Daar hebben we er al heel veel van gezien. Ik hoef geen walkthrough, zoals bij UC2. Een spel moet me verrassen! Niet van "Ah, dat zag ik inderdaad in die trailer dat dat ook kon" of "Ah, ik ben nu daar en moet daar heen lopen en dan aan dat bruggetje hangen".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef capital_P het volgende:
hoopt op nieuwe beelden en/of informatie over God of War III
Gecancelled. Als al de Slim, GT5 en nw IP geruchten waar zijn, dan is Sony namelijk verstandig geworden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de ontwikkelingen die ze hebben gemaakt met de Wanddingesgeval.
Jak & Daxter komt, dat heeft Naughty Dog al door laten schijnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:17 schreef Fallen het volgende:
Ik ben erg benieuwd of Sony ook nog daadwerkelijk iets verrassends heeft. Ik hoop stiekem op een Jak & Daxter voor PS3. Of een geheel nieuwe IP.
Nog 2 uurquote:
Forgothen.... Shoot mequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een tip voor de volgende keer; zet hem in het Playstation subforum
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Forgothen.... Shoot me![]()
Misschien kan een mod em ff erin zetten.
Denk dat we dat eerder krijgen te zien/horen tijdens de TGS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef capital_P het volgende:
hoopt op nieuwe beelden en/of informatie over God of War III
Al die zooi eruit van Jak 2 en 3 en gewoon weer terug naar de stijl van J&D, met next-gen graphics en ik koop hem blind.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jak & Daxter komt, dat heeft Naughty Dog al door laten schijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |