgenochtend tegen 8-9 weggebracht door mijn moeder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga vandaag pas.![]()
Leuk zeg! Om half vijf opstaan om om 6 over 6 de trein te nemen.![]()
De volgende keer ga ik met iemand die niet alles door haar (of zijn) ouders laat bepalen.![]()
De lol gaat er wel af zo.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef superdexx het volgende:
en nog even wat regen betreft. ik vind dat de velden het bijzonder goed hebben gehouden.. er is best een flinke lading regen gevallen maar amper plassen en het gras ziet er nog gewoon goed uit...
Wtf, waarom dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga vandaag pas.![]()
Leuk zeg! Om half vijf opstaan om om 6 over 6 de trein te nemen.![]()
De volgende keer ga ik met iemand die niet alles door haar (of zijn) ouders laat bepalen.![]()
De lol gaat er wel af zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |