En dan ga je die FOEI-lelijke slim kopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn 60gb gaat morgen de verkoop in![]()
Uncharted
Fallout + Guide
Eventueel Burnout
Witte Dual Shock 3![]()
Cooler with LCD temp display![]()
Flikker er een paar oude blu-ray's bij
299![]()
Mis alleen nog steeds een L![]()
Voor de komende tijd gewoon naast de Slim lijkt me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan ga je die FOEI-lelijke slim kopen?
Tevens: Gaat het "oude" model PS3 er helemaal uit en wordt alleen de Slim nog verkocht? Ik vind de slim er echt el-cheapo uitzien qua plastic enzo. Kredietcrisis maatregelen zeker
Waarom, alleen omdat jij de slim waarschijnlijk lelijk vindt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou voor de ''fat'' PS3 gaan. Zonder enige twijfel.
De 40 Gig zit iig vrij snel vol kan ik je vertellen. Heb er zelf een 320Gig ingezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom, alleen omdat jij de slim waarschijnlijk lelijk vindt?
Maar het lijkt me toch ook beter om 120 gig te hebben ipv 80? of heb aan de 80 ook wel genoeg?
Ik heb aan 80 zat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom, alleen omdat jij de slim waarschijnlijk lelijk vindt?
Maar het lijkt me toch ook beter om 120 gig te hebben ipv 80? of heb aan de 80 ook wel genoeg?
Waarom zou ik het in godsnaam in een spoiler tag zetten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef TheUnoriginal het volgende:
cyberia, mooie fail post dat je het niet ff in een spoiler zet
Het ligt er inderdaad maar net aan voor welke doeleinden je de PS3 wilt gebruiken. Gebruik je het puur en alleen voor het gamen heb je aan een 80gb echt wel voldoende, meer dan zelfs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De 40 Gig zit iig vrij snel vol kan ik je vertellen. Heb er zelf een 320Gig ingezet.
Maar hoe groter de hardisk , des te beter vind ik zelf. Ik kopieer al m,n HD films naar de PS3 tegenwoordig.
Vind de "slim" PS3 ook wel mooi moet ik zeggen.
Zodat mensen kunnen kiezen om naar je reeks polygonenplaatjes te kijken en anders niet een kwartier aan het scrollen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het in godsnaam in een spoiler tag zetten?
Gefeliciteerd, jij bent de eerste hier die ik daar openlijk over hoor klagen. Maar om toch antwoord te geven op je vraag: in het vervolg zal ik de afbeeldingen gewoon zo blijven posten. Net zoals dat door iedereen wordt gedaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:29 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Zodat mensen kunnen kiezen om naar je reeks polygonenplaatjes te kijken en anders niet een kwartier aan het scrollen zijn.
Ik heb aan mijn 60gb zelfs genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad maar net aan voor welke doeleinden je de PS3 wilt gebruiken. Gebruik je het puur en alleen voor het gamen heb je aan een 80gb echt wel voldoende, meer dan zelfs.
quote:Product Outline: PlayStation®3 (CECH-2000)
Product name: PlayStation®3
Product code: CECH-2000 (Charcoal Black)
CPU: Cell Broadband Engine™
GPU: RSX®
Audio output: LPCM 7.1ch, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS-HD, AAC.
Memory: 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM
Hard disk: 2.5” Serial ATA 120GB *1
Inputs / Outputs *2 Hi-Speed USB (USB 2.0): 2
Networking: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) × 1; IEEE 802.11 b/g; Bluetooth® 2.0 (EDR)
Controller: Wireless Controller (Bluetooth®)
AV output Resolution: 1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i (for PAL 576p, 576i)
AV output HDMI OUT connector *3: 1
AV output AV MULTI OUT connector: 1
AV output Digital out (optical) connector: 1
BD/DVD/CD drive (read only) Maximum read rate: BD × 2 (BD-ROM); DVD × 8 (DVD-ROM); CD × 24 (CD-ROM)
Power: AC 220 – 240, 50/60Hz *4
Power consumption: Approx. 250W
External dimensions (excluding maximum projecting part): Approx. 290 × 65 × 290 mm (width × height × length)
Mass: Approx. 3.2kg
Included *5: PlayStation®3 system × 1; Wireless Controller (DUALSHOCK®3) × 1; AC power cord × 1; AV cable × 1; USB cable × 1
*1. Hard disk capacity calculated using base 10 mathematics (1 GB = 1,000,000,000 bytes). System software versions 1.10 and later calculate capacity using binary mathematics (1 GB = 1,073,741,824 bytes), which will display lower capacity and free space. A portion of hard disk capacity is reserved for system administration, which varies depending upon system software version, and is not available for use.
*2. Usability of all connected devices is not guaranteed.
*3. "Deep Colour" and "x.v.Colour (xvYCC)" defined by HDMI ver.1.3a are supported.
*4. Power changes depending on countries or regions.
*5. For certain regions, Euro-AV cable will be included.
Note: This product is not compatible with PlayStation 2 games.
Product Outline: Vertical Stand (CECH-ZS1)
Product name: Vertical Stand
Product code: CECH-ZS1
Included: Vertical Stand (CECH-ZS1) × 1
External dimension: Approx. 88 mm x 18 mm x 260 mm (width × height × length)
Mass: Approx. 115g
Supports: CECH-2000 series*
* The Vertical Stand is for the new PS3 system (CECH-2000 series) and cannot be used on the current model.
Ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb aan mijn 60gb zelfs genoeg![]()
Ding is nog nooit vol geweest
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:29 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Zodat mensen kunnen kiezen om naar je reeks polygonenplaatjes te kijken en anders niet een kwartier aan het scrollen zijn.
1000 wagens (dat zijn er 400!! meer dan, naar Turn10's zeggen de ''beste'' racegame van deze generatie,) Forza 3), schademodellen, custom soundtracksquote:"Gamescom" Gran Turismo 5 at the latest, released in 2009 August 19
August 18, held in Cologne in Germany from "gamescom" at the Gran Turismo 5 has been announced for the latest information on game design.
Here are the following announcement.
■ models included
1,000 vehicles
170 Premium model of the type (interior, corresponding to the damage)
830 kinds of standard model (the Gran Turismo 4 are compatible with models that have carried over from)
■ Recording Course
Layout of more than 60 courses with 20 or more
■ physical simulation of vehicle
Physical simulation is new
Represented a fall in vehicle
Damage representation (reproduced in full by the collision deformation)
Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla, to faithfully reproduce the behavior of electric cars
■ arcade mode
Single Race
2 player battle
■ GT Mode
World Map
My Garage
Car Dealer
CHUNINGUSHOPPU (parts, tires)
Car Washes
Race Championship (Series system, point system)
License Test
■ Online
Lobby Open
Text / Voice Chat
Private rooms
ONRAINFOTOARUBAMU
ONRAINRIPUREIARUBAMU
YouTube to replay output
■ Photo Mode
Photo Drive (Circuit)
Photo stage (Stage Photo mode only)
■ Gran Turismo TV
Video output to a PSP ®
PUROGURESSHIBUDAUNRODO
Improved user interface
Continuous Play
■ Museums
The Gran Turismo 5 Prologue version, add more information
■ Sound
Custom soundtracks (PS3 save the use of the song)
■ User Interface
The Gran Turismo 5 Prologue, and the same design concept. The icons change color
Able to track the movement of KOKUPITTOKAMERA interface (confirmed in three dimensions can be furnished)
[..]
Fifa is the new king babyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
PES 10
Wessiej
Oktober 2009, be there. ONLINE!
Dit is minder.quote:170 Premium model of the type (interior, corresponding to the damage)
quote:
Wtf hoe kan ik dat nou fout schrijvenquote:
Is het mogelijk om spellen op je HD te ztten? Zodat je de disk niet meer hoeft te gebruiken of wat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef R_B het volgende:
pes10 net als de voorgaande 3 jaren weer een flop..
Pes 5 was de laatste goeie.
Die gasten moeten gewoon 1 jaar stoppen met het ontwikkelen van een footie en dan over 2 jaar een goeie releasen.
Trouwens die slim ps3....idd. lelijk.
ik zou ook een gewone ps3 kopen ipv. die slim versie.
Het stroom verbruik is wel een stuk minder.
120 gb harddisk moet kunnen.
Ik had de 40gb versie en na een paar spellen erop gezet te hebben waaronder GTAIV a 5 gb heb ik er toch maar een 320 gb disk ingezet.
quote:The world's human population has been ravaged by a killer virus that turns healthy people into shuffling, flesh-eating zombies. You are one of the rare survivors yet to succumb to the illness - and it's up to you to fight off wave after wave of undead monsters as they attack in their hundreds.
Dead Nation is a survival effort on a truly global sclale: every zombie killed by every player in their own country will help to stop the virus spreading worldwide!
Download this trailer for a glimpse of Dead Nation, a ghoulishly thrilling PlayStation Network third person shooter.
Podver Roy, wat heb ik hier verdomde zin in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eerst eind 2009, toen Q1 2010 en nu spring 2010?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
White Knight Chronicles trailer: http://uk.ps3.ign.com/dor(...)sionid=4on0iv7u4m7sv
Als ze er nu iets minder hadden gehad was de game misschien al uitgeweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1000 wagens (dat zijn er 400!! meer dan, naar Turn10's zeggen de ''beste'' racegame van deze generatie,) Forza 3), schademodellen, custom soundtracks
Maar wel :quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:58 schreef kepler het volgende:
Er is nogal wat verwarring over die GT5 lijst
Maar 20 tracks? 180 auto's met cockpit (de rest zonder?)??
Hopelijk klopt dat niet
Zaten er ook weerselementen in? Dan is Forza 3 qua feautures al zwaar minder. Dan kun je beter Mario Kart gaan spelenquote:Damage representation (reproduced in full by the collision deformation
en als m'n tante kloten had gehad, dan was ze nu m'n oom geweest!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ze er nu iets minder hadden gehad was de game misschien al uitgeweest
gt voor de psp ook...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:01 schreef delano.888 het volgende:
Was GT5 niet gepland voor release gelijk met de PS3 ooit?
Gaat lekker daar bij sony.quote:
[..]
nee, gtaIV vroeg gewoon 5 gb installatie ruimte.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is het mogelijk om spellen op je HD te ztten? Zodat je de disk niet meer hoeft te gebruiken of wat?
Precies, GT1 t/m 4 waren ook al van die faalprojecten! Leren ze dan niets bij PD?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:52 schreef J.Clarkson het volgende:
Release date van GT5 hebben ze niks over verteld he?
Ik gok halverwege 2010. En als dat zo is, kunnen ze GT5 in hun aars proppen.
Een game afmaken, ok. Maar als het te perfectionistisch wordt is het gedoemd te falen.
Komop PD. Release de game. Hij is zo goed als af. klaar. niet verneuken op het laatste moment. PLEASE.
Zoals ik het las:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:58 schreef kepler het volgende:
Er is nogal wat verwarring over die GT5 lijst
Maar 20 tracks? 180 auto's met cockpit (de rest zonder?)??
Hopelijk klopt dat niet
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en als m'n tante kloten had gehad, dan was ze nu m'n oom geweest!
Dat is wat GTPlanet er van maakt, de vertaling blijft een beetje vreemd? Maar als het waar isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:04 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Zoals ik het las:
1000 auto's, 830 oude auto's uit GT 4 etc, 180 nieuwe auto's.
60 Tracks al bevestigd, 20 nog onbevestigd (wat dus 80 tracks zouden zijn.
sure, het duurt lang, maar bekijk het van de andere kant: als ze een racegame met 140 auto's en 20 tracks zouden uitbrengen, zou iedereen roepen "ZOMG GT IS SHIT ZO WEINIG AUTO'S EN TRACKS!!!!"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat je het met me eens bent, het duurt wel een beetje lang
Tuurlijk, maar het feit dat in de tussentijd Forza 2 en Forza 3 zijn uitgekomen zegt dat het toch iets te lang duurtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sure, het duurt lang, maar bekijk het van de andere kant: als ze een racegame met 140 auto's en 20 tracks zouden uitbrengen, zou iedereen roepen "ZOMG GT IS SHIT ZO WEINIG AUTO'S EN TRACKS!!!!"
quote:Latest Gran Turismo 5 information released at gamescom.
The latest information on Gran Turismo 5 has been released at gamescom, held in Cologne, Germany, since August 18th.
Here’s the contents of the release:
Cars:
1,000 models
170 premium models (interiors, damage support)
830 standard models (taken from GT4 and made compatible)
Courses:
More than 20 courses; more than 60 layouts
Car Physics:
All new physics simulation
Car roll
Damage (perfect recreation of impact deformation)
Faithful recreation of the latest hybrid cars’ handling: Prius, Insight (sp?) and Tesla
Arcade Mode:
Single Race
2 Player Battle
GT Mode:
World Map
My Garage
Car Dealerships
Tuning Shops (parts, tyres)
Car Wash
Championship Race (Series, points system)
Licence Test
Online:
Open Lobby
Text/voice chat
Private room
Online photo album
Online replay album
Replay output to YouTube
Photo Mode:
Photo Drive (Circuit)
Photo Stages (Special stages for Photo Mode)
Gran Turismo TV:
Video output to PSP
Progressive download
Improved user interface
Continuous playback
Museum:
Information added on top of GT5 Prologue version
Sound:
Custom soundtracks (using tracks stored on the PS3)
User Interface:
Same design concept as GT5 Prologue. Icons now in colour.
Movement of the cockpit camera now possible via face tracking (interiors can be checked out in 3D)
FUCKING GOTY! Ja!quote:
Ik proef sarcasme. GT 1 tm 4 waren OP TIJD af. GT5 is al 2 jaar te laat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Precies, GT1 t/m 4 waren ook al van die faalprojecten! Leren ze dan niets bij PD?
Euh, GT 3 en 4 kwamen eerst ook als demo. GT stelt niets meer voor. Geen vooruitgang.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme. GT 1 tm 4 waren OP TIJD af. GT5 is al 2 jaar te laat.
GT3 niet hoor. GT4 was wel een proloog van, maar GT4 kwam gewoon op tijd (ok, 1 week na de oorspronkelijke release).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, GT 3 en 4 kwamen eerst ook als demo. GT stelt niets meer voor. Geen vooruitgang.
2 jaar te laat? Ten opzichte van wat? Hun oorspronkelijke releasedate die nooit bekendgemaakt is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme. GT 1 tm 4 waren OP TIJD af. GT5 is al 2 jaar te laat.
Spel is 2 jaar over zijn hype heen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
2 jaar te laat? Ten opzichte van wat? Hun oorspronkelijke releasedate die nooit bekendgemaakt is?
PS3 launch. Was wel bekendgemaakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
2 jaar te laat? Ten opzichte van wat? Hun oorspronkelijke releasedate die nooit bekendgemaakt is?
quote:IGN: From the sound of it, there will be 1,000 vehicles in the game, 60 courses, full physics-based realtime deformation damage on all cars with 170 of them also incorporating interior damage, a completely new physics system (with possible rollovers), an online replay album, YouTube support for uploading replays, custom soundtracks, and the return of Gran Turismo TV. One other curious note is that the PlayStation Eye can be used as a full 3D head tracking system, which would mean that not only does it track movement left and right, but forward and back as well, resulting in the ability to move your in-car view left, right, forward and back.
Mooie graphics alweer, maar wat een dramatisch gevoel van snelheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste gameplay beelden:
http://www.gamersyde.com/(...)part_1-12432_en.html
Site is down!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste gameplay beelden:
http://www.gamersyde.com/(...)part_1-12432_en.html
[ afbeelding ]
Uhu.quote:
Dit is een must-have. Mario Kart meets LBP. (Y)quote:
Same here.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:52 schreef Cid het volgende:
Need LBP theme!!
Nee draadloos en online gamenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef satecl het volgende:
Bij Ziggo hebben wij een nieuwe modem gekregen omdat de snelhied van het internet omhoog gaat. Heeft dat ook z'n voordelen met het online gamen(draadloos) met je PS3..?
3 euro @ psn store over 2 weken ofzo vastquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Mooie toevoeging die dynamic backgrounds.
quote:Activision has told CVG at Gamescom that there'll be be no multiplayer beta for Modern Warfare 2. You may remember that the first MW game had a huge open beta test that you could say was a massive success in bringing people round to Call Of Duty's multiplayer options. But it looks like there's no need to do that this time round. The sequel will be big enough, thanks.
quote:Sony wil Uitzending Gemist naar PlayStation Network brengen
Sony heeft enkele Nederlandse omroepen benaderd om te polsen of er interesse is om via zijn PlayStation Network videocontent aan te bieden. Eind dit jaar moet het NOS Journaal beschikbaar zijn, bevestigt de NOS tegenover Tweakers.net.
Sony voert momenteel een pilot met de NOS en de BBC uit om te kijken op welke manier omroepen hun videocontent via het PlayStation Network van de fabrikant kunnen ontsluiten. Hoewel de BBC als eerste van start zal gaan met het aanbieden van content, verwacht de NOS nog dit najaar aan te kunnen sluiten.
"De NOS is inderdaad in gesprek met Sony", bevestigt Roeland Stekelenburg, hoofd Nieuwe Media bij de NOS, tegenover Tweakers.net. "Sony voert pilots uit met een aantal partijen, waaronder de NOS. We zijn nu vooral bezig met het testen van de techniek, omdat het in de praktijk toch nog wel ingewikkeld is om een video spelend te krijgen in de interface van de PS3."
Volgens Stekelenburg ligt de focus nu vooral nog op het beschikbaar maken van het NOS Journaal. "Zodra wij onze zaakjes technisch op orde hebben, is het ons doel om heel Uitzending Gemist via de PS3 te kunnen ontsluiten. Dat is fase twee voor ons."
Stekelenburg verwacht dat de eerste Journaals nog dit jaar via de PS3 bekeken kunnen worden. Of dit haalbaar is, hangt vooral af van Sony, dat zijn firmware moet aanpassen om onderscheid tussen landen te kunnen maken. Deze functie, die mogelijk vanwege auteursrechtenkwesties wordt ingebouwd, wordt toegevoegd aan firmware-versie 3.2, die naar verwachting in november het daglicht ziet.
Ook RTL Nederland is door Sony benaderd, zo bevestigt de omroep desgevraagd tegenover Tweakers.net. "RTL voert echter nog geen gesprekken met Sony. We moeten ons nog in de materie verdiepen en zullen daarna pas een keuze maken", aldus een woordvoerster.
De PS3 is wat games betreft regio vrij!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een vraag over geïmporteerde spellen. Ik wil spellen uit Azie kopen. Zijn daar nog regio's aan verbonden? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of is een spel een spel en kan ik deze gewoon afspelen op mijn PS3?
Ja alleen nóg gebruikersvriendelijkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Slappy het volgende:
Die kart game is dat te vergelijken met Little big planet level editor?
en toch wil ik het spel nog steedsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerst eind 2009, toen Q1 2010 en nu spring 2010?
Goed gedaan, bijna 1,5 jaar verschil tussen Japan en de vertaling.
Suck it Level 5.
Tering wat ziet dat er saai uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel wat buggy maar het ziet er op het eerste gezicht prima uit.
De spellen zijn op zich regiovrij, maar je moet wel uitkijken als je uitbreidingen gaat kopen. Er zijn namelijk toch redelijk wat spellen die ook uitbreidingen uit dezelfde regio vereisen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een vraag over geïmporteerde spellen. Ik wil spellen uit Azie kopen. Zijn daar nog regio's aan verbonden? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of is een spel een spel en kan ik deze gewoon afspelen op mijn PS3?
Ik snap niet waarom ze het niet gewoon Little Big Racer noemen en dan Sackboys toevoegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja alleen nóg gebruikersvriendelijker
Inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze het niet gewoon Little Big Racer noemen en dan Sackboys toevoegen.
Hehe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef capital_P het volgende:
ik heb toch nog m'n GoW III screens gekregen
Klopt, ik heb een tijdje draadloos gegamed, maar dat was echt superkut. Was je net bezig, viel de verbinding weer even weg, vaak last van lag etc. Toen even onder de grond door een kabel getrokken, veel beter te doen nuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee draadloos en online gamenIk had ook draadloos heb het nu via het stroom kost wel meer maar scheelt behoorlijk ellende.Of als je het beste wilt hebbenl kabel trekken.
knappe chauffeur die zo door kan rijden met een open motorkapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamescom: Damages in GT5
http://www.gamersyde.com/(...)_in_gt5-8397_en.html
[ afbeelding ]
Now we're talking.
Zag hetzelfde net bij de MediaMarkt dus zal wel standaard zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dlister
Voor ¤299,-
Tsssk, en twee losse DS controllers kosten nog steeds 120,-?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zag hetzelfde net bij de MediaMarkt dus zal wel standaard zijn
Ziet er zeker mooi uit, maar ik vind het echt heel vreemd dat niet alle wagens damage hebben... Alles of niets in dit gevalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Now we're talking.
Loopt het via dat nieuwe 'internet via de stroom' wel oké dan..??? Ik had begrepen dat dat ook helemaal niets was? En kabeltje trekken gaat hem gewoon niet worden..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee draadloos en online gamenIk had ook draadloos heb het nu via het stroom kost wel meer maar scheelt behoorlijk ellende.Of als je het beste wilt hebbenl kabel trekken.
Ik mag toch hopen dat ze na Uncharted 2 eraan beginnen.quote:Naughty Dog keen to bring Jak back
Today 13:33
Naughty Dog community manager Arne Meyer has said the studio is keen to do a PS3 instalment in the Jak and Daxter series.
"We definitely hear a lot from our Jak fans and we'd love to be able to be working on a new Jak product at some point," he told Eurogamer. "That might be on the cards."
But does "product" mean a new PS3 title? "We'd like to work on it," said Meyer.
At the moment, however, the studio has its hands full with Uncharted 2: Among Thieves. "Right now, we're really focused on working through this franchise," Meyer added.
A release date for Uncharted 2 has yet to be announced, but in the meantime you can read all about it on the gamepage.
Oef, vind je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef Wii-Style het volgende:
Gamescom is trouwens 8125981359 keer beter dan E3.
Deutschland.
inderdaad , bij de e3 kon je teminste alle pers conferenties live mee kijken , en er was veel meer nieuws .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oef, vind je?Het is alleen tof als je er zelf heen kan. Voor de thuisblijvers is de E3 tig keer beter wat mij betreft.
Podverquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ninja Theory zijn de developers van Heavenly Swordquote:Ninja Theory has signed a new publishing deal with Namco Bandai Games.
The announcement was made at the NBG press conference in Cologne today. Apparently Ninja Theory's new game is in development for PS3 and Xbox 360, but that's all they're saying so far. Not so much as a piece of concept art was shown.
Helaas zoals verwacht zal dit niet voor alle auto's zo zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Now we're talking.
quote:“The next detail Kazunori touched on was regarding damage models. I can confirm that not every car in Gran Turismo 5 will sport damage models — it will only be select sets. However, Kazunori has yet to decide on a finalized list of featured car types for damage support.”
Dat is raar,... dus de ene auto komt goed uit de race en de ander nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Helaas zoals verwacht zal dit niet voor alle auto's zo zijn.
[..]
GT5 wordt helemaal niks. In GT Mobile heb ik veel meer vertrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is raar,... dus de ene auto komt goed uit de race en de ander niet
Wordt online leuk, gaan ze een onbreekbare auto kiezen en maar rammen, kan je toch niets gebeuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:
Forza ziet er uit als een tekenfilm. Liever GT5 dan Forza.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wordt online leuk, gaan ze een onbreekbare auto kiezen en maar rammen, kan je toch niets gebeuren.
Wat een faal spel, geef mij maar Forza.
Forza 3 ziet er juist heel echt uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Forza ziet er uit als een tekenfilm. Liever GT5 dan Forza.
Ja echt fail inderdaad. Of je hebt damage races met alleen maar auto's die schade kunnen oplopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Photomode pics tellen niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3 ziet er juist heel echt uit
Bij GT5 zie je ook alleen maar replaysquote:
Maar niet op de consoles, en we weten natuurlijk dat 99% van GAM niet op de PC speelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom op mensen, we weten allemaal dat Need for Speed: Shift beter dan beide wordt
Ik heb al een 320GB fat, 100x liever dan een slimquote:
Uiteraard zullen in de races waarin je je auto aan gort rijdt ook de andere auto's schade kunnen oplopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja echt fail inderdaad. Of je hebt damage races met alleen maar auto's die schade kunnen oplopen.![]()
en replay mode van gt5 wel ?quote:
Mooie prijs ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:56 schreef Snever het volgende:
Playstation 3 + 2 controllers + spel voor ¤299,-
Die zijn er snel bij
klinkt aantrekkelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:56 schreef Snever het volgende:
Playstation 3 + 2 controllers + spel voor ¤299,-
Die zijn er snel bij
Car Damage exclusief voor NASCAR, WRC en racecars vind ik niet erg. Dit lijkt geen half assed car damage te zijn, maar een die zelfs intern merkbaar is. Het zou dan ook te ziek zijn als je dat in 1000 auto's weet te gooien. Consumer cars zonder damage.. ach.. Wat ik wel jammer vind is dat Porsche niet aanwezig zal zijn in het spel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
[..]
ja schade zonder dat het intern werkt is ook niet leuk dan is het net NSF , bij forza2 had je ook al interne schade je versnellings bak kon kapot , je stuur stang , je schokbrekers , je remmen , het blok zelf enz enz .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Car Damage exclusief voor NASCAR, WRC en racecars vind ik niet erg. Dit lijkt geen half assed car damage te zijn, maar een die zelfs intern merkbaar is. Het zou dan ook te ziek zijn als je dat in 1000 auto's weet te gooien. Consumer cars zonder damage.. ach.. Wat ik wel jammer vind is dat Porsche niet aanwezig zal zijn in het spel.
gewone post ? of via fed-ex ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef Kn0x het volgende:
Heeft iemand al eens games besteld bij PlayAsia? Zijn deze snel? Als ik een game nu bestel, wanneer kan ik deze dan verwachten?
http://ps3.ign.com/articles/101/1015547p1.htmlquote:First, Porsche will very likely not appear in Gran Turismo 5. Kazunori was disappointed by this fact, but according to our interview, Porsche already signed an exclusive deal for a different game and it's highly unlikely the brand will appear in Polyphony Digital's upcoming hit. Perhaps Porsche will show up in a future GT title.
Gewone post. is toch iets goedkoper. Een week valt wel mee. Maar ik hoef geen maand te wachten op mn producten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewone post ? of via fed-ex ?
want gewone post kan wel een week of meer duren . fed-ex duurt 3 dagen .
quote:While it's not always wise to judge a game like this in an unfinished state, the level of detail and action in this demo was more impressive than most finished products.
quote:The combat controls are very simple but allow for lots of variety. The player has access to a light and heavy attack and an evasion. While that may not sound like much, it allows for some context-sensitive moves that really highlight the brutal, but not unrealistic combat in Mafia 2. The fights here look more like real streetfights than drawn-out, over-choreographed Hollywood fights.
http://pc.ign.com/articles/101/1015753p1.htmlquote:The original Mafia set a very high bar and it looks like the team at 2K Czech are pushing the sequel even further. With the three elements of story, action and open world exploration now in place, Mafia 2 is definitely at the top of our most wanted lists.
Er komen er zelfs twee: een voor de DS en een voor de PSP.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:08 schreef 0100 het volgende:
Zal er ooit nog eens een nieuwe Kingdom Hearts uitkomen?
Mag ook wel, die interne schadequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Car Damage exclusief voor NASCAR, WRC en racecars vind ik niet erg. Dit lijkt geen half assed car damage te zijn, maar een die zelfs intern merkbaar is. Het zou dan ook te ziek zijn als je dat in 1000 auto's weet te gooien. Consumer cars zonder damage.. ach.. Wat ik wel jammer vind is dat Porsche niet aanwezig zal zijn in het spel.
nee ze versturen het vrijwel meteen , het is puur wachten op de snelheid van de postquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:18 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Gewone post. is toch iets goedkoper. Een week valt wel mee. Maar ik hoef geen maand te wachten op mn producten?
Grafisch gezien lijkt het me erg lastig. Elke polygoon moet een sterkte krijgen (plastic is wel hard bv, maar bij een botsing vliegen de stukken toch in het rond).Dus dat heeft een lagere sterkte dan bv metaal. Dan moet je bij een collission de twee bozige objecten die elkaar raken tegen elkaar afzetten, inclusief hoek van impact, snelheid van beide objecten, en snelheid van impact. Daarna moet je de gevolgen voor omringende polygonen/objecten nog gaan berekenen. En dan moet het dus nog kloppen ook voor elke auto.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Mag ook wel, die interne schadeToch blijf ik het erg vreemd vinden voor een racegame om verschillende (gameplay)features aan verschillende autos te geven
![]()
Ik denk dat het gewoon om geld draait... Als je een goed schade-systeem maakt dan kan je dat volgens mij redelijk makkelijk op elke auto toepassen.
Dus wel alles los gemodelleerd. Andere issues blijkbaarquote:It seems like damage is capable for all the cars, it's just an issue of enabling it. Otherwise, PD would never design every panel as a unique piece. There has to be some sort of issue they're trying to battle with on the side of the manufacturers.
Ik denk, gezien het perfectionismedrang, dat ze het niet zo simpel wilden maken. Om realistische schademodellen te maken moet je zorgen dat je 3D model perfect is. Ook de wielophanging bvquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:38 schreef kepler het volgende:
Wel op de schaal zoals jij bedoelt. Echte vervormingen gebaseerd op impact zullen we voorlopig nog niet te zien krijgen helaas. Wat ik van het schadesysteem heb gezien is het redelijk hetzelfde als andere race-games. Bij bepaalde botsingen breekt de bumper half af, bij nog een botsing valt hij er helemaal af. (Simpel gezegd). Zoiets kan je volgens mij makkelijk overzetten op elke auto, aangezien dit soort schade totaal niet afhankelijk is van het soort auto, maar van de onderdelen zelf.
Wat ik net bedenk is dat ze schade er pas sinds de laatste maanden in hebben gezet en ze geen tijd hebben om alle (of oudere) modellen kunnen aanpassen. Wat ik vermoed is dat ze alle auto's in het begin (toen er geen schade in zou zitten) als 1 geheel gemodelleerd hebben? Zonder dus losse onderdelen zoals bv bumpers/deuren/etc. Het zou dan idd veel te veel tijd kosten om alle auto's voor schade te modelleren.
Of ik zit er helemaal naast natuurlijk, ben geen game-ontwikkelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Site: http://www.3d-heroes.net/ (laden duurt LANG)The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zoals jouw code werkt het schademodel nu ook volgens mij, als ik de filmpjes zo zie. De bumper vervormt niet echt, maar komt los te hangen. Ooit krijgen we schade zoals jij bedoelt, maar dat duurt nog even...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk, gezien het perfectionismedrang, dat ze het niet zo simpel wilden maken. Om realistische schademodellen te maken moet je zorgen dat je 3D model perfect is. Ook de wielophanging bvMaar anders geef ik ze nu een stukje code wat wel werkt :
switch (currentCar.getBumper.getTimesHit){
case 0: justCruising();break;
case 1: createDeukje();break;
case 2: createErgerDeukje();break;
case 3: createOhNoesDeukje();break;
case 4: createUltimateDeukje();break;
case 5: dropBumper();
}![]()
Objectgeorienteerd programmeren wordt eigenlijk nu altijd gedaan in games, maar er is een kleine kans dat ze in het begin de auto als 1 object hebben gedefinieerd. Het zou wel erg triestig zijn, dus ik kan het me niet voorstellen. Zeker niet omdat het niet hun eerste game is
Mja, dat weet ik, maar ps4, xbox720 en wii 5 duren nog evenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Zoals jouw code werkt het schademodel nu ook volgens mij, als ik de filmpjes zo zie. De bumper vervormt niet echt, maar komt los te hangen. Ooit krijgen we schade zoals jij bedoelt, maar dat duurt nog even...
Geef mij maar 20 auto's, 10 tracks en een perfect schade-model/physics! Perfecte race-game voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik, maar ps4, xbox720 en wii 5 duren nog even
GT5 is bij deze van Driving Simulator gedegradeerd tot Half Assed Racer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
[..]
bullshit. Alleen mensen die hun shit niet goed kunnen configureren zeggen dit soort dingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
54Gquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
bullshit. Alleen mensen die hun shit niet goed kunnen configureren zeggen dit soort dingen.
Ik game online met mn PS3 via Wifi. Nooit hick-ups ofzo gehad.
Met een simpele 54G router en wat instellingen hier en daar.
De PS3 download ook gewoon met 1 mb/s als de PSN servers het toelaten.
Kwestie van kennis. Niet de technologie de schuld geven.
Mijn HD muziekvideos trekken 1mb/sec niet. Een gigabit verbinding is dan gewoonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
bullshit. Alleen mensen die hun shit niet goed kunnen configureren zeggen dit soort dingen.
Misschien thuis weinig apparatuur staan dat via 2.4 ghz werkt?Ik had Qos via Wifi een kanaal dat niet werd gebruikt en nog vaak lagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
quote:Sony has announced that PS3 game-launching within PlayStation Home will be a reality this autumn. This was a feature trumpeted loudly when Sony announced Home in March 2007.
Game-launching arrives as part of update v1.3 and will apparently work across all PS3 titles. Pop the disc in the console and follow the on-screen prompts to begin, says the US PlayStation blog - it's as simple as that. And some games will have "varying degrees of additional multiplayer functionality built in".
The update also brings in-store item previewing - both clothing and furniture - and lets you rent consumable items such as the shrink potion.
Portable objects will be introduced too, such as free cameras that you can snap things with (in first and third-person view) and display in frames in your Home space.
There are a raft of minor additions as well. Avatars will get additional emotes and poses, and there are new categories of clothing. The targeting system has been "optimised", a new queueing system introduced, bugs fixed and a cache-size option added to speed things up.
The SingStar space announced during the Sony gamescom conference will launch around the same time, too.
Nee, het merk Porsche zat er nooit in wel RUF die maken op basis van Porsche's eigen auto's.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja schade zonder dat het intern werkt is ook niet leuk dan is het net NSF , bij forza2 had je ook al interne schade je versnellings bak kon kapot , je stuur stang , je schokbrekers , je remmen , het blok zelf enz enz .
maar toch blijf ik het raar vinden dat ze maar 170 auto's doen . ok als je van 1000 auto's een schademodel moet maken ben je eeuwen bezig maar goed het spel is toch al zo lang in ontwikkeling dat dat ene jaartje er ook nog wel bij kan .
en waarom geen porche ?, die zat er juist altijd bij terwijl ferrari en lamborghini altijd ontbrak .
Dat klinkt goed! Misschien dat ik ook maar eens een stuur ga kopen als ik GT5 haal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:21 schreef gamefreek het volgende:
Dames, GT5 speelt weer geweldig. Het ziet er super uit, schade is niet geweldig uitgebreid maar wel zichtbaar en met een stuurtje lijkt het wel alsof je in een echte auto rijdt.
Heavy Rain ziet er ook goed uit, God of War 3 is weer lekker bruut en Uncharted 2 zal ik maar niet over beginnen
Terug naar de vloer
Leuke update dat wordt weer veel downloaden, ach het wordt toch slecht weer vanavond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef SToRM81 het volgende:
De Store update voor vandaag:
http://blog.eu.playstatio(...)te-20th-august-2009/
Vooral de DiRT 2 demo is interessant en de Conference ga ik ook maar eens binnenhalen
Nu moet je altijd vanuit het PS3 XMB een game starten. Dat kan dus straks vanuit Home. Je gooit een disc erin terwijl je in Home zit en kan dan meteen de game starten.quote:
ow haha, dat is wel onhandig dan. Handig dat ze dat fixenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Nu moet je altijd vanuit het PS3 XMB een game starten. Dat kan dus straks vanuit Home. Je gooit een disc erin terwijl je in Home zit en kan dan meteen de game starten.
Met een stuur speelt het echt geweldig, al had ik wel weinig last van de opgelopen schade.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Misschien dat ik ook maar eens een stuur ga kopen als ik GT5 haal.
Maar dan moet ik eerst Home startenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Nu moet je altijd vanuit het PS3 XMB een game starten. Dat kan dus straks vanuit Home. Je gooit een disc erin terwijl je in Home zit en kan dan meteen de game starten.
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
PlayStation Store Update
lekker veel demo's
bij mij rijst meer de vraag in hoeverre de demo van DiRT2 te vergelijken is met de uiteindelijke versiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?
Staat nog in geeneen store.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?
Zal toch wel anders is het een rare demo....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Misan het volgende:
[..]
bij mij rijst meer de vraag in hoeverre de demo van DiRT2 te vergelijken is met de uiteindelijke versie
Store Update is niet traaaaaaaag, is altijd zo rond 19.00u. Gewoon ff geduld hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef Qunix het volgende:
Store update is traaag
Mini Ninja is ook nog nergens te bekennen.
Ik begin: LittleBigPlanet en Buzz Quizquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd of hier de nieuwe PS3 in huis zal komen.Zijn er een beetje goede titels, kwa games voor de PS3?
Oh, wist ik veelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Store Update is niet traaaaaaaag, is altijd zo rond 19.00u. Gewoon ff geduld hebben.
Voor de PS3 heb je meer dan genoeg goeie titels, maar het hangt natuurlijk ook een beetje af van je smaak kwa games.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd of hier de nieuwe PS3 in huis zal komen.Zijn er een beetje goede titels, kwa games voor de PS3?
slaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
+
Hakunaaa Mataataaa binnen![]()
![]()
-
Vriendin die Gossip girl zit te kijken![]()
Jij begrijpt niet helemaal hoe het werktquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet helemaal hoe het werkt
En wie ben jij omdat te bepalen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
GT5 is bij deze van Driving Simulator gedegradeerd tot Half Assed Racer.
Niet alle auto's hebben schade....
Sorry Polyphony, maar OF alle auto's OF geen 1. Dit slaat echt nergens op.
daarom dus.......ps3 slimquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Nou ik ben bang dat mij PS3 toch ook niet het eeuwige leven had.....
Freeze, daarna bij een game opstarten een fout code (80010514), restore file system gedaan en nu leest dat klere ding helemaal niks meer![]()
Tuurlijk geen bonnetje, dus maar ff op de bankafschriften kijken hoe oud dat ding is.
Hoelang loopt die garantie eigenlijk?
Die krijg je ook bij de Hardened Edition. Scheelt je meteen de helft van de prijs.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vet dat je ook Call of Duty 1 erbij krijgt in HD
Daar gaan we weer...kunnen we niet gewoon een lijste in de OP zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Hmm wanneer was de launchquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
daarom dus.......ps3 slim![]()
Wel kut maik, je had toch ook een launch console?
Ik heb zelf het bonnetje nog wel, (donker in doos bewaard)
Maar denk dat je zelfs met dat bonnetje nog op weinig coulance kan rekenen
Echt achterlijk ja, maar aan de andere kant lijken die goggles me best coolquote:
Laat me raden het is een 60GB. Gewoon naar Sony bellen ze zijn vrij coulant omdat er nogal veel 60GB kapot gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Nou ik ben bang dat mij PS3 toch ook niet het eeuwige leven had.....
Freeze, daarna bij een game opstarten een fout code (80010514), restore file system gedaan en nu leest dat klere ding helemaal niks meer![]()
Tuurlijk geen bonnetje, dus maar ff op de bankafschriften kijken hoe oud dat ding is.
Hoelang loopt die garantie eigenlijk?
Staat idd 55GB bij free space, dus het zal een 60GB zijn dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Laat me raden het is een 60GB. Gewoon naar Sony bellen ze zijn vrij coulant omdat er nogal veel 60GB kapot gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna weer ingestapt,......stukje gereden, ondertussen even mijn email gecheckt met mijn Sat phone![]()
Dus.........verderop zie ik een Sexy Hippo mamma staan
Ik denk.......die ga ik even ballen met mijn Breezah handycam
Loop ik er chill naar toe.........beetje te direct voor de misses.........want ik word plots gecharged![]()
Weet niet of je wel eens 4000 kg opzwellend vlees op je af heb komen zien rennen![]()
Was net Forrest Gumpnet op tijd bij mijn Jeep en volgas weggereden
live to fight another day
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hakuna Matata![]()
Ik een beetje chill rond rijden in de African bush bush
Halverwege bij een oase even uitgestapt.
Mijn eerste Zebra geschotenDat klinkt... euh... Nog best okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna weer ingestapt,......stukje gereden, ondertussen even mijn email gecheckt met mijn Sat phone![]()
Dus.........verderop zie ik een Sexy Hippo mamma staan
Ik denk.......die ga ik even ballen met mijn Breezah handycam
Loop ik er chill naar toe.........beetje te direct voor de misses.........want ik word plots gecharged![]()
Weet niet of je wel eens 4000 kg opzwellend vlees op je af heb komen zien rennen![]()
Was net Forrest Gumpnet op tijd bij mijn Jeep en volgas weggereden
live to fight another day
[ afbeelding ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Neuh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Misan het volgende:
[..]
oehh zo ook nog even spelen. DiRT 2 ziet er op de PS3 volgens mij beter uit dan op de 360
de debug breng ik zaterdag terug btw, jij gaat zo genietenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef Nebo het volgende:
Mini Ninjas lijkt me stiekem ook best wel leuk, maar dan wel voor een zacht prijsje
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
History of Arkham Asylum Trailer HD
Bring it on!
Counting on thatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Misan het volgende:
[..]
de debug breng ik zaterdag terug btw, jij gaat zo genieten
quote:ModNation Racers ondersteunt splitscreen voor vier spelers, twaalf online
De nieuwste stap in de Play.Create.Share-reeks van Sony zal Modnation Racers heten. Zelf noemen de makers het Race.Create.Share. In elk geval is het principe even vlot als bij LittleBigPlanet en hoopt men dus uiteraard ook op massa's content van de gebruikers zelf. Hierbij kunnen ze niet enkel hun personage in alle mogelijke vormen aanpassen, maar ook hun auto en uiteraard het parcours. Op letterlijk vijf minuten kon je een parcours aanmaken zoals op Gamescom duidelijk werd.
Uiteraard is het voor de spelers ook belangrijk dat ze het spel, dat toch behoorlijk gericht is naar multiplayer, ook met voldoende vrienden kunnen spelen. Je zal hier echter niet voor hoeven te vrezen, want de makers wisten ons te melden dat het spel een splitscreen zal ondersteunen voor vier personen. Bovendien mikken ze bij United Front Games voor het online gedeelte op twaalf spelers, wat ongetwijfeld een heleboel paniek en plezier zal opleveren, als we onze eigen spelsessie mogen geloven. Wil je meer weten over Modnation Racers, hou dan zeker 9lives in de gaten voor een uitgebreide preview.
Zonder 4 speler splitscreen zou ik dit nooit kopen, deze party games moeten dat gewoon hebben en daarom zijn ze ZOOOO tofquote:
Same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt achterlijk ja, maar aan de andere kant lijken die goggles me best cool
Nou het wordt ook een Slim voor mij..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga binnenkort mijn volledige HD kopieren bij Insanity![]()
Dit vanwege het te koop zetten van mijn 60gb
Daarna data overzetten op mijn slim.,en tadaa.
Al mijn ID's ,save's , games staan er weer op
Alleen even kijken hoe we dat gaan kopieren op de slim....ook uitneembare HD ?
Omdat die van mij sinds gister niet meer werktquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef KoosyNL het volgende:
Zijn er zoveel mensen die overstappen op een Slim? Mag ik vragen waarom? Het uiterlijk? De grotere HDD?
ik blijf vasthouden aan mijn 40GBquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef KoosyNL het volgende:
Zijn er zoveel mensen die overstappen op een Slim? Mag ik vragen waarom? Het uiterlijk? De grotere HDD?
heb je garantie of niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:01 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Omdat die van mij sinds gister niet meer werkt
Nee, het was gewoon dokken voor de rep.quote:
Fucked up is dat zeg, hoe oud was 'ie? Is je data nog wel gesaved?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon dokken voor de rep.
Hij leest geen enkele disc meer. Op advies van de helpdesk wel systemrecovery ofzo gedaan, maar dat mocht ook niet baten.
Nou dan koop ik voor 150 meer wel een slim
Hoef ik ook maar een weekje ongeveer te wachten ipv 6
Dat is het zeker ja. het was een launchmodel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Fucked up is dat zeg, hoe oud was 'ie? Is je data nog wel gesaved?
Hoe doe je dat? Wat is Insanity?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga binnenkort mijn volledige HD kopieren bij Insanity![]()
Dit vanwege het te koop zetten van mijn 60gb
Daarna data overzetten op mijn slim.,en tadaa.
Al mijn ID's ,save's , games staan er weer op
Alleen even kijken hoe we dat gaan kopieren op de slim....ook uitneembare HD ?
Zn broertje/neefje ofzo. familie iigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:46 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Wat is Insanity?
Dirt2 is Grid2 maar dan in het zand. Ik vind het nogal tegenvallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Misan het volgende:
[..]
oehh zo ook nog even spelen. DiRT 2 ziet er op de PS3 volgens mij beter uit dan op de 360
Of de game komt nog lang niet uit... Beide opties niet echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ks-impact-blog-entry
Preview GT5 van Eurogamer... Man wat slaan ze de plank ontzettend mis bij Polyphony D.
Nee, zeer zeker niet. Misschien dat het de ervaring is uit de demo, maar DiRT 2 behelst echt veel meer gelukkigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dirt2 is Grid2 maar dan in het zand. Ik vind het nogal tegenvallen.
Zonde. Maak dan iets dat of helemaal goed is, of helemaal niet. Na zo'n ontwikkeltijd zou je toch veel meer verwachten. Zeker qua damage.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef KoosyNL het volgende:
Preview GT5 van Eurogamer... Man wat slaan ze de plank ontzettend mis bij Polyphony D.
Launchgame PS4!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Of de game komt nog lang niet uit... Beide opties niet echt aantrekkelijk![]()
Er zijn steeds meer aanwijzingen dat hij gewoon nog dit jaar uitkomt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Of de game komt nog lang niet uit... Beide opties niet echt aantrekkelijk![]()
Ik heb al filmpjes gezien dat je wel schade aan de bumper ziet, dus misschien dat ze een oudere versie hebben gespeeld ofzo...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef KoosyNL het volgende:
Met dan dus redelijk karige schade...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:55 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer aanwijzingen dat hij gewoon nog dit jaar uitkomt.
quote:
Wildplassen zekerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:04 schreef Renzokuken het volgende:
Ik was van plan binnenkort een nieuwe game aan te schaffen, tot ik twee dagen terug in de ontvangstweek van de TU Delft een boete kreeg.
Bah.
Haha, nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef Qunix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk voor de mensen die GT5 Prologue hebben, krijgen die een grote update zodat ze ook GT5 hebben?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef Qunix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk voor de mensen die GT5 Prologue hebben, krijgen die een grote update zodat ze ook GT5 hebben?
Uitstellen naar de holidays 2010 dan maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef KoosyNL het volgende:
...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef Qunix het volgende:
Dit is wel heel ergquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef Qunix het volgende:
Yup, net zoals eigenaren van Uncharted: Drake's Fortune een patch kunnen downloaden waarmee ze Uncharted 2 krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:34 schreef Qunix het volgende:
Maar Uncharted is geen demo, Prologue wel. Een demo waar je voor moet betalen, maar wel een demo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, net zoals eigenaren van Uncharted: Drake's Fortune een patch kunnen downloaden waarmee ze Uncharted 2 krijgen.
Chapter 5 op normal hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef Darkzell het volgende:
Ben nog steeds bezig met Uncharted. Nu bezig op hard (chapter 9 nu) en ondertussen nog alle treasures aan het verzamelen. Tegen de tijd dat deel 2 uitkomt ben ik mooi klaar met deel 1.
Uncharted
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:08 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zn broertje/neefje ofzo. familie iig![]()
Ik heb vandaag die van Bart Smit besteld. Vond dat wel een hele goede aanbieding. Mij maakt die slim ook weinig uit. Er zijn immers geen extra opties en mogelijkheden. Maar de dikke PS3 met 2 controllers is wel heel cheap voor 299. Die controllers kosten immers 60 euro per stuk! Ik zou ook maar niet te lang wachten, aangezien ik dat pack nergens anders dan bij Bart Smit meer kan vinden. Tenzij je heel graag 1 van die spellen van het platinum pack ofzo wil, dan kun je misschien beter die nemen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil dus ook een ps3 gaan kopen, nu zie ik allemaal varianten met bepaalde spellen erbij, en als ik goed heb gekeken zijn dat allemaal spellen die ik nooit ga spelen.
Nu vraag ik me af welk pakket het beste zou zijn waarbij ik de spellen kan verkopen en dus het meeste op kan verdienen?
b.v.
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dlister
Spel + 1 controller verkopen?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006850974/index.html
beide spellen verkopen?
Welke zou het meeste opleveren, of hebben jullie nog betere ideeen?
Give...me...that....game.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:43 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer Batman review
However, most of the gameplay concerns are minor when taken in the context of how much Arkham Asylum gets so gloriously right. Rarely does a game do a character justice in such a satisfying way. Arkham Asylum finds room for every major aspect of Batman's enduring appeal, and it does so in a game compelling enough to work even without its masked star. Fans of the caped crusader really shouldn't hesitate - this isn't just the best grown-up Batman game, it's the best superhero game, bar none.
9/10
http://www.eurogamer.net/articles/batman-arkham-asylum-review
[ afbeelding ]
Ik zie nu op wehkamp een pakket met ghostbusters Game + Blu ray.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:35 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Ik heb vandaag die van Bart Smit besteld. Vond dat wel een hele goede aanbieding. Mij maakt die slim ook weinig uit. Er zijn immers geen extra opties en mogelijkheden. Maar de dikke PS3 met 2 controllers is wel heel cheap voor 299. Die controllers kosten immers 60 euro per stuk! Ik zou ook maar niet te lang wachten, aangezien ik dat pack nergens anders dan bij Bart Smit meer kan vinden. Tenzij je heel graag 1 van die spellen van het platinum pack ofzo wil, dan kun je misschien beter die nemen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:43 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer Batman review
However, most of the gameplay concerns are minor when taken in the context of how much Arkham Asylum gets so gloriously right. Rarely does a game do a character justice in such a satisfying way. Arkham Asylum finds room for every major aspect of Batman's enduring appeal, and it does so in a game compelling enough to work even without its masked star. Fans of the caped crusader really shouldn't hesitate - this isn't just the best grown-up Batman game, it's the best superhero game, bar none.
9/10
http://www.eurogamer.net/articles/batman-arkham-asylum-review
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |