abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:08:51 #201
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_72112329
Wij doen volgend jaar sziget en lowlands erachteraan is de bedoeling!
pi_72112338
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Master.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72112396
Pfff.. heftig..

Als ik niet naar LL zou gaan dan ga ik het dus echt heel erg missen. Paar keer mee gemaakt, doen we maar gewoon niet.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:13:31 #204
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72112434
quote:
Geboortejaar = 1988 zie ik, op die leeftijd trok ik dat ook nog wel (doen dus ) , maar dat trek ik nu echt niet meer
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72112625
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. heftig..

Als ik niet naar LL zou gaan dan ga ik het dus echt heel erg missen. Paar keer mee gemaakt, doen we maar gewoon niet.
Ik was er te laat bij voor de tickets. Ik heb me gruwelijk op staan vreten de afgelopen dagen! Het voelde zowaar kutter dan gedumpt worden.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:23:13 #206
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72112664
Was top,, volgend jaar weer!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:25:40 #207
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72112716
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.
Die heb ik zaterdagavond meegezongen in de silent disco
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_72112790
quote:
Dit jaar gedaan. Het was tof en goed vol te houden eigenlijk.(ben 26 jaren jong) Zijn met de auto naar sziget gegaan, lekker relax en waren dag -1 al daar. 7 dagen gefeest dus.

Ben vandaag alweer aan t werk ellendig genoeg. Amper geslapen was vanmorgen laat pas thuis. Vanavond op tijd naar bed, ben ik morgen weer als vanouds fit, op dat nasty rokershoestje na dan.
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_72113570
De sate-friet (patat) die je naast de Bravo kon krijgen waren trouwens niet te versmaden Wel jammer dat de service daar erg slecht was.
pi_72114120
Al die wespen bij die drinkstands
pi_72114327
Ok, mijn Lowlands verslagje:

Vrijdag:
- White Lies: Mooi bandje, ik denk dat het leuker is als je er wat meer van kent. Nu was het af en toe beetje saai.
- La Roux: Viel me ontzettend tegen. Ik had een paar nummers op youtube geluisterd en het klonk leuk, maar live gaat haar hoge zang erg irriteren. Haar single daarentegen was wel leuk om te horen.
- Passion Pit: Leuke muziek, maar de stem van de zanger is vervelend. Niet lang gezien dus.
- Lily Allen: Erg leuk! Lily wilde volgens mij zo snel mogelijk stoned en dronken worden ofzo, ze begon direct nadat de fotografen weg waren te blowen en ze dronk constant wijn uit een rietje. Maar erg gave show. Met covers van Kaiser Chiefs en Britney Spears, wat ze erg goed deed. Ook nog een stukje drum 'n bass ingebouwd! Heerlijk.
- The Prodigy: We stonden mooi aan het hek bij de geluidsman. Gelukkig maar want het was snikheet. Mooie show, ik vond het heel leuk. Had helaas hoofdpijn dus kon niet volledig uit mn dak gaan, maar heb me goed vermaakt.
- Best of Pop: Leukleuk! Inclusief Rachid Finge lekker gedanst

Zaterdag:
- 0ne Trick Pony: Gaaf! Een verlegen meisje die wanneer ze zingt ineens enorm haar bek open trekt, en waar me toch een geluid uit komt. Heel cool en origineel.
- The Airborne Toxic Event: Iets te down voor mij.
- Patrick Wolf: Ok, dat is echt een bizarre man. Ik had een manman verwacht, maar wow wat was dat een verschijning in zijn gouden pakje en lange (maar half afgeschoren) haren. Leuke muziek, en het is een manusje van alles. Speelt viool, gitaar, piano, en zingt ook nog. Leuk optreden.
- Them Crooked Vultures: DRUK daar, niet normaal. Alsof iedereen op Lowlands de mistery act wilde bekijken. De muziek rockt, en is heel strak gespeeld. Verder irriteerde ik me teveel aan de mensen die bedachten dat ze het toch niet wilde zien om het verder te beoordelen.
- Maximo Park: Eerste optreden van ze helemaal uitgezien. Cooool! Ik ken alleen de eerste cd, maar heb me prima vermaakt met Limassol en Apply Some Pressure.
- Vitalic (live): Gaaf! Heerlijk gedanst.
- Babylon Circus: Leukleuk! Gedanst en gesprongen enzo.
- 90's NOW: De tent stond nogal vol, dus stukje vanuit buiten de tent gezien. Leuk, weer lekker meegezongen op de Spice Girls enzo. Was alleen moe en had rugpijn, dus we zijn vrij snel gaan slapen.

Zondag:
- Squarepusher: Leuk concept, meebassen met een plaat, maar het kwam niet echt over.
- Aux Raus: Lomp! Maar zoooooo vet!
- Enter Shikari: Yeah! Erg gaaf. Een bom energie, en dat is alleen al leuk om naar te kijken. Een gitarist die een koprol achterover een koprol maakt terwijl hij speelt heb ik nog nooit gezien.
- Snoop Dogg: Jeetje wat een drukte. Daardoor weinig gezien, maar het was wel P.I.M.P.
- Little Boots: Wel leuk, niet heel bijzonder.
- Calexico: Lekkere zomer muziek, hebben het vanaf een bankje even geluisterd.
- Bloc Party: Keertje nummer 3, en net als de andere 2 keren erg leuk! Maar heb dit keer maar 20 minuutjes gekeken.
- Thursday: Wow daar was het echt niet druk! Ik kwam 5 minuutjes te vroeg aan, en ik kon gewoon vooraan staan. Ik vond het een leuk optreden! Niet zo gelikt, beetje onprofessioneel, maar dat had zeker zijn charme. Vet!
- Silent Disco: YEAH, we hebben er een dik uur in gestaan, wat vet was dat. Wat een combi's op kanaal 1 en 2 ook. Rosanne tegenover keiharde hardcore en Vamos Alla Playa tegenover Rammstein. Cool!
Ik ben een meisje =)
pi_72114867
Leuke Lowlands gehad, maar ik ben nu wel kapot.

+++ Arctic Monkeys: buitencategorie. Wat waren die goed. Ze zijn enorm gegroeid sinds hun laatste optreden in Nederland. Muzikaal perfect. 10

++ Fanfarlo: eigenlijk ging alles mis. Een paar bandleden hadden het vliegtuig gemist en konden niet bij het concert aanwezig zijn, de zanger raakte nerveus en vergat z'n tekst en de instrumenten waren een keertje niet goed op elkaar afgestemd. Maar muzikaal maakte ze alles goed. Een erg sympathieke band, die ik graag nog een keer wil zien. Publiek eiste een toegift en kreeg die. 9

++ Fever Ray: zoals een vriend van me zei: het lijkt net of ze een ritueel aan het uitvoeren zijn. Erg geslaagd. Mooie lichtshow. 9

++ Lily Allen: De show die ze eerder gaf in de Melkweg was goed aangepast aan de Alpha. Leuk optreden. 8.5

+ Them Crooked Vultures: ik word een beetje moe van al dat 'maakte de hype waar'-gepraat. Het was een muzikaal, lekker, boeiend en erg goed optreden. Maar niet meer dan dat. 8

+ Beirut: aardig optreden. Prachtige muziek. 8

+ Vampire Weekend: eigenlijk was ik nooit zo enthousiast over VW, maar ze hebben me kennelijk overtuigd. 8

+ Health: spannend, ik moest er even inkomen, maar dit is zeker iets om live te checken. 8

+ Little Boots had een beetje pech. Ze stond vlak na Snoop Dogg dus de India was maar half gevuld. Wat dat betreft verdient ze wel meer. Wellicht daarom ook erg kort, maar ik ben wel tevreden. 7.5

+ La Roux: lekker meedansmuziek. Wel kort en bij Bulletproof had ze geen stem meer, maar dat is haar vergeven. 7.5

+ Snoop Dogg: het kon veel beter, maar het was wel erg leuk. 7

En dan wat bandjes die rond de 5/6 zijn hangen: Airborne Toxic Event (gaat toch snel vervelen) en Reverend and the Makers. Laura Manuel lijkt steeds zelfverzekerder te worden, maar de band moet het vooral hebben van de eerste plaat.

En wat was dan niet goed? The Prodigy (SAAI!), Razorlight, White Lies, Bertolf&Miss Montreal (optredens voor je familie doe je maar lekker thuis ) en Passion Pit.
Helaas gemist: Wilco & Grizzly Bear. En maar een klein stukje Grace Jones, wat erg goed was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 24-08-2009 17:51:04 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:47:14 #213
177242 Irien
Innit though
pi_72115136
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.
Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danste
Between the click of the light and the start of the dream
pi_72115208
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef Irien het volgende:

[..]

Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danste
"Dit is een liefdesliedje" en dan killing in the name off opzetten
pi_72115358
Het is zo lekker om op Youtube alles nog es terug te halen.. .
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:55:04 #216
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72115372
Basement Jaxx gemist omdat ik dacht dat het in de bravo was

/faal
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:05:37 #217
177242 Irien
Innit though
pi_72115653
ik voel me ziek keelpijn, hoofdpijn, koude rillingen en veel groen snot.
Mexicaanse griep? Of toch gewoon verkouden....
Between the click of the light and the start of the dream
pi_72115735
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon Daar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water

Ik heb me verder uitermate goed vermaakt, vrijdag en zaterdag wat minder maar zondag maakte alles goed Ik snap nu wat jullie zo vet vinden aan kees van hondt, ik heb nog nooit ergens zo'n goede sfeer geproefd ik liet er zelfs darkraver voor schieten, ben alleen de laatste 20 min gaan kijken en hij bleek commerciele mainstream hardcore te draaien ipv een denderende early set. Niettemin toch nog ff de benen uit me lijf gehakt DJ Promo viel alleen een beetje tegen, hardcore+nederhop is toch niet zo'n goede combinatie.
pi_72115794
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Basement Jaxx gemist omdat ik dacht dat het in de bravo was

/faal
Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!

Heb zondag een half uur gezocht naar een koffie wekker die ook echt koffie bij zich had.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:12:31 #220
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72115860
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoon Daar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water

Ik heb me verder uitermate goed vermaakt, vrijdag en zaterdag wat minder maar zondag maakte alles goed Ik snap nu wat jullie zo vet vinden aan kees van hondt, ik heb nog nooit ergens zo'n goede sfeer geproefd ik liet er zelfs darkraver voor schieten, ben alleen de laatste 20 min gaan kijken en hij bleek commerciele mainstream hardcore te draaien ipv een denderende early set. Niettemin toch nog ff de benen uit me lijf gehakt DJ Promo viel alleen een beetje tegen, hardcore+nederhop is toch niet zo'n goede combinatie.
Waar stond je op camping 3?

Kees van Hondt heb ik helaas niet meer gezien maar de zaterdag avond in de lima was ook heel gaaf met alle bomen
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:12:47 #221
13973 ranja
image means nothing
pi_72115869
Mijn verslag:

Ik ben vrijdag gegaan. We kwamen zo rond half 11 door de polsbandjes tent, vervolgens de tent opgezet en het eerste biertje opengetrokken.
Maar niet te lang blijven zitten want ik wilde op tijd het festival terrein op. Dat lukte ook wel.
Vervolgens gezien:
Roosbeef @ India. Vorig winter al 2x gezien dus ik wist wat ik kon verwachten, en kreeg dat ook. Een erg goed optreden. Meteen een van de hoogtepunten en een -tijdens dit lowlands- ongeëvenaard aantal kippenvel momenten.
La Roux @ India. Dat was een stukje tegenvallend. Ze begon niet erg sterk en tegen de tijd dat de hitjes kwamen had ik het al opgegeven. Jammer maar helaas.
Vervolgens meteen al een hele lange pauze. Beetje eten en het terrein verkennen, voor de eerste keer door de corridor en kijken wat er allemaal veranderd is, de nieuwe Lima opzoeken enzo.
Lily Allen @ Alpha. Ik stond 2e rij achter de hekken, allemaal kleine meisjes voor me dus daar keek ik makkelijk overheen Erg goed concert. Beter dan wat in de Lowlands krant stond, en met name ook de variaties waren erg leuk. Zo zat er een stukje drum'n'bass in Smile.
Spinnerette @ Charlie. Erg druk maar gaandeweg het concert steeds verder naar voren kunnen komen doordat er een hoop mensen wegliepen. Strakke set, goede muziek. Stuk beter dan wat ik ken van Brody's vorige band Distillers.
Faith No More @ Alpha. Nou ja, niet echt gezien. Perfecte timing, langs Alpha lopen als ze Reunited spelen en terugkomen als ze de toegift beginnen, weer een of ander langzaam nummer. Gelukkig speelden ze daarna nog We Care a Lot.
Selah Sue @ Lima. Veel te druk en ook veel te veel mensen die toevallig aanwezig zijn en daaar dan blijven staan zonder echt de band te hoeven zien. Het klonk wel ok maar stond te ver weg om echt indruk te maken of zelfs een goed oordeel te kunnen geven.
The Prodigy @ Alpha. Niet in de tent geweest maar even zitten luisteren. Klonk een stuk beter dan vorige keer, meer hits, minder geweld.
Nog even in de Grolsch geweest en daarna poging tot slapen gedaan.

Zaterdag.
Nina Kinert @ India. Lowlands op zaterdag hoort te beginnen met een dame met gitaar. Vorig jaar Ane Brun, nu Nina Kinert. Als ik moet kiezen doe dan volgend jaar Ane Brun maar weer. Nina klonk wel goed, maar haar stem doet denken aan een mindere Heather Nova en de muziek als een mindere Ane Brun, maw kan in beide opzichten beter. Niet echt indrukwekkend dus.
Reverend and the Makers @ Grolsch. Helemaal goed. Goede mix van de beide albums en de zanger als een echte Reverend het publiek opzwepend met een hoop Nederlands tussedoor. 'Willen jullie dansen'? Ja, dat willen we wel. Ook politiek erg bewust, vragen om de middelvingers in de lucht te steken en vervolgens 'fuck Geert Wilders' te roepen. Geweldig.
Jessica Lea Mayfield & Band @ Lima. Ze ziet er uit alsof ze 14 is, klein meisje met grote gitaar op het podium. Deed meteen denken aan Laura Marling vorig jaar. Helaas ook in dit geval, liever Laura nog een keer. Het was aardig, meer niet.
Moke @ Grolsch. Nou ja, beetje in de buurt van Grolsch blijven hangen om alvast de Grote Verrassing te kunnen zien. Bij Moke puilde de tent al uit. En de mensen bleven maar richting Grolsch komen. Vanuit alle hoeken en gaten, er bleven maar mensen bij komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Grolsch. Ik stond buiten de tent op het gras maar had goed zicht op de buitenschermen. Bij het opkomen van Dave Grohl ging er al een flink gejuich op. Ja, ze zijn het echt. Ook liepen de eerste mensen al terug. Vervolgens het concert. Heerlijke stoner, lekkere jams, gewoon goed. Heb zin in het album.
Wilco @ Grolsch. Gewoon blijven zitten waar we stonden bij de vorige band. Op het moment dat de muziek begon hadden we ook geen zin meer om naar binnen te gaan, wat stond dat hard! Onwijs. Muzikaal klonk het wel ok, jammer van dat volume.
Hank III and Assjack @ India. Concert in 3 delen. Eerst Hank Williams III, kleinzoon van de legendarische cowboyzanger die in 1953 aan een overdosis overleed. Cowboy is deze Hank ook, maar dan net anders. Met mandoline en contrabas wordt een flink stukje speedcountry weggeragd, met teksten over een sixpack of beer, damn pills en whiskey. En natuurlijk de legendariche woorden 'put the dick in dixie and the cunt back in country'. Vervolgens verdwijnt de mandoline en neemt Assjack het concert over. Dan wordt het een soort country versie van Motorhead, best wel geinig nog. Als dan de contrabas wordt vervangen door een normale bas en Hank inmiddels ook z'n acoustische gitaar heeft verwisseld voro een electrische wordt het een partij metal die mij wel snel verveeld. Volgens mij speelden ze nog een cover van Biohazard, in elk geval klonk het wel ongeveer zo.
Babylon Circus @ Inida. Paar nummers vol gehouden, op zich redelijke balkan ska maar iets te populair en was toch moe van het linedancen
Kaiser Chiefs @ Alpha. Vanaf buiten geluisterd, was niet zo bijzonder. Ook Oh My God hoor ik liever in de lily Allen versie.
Rest van de avond in Alpha blijven hangen en daarna weer poging tot slapen gedaan.

Zondag.
Bertolf @ India. Nou ja, ik stond te wachten tot Sanne het podium op zou komen. Maar Bertolf was niet zo slecht nog.
Miss Montreal @ India. Eerst een nummer samen met Bertolf, daarna wat eigen nummers. Klonk prima. Als laatste nog een duet, een liedje waar Sanne altijd erg blij van wordt volgens zichzelf. Baby When You're Gone van Bryan Adams en Mel C.
Aux Raus @ India. Niet in de tent geweest maar zittend aan een picnictafel geluisterd en gevoeld. Terug naar rond 1990, zware boem-boem muziek. Bijna nostalgisch.
Kitty, Daisy & Lewis @ Lima. Het duurde even voor ik iedereen op het podium zag, het was weer onwijs druk. Als het een tent geweest was was dat vast anders geweest. Maar goed, fijne muziek wel. Mét contrabas ook weer. 3 dames en 2 heren die terug gaan naar de 50s rock'n'roll in de stijl van Carl Perkins en Louis Prima. Prima.
Drive Like Maria @ India. Oh wat goed en waarom zo kort. Geweldig rockmuziek, stond als een huis, daar kan De Staat (bij wie ze in het voorprogramma hebben gestaan) nog wat van leren. Zo hoort het dus.
Little Boots @ India. Leuk om te zien maar muzikaal niet allemaal even interessant. Paar uptempo nummer waaronder de singles zijn wel ok.
Metric @ India. Anders dan in de Lowlands krant stond hebben ze niet net hun debuut album uit maar hun 3e al. Hoewel je het ook als 4e kunt tellen. In elk geval speelden ze ook een mix van alle albums waarbij wel de nadruk op het laatste lag natuurlijk. Het begon wat moeilijk, zeker als je ze nog niet kent, maar toen het begon te swingen was er geen houden meer aan. Geweldig concert. En geweldige jurk ook van Emily.

Hierna hadden we het wel gehad en besloten we richting huis te gaan. Dankzij korte wachttijden bij de bus, trein en bus was ik rond 11 uur thuis.

Top 10 concerten:
1. Metric
1. Drive Like Maria
3. Them Crooked Vultures
4. Lily Allen
5. Reverend and the Makers
6. Roosbeef (past toch beter in een kleine zaal)
7. Hank III and Assjack
8. Spinnerette
9. Kitty, Daisy & Lewis
10. Miss Montreal

Alpha 1 binnen gezien + 4 buiten geluisterd
Bravo 0
Charlie 1
Grolsch 2+1
India 10+1
Lima 3
X-Ray 0

Overige:
+ Fallafel
+ Lamachun
+ Het weer, met de bijbehorende bikini's en minirokjes
+ Buitenschermen bij Grolsch

- Verplaatsen van Lima
- Openlucht maken van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door ranja op 24-08-2009 20:21:16 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:16:02 #222
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72115953
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef On het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!

Heb zondag een half uur gezocht naar een koffie wekker die ook echt koffie bij zich had.
Ook niet gelukt
Toen we in de bravo aankwamen (21:15) was het verdacht stil en ook enorm rustig. Vervolgens om 21:35 maar naar de Kaiser Chiefs gegaan (had het immers beloofd) en dat was ook een hele vette show. Vooral ook met de rollen toiletpapier die uitgerold worden van de rechterheuvel naar de linker (dwars door de alpha)

Maar de KC had ik op werchter ook al gezien dus ik was liever naar wat anders gegaan
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:20:04 #223
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72116049
zoooooooooow. eindelijk terug

jammer dat het weer zo lang duurt voor volgend jaar.

later wel ergens een verslagje
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:20:09 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72116051
quote:
- Verplaatsen van Lima
- Openlucht maken van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen
hmm, ik vond de Lima echt beter zoals het nu lag en stond. En bij conerto heb ik juist een heel pak goedkope CD's de kop getikt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:22:27 #225
13973 ranja
image means nothing
pi_72116107
Ik vond het vaak te druk bij de Lima, niet echt zoasl andere jaren even langs lopen om te kijken wat er speelt. Of misschien juist wel 'langs' lopen en dan dus niks kunnen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')