En dan ga je die FOEI-lelijke slim kopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn 60gb gaat morgen de verkoop in![]()
Uncharted
Fallout + Guide
Eventueel Burnout
Witte Dual Shock 3![]()
Cooler with LCD temp display![]()
Flikker er een paar oude blu-ray's bij
299![]()
Mis alleen nog steeds een L![]()
Voor de komende tijd gewoon naast de Slim lijkt me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan ga je die FOEI-lelijke slim kopen?
Tevens: Gaat het "oude" model PS3 er helemaal uit en wordt alleen de Slim nog verkocht? Ik vind de slim er echt el-cheapo uitzien qua plastic enzo. Kredietcrisis maatregelen zeker
Waarom, alleen omdat jij de slim waarschijnlijk lelijk vindt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou voor de ''fat'' PS3 gaan. Zonder enige twijfel.
De 40 Gig zit iig vrij snel vol kan ik je vertellen. Heb er zelf een 320Gig ingezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom, alleen omdat jij de slim waarschijnlijk lelijk vindt?
Maar het lijkt me toch ook beter om 120 gig te hebben ipv 80? of heb aan de 80 ook wel genoeg?
Ik heb aan 80 zat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom, alleen omdat jij de slim waarschijnlijk lelijk vindt?
Maar het lijkt me toch ook beter om 120 gig te hebben ipv 80? of heb aan de 80 ook wel genoeg?
Waarom zou ik het in godsnaam in een spoiler tag zetten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef TheUnoriginal het volgende:
cyberia, mooie fail post dat je het niet ff in een spoiler zet
Het ligt er inderdaad maar net aan voor welke doeleinden je de PS3 wilt gebruiken. Gebruik je het puur en alleen voor het gamen heb je aan een 80gb echt wel voldoende, meer dan zelfs.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De 40 Gig zit iig vrij snel vol kan ik je vertellen. Heb er zelf een 320Gig ingezet.
Maar hoe groter de hardisk , des te beter vind ik zelf. Ik kopieer al m,n HD films naar de PS3 tegenwoordig.
Vind de "slim" PS3 ook wel mooi moet ik zeggen.
Zodat mensen kunnen kiezen om naar je reeks polygonenplaatjes te kijken en anders niet een kwartier aan het scrollen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het in godsnaam in een spoiler tag zetten?
Gefeliciteerd, jij bent de eerste hier die ik daar openlijk over hoor klagen. Maar om toch antwoord te geven op je vraag: in het vervolg zal ik de afbeeldingen gewoon zo blijven posten. Net zoals dat door iedereen wordt gedaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:29 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Zodat mensen kunnen kiezen om naar je reeks polygonenplaatjes te kijken en anders niet een kwartier aan het scrollen zijn.
Ik heb aan mijn 60gb zelfs genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad maar net aan voor welke doeleinden je de PS3 wilt gebruiken. Gebruik je het puur en alleen voor het gamen heb je aan een 80gb echt wel voldoende, meer dan zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |