abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72117243
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Jezus. Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
[..]

Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan. Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
Op je 17e wel ja.
quote:
Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei ", was ik "veuls te degelijk".
Dat was ik.
quote:
Ik ben 17 en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen )
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:09:13 #242
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117278
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Jezus. Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
[..]

Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan. Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei ", was ik "veuls te degelijk".

Ik ben 17 en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen )
Darmen?

Ik was dus op LL met een vriend van me en een groepje meiden dat hij kent en we zijn er zaterdag dus allemaal achtergekomen dat een van die chicks (16 ofzo) ook redelijk wat X had
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:11:21 #243
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72117339
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 17e wel ja.
[..]

Dat was ik.
[..]

Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
DUBSTEP RULEZ!
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_72117398
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Darmen?

Ik was dus op LL met een vriend van me en een groepje meiden dat hij kent en we zijn er zaterdag dus allemaal achtergekomen dat een van die chicks (16 ofzo) ook redelijk wat X had
Lang diarree en constipatie verhaal (Heb alleen zaterochtend en zondagavond last gehad)

Ik vind X op je 16e ook wat vroeg. Een goede vriendin van mij (ook 16) heeft deze lowlands pas voor het eerst geblowed.
pi_72117440
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op je 17e wel ja.
[..]

Dat was ik.
[..]

Die dans-gast of die vriend
pi_72117566
Ik hoorde nog van iemand dat de kebabtent volgend jaar niet terugkomt.
Schijnt iets gestolen te zijn en dat een medewerkster door de baas is aangerand.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:26:26 #247
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117705
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde nog van iemand dat de kebabtent volgend jaar niet terugkomt.
Schijnt iets gestolen te zijn en dat een medewerkster door de baas is aangerand.
Wat is er dan zo vreselijk dat gestolen kan worden?

En wtf
Haha Jap jonge trollgod
pi_72117731
Dat je tenten leeg gaat roven en zakken gaat rollen is triest. Maar ik moest wel weer lachen om die presentatoren op de podia: 'we laten ons feestje niet verpesten door die motherfokking zakkenrollers!'
pi_72117828
Weet iemand of de Surinamer er dit jaar weer stond en dit jaar wél overheerlijk broodjes steak verkocht?
pi_72117845
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Waar stond je op camping 3?

Kees van Hondt heb ik helaas niet meer gezien maar de zaterdag avond in de lima was ook heel gaaf met alle bomen
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkant ze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken, uiteindelijk lagen er wel iets van 10 tenten in de sloot
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:34:42 #251
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117862
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Herr_Munk het volgende:
Weet iemand of de Surinamer er dit jaar weer stond en dit jaar wél overheerlijk broodjes steak verkocht?
De surinamer stond er maar damn wat was die duur zeg
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:36:05 #252
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_72117900
Zal ook maar 'ns een lijstje posten:

Vrijdag
Te laat voor Asher Roth en een stukje La Roux gekeken maar dat vind ik echt een afschuwelijk wijf dus die tellen we even niet mee
Promo & guests: beetje een net-niet gevoel, beats/dreunen zetten net niet helemaal door dus ging ook net niet los
Klaxons: wel leuk sfeertje, bekendere werk sloeg wel aan maar nieuwe nummers (op één na) klonken stuk saaier
Zwart Licht: als ik zeg zwart, zeggen jullie.. (x116). Maar ze kunnen er wel wat van
The Prodigy: ach ja, het was (net als de vorige keer) best wel leuk
Tiga & Crookers: dansen
Gaslamp Killer: beetje vreemd maar wel lekker

Zaterdag
Eerst een speciale vermelding voor 'opwarm DJ' Nuno Dos Santos die echt vet draaide. Goed begin dus.
Moderat: muziek=dik en geluid=hard
Them Crooked Vultures: drie nummers ofzo toen hadden we er genoeg van, veel te druk en te warm
Lady Sovereign: vermakelijk
Basement Jaxx: idem
Boemklatsch: goed feestje maar het geluid stond echt té zacht
Paul Kalkbrenner: mweh kwam er niet echt in
Pilooski & Dekmantel Soundsystem: echt geen idee meer wat ik ervan vond

Zondag
Squarepusher: brakke hoofd was echt niet bestemd tegen zoveel geweld dus buiten gezeten
The Subs: lekker veel ruimte omdat half Lowlands stond te wringen bij de Alpha
Rolo Tomassi: tegen de stroom weglopers bij Snoop Dogg inzwemmen was het wel waard, goed optreden
Calexico: rustgevende muziek, wel gevaarlijk slaapverwekkend als je niet oplet
-uitrusten-
Kees van Hondt: na twee crowdsurfers in m'n nek binnen een minuut maar weer vertrokken
Benga: wisselvallig maar wel lekker
Boys Noize: hardgaan
Tranquillo
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:38:08 #253
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117939
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef julian6 het volgende:

[..]

als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkant ze gingen allemaal partie tenten in de sloot flikkeren bij ons, die van ons ging er uiteraard als eerste aan maar we waren te dronken/spacend om ons er druk over te maken
Whehe Alle party tenten bij ons (rechts en dan een paar meter doorlopen bij de linkerafslag en dan links op het veld) waren wel heel gebleven

Die kliko speakers aan het begin van de camping waren ook vet en zaterdag dacht ik dat ik aan het trippen was toen ze net al dat gouden glitterspul op de straat hadden geflikkerd
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:39:27 #254
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72117971
pfff. ik stond echt naast een paar asocialen. Hele groep van 30 man ofzo die echt van alles en nogwat van elkders op de camping hebben gestolen. Haringen, tapijten, stoelen, etc.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:39:46 #255
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72117978

Heeft iemand enig idee welk nummer dat is? Ik heb hem redelijk vaak voorbij horen komen, vooral bij de groovebar.

De pitch staat trouwens een stuk omlaag bij het stuk wat ik heb opgenomen
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:40:24 #256
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:42:44 #257
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72118056
quote:
Aight geweldig, thanks
Haha Jap jonge trollgod
pi_72118134
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:36 schreef icebliss het volgende:
Zaterdag
Eerst een speciale vermelding voor 'opwarm DJ' Nuno Dos Santos die echt vet draaide. Goed begin dus.
Helemaal mee eens. Stond helemaal los te gaan op die halflege dansvloer. Net als die gast die stond te hiphoppen op zijn blote voeten, heb je die gezien?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_72118169
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:07 schreef Aventura het volgende:
Alles in de Bravo was kut. Rotsfeer. Dat hele dancegedoe met dj's als Joost van Bellen en Tiga mag wmb. worden afgeschaft. Komen ook geen leuke types op af.
Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.

Grace Jones was trouwens wel echt het hoogtepunt. Verder Beirut, Prodigy, Moderat, Wilco, Vampire Weekend en Calexico.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_72118256
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon
Ja, beveiliging was weer irritant aanwezig.
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:50:40 #261
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72118263
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:47 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Idd, wat een aso's daar. Ga voor 50% naar Lowlands vanwege de techno, maar werd er dit jaar bij Paul Kalkbrenner echt gek van. Had ik vorig jaar minder, toen was de line-up ook beter trouwens; Sven Väth, Miss Kittin... Wel leuk dit jaar was Luciano presents Aether in de Bravo, en daar stond ook alleen een kleine groep liefhebbers.

Grace Jones was trouwens wel echt het hoogtepunt. Verder Beirut, Prodigy, Moderat, Wilco, Vampire Weekend en Calexico.
Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Inderdaad veel slecht volk daar
Haha Jap jonge trollgod
pi_72118359
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Joost van Bellen en Tiga vond ik echt top. Maar het optreden van Paul Kalkbrenner was nou niet echt geweldig.
Later op de avond kwamen er wel wat megastrakke gasten op af ja, maar ik heb me goed vermaakt op Paultje K. De Bravo was juist mijn favoriet.

pi_72118381
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vet En Jon Hopkins en Optimo in de X-Ray ook. Sowieso een leuke tent trouwens.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_72118415
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Die dans-gast of die vriend
Stond zo'n degelijk meisje voor me... Nee, ik was die gast met die zonnebloem.

pi_72118440
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:11 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

DUBSTEP RULEZ!
Ik vind van niet.

pi_72118570
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stond zo'n degelijk meisje voor me... Nee, ik was die gast met die zonnebloem.
Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.
pi_72118777
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Als ik je gezien had had ik wel om een pitje gevraagd.
Heten die dingen zo tegenwoordig?

maandag 24 augustus 2009 @ 19:13:45 #268
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72118871
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:54 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Nah had Joost v Bellen begin dit jaar in de Melkweg gezien en dat was echt veel beter. 2000 and One en Kalkbrenner ook al eerder gezien, vond ze toen en ook nu tegenvallen. Speedy J daarentegen was wel vet En Jon Hopkins en Optimo in de X-Ray ook. Sowieso een leuke tent trouwens.
Tiga viel ook in vergelijking met Wechter eerder dit jaar. Joost v Bellen heb ik nooit eerder live gezien dus daar kan ik ook weinig over oordelen verder.
X-Ray was inderdaad wel vet alhoewel ik echt stront in mijn oren kreeg van The Gaslamp Killer. Totaal niet mijn smaak
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:21:23 #269
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72119124
Florence + The Machine..... godversodeju wat een stem, persoonlijkheid en performance zeg!

En natuurlijk Theatermama van Fok ook, tijdens Lowlands zingt (felrood haar, felgroene bril)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_72120433
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heten die dingen zo tegenwoordig?
Ik bedoelde een zonnebloempit.
Geen pitjes (die naam bekt lekker) voor mij, ik zie ze sowieso wel vliegen van de drank en wiet combo.
pi_72121007

weet iemand hoe het nummer dat je op het laatst hoort heet? is redelijk bekend volgens mij..
pi_72121626
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon Daar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water
Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjes Echt idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken

Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
pi_72121723
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef julian6 het volgende:

weet iemand hoe het nummer dat je op het laatst hoort heet? is redelijk bekend volgens mij..

Zijn vreselijk uitgemolken schijthitje Wat een baggertrack
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:45:20 #274
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_72121796
Is iemand hier vrijdagnacht/zaterdag ochtend nog op 'de beste foto...ooit!' geweest met een vriend van me?
pi_72122391
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zijn vreselijk uitgemolken schijthitje Wat een baggertrack
ik had hem serieus nog nooit gehoord tot zaterdag in de bravo, ik snap niet hoe je dit een baggertrack kan noemen..

thx iig
pi_72122428
Bed in, nachtje bijslapen
Ik ben een meisje =)
pi_72122502
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik had allemaal leuke beveiligingsmannen anders. Maar ik vond het zelfs goed als ze me de tent uitstuurden als ik aan het roken was, dus misschien lag het aan mij
Alleen die nazi op vrijdagmiddag, zo'n vrouw die pakte al het eten uit onze tasjes Echt idioot, de rest van de dagen was dat helemaal niet zo. 's Avonds heb ik nog zo iemand gesmeekt om in mijn tasje te kijken

Het was ook wel stom dat we niet via de pendelbusseningang mochten maar drie kwartier naar de dijk moesten lopen (stonden wel lekker vooraan).
En op de een of andere manier vond ik het leuker dan voorgaande jaren. Misschien door het weer, of door steeds meer variatie in muziek. Of dat ik aldoor in mijn eentje op het terrein liep waardoor ik als ik mensen zat was gewoon ergens anders heen kon
ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:08:57 #278
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72122565
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:11:00 #279
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_72122622
Lowlands was geweldig, doe niet aan lijstjes, maar de sfeer
------------------
pi_72122771
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

ben jij die bij snoop dogg bij arjan stond?
Nee. Waarom zou ik
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

hoorde zelfs de head honcho van de beveiliging tegen een medewerker dat ie niet hoeft te reageren op dat rookverbod, behalve als de mensen vlak naast het hek staan zodat je ze normaal kan aanspreken. " gewoon negeren" ...waren de letterlijke woorden ..
Ik stond twee keer wat verderop te roken in een vrij lege tent en toen kwamen ze gewoon op me af. Bij de India werd je wel naar buiten gestuurd als je 2 meter in de tent zat Maar ze vroegen het wel gewoon aardig en waren niet zo nors zoals ik ze soms zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')