Op je 17e wel ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jezus.Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
![]()
[..]
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
![]()
Dat was ik.quote:Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei", was ik "veuls te degelijk".
![]()
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.quote:Ik ben 17en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen
![]()
)
Darmen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jezus.Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
![]()
[..]
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
![]()
Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei", was ik "veuls te degelijk".
![]()
Ik ben 17en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen
![]()
)
DUBSTEP RULEZ!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 17e wel ja.
[..]
Dat was ik.![]()
[..]
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
Lang diarree en constipatie verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Darmen?
Ik was dus op LL met een vriend van me en een groepje meiden dat hij kent en we zijn er zaterdag dus allemaal achtergekomen dat een van die chicks (16 ofzo) ook redelijk wat X had
Die dans-gast of die vriendquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 17e wel ja.
[..]
Dat was ik.![]()
[..]
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
Wat is er dan zo vreselijk dat gestolen kan worden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde nog van iemand dat de kebabtent volgend jaar niet terugkomt.
Schijnt iets gestolen te zijn en dat een medewerkster door de baas is aangerand.
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkantquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar stond je op camping 3?
Kees van Hondt heb ik helaas niet meer gezien maar de zaterdag avond in de lima was ook heel gaaf met alle bomen
De surinamer stond er maar damn wat was die duur zegquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Herr_Munk het volgende:
Weet iemand of de Surinamer er dit jaar weer stond en dit jaar wél overheerlijk broodjes steak verkocht?
Whehequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkantze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken
Aight geweldig, thanksquote:
Helemaal mee eens. Stond helemaal los te gaan op die halflege dansvloer. Net als die gast die stond te hiphoppen op zijn blote voeten, heb je die gezien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:36 schreef icebliss het volgende:
Zaterdag
Eerst een speciale vermelding voor 'opwarm DJ' Nuno Dos Santos die echt vet draaide. Goed begin dus.
Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Aventura het volgende:
Alles in de Bravo was kut. Rotsfeer. Dat hele dancegedoe met dj's als Joost van Bellen en Tiga mag wmb. worden afgeschaft. Komen ook geen leuke types op af.
Ja, beveiliging was weer irritant aanwezig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon![]()
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef Meneer_Aart het volgende:
[..]
Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.
Grace Jones was trouwens wel echt het hoogtepunt. Verder Beirut, Prodigy, Moderat, Wilco, Vampire Weekend en Calexico.
Later op de avond kwamen er wel wat megastrakke gasten op af ja, maar ik heb me goed vermaakt op Paultje K. De Bravo was juist mijn favoriet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Inderdaad veel slecht volk daar
Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vetquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Inderdaad veel slecht volk daar
Stond zo'n degelijk meisje voor me...quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die dans-gast of die vriend
Ik vind van niet.quote:
Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stond zo'n degelijk meisje voor me...Nee, ik was die gast met die zonnebloem.
Heten die dingen zo tegenwoordig?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.
Tiga viel ook in vergelijking met Wechter eerder dit jaar. Joost v Bellen heb ik nooit eerder live gezien dus daar kan ik ook weinig over oordelen verder.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
[..]
Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vetEn Jon Hopkins en Optimo in de X-Ray ook. Sowieso een leuke tent trouwens.
Ik bedoelde een zonnebloempit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heten die dingen zo tegenwoordig?
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mijquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoonDaar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef julian6 het volgende:
weet iemand hoe het nummer dat je op het laatst hoort heet? is redelijk bekend volgens mij..
ik had hem serieus nog nooit gehoord tot zaterdag in de bravo, ik snap niet hoe je dit een baggertrack kan noemen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zijn vreselijk uitgemolken schijthitjeWat een baggertrack
ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij![]()
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjesEcht idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken
![]()
Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij![]()
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjesEcht idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken
![]()
Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
Nee. Waarom zou ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?
Ik stond twee keer wat verderop te roken in een vrij lege tent en toen kwamen ze gewoon op me af. Bij de India werd je wel naar buiten gestuurd als je 2 meter in de tent zatquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |