De PS3 is wat games betreft regio vrij!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een vraag over geïmporteerde spellen. Ik wil spellen uit Azie kopen. Zijn daar nog regio's aan verbonden? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of is een spel een spel en kan ik deze gewoon afspelen op mijn PS3?
Ja alleen nóg gebruikersvriendelijkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Slappy het volgende:
Die kart game is dat te vergelijken met Little big planet level editor?
en toch wil ik het spel nog steedsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerst eind 2009, toen Q1 2010 en nu spring 2010?
Goed gedaan, bijna 1,5 jaar verschil tussen Japan en de vertaling.
Suck it Level 5.
Tering wat ziet dat er saai uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel wat buggy maar het ziet er op het eerste gezicht prima uit.
De spellen zijn op zich regiovrij, maar je moet wel uitkijken als je uitbreidingen gaat kopen. Er zijn namelijk toch redelijk wat spellen die ook uitbreidingen uit dezelfde regio vereisen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een vraag over geïmporteerde spellen. Ik wil spellen uit Azie kopen. Zijn daar nog regio's aan verbonden? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of is een spel een spel en kan ik deze gewoon afspelen op mijn PS3?
Ik snap niet waarom ze het niet gewoon Little Big Racer noemen en dan Sackboys toevoegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja alleen nóg gebruikersvriendelijker
Inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze het niet gewoon Little Big Racer noemen en dan Sackboys toevoegen.
Hehe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef capital_P het volgende:
ik heb toch nog m'n GoW III screens gekregen
Klopt, ik heb een tijdje draadloos gegamed, maar dat was echt superkut. Was je net bezig, viel de verbinding weer even weg, vaak last van lag etc. Toen even onder de grond door een kabel getrokken, veel beter te doen nuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee draadloos en online gamenIk had ook draadloos heb het nu via het stroom kost wel meer maar scheelt behoorlijk ellende.Of als je het beste wilt hebbenl kabel trekken.
knappe chauffeur die zo door kan rijden met een open motorkapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamescom: Damages in GT5
http://www.gamersyde.com/(...)_in_gt5-8397_en.html
[ afbeelding ]
Now we're talking.
Zag hetzelfde net bij de MediaMarkt dus zal wel standaard zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dlister
Voor ¤299,-
Tsssk, en twee losse DS controllers kosten nog steeds 120,-?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zag hetzelfde net bij de MediaMarkt dus zal wel standaard zijn
Ziet er zeker mooi uit, maar ik vind het echt heel vreemd dat niet alle wagens damage hebben... Alles of niets in dit gevalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Now we're talking.
Loopt het via dat nieuwe 'internet via de stroom' wel oké dan..??? Ik had begrepen dat dat ook helemaal niets was? En kabeltje trekken gaat hem gewoon niet worden..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee draadloos en online gamenIk had ook draadloos heb het nu via het stroom kost wel meer maar scheelt behoorlijk ellende.Of als je het beste wilt hebbenl kabel trekken.
Ik mag toch hopen dat ze na Uncharted 2 eraan beginnen.quote:Naughty Dog keen to bring Jak back
Today 13:33
Naughty Dog community manager Arne Meyer has said the studio is keen to do a PS3 instalment in the Jak and Daxter series.
"We definitely hear a lot from our Jak fans and we'd love to be able to be working on a new Jak product at some point," he told Eurogamer. "That might be on the cards."
But does "product" mean a new PS3 title? "We'd like to work on it," said Meyer.
At the moment, however, the studio has its hands full with Uncharted 2: Among Thieves. "Right now, we're really focused on working through this franchise," Meyer added.
A release date for Uncharted 2 has yet to be announced, but in the meantime you can read all about it on the gamepage.
Oef, vind je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef Wii-Style het volgende:
Gamescom is trouwens 8125981359 keer beter dan E3.
Deutschland.
inderdaad , bij de e3 kon je teminste alle pers conferenties live mee kijken , en er was veel meer nieuws .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oef, vind je?Het is alleen tof als je er zelf heen kan. Voor de thuisblijvers is de E3 tig keer beter wat mij betreft.
Podverquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ninja Theory zijn de developers van Heavenly Swordquote:Ninja Theory has signed a new publishing deal with Namco Bandai Games.
The announcement was made at the NBG press conference in Cologne today. Apparently Ninja Theory's new game is in development for PS3 and Xbox 360, but that's all they're saying so far. Not so much as a piece of concept art was shown.
Helaas zoals verwacht zal dit niet voor alle auto's zo zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Now we're talking.
quote:“The next detail Kazunori touched on was regarding damage models. I can confirm that not every car in Gran Turismo 5 will sport damage models — it will only be select sets. However, Kazunori has yet to decide on a finalized list of featured car types for damage support.”
Dat is raar,... dus de ene auto komt goed uit de race en de ander nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Helaas zoals verwacht zal dit niet voor alle auto's zo zijn.
[..]
GT5 wordt helemaal niks. In GT Mobile heb ik veel meer vertrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is raar,... dus de ene auto komt goed uit de race en de ander niet
Wordt online leuk, gaan ze een onbreekbare auto kiezen en maar rammen, kan je toch niets gebeuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:
Forza ziet er uit als een tekenfilm. Liever GT5 dan Forza.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wordt online leuk, gaan ze een onbreekbare auto kiezen en maar rammen, kan je toch niets gebeuren.
Wat een faal spel, geef mij maar Forza.
Forza 3 ziet er juist heel echt uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Forza ziet er uit als een tekenfilm. Liever GT5 dan Forza.
Ja echt fail inderdaad. Of je hebt damage races met alleen maar auto's die schade kunnen oplopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Photomode pics tellen niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3 ziet er juist heel echt uit
Bij GT5 zie je ook alleen maar replaysquote:
Maar niet op de consoles, en we weten natuurlijk dat 99% van GAM niet op de PC speelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom op mensen, we weten allemaal dat Need for Speed: Shift beter dan beide wordt
Ik heb al een 320GB fat, 100x liever dan een slimquote:
Uiteraard zullen in de races waarin je je auto aan gort rijdt ook de andere auto's schade kunnen oplopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja echt fail inderdaad. Of je hebt damage races met alleen maar auto's die schade kunnen oplopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |