Master.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Wij doen volgend jaar sziget en lowlands erachteraan is de bedoeling!
Geboortejaar = 1988 zie ik, op die leeftijd trok ik dat ook nog wel (doen dusquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik was er te laat bij voor de tickets. Ik heb me gruwelijk op staan vreten de afgelopen dagen! Het voelde zowaar kutter dan gedumpt worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. heftig..
Als ik niet naar LL zou gaan dan ga ik het dus echt heel erg missen. Paar keer mee gemaakt, doen we maar gewoon niet.
Die heb ik zaterdagavond meegezongen in de silent discoquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!![]()
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.![]()
![]()
Dit jaar gedaan. Het was tof en goed vol te houden eigenlijk.(ben 26 jaren jong) Zijn met de auto naar sziget gegaan, lekker relax en waren dag -1 al daar. 7 dagen gefeest dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef SpauldingPF het volgende:
Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danstequote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef peaceman het volgende:
Mijn verslag komt later deze week nog wel een keer, maar ben ik zo\n beetje de enige die bij Lowlands zingt was? Wat was dat tof!![]()
op 22 augustus met ca. 15.000 man All i want for christmas is you zingen.![]()
![]()
"Dit is een liefdesliedje" en dan killing in the name off opzettenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef Irien het volgende:
[..]
Jaaaa... dat was een hele flauwe humor bedoening, maar wat klinkt het schitterend om uit duizenden kelen zo'n tent te laten galmen en iedereen danste
Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
Basement Jaxx gemist omdat ik dacht dat het in de bravo was
/faal
Waar stond je op camping 3?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:08 schreef julian6 het volgende:
Vet feesje dat lowlands, jammer dat de beveiliging weer voor een domper zorgde, arrogant tuig met hun machtsvertoonDaar viel ons mooie partytent-feesje op camping 3 toch ff mooi in het water
Ik heb me verder uitermate goed vermaakt, vrijdag en zaterdag wat minder maar zondag maakte alles goedIk snap nu wat jullie zo vet vinden aan kees van hondt, ik heb nog nooit ergens zo'n goede sfeer geproefd
ik liet er zelfs darkraver voor schieten, ben alleen de laatste 20 min gaan kijken en hij bleek commerciele mainstream hardcore te draaien ipv een denderende early set. Niettemin toch nog ff de benen uit me lijf gehakt
DJ Promo viel alleen een beetje tegen, hardcore+nederhop is toch niet zo'n goede combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @ Grolsch. Ik stond buiten de tent op het gras maar had goed zicht op de buitenschermen. Bij het opkomen van Dave Grohl ging er al een flink gejuich op. Ja, ze zijn het echt. Ook liepen de eerste mensen al terug. Vervolgens het concert. Heerlijke stoner, lekkere jams, gewoon goed. Heb zin in het album.
Wilco @ Grolsch. Gewoon blijven zitten waar we stonden bij de vorige band. Op het moment dat de muziek begon hadden we ook geen zin meer om naar binnen te gaan, wat stond dat hard! Onwijs. Muzikaal klonk het wel ok, jammer van dat volume.
Hank III and Assjack @ India. Concert in 3 delen. Eerst Hank Williams III, kleinzoon van de legendarische cowboyzanger die in 1953 aan een overdosis overleed. Cowboy is deze Hank ook, maar dan net anders. Met mandoline en contrabas wordt een flink stukje speedcountry weggeragd, met teksten over een sixpack of beer, damn pills en whiskey. En natuurlijk de legendariche woorden 'put the dick in dixie and the cunt back in country'. Vervolgens verdwijnt de mandoline en neemt Assjack het concert over. Dan wordt het een soort country versie van Motorhead, best wel geinig nog. Als dan de contrabas wordt vervangen door een normale bas en Hank inmiddels ook z'n acoustische gitaar heeft verwisseld voro een electrische wordt het een partij metal die mij wel snel verveeld. Volgens mij speelden ze nog een cover van Biohazard, in elk geval klonk het wel ongeveer zo.
Babylon Circus @ Inida. Paar nummers vol gehouden, op zich redelijke balkan ska maar iets te populair en was toch moe van het linedancen
Kaiser Chiefs @ Alpha. Vanaf buiten geluisterd, was niet zo bijzonder. Ook Oh My God hoor ik liever in de lily Allen versie.
Rest van de avond in Alpha blijven hangen en daarna weer poging tot slapen gedaan.
Zondag.
Bertolf @ India. Nou ja, ik stond te wachten tot Sanne het podium op zou komen. Maar Bertolf was niet zo slecht nog.
Miss Montreal @ India. Eerst een nummer samen met Bertolf, daarna wat eigen nummers. Klonk prima. Als laatste nog een duet, een liedje waar Sanne altijd erg blij van wordt volgens zichzelf. Baby When You're Gone van Bryan Adams en Mel C.
Aux Raus @ India. Niet in de tent geweest maar zittend aan een picnictafel geluisterd en gevoeld. Terug naar rond 1990, zware boem-boem muziek. Bijna nostalgisch.
Kitty, Daisy & Lewis @ Lima. Het duurde even voor ik iedereen op het podium zag, het was weer onwijs druk. Als het een tent geweest was was dat vast anders geweest. Maar goed, fijne muziek wel. Mét contrabas ook weer. 3 dames en 2 heren die terug gaan naar de 50s rock'n'roll in de stijl van Carl Perkins en Louis Prima. Prima.
Drive Like Maria @ India. Oh wat goed en waarom zo kort. Geweldig rockmuziek, stond als een huis, daar kan De Staat (bij wie ze in het voorprogramma hebben gestaan) nog wat van leren. Zo hoort het dus.
Little Boots @ India. Leuk om te zien maar muzikaal niet allemaal even interessant. Paar uptempo nummer waaronder de singles zijn wel ok.
Metric @ India. Anders dan in de Lowlands krant stond hebben ze niet net hun debuut album uit maar hun 3e al. Hoewel je het ook als 4e kunt tellen. In elk geval speelden ze ook een mix van alle albums waarbij wel de nadruk op het laatste lag natuurlijk. Het begon wat moeilijk, zeker als je ze nog niet kent, maar toen het begon te swingen was er geen houden meer aan. Geweldig concert. En geweldige jurk ook van Emily.
Hierna hadden we het wel gehad en besloten we richting huis te gaan. Dankzij korte wachttijden bij de bus, trein en bus was ik rond 11 uur thuis.
Top 10 concerten:
1. Metric
1. Drive Like Maria
3. Them Crooked Vultures
4. Lily Allen
5. Reverend and the Makers
6. Roosbeef (past toch beter in een kleine zaal)
7. Hank III and Assjack
8. Spinnerette
9. Kitty, Daisy & Lewis
10. Miss Montreal
Alpha 1 binnen gezien + 4 buiten geluisterd
Bravo 0
Charlie 1
Grolsch 2+1
India 10+1
Lima 3
X-Ray 0
Overige:
+ Fallafel
+ Lamachun
+ Het weer, met de bijbehorende bikini's en minirokjes
+ Buitenschermen bij Grolsch
- Verplaatsen van Lima
- Openlucht maken van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen
[ Bericht 0% gewijzigd door ranja op 24-08-2009 20:21:16 ]
Ook niet geluktquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef On het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel fever ray kunnen zien!![]()
Heb zondag een half uur gezocht naar een koffie wekker die ook echt koffie bij zich had.
hmm, ik vond de Lima echt beter zoals het nu lag en stond. En bij conerto heb ik juist een heel pak goedkope CD's de kop getikt.quote:- Verplaatsen van Lima
- Openlucht maken van Lima
- Wespen
- Teveel cash en te weinig pin muntjesautomaten
- Prijzen van cd's bij Concerto
- Marike Jager niet tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |